میرنیوز

با زعفران در زعفرانیه ملک گرفتند/ خوشحالی بدهکاران بانکی از افزایش قیمت مسکن

با زعفران در زعفرانیه ملک گرفتند/ خوشحالی بدهکاران بانکی از افزایش قیمت مسکن 2020-01-08T12:48:36+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، ادامه دادگاه رسیدگی به اتهامات پرونده متهمان بانک سرمایه در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی آغاز شد.

قاضی مسعودی مقام در ابتدای این جلسه با بیان اینکه حکم این پرونده در مقرر صادر خواهد شد گفت: امروز آخرین دفاعیات از متهمان جهانبانی و صالحی اخذ خواهد شد.

وی ضمن تفهیم اتهام به متهم از محمدرضا جهانبانی از متهمان این پرونده خواست با حضور در جایگاه ضمن کنارگذاشتن حواشی به دفاع از خود پرداخته و آخرین دفاعیات را مطرح کند.

جهانبانی با حضور در جایگاه به دفاع از خود پرداخت و گفت در صفحه اول کیفرخواست اتهام اینجانب اخلال در نظام اقتصادی از طریق تحصیل مال نامشروع ذکر شده است در این رابطه باید بگویم نماینده بانک شاکی اتهامات واهی را در قالب شکایت به دادسرا ارسال کرده بود و دادسرا علیرغم ۱۱۰۸ روز بازداشت و تحقیقات مفصل از اینجانب و همچنین اخذ نظریه کارشناسی شکایت وکیل بانک شاکی را به عنوان کیفرخواست در دادگاه مطرح کرد.

متهم ادامه داد گفته شده است که بنده تسهیلاتی را به مبلغ هفتصد و یک میلیارد تومان از بانک سرمایه گرفتم که در این رابطه باید بگویم تسهیلات دریافتی با تصویب اعضای هیئت مدیره و ارائه وثیقه دریافت شده است کل تسهیلات دریافتی از سوی شرکت‌های بنده ۶۵۱ میلیارد بوده است و این در حالی بود که نرخ سود تسهیلات از بانک سرمایه ۲۹ تا ۳۲ درصد بوده است.

جهانبانی ادامه داد این میزان سود دو برابر نرخ ابلاغیه بانک مرکزی به بانک‌ها بود. با این حال صرف نظر از اخلال در نظام بانکی به عنوان اتهام بنده در راستای بزرگنمایی و با احتساب سود مبلغ هزار میلیارد به عنوان اتهامی بنده در پرونده ذکر شده است.

متهم جهانبانی با بیان اینکه از بابت اصل و سود تسهیلات مبلغ سیصد و پنجاه و یک میلیارد را نقداً پرداخت کردند گفت مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک شاکی بدهکاران و این در حالی است که اموال قابل تئاتر در اختیار بانک به مراجع قضائی هم دارم.

این متهم ادامه داد عمده تسهیلات بانکی در جهت واردات کالاهای ضروری بود به طوری که بنده ۷۵۰۰ تن گوشت وارد کردم و ارز با مبلغ دولتی دریافت نکردم و به هیچ بانکی تعهدات ارزی ندارم کلیه واردات با مجوز رسمی و از طریق گمرک وارد شده است و در اطلاعات سیستمی ثبت شده است.

این متهم تصریح کرد تا سال ۹۴ هیچ بدهی معوق به بانک سرمایه نداشتند و ۲۷ اسفند ۹۴ اولین تاریخ سررسید تسهیلات بود اما بنده ۸ ماه قبل از آن بازداشت شدم.

وی ادامه داد در کیفرخواست صادره به دلیل نادیده انگاشتن زنجیره شرکت‌های شش گانه به عنوان واحدهای تجاری ضمن عدم اشاره به چارچوب و ساختار تجاری شرکت‌ها مورد اشاره قرار گرفته است با توجه به اینکه ادعای مصرف کردن بخشی از تسهیلات دریافتی در موارد غیرضروری به عنوان خیانت در امانت هم به عنوان بزه برای بنده مطرح شده است باید بگویم موضوع مصرف عمومی بود و اتهام یاد شده با عنایت به میزان کالاهای اساسی و ضروری در زمان تحریم‌ها بوده است و ادعای ارتکاب بزه یادشده خلاف واقع است.

جهانبانی افزود ماده ۲ قانون تشدید اختلاس تعریف مبهم از تحصیل مال نامشروع ارائه داده است اقدام گروه‌ها و شرکت‌های تحت مدیریت بنده با انگیزه امور بازرگانی در زمان تحریم‌ها بوده و مصداق بزه یاد شده نیست.

جهانبانی خطاب به دادگاه گفت: اینجانب عاجزانه تقاضا دارم همانطور که برخورد قضائی با مشتریان بانکی امری ضروری است لازم است بین مشتریان مجرم و بدون جرم تفکیک صورت گیرد.

وی گفت: شفافیت عملکرد من مشخص است و لذا استدعای یکسان نگری با سایر مشتریان را دارم.

متهم جهانبانی به دفاعیات خود در رابطه با ماهیت تسهیلات دریافتی اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۳ درصد از تسهیلات را تسویه کردم، اینجانب صرفاً یک بدهکار بانکی می‌باشم و هیچ گونه مال نامشروعی در زندگی ام وجود ندارد. اخلال در نظام پولی و ارزی کشور با ماده ۱۴۴ قانون مجازات اسلامی که مشروط به علم متهم است مطابقت دارد این در حالی است که مقررات بانکی به طور کلی توسط شرکت‌های ۶ گانه رعایت شده و اعمال و رفتار اینجانب فاقد هر گونه قصد و علم به اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

متهم جهانبانی گفت نماینده دادستان در جلسات گذشته ادعا کرد که خرید یک واحد آپارتمان مصداق خیانت در امانت است، اما این تعمیم ناروا و استدلال ناصحیحی است همچنین ادعا نمودند شرکت‌های سوری و کسب مال به طور مال نامشروع بوده است، اما آیا تسهیلات ماخذوه با رعایت قوانین با این موضوعات سازگار است.

متهم جهانبانی درباره اخذ تسهیلات توسط شرکت‌های بدون فعالیت افزود شاخص‌های فعالیت شرکت‌ها شامل تشکیل شرکت برابر قانون و مقررات تجاری، اخذ کارت بازرگانی، گزارش پرداخت مالیات و ارائه لیست کارکنان و تنظیم صورت‌های مالی است که شرکت‌های اینجانب همه موارد را دارا بوده و شبهه صوری بودن به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

وی ادامه داد شرکتی که اظهارنامه مالیاتی دارد چگونه می‌تواند صوری باشد؛ اگر دادگاه به مدارک ارائه شده توسط اینجانب اعتماد ندارد چرا این موارد را از مراجع ذی ربط استعلام نمی‌کند؟

جهانبانی تصریح کرد مجموعه شرکت‌ها از صورت‌های مالی صوری پرهیز کرده‌اند و با توجه به فعالیت واردات کالاهای اساسی، تمامی شرکت‌ها با شرکت اصلی به صورت زنجیره فعالیت کرده است که این موضوع در کیفرخواست مورد غفلت قرار گرفت.

وی افزود در رابطه با اخذ تسهیلات باید بگویم شرکت‌ها به امر واردات پرداخته و عمده فعالیت را از طریق دریافت تسهیلات انجام داده است که با توجه به میزان واردات انجام شده هیچ گونه انحراف عملکردی وجود نداشته است و تاریخ اسناد نشان می‌دهد که بنده در زمان کدام مدیر، تسهیلات اخذ کردم.

در ادامه جلسه رسول قهرمانی نماینده دادستان تهران، خطاب به متهم جهانبانی گفت: شما چه شرکتهایی داشتید که افراد روستایی هیئت مدیره و مدیران آن بودند شما با این شرکت‌ها وارد بانک شدید و بانک خارج از حد اعتباری‌تان به شما تسهیلات داده است؟

وی افزود: حد اعتباری شما ۲۹ میلیارد بوده است اما چرا بسیار بیشتر از اینها تسهیلات گرفتید با زعفران وارد بانک شد و در زعفرانیه ملک می‌گرفتید.

نماینده دادستان ادامه داد: شما می‌گوئید ارتباطی با آقای بخشایش نداشتید اما در تمامی تسهیلات امضای آقای بخشایش وجود داشته است و در هیچ کجا نام درخشنده نبوده است عمده تحصیلات شما توسط شخص بخشایش و کاظمی پشتیبانی می شده است.

وی ادامه داد: می‌گوئید ۳۵ میلیارد تومان رد مال کردید ما چنین چیزی را ردیابی نکردیم.
نماینده دادستان ادامه داد من خیلی به شما کمک کردم باید بگویم ۱۲۰۰ میلیارد اصل تسهیلات شما در پرونده ذکر شده است اما ما اصل تسهیلاتی که در ید شما بود را در نظر گرفتیم یعنی ۷۰۱ میلیارد تومان. البته بعد از آن رضوی و دیگر بدهکاران بانکی پرتوقع شدند.

قهرمانی با ارائه تقاضای از دادگاه خطاب به قاضی مسعودی مقام گفت جهانبانی اموال زیادی در بیرون دارد ۳۴ میلیارد تومان در کارخانه سنگستان پاسارگاد دارد و بارها به همسرشان اعلام کردم که در این رابطه کمک کنند همچنین ملک اردبیل ایشان به گفته خودش روزی ۲۰۰ میلیون درآمد دارد از دادگاه در رابطه با اموال بیرون از زندان این فرد از جمله مجتمع گردشگری در مشکین شهر تقاضای کمک دارم.
قهرمانی تصریح کرد اموال زیادی از جمله سهام‌هایی در رابطه با جهانبانی مطرح است ۱۱ درصد سهام مؤسسه ملل برای جهانبانی است در رابطه با عمار صالحی هم باید بگویم که این فرد با پول شرکت‌ها ۴ واحد مسکونی در بلوار دریا سعادت آباد و دو واحد تجاری دارد.

وی ادامه داد: ۱۷۰ نفر از مردم بیچاره سند شأن را به جهانبانی دادند تا با آنها وام بگیرد من هرروز اشک انها را در جلوی محل کارم می‌بینم.

نماینده دادستان خطاب به جهانبانی گفت: شما اهلیت برای دریافت این تسهیلات را نداشتید نمی‌توانستید ۰۷۰ میلیارد تسهیلات بگیرید.

قهرمانی در ادامه اظهار داشت: در رابطه با فاکتورهای صوری هم باید بگویم چطور شرکت‌هایی که همگی در یک اتاق بودند برای هم فاکتور صادر می‌کردند آیا این غیر از این است که معاملات صوری بوده است.

نماینده دادستان تهران خطاب به جهانبانی گفت: شما می‌گوئید اصل را تسویه کردید پس سود آنچه می‌شود ردیابی‌ها فاجعه بار بوده است جهانبانی می‌گوید موضوع عقد قرارداد مطلق بوده و من می‌توانستم هر کجا سرمایه گذاری کنم آیا این مشارکت عمومی بوده است البته تخلف بانک در این زمینه سر جای خودش مطرح است.

قهرمانی ادامه داد: موضوع مشارکت شما نمی‌توانست مطلق باشد و ملک و ماشین خریدن سرمایه‌گذاری نبوده است البته الان خیلی به نفع شما و سایر بدهکاران بانکی شده است بدهکاران بانکی آن روز ۲۸ درصد را امضا کردند اما امروز مدعی هستند که این مسئله مصداق نزول است.

نماینده دادستان تهران افزود: ملک شما ۵۰۰ درصد رشد کرده اما اکنون نگران آن ۲۸ درصد هستید افزایش قیمت مسکن که یک بخشی از آنها بانک عامل بودند باعث شده که بدهکاران بانکی خوشحال باشند.

وی ادامه داد: بارها گفتید کار بازرگانی کردم من می‌گویم شما اهل آن نبودید شما پول می‌گرفتید و آن را به کسان دیگری می‌دادی تا برایتان کار کند اگر واردات کالاهای اساسی می‌کردید پول آن کجاست اگر گندم گوشت آوردید پول‌هایش کجاست.

قهرمانی خطاب به قاضی گفت: متأسفانه آقایان با سفته تسهیلات می‌گرفتند و بعد از اینکه تسهیلات می‌گرفتند برای رفع مسئولیت کیفری از امضا سفته‌ها را عوض می‌کردند به طوری که فردی را به به بانک می‌فرستادند تا چک و سفته‌ها را کارتونی به بیرون بیاورد.

در حال بروز رسانی…

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.

موج آنفلوانزا کاهشی شد/ آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران

 موج آنفلوانزا کاهشی شد/ آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران
2024-02-26T06:00:44+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این‌که حدود دو تا سه درصد موارد دارای علائم سرماخوردگی، مبتلایان کرونا هستند، گفت: موج آنفلوانزا رو ب...

اجرای نورپردازی سه‌بعدی و نورافشانی در پایتخت

 اجرای نورپردازی سه‌بعدی و نورافشانی در پایتخت
2024-02-26T06:00:44+03:30
همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(عج)، ویدئومپینگ و نورافشانی ویژه‌ای در مناطق مختلفی از پایتخت برگزار خواهد شد.

ناتوانی سازمان هواشناسی در پیش‌بینی بلندمدت آب‌وهوا

 ناتوانی سازمان هواشناسی در پیش‌بینی بلندمدت آب‌وهوا
2024-02-26T06:00:43+03:30
کارشناس هواشناسی با ابراز "آبان امسال پیش‌بینی ورود هوای سرد به کشور طی بهمن را انجام داده بودم."، گفت: چرا سازمان هواشناسی توان انجام پیش‌بینی بل...

واریز ۴۰۰۰۰۰ تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر ۲ سال در ۸ استان

 واریز ۴۰۰۰۰۰ تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر ۲ سال در ۸ استان
2024-02-26T06:00:43+03:30
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ مرحله سوم طرح ملّی یسنا خبر داد و گفت: در این طرح مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب مادران باردا...

اعتبار ۲۲۰۰۰۰ تومانی شامل کدام خانواده‌های ایرانی می‌شود؟

 اعتبار ۲۲۰۰۰۰ تومانی شامل کدام خانواده‌های ایرانی می‌شود؟
2024-02-26T06:00:43+03:30
بنا بر اعلام وزارت رفاه، اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی طرح "فجرانه" کالابرگ شامل ۷ دهک درآمدی خواهد شد.

فعالیت میادین "میوه و تره‌و‌بار و مراکز منتخب معاینه فنی خودرو تهران" در روز یکشنبه

 فعالیت میادین "میوه و تره‌و‌بار و مراکز منتخب معاینه فنی خودرو تهران" در روز یکشنبه
2024-02-26T06:00:42+03:30
شهرداری تهران نحو فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در روز تعطیل رسمی ۶ اسفندماه را اعلام کرد.

"ماه‌نورد آمریکایی" روی ماه چپ کرد!

 "ماه‌نورد آمریکایی" روی ماه چپ کرد!
2024-02-26T06:00:42+03:30
ماه‌نورد آمریکایی اودیسیوس که حامل تجهیزات ناسا بود در لحظه فرود بر روی ماه، واژگون شده است.

"سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی" ضرورتی برای عصر حاضر

 "سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی" ضرورتی برای عصر حاضر
2024-02-26T06:00:41+03:30
رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی گفت: اهمیت و ضرورت برگزاری همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای، ارتقای سواد رسانه‌ای و سو...

انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله در پایتخت + عکس

 انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله در پایتخت + عکس
2024-02-26T06:00:40+03:30
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله خبر داد.

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:40+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

شرایط جوی مساعد نیست؛ از سفر پرهیز کنید/ ترافیک جمکران تحت مدیریت است

 شرایط جوی مساعد نیست؛ از سفر پرهیز کنید/ ترافیک جمکران تحت مدیریت است
2024-02-26T06:00:39+03:30
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه شرایط جوی اکثر محورها برای سفر مساعد نیست از مردم درخواست کرد تا پایدار شدن شرایط جوی از سفر پرهیز کنند.

تعطیلی مدارس برخی مناطق استان تهران در روز دوشنبه ۷ اسفند

 تعطیلی مدارس برخی مناطق استان تهران در روز دوشنبه ۷ اسفند
2024-02-26T06:00:39+03:30
مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم)  شهرستان‌‌‌ فیروزکوه در نوبت صبح روز دوشنبه ۷ اسفند غیرحضوری شد.

ساعت کاری ادرات در روز دوشنبه تغییر نکرده است

 ساعت کاری ادرات در روز دوشنبه تغییر نکرده است
2024-02-26T06:00:39+03:30
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران اعلام کرد: ساعت کاری ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه تغییر نکرده است.

ایران رتبه دوم "فرونشست" جهان شد!

 ایران رتبه دوم "فرونشست" جهان شد!
2024-02-26T06:00:38+03:30
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که "ایران" دومین کشور دنیا از نظر نرخ و سومین کشور از نظر مساحت فرونشست در جهان است!

بهبود نسبی "دریاچه ارومیه" تا چه زمانی دوام می‌آورد؟

 بهبود نسبی "دریاچه ارومیه" تا چه زمانی دوام می‌آورد؟
2024-02-23T13:54:08+03:30
با توجه به افزایش ۴۳ درصدی بارش‌ها در حوضه آبریز ارومیه و همچنین رهاسازی آب از سد مهاباد، شرایط دریاچه ارومیه تا حدودی بهبود پیدا کرده، اما سؤال این است که ...

کتاب "واژه‌نامه‌ی روابط عمومی و تبلیغات" منتشر شد

 کتاب "واژه‌نامه‌ی روابط عمومی و تبلیغات" منتشر شد
2024-02-23T13:27:21+03:30
کتاب "واژه‌نامه روابط عمومی و تبلیغات" به کوشش بابک سپاس‌مقدم منتشر شد.

وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۰۴؛ همچنان در مدار "ناسالم برای گروه‌های حساس"

 وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۰۴؛ همچنان در مدار "ناسالم برای گروه‌های حساس"
2024-02-23T13:27:20+03:30
هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

آلودگی هوا منجر به افزایش ۲ برابری موارد ابتلا به "آلزایمر" می‌شود!

 آلودگی هوا منجر به افزایش ۲ برابری موارد ابتلا به "آلزایمر" می‌شود!
2024-02-23T13:27:20+03:30
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که آلودگی هوای ناشی از ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون از عوامل اصلی بروز آلزایمر در کلان‌شهرهاست.

وزیر بهداشت در قطر: ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت است

 وزیر بهداشت در قطر: ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت است
2024-02-23T13:27:19+03:30
وزیر بهداشت در جریان سفر به قطر و دیدار با جامعه سلامت ایرانی مقیم در این کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت به شمار می‌رود.

ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محله‌های "مرتضی‌گرد و خلازیر" متوقف شد

 ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محله‌های "مرتضی‌گرد و خلازیر" متوقف شد
2024-02-22T19:54:03+03:30
شهردار منطقه ۱۹ از توقف ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در محله‌های مرتضی‌گرد و خلازیر خبر داد.

فعالیت ۲۷۰۰۰۰ پرستار در ایران/ نیاز به جذب سالانه ۱۵۰۰۰ پرستار برای جبران کمبود نیرو

 فعالیت ۲۷۰۰۰۰ پرستار در ایران/ نیاز به جذب سالانه ۱۵۰۰۰ پرستار برای جبران کمبود نیرو
2024-02-22T19:54:02+03:30
رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به فعالیت بیش از ۲۷۰ هزار پرستار در ایران، گفت: نیازمندیم تا سالانه ۱۵هزار نفر برای جبران کمبود نیروی انسانی جذب شوند.

عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان واریز شد

 عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان واریز شد
2024-02-22T19:54:02+03:30
عیدی تمامی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به حساب آنها واریز شد.

۲ هفته از طرح کالابرگ "فجرانه" گذشت؛ صف‌ها همچنان پابرجاست

 ۲ هفته از طرح کالابرگ "فجرانه" گذشت؛ صف‌ها همچنان پابرجاست
2024-02-22T15:14:01+03:30
طرح کالابرگ "فجرانه"، با هدف حمایت از خانواده‌های دهک‌های اول تا هفتم، از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است. با وجود گذشت بیش از دو هفته از آغاز این طرح، خ...

اجرای تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره) + عکس

 اجرای تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره) + عکس
2024-02-22T13:54:04+03:30
به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره ) مقابل ساختمان بلدیه اجرا شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)