میرنیوز

نباید با عادی انگاری موجب بروز مجدد پیک بیماری شویم/انجام ۵۱ میلیون استعلام وضعیت سلامت مسافران

نباید با عادی انگاری موجب بروز مجدد پیک بیماری شویم/انجام ۵۱ میلیون استعلام وضعیت سلامت مسافران 2020-12-24T13:03:17+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمانی‌فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در این نشست پس از استماع گزارش کمیته ها و طرح دیدگاه و نظرات اعضا، با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت و درمان متولی طرح شهید سلیمانی است، اظهار کرد: وزارت بهداشت به عنوان متولی طرح شهید سلیمانی ارزیابی منتقدانه از اجرای این طرح انجام دهد تا کاستی و موانع پیش رو جمع بندی و رفع شود.

وی در همین راستا افزود: تمامی کمیته های ذیل ستاد نیز بایستی گزارش عملکرد خود را تهیه و تا دو هفته دیگر در جلسه قرارگاه ارائه کنند.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به فشار مضاعفی که طی هفته های گذشته، با اوج گرفتن میزان مبتلایان به کرونا در کشور، بر کادر درمانی و پزشکی وارد شد، از برنامه های وزارت بهداشت برای تشویق و تقدیر از پرستاران و کادر درمان از جمله با اعطای مرخصی تشویقی و همچنین اورهال کردن بیمارستان ها، حمایت کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی با بیان اینکه مبنای تصمیم گیری ها در کشور وضعیت شهرها است که از سوی وزارت بهداشت به صورت هفتگی اعلام می شود، خاطرنشان کرد: هیچ مراسمی در کشور خارج از دستورالعمل طرح هوشمند مدیریت کرونا اجرا نمی شود و بر اساس دستورالعمل این طرح در خصوص هر برنامه یا مراسم مناسبتی تصمیم گیری می شود.

وی افزود: بر این اساس و با توجه به شرایط فعلی شیوع کرونا در کشور اجازه برگزاری هیچ برنامه یا مراسمی که مستلزم تجمع افراد است داده نخواهد شد.

رحمانی فضلی مجدداً بر استفاده همگان از ماسک، ضدعفونی کننده ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای صیانت از سلامت جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید به صورت مستمر به بیان این موضوع بپردازند و ضمن تبلیغات گسترده، مردم را به رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی دعوت کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا همچنین بر لزوم ساماندهی آمار و اطلاعات مرتبط با کرونا در یک سامانه مشخص با متولی گری وزارت بهداشت تاکید کرد.
دکتر رحمانی فضلی در این نشست همچنین از تلاش و ایثارگری کادر درمانی کشور اعم از پزشکان، پرستاران و سایر عوامل و دست اندرکاران مراکز درمانی کشور، مدیران دانشگاه های علوم پزشکی، دکتر رئیسی و سایر معاونین و مدیران و تلاشگران وزارت بهداشت و وزیر بهداشت، تقدیر و تشکر کرد.

بابک دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در ابتدای این نشست گزارشی از روند پیگیری ها و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی کمیته های این ستاد ارائه کرد و گفت: در ۴ نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۵۰ مصوبه ابلاغ شده است که عمده مصوبات اجرایی شده است.

دین پرست با اشاره به جلسه مشترک قرارگاه با کمیته حمل و نقل عمومی گفت: در این جلسه، مجموعاً ۱۱ مصوبه داشتیم که همه اجرایی شده است.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین با بیان اینکه در نشست مشترک قرارگاه با استانداران و شهرداران کلانشهر، ۲۳ محور از مهمترین موضوعات و مشکلات استانداران و شهرداران ارائه شد، افزود: از مجموع این ۲۳ بند مصوبات، کمیته های امنیتی، انتظامی و حمل و نقل، به ۱۱ بند پاسخ داده اند و ۱۲ بند باقیمانده نیز پیگیری و تعیین تکلیف می شود.

دین پرست ادامه داد: با توجه برخی اعتراضات مبنی بر وجود ازدحام در میادین میوه و تره بار، در ابلاغیه‌ای به استانها برای نظارت استانداران بر این موضوع تاکید شد که پس از ابلاغیه، گزارشی مبنی بر تداوم شرایط منفی ازدحام ها در واحدهای عرضه کالاهای اساسی و میادین میوه و تره بار واصل نشده است.

دبیر قرارگاه عملیاتی همچنین گزارشی از وضعیت مرزهای زمینی کشور ارائه کرد و گفت: روند تجارت و صادرات طبق روال معمول و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

در ادامه این نشست آدم نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیته حمل ونقل ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این کمیته گفت: در تمامی مرزها دستگاه ضد عفونی کننده قرار داده شده است که در دنیا بی سابقه است. همچنین اتباع غیرایرانی و مسافرین باید برای ورود به کشور تست PCR داشته باشند که این تست باید تا ۷۲ ساعت پیش از ورود کشور انجام شده باشد.

وی با اشاره به اینکه گزارش کمیته حمل ونقل به صورت روزانه به ستاد و کمیته های ذیل آن ارسال می شود، اظهار کرد: از آغاز طرح هوشمند محدودیت های کرونا، ۵۱ میلیون استعلام وضعیت سلامت مسافران برای صدور بلیط گرفته شده است که بیشترین میزان استعلام در کل کشور است و از این میان ۲ هزار و ۷۴۰ بلیط نیز بازگشت داده شده است.

جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور نیز از تعامل مستمر با استانداران و الزام استانها به رعایت پروتکل ها در پایانه های مسافربری خبر داد و گفت: در این راستا بازدیدها و بازرسی های سرزده انجام شده، نواقص شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شده است.

جمالی نژاد با اشاره تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان یارانه بلیط از سوی سازمان برنامه و بودجه گفت این مبلغ به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی همچنین ضمن اشاره به پیگیری مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تامین ۵ هزار دستگاه اتوبوس ناوگان درون شهری، گفت: اقدامات اولیه انجام شده است و به زودی این اتوبوس ها تامین خواهد شد. همچنین پیشنهاد تهیه هزار دستگاه اتوبوس برای شهرداری های تهران و تبریز علاوه بر مصوبه مذکور داده شده است، که در حال پیگیری است.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری همچنین از الزام شهرداری ها و استانداری ها برای حفظ ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد و تصریح کرد: پیگیری های اولیه برای انتشار اوراق مشارکت ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

جمالی نژاد همچنین به طرح ارائه ۶ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به تاکسی داران اشاره کرد و گفت: موانعی برای ارائه ضمانت از سوی تاکسی داران وجود داشت که با رایزنی های انجام شده، این موانع برطرف شد و همه تاکسی دارانی که در این طرح ثبت نام کرده اند، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

رئیسی معاون وزارت بهداشت و درمان و رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد ملی مقابله با کرونا هم در این نشست، از کاهش یک سوم حجم مراجعان سرپایی به مراکز درمانی خبر داد و گفت: موارد مثبت ابتلا به بیماری کرونا در کشور بسیار کاهش یافته است.

وی افزود: با اجرای طرح ملی غربالگری از تک تک خانه ها به صورت تلفنی یا حضوری غربالگری انجام می گیرد که در صورت نیاز در منزل از افراد تست سریع گرفته می شود.

رئیسی تاکید کرد: با افزایش تعداد تست های روزانه دیگر شکایتی از تاخیر در انجام یا اعلام نتیجه تستها نداریم.

وی همچنین تصریح کرد: تاکید بر این است که از مبتلایان تست اصلی pcr گرفته شود اما برای اطرافیان بیمار و کسانی که در خانه تست می دهد از رپید تست ها یا تست سریع استفاده شود.

دبیر کمیته بهداشت و درمان همچنین تصریح کرد: با اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های گذشته، آمار بستری شدگان به شدت کاهش یافت به طوری که در تهران از هزار نفر بستری در روز به زیر ۳۰۰ نفر در روز رسیده ایم.

رئیسی همچنین تاکید کرد: با اینکه سیر شیوع بیماری در کشور رو به کاهش است اما باید به روندها توجه داشته باشیم و نباید با عادی انگاری موجب بروز مجدد پیک بیماری در کشور شویم. چراکه پیک گذشته بیماری فشار بسیار زیادی به کادر درمان و سلامت کشور وارد کرد.

وی افزود: اکنون در وضعیت جدیدی قرار گرفته ایم و امیدواریم با رعایت خوب پروتکل های بهداشتی این روند ادامه داشته باشد.

دکتر رئیسی همچنین با تقدیر از پیگیری دکتر رحمانی‌فضلی برای اجرای طرح اعمال محدودیت تردد شبانه گفت: روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور متفق القول هستند که این طرح از جمله موفق ترین طرح ها در زمینه کاهش آمار ابتلا و جلوگیری از تجمعات و دورهمی های خانوادگی بوده است.

در ادامه این نشست، ذوالفقاری دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اجرای موفق طرح هوشمند مدیریت کرونا گفت: تاکنون چنین طرحی با این جامعیت اجرا نشده است و این طرح می‌تواند نمونه‌ای موفق برای ارایه به سایرین باشد.

خدادی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد نیز ضمن بیان گزارشی از اقدامات این کمیته، بر ارائه گزارش هفتگی اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا از سوی قرارگاه عملیاتی تاکید کرد.

تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات این کمیته، از رشد فروش اینترنتی در کشور خبر داد و گفت: زیرساخت های لازم برای ارتباط فروشگاه های سنتی با پلتفرم های رایانه‌ای ایجاد می شود.

تابش با بیان اینکه در حال حاضر، بیش از ۸۰ میلیون ماسک در کشور داریم، گفت: با توجه به تامین نیاز داخلی و انباشت ماسک در کشور، امکان صادرات وجود دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در زمینه تولید دستگاه های اکسیژن ساز محقق شده است، از تحویل ۸۱ دستگاه اکسیژن ساز خبر داد و گفت: ۱۰ دستگاه دیگر در هفته آینده تحویل می شود و این روند تا رفع کامل نیاز ادامه خواهد یافت.

در پایان این نشست نیز، نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده و رئیس کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، گزارشی از پیگیری های این کارگروه ارائه کرد و گفت: تشکیل کارگروه خانواده با نمایندگانی از ۲۰ وزارتخانه و سازمان، که به تدبیر دکتر رحمانی‌فضلی اجرایی شد؛ از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه ها در حوزه خانواده جلوگیری کرد.

در این نشست همچنین، اجرایی شدن مصوبه الزام ارائه کارت ملی برای دریافت خدمات، اعلام شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.

موج آنفلوانزا کاهشی شد/ آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران

 موج آنفلوانزا کاهشی شد/ آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران
2024-02-26T06:00:44+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این‌که حدود دو تا سه درصد موارد دارای علائم سرماخوردگی، مبتلایان کرونا هستند، گفت: موج آنفلوانزا رو ب...

اجرای نورپردازی سه‌بعدی و نورافشانی در پایتخت

 اجرای نورپردازی سه‌بعدی و نورافشانی در پایتخت
2024-02-26T06:00:44+03:30
همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(عج)، ویدئومپینگ و نورافشانی ویژه‌ای در مناطق مختلفی از پایتخت برگزار خواهد شد.

ناتوانی سازمان هواشناسی در پیش‌بینی بلندمدت آب‌وهوا

 ناتوانی سازمان هواشناسی در پیش‌بینی بلندمدت آب‌وهوا
2024-02-26T06:00:43+03:30
کارشناس هواشناسی با ابراز "آبان امسال پیش‌بینی ورود هوای سرد به کشور طی بهمن را انجام داده بودم."، گفت: چرا سازمان هواشناسی توان انجام پیش‌بینی بل...

واریز ۴۰۰۰۰۰ تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر ۲ سال در ۸ استان

 واریز ۴۰۰۰۰۰ تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر ۲ سال در ۸ استان
2024-02-26T06:00:43+03:30
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ مرحله سوم طرح ملّی یسنا خبر داد و گفت: در این طرح مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب مادران باردا...

اعتبار ۲۲۰۰۰۰ تومانی شامل کدام خانواده‌های ایرانی می‌شود؟

 اعتبار ۲۲۰۰۰۰ تومانی شامل کدام خانواده‌های ایرانی می‌شود؟
2024-02-26T06:00:43+03:30
بنا بر اعلام وزارت رفاه، اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی طرح "فجرانه" کالابرگ شامل ۷ دهک درآمدی خواهد شد.

فعالیت میادین "میوه و تره‌و‌بار و مراکز منتخب معاینه فنی خودرو تهران" در روز یکشنبه

 فعالیت میادین "میوه و تره‌و‌بار و مراکز منتخب معاینه فنی خودرو تهران" در روز یکشنبه
2024-02-26T06:00:42+03:30
شهرداری تهران نحو فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در روز تعطیل رسمی ۶ اسفندماه را اعلام کرد.

"ماه‌نورد آمریکایی" روی ماه چپ کرد!

 "ماه‌نورد آمریکایی" روی ماه چپ کرد!
2024-02-26T06:00:42+03:30
ماه‌نورد آمریکایی اودیسیوس که حامل تجهیزات ناسا بود در لحظه فرود بر روی ماه، واژگون شده است.

"سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی" ضرورتی برای عصر حاضر

 "سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی" ضرورتی برای عصر حاضر
2024-02-26T06:00:41+03:30
رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی گفت: اهمیت و ضرورت برگزاری همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای، ارتقای سواد رسانه‌ای و سو...

انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله در پایتخت + عکس

 انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله در پایتخت + عکس
2024-02-26T06:00:40+03:30
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله خبر داد.

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:40+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

شرایط جوی مساعد نیست؛ از سفر پرهیز کنید/ ترافیک جمکران تحت مدیریت است

 شرایط جوی مساعد نیست؛ از سفر پرهیز کنید/ ترافیک جمکران تحت مدیریت است
2024-02-26T06:00:39+03:30
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه شرایط جوی اکثر محورها برای سفر مساعد نیست از مردم درخواست کرد تا پایدار شدن شرایط جوی از سفر پرهیز کنند.

تعطیلی مدارس برخی مناطق استان تهران در روز دوشنبه ۷ اسفند

 تعطیلی مدارس برخی مناطق استان تهران در روز دوشنبه ۷ اسفند
2024-02-26T06:00:39+03:30
مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم)  شهرستان‌‌‌ فیروزکوه در نوبت صبح روز دوشنبه ۷ اسفند غیرحضوری شد.

ساعت کاری ادرات در روز دوشنبه تغییر نکرده است

 ساعت کاری ادرات در روز دوشنبه تغییر نکرده است
2024-02-26T06:00:39+03:30
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران اعلام کرد: ساعت کاری ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه تغییر نکرده است.

ایران رتبه دوم "فرونشست" جهان شد!

 ایران رتبه دوم "فرونشست" جهان شد!
2024-02-26T06:00:38+03:30
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که "ایران" دومین کشور دنیا از نظر نرخ و سومین کشور از نظر مساحت فرونشست در جهان است!

بهبود نسبی "دریاچه ارومیه" تا چه زمانی دوام می‌آورد؟

 بهبود نسبی "دریاچه ارومیه" تا چه زمانی دوام می‌آورد؟
2024-02-23T13:54:08+03:30
با توجه به افزایش ۴۳ درصدی بارش‌ها در حوضه آبریز ارومیه و همچنین رهاسازی آب از سد مهاباد، شرایط دریاچه ارومیه تا حدودی بهبود پیدا کرده، اما سؤال این است که ...

کتاب "واژه‌نامه‌ی روابط عمومی و تبلیغات" منتشر شد

 کتاب "واژه‌نامه‌ی روابط عمومی و تبلیغات" منتشر شد
2024-02-23T13:27:21+03:30
کتاب "واژه‌نامه روابط عمومی و تبلیغات" به کوشش بابک سپاس‌مقدم منتشر شد.

وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۰۴؛ همچنان در مدار "ناسالم برای گروه‌های حساس"

 وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۰۴؛ همچنان در مدار "ناسالم برای گروه‌های حساس"
2024-02-23T13:27:20+03:30
هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

آلودگی هوا منجر به افزایش ۲ برابری موارد ابتلا به "آلزایمر" می‌شود!

 آلودگی هوا منجر به افزایش ۲ برابری موارد ابتلا به "آلزایمر" می‌شود!
2024-02-23T13:27:20+03:30
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که آلودگی هوای ناشی از ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون از عوامل اصلی بروز آلزایمر در کلان‌شهرهاست.

وزیر بهداشت در قطر: ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت است

 وزیر بهداشت در قطر: ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت است
2024-02-23T13:27:19+03:30
وزیر بهداشت در جریان سفر به قطر و دیدار با جامعه سلامت ایرانی مقیم در این کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت به شمار می‌رود.

ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محله‌های "مرتضی‌گرد و خلازیر" متوقف شد

 ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محله‌های "مرتضی‌گرد و خلازیر" متوقف شد
2024-02-22T19:54:03+03:30
شهردار منطقه ۱۹ از توقف ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در محله‌های مرتضی‌گرد و خلازیر خبر داد.

فعالیت ۲۷۰۰۰۰ پرستار در ایران/ نیاز به جذب سالانه ۱۵۰۰۰ پرستار برای جبران کمبود نیرو

 فعالیت ۲۷۰۰۰۰ پرستار در ایران/ نیاز به جذب سالانه ۱۵۰۰۰ پرستار برای جبران کمبود نیرو
2024-02-22T19:54:02+03:30
رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به فعالیت بیش از ۲۷۰ هزار پرستار در ایران، گفت: نیازمندیم تا سالانه ۱۵هزار نفر برای جبران کمبود نیروی انسانی جذب شوند.

عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان واریز شد

 عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان واریز شد
2024-02-22T19:54:02+03:30
عیدی تمامی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به حساب آنها واریز شد.

۲ هفته از طرح کالابرگ "فجرانه" گذشت؛ صف‌ها همچنان پابرجاست

 ۲ هفته از طرح کالابرگ "فجرانه" گذشت؛ صف‌ها همچنان پابرجاست
2024-02-22T15:14:01+03:30
طرح کالابرگ "فجرانه"، با هدف حمایت از خانواده‌های دهک‌های اول تا هفتم، از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است. با وجود گذشت بیش از دو هفته از آغاز این طرح، خ...

اجرای تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره) + عکس

 اجرای تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره) + عکس
2024-02-22T13:54:04+03:30
به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره ) مقابل ساختمان بلدیه اجرا شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)