میرنیوز

رهبر انقلاب: محاسبه دشمن در قرار دادن مردم مقابل نظام غلط است/ پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگی داشتیم اما ناکامی‌ها هم کم نبوده است

 رهبر انقلاب: محاسبه دشمن در قرار دادن مردم مقابل نظام غلط است/ پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگی داشتیم اما ناکامی‌ها هم کم نبوده است 2022-06-04T11:45:30+04:30

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از دقایقی پیش در حرم مطهر امام خمینی (ر ه) آغاز شد.

مهمترین محورهای سخنان رهبر انقلاب به شرح ذیل است:

* دلمان هم برای امام و هم این محفل گرمی که گرد مرقد مطهر امام (ره) همه ساله تشکیل می‌شد تنگ شده بود خداوند را شکر می‌کنیم که مجددا این جلسه، محفل گرم و پرمعنا تشکیل شد.

*امام بزرگوار روح جمهوری اسلامی است. اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته شود و مورد بی توجهی قرار بگیرد نقشی بر دیوار خواهد ماند.

*نسل جوان نیازمند شناخت ابعاد شخصیت امام است.نسل جوان و هوشمند که قرار است مسئولیت گام دوم انقلاب را برعهده بگیرد به یک نرم افزار واقعی نیاز دارد، این نرم افزار عبارت است از درس‌های امام (ره) امام فقط امام دیروز نیست، امام امروز و فردا هم هست.

*اولین نکته در باره امام،‌ رهبری بزرگترین انقلاب تاریخ انقلاب‌هاست. از همه انقلاب‌ها معروف‌تر، انقلاب کبیر فرانسه در 1789 میلادی و بعد، انقلاب شوروی در 1917 است،‌ اما انقلاب اسلامی از این دو نیز بزرگ‌تر است و این دلایل گوناگونی دارد.

* این دو انقلاب (فرانسه و شوروی) با همراهی مردم پیروز شد، اما بعد از آن مردم هیچ‌کاره شدند و کنار زده شدند و نتوانستند در انقلابی که خودشان با تن و جان خودشان و با حضورشان در خیابان‌ها بوجود آورده بودند، در ادامه آن شرکتی داشته باشند؛ ‌در نتیجه، این دو انقلاب به سرعت از مسیر مردمی اولیه منحرف شد.

* انقلاب کبیر فرانسه بعد از حدود 12 ـ 13 سال، مجددا سلطنتی شد و ناپلئون سر کار آمد و 15 سال در راس قدرت بود و بعد همان خانواده‌ای که انقلاب فرانسه علیه آنها انجام شد، برگشتند و اداره این کشور را برعهده گرفتند. وقتی مردم در میدان نیستند، نتیجه می‌شود این!

*در انقلاب شوروی، به 12 سال هم نرسید و استالین و جانشینان او چنان استبدادی را اعمال کردند که سلطنت‌های قبل از آنها این استبداد را ندیدند و باز هم مردم هیچ‌کاره شدند!

*در جمهوری اسلامی، انقلاب با حضور مردم پیروز شد و مردم کنار زده نشدند و 50 روز بعد از انقلاب مردم در رفراندوم حکومت را انتخاب کردند. بعد از آن انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری برگزار شد و تا الان نزدیک 50 انتخابات برگزار شده و مردم در صحنه حضور دارند مردم خودشان در میدان حضور دارند. امام (ره)، رهبر چنین انقلاب با عظمتی بود.

*معنویت در انقلاب، یکی دیگر از وجوه عظمت انقلاب ماست؛ در انقلاب‌های فرانسه و روسیه و دیگر انقلاب‌های کوچک قرون 19 و 20، معنویت که یکی از نیازهای اساسی وجود انسان است، مفقود بود و کسی به آن توجه نداشت،‌ اما انقلاب اسلامی به جنبه مادی و معنوی انسان توجه کرده است.

*امام (ره) رهبر نهضتی بود که به این انقلاب انجامید. در این تردیدی نیست که انقلاب را مردم به پیروزی رساندند و اگر آنها وارد میدان نمی‌شدند، انقلاب پیروز نمی‌شد، اما آن دست قدرتمندی که توانست این اقیانوس را به تلاطم دربیاورد و آن شخصیت پولادین و آن دل مطمئن و زبان ذوالفقارگونه که توانست میلیون‌ها انسان از اقشار مختلف را وارد میدان کند و در میدان نگه دارد و نومیدی را از آنها دور کند، او امام بزرگوار و خمینی عظیم بود.امام خمینی را با امثال این حقیر مقایسه می‌کنند در صورتی که فاصله بسیار زیاد و نجومی است.امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود.

*امام(ره) ‌در مقاطع مختلف، میدان مبارزه را مشخص می‌کرد و به مردم تعلیم می‌داد که میدان کجاست؛ در دوران نهضت یک جور، ‌در گرماگرم روزهای خونین پیروزی انقلاب جور دیگر. آن روزی که رژیم شاهنشاهی با کمک آمریکا دنبال حکومت نظامی در تهران بود تا در غیاب مردم ریشه کار را از بین ببرد، امام با الهام الهی ـ که خودشان بعدا این را گفتند ـ اعلام کردند که مردم به خیابان‌ها بیایند و این،‌ تعیین میدان مبارزه بود.

*در ماه‌ دوم انقلاب، میدان مبارزه عبارت بود از برگزاری رفراندوم و تعیین حکومت اسلامی؛‌ در مقطعی، مقابله با ضد انقلاب و ماجرای پاوه که دستور دادند همه به پاوه بروند. در مقابله با کودتای آمریکایی در پایگاه هوایی همدان، یک جور امام در بیانیه قبول قطعنامه نیز تکلیف مردم را برای بعد از آن و بعد از رفتن خودش شرح داده است. بیانیه‌های مهم سال آخر عمر امام، همگی نشان دادن میدان مبارزه برای دوران بعد از خودش بوده است.

- امام از جهت خصوصیات شخصی، انسان ممتازی بود، امام به معنای واقعی کلمه پاک و پرهیزکار بود، اهل معنویات و حالات عرفانی بود. اهل لطافت روحی بود و کتاب‌های عرفانی مانند شرح دعای سحر را در اوایل جوانی نوشته بود امام اهل معنویت و عرفان بود امام هرگز مأیوس نمی‌شد و به معنای واقعی کلمه اهل صداقت بود؛ هم با خدا صادق بود و هم با مردم صادق و به وعده خود پایبند بود.امام بسیار منظم و وقت‌شناس بود، اهل توکل به معنای واقعی بود و به وعده خداوند اطمینان داشت.

*امام، مبارز بود و این به معنای حضور دائمی در میدان «قیام لله» و اقامه حق و عدل بوده است؛ این هدف در زیر سقف نکبت‌بار حکومت پهلوی و هر حکومت وابسته دیگری ممکن نبود و لذا امام به دنبال این بود که این سقف نکبت‌بار را از سر این ملت بردارد و میدان را برای حرکت و پیشرفت آنها فراهم کند. امام، صراحت و زبان گویا داشت و با مردم سخن می‌گفت و برای آنها «تبیین» می‌کرد.

*یکی از خصوصیات مهم امام، اعتماد به مردم از روز اول بود؛ بودند کسانی که دلشان می‌خواست مبارزه کنند، اما می‌گفتند مردم به دنبال ما نمی‌آیند،‌ اما امام در همان سال 41 گفتند که اگر به مردم بگوییم، مردم این بیابان را پر خواهند کرد. امام قدر مجاهدت مردم را می‌دانست و دل‌ها را گرم نگه می‌داشت و نمی‌گذاشت مایوس شوند.

* در دوران ایجاد جمهوری اسلامی، نقشه راه امام این بود که طرح جدید را از گذشته منحط کشور به کلی جدا کند؛ به این صورت که طرح پیشنهادی برای اداره کشور در ذیل فرهنگ و تمدن و قاموس غربی قرار نگیرد و ذیل آنچه در غرب به آن «جمهوری» یا «مردم‌سالاری» می‌گویند، قرار نگیرد به‌همین خاطر، امام جمهوری اسلامی را از دو مکتب رایج آن روز یعنی لیبرال دموکراسی سرمایه‌محور و کمونیسم دیکتاتوری‌محور جدا کرد و الگوی تازه‌ای را برای نظام جمهوری اسلامی مطرح کردند.در الگوی امام، ‌دوگانه‌هایی با هم هماهنگ و هم‌ساز شدند که قبل از آن سعی می‌شد متضاد باشند؛‌ هم معنویت دینی و هم رأی مردم را در کنار هم قرار داد. اجرای احکام الهی در کنار رعایت مصلحت‌های عمومی، از دیگر موارد بوده است.

* رعایت حال ضعفا و اصرار بر عدالت اقتصادی، در کنار تولید ثروت از دیگر دوگانه‌های هماهنگ و هم‌ساز بود. نفی ظلم و ظلم‌پذیری نیز از دیگر موارد بود به عنوان یک حکومت به دولت‌ها و ملت‌های دیگر نه ظلم می‌کنیم و نه از آن‌ها ظلم می‌پذیریم.ذاتِ جمهوری اسلامی ظالم را با خودش مخالف می‌کند. ما می‌گوییم با استکبار و ظلم مخالفیم و هر دولتی که این صفات را دارد دشمن ما می‌شود.

*هم تولید ثروت مجاز است هم حتما باید عدالت در کشور رعایت شود و حال ضعفا مورد رعایت قرار گیرد هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.

* ما پیشرفت داریم، عقب‌ماندگی هم داریم و این قابل انکار نیست. مکتب و راه درست است، راهرو باید درست حرکت کند. هرجا درست رفتیم پیشرفت کردیم، هرجا نادرست عمل کردیم عقب ماندیم. البته نقش دشمنی دشمنان هم نباید نادیده گرفته شود.هم تقوی و طهارت مسئولان لازم است و هم کارشناسی و کاربلدی آنها. تخصص و تعهد در کنار هم!

*مستکبران و ظالمان، دشمن جمهوری اسلامی هستند.غربی‌ها سه قرن دنیا را غارت کردند از شرق آسیا و شبه قاره هند تا آفریقا و قاره آمریکا؛ کتاب بخوانید تا این حقایق و فجایع را بیشتر درک کنید،قتل و برده‌داری و شعار دفاع از حقوق بشر، شاهکار تمدن غرب است،امروز مقاومت واژه برجسته در ادبیات سیاسی دنیا است.

*محاسبه دشمن در قرار دادن مردم مقابل نظام غلط است دشمنان سعی می‌کنند با کار روانی، با فعالیت‌های اینترنتی و فضای مجازی، با پول و با مزدور پروری مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهند مهم‌ترین امید دشمنان برای ضربه زدن به کشور امیدبستن به اعتراضات مردمی است، اما این محاسبه دشمن مثل بسیاری از محاسباتش غلط است. آمریکایی‌ها در تصمیم گیری هایشان اشتباه می‌کنند چون از ایرانیان خائن مشاوره می‌گیرند؛ این مشاوران هم به کشور خودشان و هم به آمریکایی‌ها خیانت می‌کنند.

*ببینید اقشار مختلف مردم چه همراهی با سرود مربوط به حضرت ولیعصر (عج) کردند، این نشانه روگردانی مردم از دین است؟ اجتماعات عظیم مردمی دلیل مقاومت و ایستادگی مردم است، اگر کسی می‌خواهد گرایش مردم به انقلاب و مبارزات و مجاهدت‌ها را بفهمد به تشییع میلیونی شهید قاسم سلیمانی نگاه کند بدن قطعه قطعه شده‌ی شهید سلیمانی به وسیله میلیونها انسان بدرقه شد. یک فرد انقلابی، یک فرد مبارز و مجاهد که برای جمهوری اسلامی جان خودش را کف دستش گرفته بود، مردم اینجور از او بزرگداشت و احترام کردند.

*گاهی میشنویم در نوشته‌های اینترنتی یا رسانه ها، که اظهار نظر میکنند «مردم نسبت به روحانیت و دین بی‌اعتقاد شدند». خب این یکی از محاسبات صددرصد غلط است. مردم امروز گرایششان به انقلاب و به دین از روز اول انقلاب یقیناً بیشتر است. مراقب هویت‌زدایی از حقیقت انقلاب باشید نگذارید حقیقت انقلاب را واژگون نشان دهند.مراقب جنگ روانی دشمن باشید.

*امروز دشمن در صدد تخریب مسئولان انقلابی است عاملان خرابکاری‌ها باید مجازات شوند؛ هم در قضیه آبادان و هر قضیه دیگری.

*نفت ایران را در سواحل یونان می دزدند و بعد از آن دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی جبران می کنند و کشتی نفتی دشمن را ضبط می کنند اما آن ها ایران را متهم به دزدی می کنند.چه کسی دزد است؟ شما نفت ما را دزدیدید.ما از شما پس گرفتیم و پس گرفتن مال دزدی که دزدی نیست.

* امروز هنگام سخنرانی آقای حسن خمینی برخی سروصدا ایجاد کردند، این را همه بدانند که من با این کار مخالفم.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)