میرنیوز

تشکر رییس جمهور از رهبری بخاطر اعتمادشان به رویکردها و تلاش‌های دولت

تشکر رییس جمهور از رهبری بخاطر اعتمادشان به رویکردها و تلاش‌های دولت 2022-03-23T13:26:09+04:30

به گزارش ایسنا، آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با بیان اینکه در سال نو طبیعتاً باید نگاهی نو به کارها و برنامه‌ها و به آنچه در سال گذشته انجام شد، داشته باشیم، گفت: در ابتدای بحث لازم می‌دانم صمیمانه از مقام معظم رهبری، هم بخاطر هدایت‌هایشان نسبت به دولت و مردم و هم بخاطر سخنان ایشان در ابتدای سال تشکر کنم چرا که این سخنان امید را در مردم و دولتمردان افزایش داد.

رئیس جمهور با قدردانی از رهبر معظم انقلاب بخاطر اعتمادشان به رویکردها و تلاش‌های دولت افزود: اعتماد رهبری سرمایه بزرگی برای دولت است. از این بابت هم باید خداوند متعال را شاکر باشیم، هم از ایشان تشکر کنیم و هم پاسدار و نگهدار این سرمایه باشیم تا این سرمایه افزون شود.

رئیسی اظهار داشت: اولین نکته‌ای که در سخنان مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار داشت این بود که دولت باید تلاش کند در همه حوزه‌ها جلوه مردمی بودن خود، در میان مردم بودن و با مردم بودن را تقویت کند.

رئیس جمهور مفهوم این تاکید رهبری شریک و سهیم کردن مردم به شکل واقعی در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات دانست و تصریح کرد: شرکت کردن در جمع مردم، یک بخش قضیه است. بخش مهم و اساسی، میدان دادن به مردم در مسایل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که می‌تواند مسایل را حل کند. باید شاخص‌های مردمی بودن را در همه حوزه‌ها احصاء و آنها را بیشتر مورد تأکید و توجه قرار داد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ریل‌گذاری این دولت را متفاوت با ریل‌گذاری دولت‌های قبل توصیف کردند، خاطرنشان کرد: این ریل‌گذاری را باید به شکل شفاف‌تر و در ضمن با پایبندی بیشتر به دیدگاه‌های ایشان که مورد نیاز جامعه هست، به پیش برود.

رئیس جمهور گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند که این دولت امید را در دل‌های مردم زنده کرده و افزایش داده است. همه کارگزاران دولت وظیفه دارند اقداماتی را که امید مردم را افزون می‌کند، بیشتر مورد توجه و تاکید قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تحرک را ویژگی مثبت دیگر دولت برشمردند و لذا باید تحرک دولت در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بیشتر شود، افزود: ایشان همچنین فرمودند که امید به اجرای سیاست‌های کلی و اعلامی در این دولت وجود دارد. راه افزون کردن این امیدواری این است که دولت حقیقتاً در جهت اجرای سیاست‌ها و از جمله سیاست و شعار سال ۱۴۰۱ تلاش مضاعف کرده و گزارش عملکرد روشنی هم خدمت ایشان و هم برای مردم داشته باشد.
رئیس جمهور اظهار داشت: رهبری به عنوان تمثیل به دو موضوع افزایش حجم تجارت خارجی و انعقاد قراردادهای خارجی و فروش نفت با وجود برقراری تحریم‌ها و تهدیدها اشاره و تاکید کردند که برخی فکر می‌کردند با وجود تحریم نمی‌شود کار کرد ولی این دولت گام‌هایی برداشت که روشن شد تحت تحریم و فشار هم می‌شود کارها را به پیش برد و این شایسته قدردانی است.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چند نگرانی را نیز در فرمایشات خود مورد اشاره قرار دادند که این نگرانی‌ها باید به طور جدی مورد توجه دولت باشد، تصریح کرد: ایشان به مسأله، تورم و گرانی به عنوان یکی از نگرانی‌های خود اشاره کردند و لذا دولت باید در این زمینه و برای رفع تورم و گرانی کاری متفاوت نسبت به سال گذشته انجام دهد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هم ابراز اعتماد و هم ابراز نگرانی رهبری برای دولت مسئولیت‌آفرین است، خاطرنشان کرد: نگرانی دوم ایشان مربوط به تصمیماتی بود که ممکن است موجب بروز مشکلاتی در کارگاه‌های کوچک یا کارخانه‌هایی با کارگران کمتر شود. باید با در نظر گرفتن این نگرانی در اولین فرصت زیر نظر معاون اول و با شرکت تیم اقتصادی دولت جلسه‌ای برای بررسی موضوع تشکیل شود.
رئیس جمهور نگرانی دیگر مقام معظم رهبری را پول‌پاشی بدون نتیجه برای ایجاد اشتغال‌ عنوان کرد و افزود: ایشان نگران بودند که این دولت نیز مبتلا به این اقدام بی‌نتیجه دولت‌های پیشین شود که در ظاهر اعتبارات و تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال صرف شود، اما در عمل هیچ‌گونه اشتغالی ایجاد نشده باشد.
رئیسی اظهار داشت: اگر در دولت منابع یا تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شد، توزیع این منابع باید به طور دقیق و جدی تا حصول نتیجه قطعی یعنی ایجاد اشتغال واقعی و قابل راستی‌آزمایی دنبال شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند دستور صریح نیز در سخنان خود بیان فرمودند، تصریح کرد: اصلی‌ترین و محوری‌ترین دستور ایشان تحقق "پیشرفت عادلانه اقتصاد" بود. معنی سخن ایشان البته این نبود که در کنار مسایل اقتصادی، مسایل دیگر از جمله موضوع فرهنگ در نظر گرفته نشود، بلکه رهبری اشاره فرمودند که نیاز امروز کشور این است که باید نسبت به پیشرفت عادلانه اقتصادی تأکید شود.
رئیسی دستور دیگر رهبر معظم انقلاب را ۲ برابر شدن شرکت‌های دانش‌بنیان به لحاظ کمی دانست و خاطرنشان کرد: طبیعتاً این سخن ایشان به این معنا نبود که در افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان، کمیت جای کیفیت بگیرد؛ قطعاً تاسیس اسمی شرکت‌های دانش‌بنیان مورد توجه ایشان نیست.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱ مهمترین شاخص برای سنجش و ارزیابی دستگاه‌ها اقدامات دانش‌بنیان آنها خواهد بود، گفت: انجام و پیشبرد امور بر اساس الگوهای دانش‌بنیان و ایجاد اشتغال، شاخص‌های اصلی ارزیابی دستگاه‌ها در سال پیش‌رو خواهد بود. در این زمینه اگر چه بیشتر نگاه‌ها متوجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اما همه دستگاه‌ها مسئولیت جدی برای اشتغال‌آفرینی دارند و وزارت تعاون مسئولیت تنظیم‌گری میان بخش‌های مختلف را نیز بر عهده دارد.
وی دستور دیگر رهبر معظم انقلاب به دولت را خودکفا شدن در کشور به ویژه در زمینه تولید محصولات کشاورزی و غذایی و تامین کالاهای اساسی عنوان کرد و افزود: وزارت جهادکشاورزی از ابتدای دولت، اقداماتی را در این زمینه انجام داده ولی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید این کار شتاب بیشتری پیدا کند و از الگوهای دانش‌بنیان نیز باید در این زمینه بیشتر استفاده کرد. البته خودکفایی و استفاده از الگوهای دانش‌بنیان مربوط به همه بخش‌ها است و نباید محدود به خودکفایی در بخش محصولات کشاورزی شود.
رئیس جمهور نکته بعدی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را اشتغال افراد در جایگاهی متناسب با تحصیلات‌شان عنوان کرد و اظهار داشت: این مساله باید پیگیری شود و افراد در جای متناسب با تخصص و تحصیلات‌شان بکار گرفته شوند.
رئیسی با تاکید بر اینکه علم و دانش باید پایه و اساس حرکت تحولی دولت به ویژه در عرصه اقتصاد باشد، تصریح کرد: در این زمینه سیاست‌های مصوب نظام و قوانین محور کار هستند و اگر صاحبنظران اختلافاتی در زمینه اجرا داشتند جای بحث و بررسی درباره این نظرات کمیسیون‌های کارشناسی است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و کمیسیون‌های کاری آن محلی برای جرح و تعدیل مسایل اقتصادی است. در این کمیسیون‌ها باید روش‌های اجرای یک قانون مورد بحث قرار گیرد که کدامیک ما را به هدف نزدیک‌تر می‌کند، کدامیک کم‌هزینه‌تر است، کدامیک بهره‌وری را افزایش می‌دهد. همچنین کمیسیون‌های تخصصی دولت نیز محل مناسبی برای چنین بحث و بررسی‌هایی است چرا که هر چه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها غنای بیشتری داشته باشد در اجرا کمتر دچار مشکل خواهیم شد.
وی با تاکید دوباره بر ارتقای نقش و سهم مردم در اقتصاد گفت: همه وزارتخانه‌ها باید در کنار بخش‌های اداری فعلی یک بخش برای پیگیری برنامه‌های دانش‌بنیان ایجاد کنند تا با سازمان‌های مختلف علمی و بویژه معاونت علمی ریاست جمهوری ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.
رئیس جمهور با اشاره به برگزاری جلساتی در همین زمینه که از سال گذشته آغاز شده بود، افزود: با توجه به فرمایشات رهبری این جلسات باید بسیار بیشتر برگزار شود. معاونت علمی ریاست جمهوری باید با بخش مربوط به برنامه‌های دانش‌بنیان همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها جلساتی داشته باشند تا با رویکردی مساله‌محور مأموریت‌ها و برنامه‌های دانش‌بنیان هر دستگاهی دقیقا مشخص و معین شود و بر این اساس هسته‌های فناور و دانش‌بنیان راهکارهای پیشبرد کارها و رفع مشکلات را تدوین کنند.
رئیسی همچنین تأکید کرد: دانشگاه‌ها نیز باید در این زمینه در متن عرصه‌های مختلف صنعت و کشاورزی حضور یافته و در کنار مباحث و فعالیت‌های علمی و آکادمیک برای حل مشکلات در میدان عمل راهکار ارائه دهند.
رئیس جمهور نکته مهم بعدی را برای مشکل‌گشایی از امور را مدیریت کارآمد و برخورداری از نیروی انسانی با انگیزه دانست و تصریح کرد: نیروی انسانی با انگیزه به میزان نیاز در کشور وجود دارد و مدیران سعی کنند به نیروی انسانی با انگیزه بیش از پیش میدان دهند.
وی ادامه داد: نکته مهم دیگر این است که امروز انتظارات مردم از دولت نسبت به ۷ ماه قبل متفاوت است و لذا باید متفاوت از روزهای آغاز دولت کار کنیم. فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مسئولیت ما را مضاعف می‌کند و باید خیلی دقیق‌تر و حساب‌شده‌تر کارها را به پیش ببریم و دیگر نگاه‌های بخشی یا بدون هماهنگی پذیرفته نیست.
رئیس جمهور تاکید کرد: تولید محوری‌ترین و اکسیر شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است. باید تمام تلاش خود را برای رونق تولید با محور دانش‌بینان و اشتغال‌زا بودن به کار بگیریم. همه اعضای دولت موظف هستند در فواصل منظم یک یا دو ماهه گزارش عملکرد خود در تحقق شعار سال را ارائه دهند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)