میرنیوز

فرمانده ناجا : در تولیدات سینمایی باید تصویر مطلوبی از پلیس ارائه شود

فرمانده ناجا : در تولیدات سینمایی باید تصویر مطلوبی از پلیس ارائه شود 2020-01-26T17:51:36+03:30

به گزارش ایسنا، سردار اشتری در نشستی با سخنگوی ناجا و جمعی از مدیران کل معاونت اجتماعی با بیان اینکه حتما آینده نیروی انتظامی روشن تر از امروز خواهد بود، یادآور شد: تاکنون توسط تلاشگران این عرصه و در این مقطع اقدامات بزرگی صورت گرفته و معاونت اجتماعی ناجا جایگاه خوب و مطلوبی در داخل و خارج از نیروی انتظامی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در معاونت اجتماعی ناجا ادامه داد: با وجود ظرفیت هایی اعم از نیروی انسانی مجرب و متخصص، امکانات به روز و ارتباطات در معاونت اجتماعی، باید برای کسب توفیقات روزافزون تلاش مضاعفی صورت بگیرد؛ نیروی انسانی مجرب و متخصص، مهم ترین سرمایه هر سازمانی است و باید مورد توجه قرار بگیرد؛ بنابراین لازم است معاونت اجتماعی ناجا با دارا بودن چنین ظرفیت و سرمایه بزرگی، برای انجام اقدامات مطلوب تر برنامه ریزی و تمرکز ویژه ای داشته باشد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه علیرغم وجود ظرفیت های مناسب در معاونت اجتماعی، معتقدیم این رده از نیروی انتظامی باید تقویت شود، خاطر نشان کرد: بر مبنای عِده و عُده این معاونت، انتظارمان از کارکرد و اثربخشی اجتماعی ناجا بیش از اینها می باشد، معاونت اجتماعی ناجا می تواند ابعاد ماموریت ها و فعالیت های پلیس در لایه های مختلف را به مردم و جامعه منعکس و معرفی کند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه معاونت اجتماعی ناجا بلندگو، لسان و زبان نیروی انتظامی است، مطرح کرد: اقدامات و ماموریت های بزرگی در نیروی انتظامی در حال اجرا و انجام است، در حالی که بسیاری از مردم و مسئولان در جریان این اقدامات نیستند و لازم است که معاونت اجتماعی ناجا بر مبنای وظایف ذاتی و ماهیت خود و البته بهره مندی مناسب و متناسب از ظرفیت ها، اقدامات پلیس را به مردم بیش از گذشته منعکس کند.

وی اضافه کرد: در موقعیت و مقطعی که مردم از آحاد مسئولان، توقع تلاش شبانه روزی و اثربخش دارند و بعضا شاهد برخی کوتاهی ها در روند خدمتگزاری به مردم هستیم، انعکاس درست و به موقع خدمات ناجا می تواند برای مردم دلگرم کننده باشد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: اینکه مردم بدانند عده ای در کنارشان هستند و شبانه روز برای امنیت و آرامش آنها تلاش می کنند، برایشان دلگرم و امیدوار کننده است؛ نیروهای پلیس از نقطه صفر مرزی تا مرکز شبانه روز و بدون وقفه و تعطیلی در خدمت مردم و برای مردم تلاش می کنند و لازم است این روحیه خدمتگزاری سبزپوشان ناجا به درستی به جامعه منعکس شود.

سردار اشتری با اشاره به ۸۷۵۵ کیلومتر مرز آبی و خشکی و تلاش آحاد نیروهای پلیس اعم از مرزبانان، پلیس پیشگیری، یگان ویژه و ... برای ارتقاء نظم و امنیت در کشور، خاطر نشان کرد: گاهی اوقات انعکاس یک صحنه و تصویر از حضور نیروهای پلیس در مناطق صعب العبور، سخت و با وجود هوای سرد و برفی می تواند بیانگر زحمات مجاهدانه و ارزشمند سبزپوشان ناجا  باشد و قطعا مردم قدردان فرزندان خود در نیروی انتظامی و خادم مخلصشان هستند.

وی با اشاره به خدمات دهی نیروی انتظامی به مردم و جامعه عنوان کرد: ما سالانه، میلیون ها خدمات به ویژه در مناسبت های تاریخی و تقویمی اعم از برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی، ایام دهه فجر، نوروز و سایر مناسبت ها به مردم  ارائه می کنیم که این سطح از خدمات دهی ناجا قابل قیاس با سایر سازمان ها نیست.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: افتخار ما، خدمت به مردم و خادم آنان بودن است و لازم است که ماموریت های پلیس در سطوح مختلف اعم از تلاش برای رهایی یک گروگان، مبارزه با قاچاقچیان و سارقان، خدمات دهی در ایام سوگواری ها، اربعین و ...  به شکل مختلف تبیین و تشریح شود.

وی خاطر نشان کرد: بر مبنای راهبردها و برنامه ریزی های معاونت اجتماعی ناجا، امروز شاهد حضور و فعالیت رابطان اجتماعی در پلیس های تخصصی، ستادی، فرماندهی انتظامی استان ها و ... هستیم؛  معرفی پلیس های تخصصی و استانی اعم از  برنامه ریزی ها، طرح ها و اقدامات عملیاتی در اولویت قرار گیرد.   

وی با اشاره به آمار تصادفات و کشته شدگان جاده ای در کشور خاطر نشان کرد: جان باختن سالیانه ۱۷ هزار نفر در تصادفات، زیبنده کشور و جامعه ما نیست هر چند طی سال های اخیر کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای روند کاهشی دارد اما تحقق سیاست های کلان ناجا در این حوزه و سایر موارد نیازمند "اطلاع رسانی" و "فرهنگ سازی" است.

سردار اشتری خطاب به مدیران معاونت اجتماعی ناجا ادامه داد: شما عزیزان و همکارانتان می توانید در فرآیند پیشگیری از جرم، ارتقاء آگاهی عمومی، اطلاع رسانی به موقع و درست به مردم نقش آفرین باشید و تحقق این مهم، با تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی ممکن است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: تولید ادبیات و گفتمان سازی برای نفوذ در دل جامعه و مردم باید محوری ترین راهبرد این معاونت باشد، اگر ادعا می کنیم که امروز نیروی انتظامی رویکرد "جامعه محوری" را مبنای عملکرد خود قرار داده، معاونت اجتماعی ناجا موظف است این رویکرد را در جامعه پیاده سازی کند و با همه لایه های جامعه در ارتباط موثر باشد.

وی با اشاره به وجود بانک های اطلاعاتی، دسترسی به اطلس جرایم در پایگاه داده های اجتماعی پلیس معاونت و تجزیه و تحلیل داده ها تصریح کرد:  معاونت اجتماعی با همکاری دستگاه ها، نهادها و سازمان های مرتبط برای پیشگیری اجتماعی گام های بلندی را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بردارد. اطلاع رسانی، آگاه سازی، آموزش همگانی، مشارکت های مردمی و ... همه و همه، ابزارها و ظرفیت های خوبی است که در اختیار این معاونت می باشد و باید معاونت اجتماعی  از ظرفیت های موجود در راستای پیشگیری از وقوع جرم، آگاه سازی و جلب مشارکت های عمومی به درستی بهره ببرد

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و خبررسانی، عنوان کرد: نقش اطلاع رسانی و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و این اطلاع رسانی می تواند در قالب تولید خبر، محتوا، کلیپ، انیمیشن، تولیدات هنری و ... باشد.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره و دوایر مددکاری اجتماعی ادامه داد: امروز شاهدیم که فعالیت مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا تا چه اندازه مفید و موثر است؛ به طوری که با اقدامات صورت گرفته در حوزه ارائه خدمات مشاوره ای، نه تنها شاهد کاهش تشکیل پرونده های قضائی هستیم بلکه به طور میانگین حدود ۷۰ درصد از پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره کلانتری ها و دوایر مددکاری اجتماعی، منتج به مصالحه می شود.

تاکید بر اشراف اطلاعاتی در حوزه تحولات اجتماعی

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم اشراف اطلاعاتی بر تحولات اجتماعی، خاطر نشان کرد: افکارسنجی ها باید با هدف شناسایی دغدغه ها و نیازمندی های مردمی و عمومی صورت بگیرد.هر چند تاکنون اقدامات مثمرثمری در این حوزه صورت گرفته است اما باید روند اثربخشی، دقت و سرعت بیشتری بگیرد؛ شایسته است در فرآیند افکارسنجی متناسب با رویدادهای پیش رو، جامعه آماری از همه طیف ها و گروه های سنی، جنسی، قومیتی و ... مختلف انتخاب شود.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: طراحی سوال در فرآیند افکارسنجی بسیار حائز اهمیت می باشد و مدل طرح سوال در یک پرسشنامه، می تواند به کاربردی بودن و اثرگذاری فرآیند افکارسنجی کمک شایانی کند؛ البته ارائه راهکار نیز در انتهای فرآیند افکارسنجی باید لحاظ شود.

ضرورت توسعه تولیدات هنری

سردار اشتری در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به تولیدات هنری خاطر نشان کرد: اقدامات و عملکرد پلیس را می توان با زبان هنر در قالب تولید محتوا، کلیپ، انیمیشن و ...  به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم و آحاد جامعه، معرفی کرد و در این میان تعامل رسانه های صوتی و تصویری به ویژه رسانه ملی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به علاقه مندی مردم به تولیدات هنری و تصویری با ژانر پلیسی، تصریح کرد: همزمان با هفته نیروی انتظامی سال جاری شاهد تولیدات هنری اثرگذاری بودیم، چنین اقداماتی نباید مقطعی و مناسبتی باشد و لازم است با برنامه ریزی و تمرکز، ساخت تولیدات هنری اثربخش، تداوم داشته باشد.

رییس پلیس کشور اضافه کرد: در تولیدات هنری باید موضوعات و سوژه های واقعی  برگرفته از ماموریت های پلیس های مختلف را مبنا و محور قرار دهیم البته بخشی از این تولیدات می تواند در قالب ارائه آموزش های همگانی به مراکز فرهنگی و آموزشی نیز واگذار شود.

وی ادامه داد: در ارائه مجوز های تولیدات سینمایی و سریال ها باید به این نکته توجه شود که تصویر مطلوبی از پلیس ارائه شود و انتظار داریم اصحاب هنر، فیلم سازان و دست اندرکاران تولیدات هنری  اقتدار توام با رافت پلیس  را به تصویر بکشند و همچنین رشادت ها و جانفشانی های پلیس در صحنه های عملیاتی را  به نمایش بگذارند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری عنوان کرد: تصویر سازی درست از پلیس در تولیدات سینمایی و سریال ها می تواند در جامعه یک ادبیات و گفتمان جدیدی تولید کند و انعکاس تصویر مطلوب از مامور پلیس، اثرگذار باشد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: اقدامات معاونت اجتماعی ناجا در معرفی و صیانت از پلیس و ماموریت هایش، در این مقطع بیشتر " پدافندی" است که به تدیرج باید رویکرد  "آفندی" بگیرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با قدردانی از اقدامات صورت گرفته ادامه داد: قطعا زحمات و تلاش های همکارانمان در معاونت اجتماعی ناجا بر کسی پوشیده نیست و من خدمت تک تک عزیزانمان در این معاونت دستمریزاد و خدا قوت می گویم از طرفی بر مبنای ظرفیت های موجود در این معاونت، انتظاراتم بیش از اقدامات صورت گرفته می باشد و البته معتقدم ماموریت های این معاونت نیازمند حمایت و پشتیبانی  جدی تری نسبت به گذشته  دارد

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)