میرنیوز

عضو جنبش جهاد اسلامی: ملت فلسطین قدردان مواضع ایران است

عضو جنبش جهاد اسلامی: ملت فلسطین قدردان مواضع ایران است 2022-02-23T07:59:28+03:30

به گزارش ایسنا، شیخ نافذ عزام؛ عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حضور در برنامه «ضیف و حوار» شبکه خبری العالم گفت:‌ هنگام پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در دانشگاه های مصر دانشجو بودیم و در آن روزها همان احساسی را داشتیم که همه امت اسلامی تجربه کردند. همه احساس سرزندگی و خوشحالی داشتند، می دیدیم که میلیون ها نفر از مردم بی دفاع به خیابان ها می آیند تا یک رژیم طاغوتی را که با امریکا و «اسرائیل» هم پیمان بود و به طور کلی ابزاری برای ضربه زدن به اسلام و امت عربی و اسلامی بود،‌ سرنگون کنند.

عزام افزود: همه ما احساس خوشحالی و سرزندگی داشتیم و این احساسات همان چیزی بود که آن روزها در همه کشورهای عربی و اسلامی و حتی در بسیاری از مناطق جهان حاکم بود، انقلابیون و آزادگان در جهان همگی احساس کردند که با پیروزی جمعیتی به رهبری علما و روشنفکران بر رژیمی خونخوار و وحشی و مستبد آن‌ها هم به موفقیت رسیده اند و این مساله بار دیگر به مردم و به اسلام اعتبار بخشید.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: وقتی انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد،‌ هسته های اولیه جنبش جهاد اسلامی شکل گرفت و پیروزی انقلاب اسلامی، جان و قدرتی به این جنبش تازه تأسیس و نوپا بخشید.

وی افزود : جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انقلاب اسلامی در ایران به شکل خودجوش تعامل کرد و به پیروزی در ایران به عنوان پیروزی این جنبش و فلسطین نگاه کرد و این پیروزی به تحقق موفقیت در فلسطین امید بخشید.

عزام با اشاره به نقش مرحوم دکتر فتحی شقاقی بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی در این زمینه گفت که ایشان به طور عمده در به وجود آمدن این احساس نقش داشت و کتاب مهمی که وی قبل از بازگشت امام خمینی (قدس سره ) از پاریس به ایران در مصر تالیف و منتشر کرد، در کتابخانه ها موجود بود و در لحظاتی که پیروزی انقلاب با بازگشت امام خمینی (ره) به کشور کامل شد، در دستان مردم بود.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: از دهه پنجاه تا هفتاد (قرن گذشته میلادی)، افکار و شعارهایی در انتقاد از اسلام وجود داشت و مطالبی مطرح می شد با این عنوان که دین مخدری برای ملت هاست و قادر نیست میلیون ها نفر را برای تغییر روانه خیابان‌ها کند.

عزام ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همه این شعارها را به طور کامل کنار زد و همه افکار و نقطه نظراتی را که نقش دین در زندگی را کم رنگ می دید و معتقد بود که دین قدرت ایجاد تغییر در مقابله با مسائل بزرگ را ندارد، محکوم کرد و انقلابی دراین زمینه ایجاد کرد. انقلاب اسلامی همچنین انقلابی در اندیشه و واقعیت جوامع عربی و اسلامی ایجاد کرد و به همه آزادگان و انقلابیون و کلیه مستضعفان جهان امید بخشید، در نتیجه ما خود در فلسطین احساس کردیم که احتمال تغییر وجود دارد و پیروزی نیز ممکن است و اسلام بار دیگر می تواند با قدرت ظاهر شود و دین همچنان قلب تپنده زندگی است و قادر به حرکت دادن انسان هاست.

وی اظهار داشت: ما همواره بر این باور بودیم که اسلام مناسب برای هر زمان و مکانی است اما واقعیت ناامید کننده بود و چالش ها بزرگ بودند و هجمه علیه اسلام و دین به طور کلی شدید بود از این رو پیروزی انقلاب اسلامی ایران امیدها برای به پا خاستن ملت ها را تقویت کرد و امیدها به قدرت اسلامی برای حرکت دادن ملت ها و جوامع های مورد ظلم واقع شده و دستیابی به موفقیت ها در مقابله با سرسخت ترین رژیم ها و ظالم ترین و مستبدترین رژیم ها را تقویت کرد.

عزام تاکید کرد: مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد الگویی مستقل در مقابله با قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکا بود که همواره برای تحمیل سلطه خود بر جهان تلاش کرده و می کند و دولت ها و کشورها را تحت فشار قرار می دهد تا با سیاست ها و طرح های امریکا هیچ مخالفتی نداشته باشند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: باید سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را به خاطر بیاوریم که نظام شاهنشاهی نظامی کاملا وابسته به امریکا و سیاست های آن بود و در منطقه به آن لقب ژاندارم خلیج فارس داده بودند تا از منافع امریکا و اسرائیل حمایت کند. او به سرکوب ملت خود می پرداخت و هر گونه صدای مخالف را خاموش می کرد و علیه مساجد اعمال محدودیت می کرد و دانشمندان را زندانی می کرد و به کشتن و تبعید آنان اقدام می کرد.

عزام خاطرنشان کرد: ایران در دوران شاه همواره ابزاری در جهت خدمت به منافع آمریکا و اسرائیل بود اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به کشوری مستقل تبدیل شد و نفوذ امریکا را کاهش داد و هیات دیپلماتیک اسرائیلی را اخراج کرد و فلسطین برای اولین بار در منطقه حضور پیدا کرد و سفارت اسرائیل را به فلسطینی ها داد تا به عنوان اولین سفارت فلسطین در منطقه فعالیت کند و از جمله اولین شخصیت هایی که پس از انقلاب مبارک اسلامی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرد، یاسر عرفات بود.

وی تصریح کرد: ایران از لحاظ اقتصادی توانست به الگویی مستقل تبدیل شود و همین طور از لحاظ سیاسی و امنیتی. از این رو ، ایران اکنون بهای این الگو شدن و تلاش مداوم برای تبدیل شدن به الگویی مستقل و باثبات را می پردازد. ایران از آرمان فلسطین و دیگر قضایای عرب ها در همه جای دنیا حمایت کرده و این مساله بدون تردید خشم دشمنان عرب ها و مسلمانان و به ویژه امریکا را برانگیخته است.

عزام گفت: ایران در طول 40 سال گذشته تحریم بوده اما به علت سیاست های استقلالی خود و نیز پافشاری برای تبدیل شدن به الگویی مستقل از لحاظ سیاسی، اقتصادی، امنیتی و ایدئولوژی در تحریم به سر می برد. ایران همچنین بهای حمایت خود از فلسطینی ها و نیز قضایای مستضعفان را می پردازد، موضع شجاعانه ایران در قبال فلسطین و ملت آن باعث شده است که ایران طی این دهه ها همواره در تحریم شود.

عضو جنبش جهاد اسلامی گفت: تحریم نتوانسته ایران را به تغییر سیاست هایش وادار کند و تلاش آنها برای از بین بردن این الگویی که ایران به جهانیان ارائه کرده است، شکست خورده اند.

وی تصریح کرد: ایران به سیاست ها و اصول و برنامه های خود پایبند بوده و اعمال فشارها و اقدامات تحریک آمیز علیه ایران نتوانسته است سیاست ایران را در قبال فلسطین یا دیگر مسائل منطقه و به طور کلی در جهان تغییر دهد.

عزام تاکید کرد: حضرت آیت الله خامنه ای بعد از  رحلت امام خمینی (قدس سره) ایران را در شرایطی سخت رهبری کردند و ایشان هم با مراحلی دشوار مواجه شدند ولی راه امام خمینی را ادامه دادند و با قدرت در برابر همه فشارهای امریکا و اسرائیل و غرب که تلاش می کردند اراده ملت ایران را تضعیف کنند و این الگو را از بین ببرند، ایستادند.

عضو جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: حضرت خامنه‌ای در سخت ترین مراحل رهبری حکیم و بادرایت بودند که صفای انقلاب اسلامی را حفظ کردند و حافظ اصول و برنامه های انقلاب نیز بودند.

عزام با بیان اینکه فشارها و تلاش ها برای وادار کردن ایران به تغییر موضع خود در قبال آرمان فلسطین هرگز متوقف نشده است،‌ گفت: ما در همه مناسیت ها این سخن را به طور علنی اعلام می کنیم و از جمهوری اسلامی ایران به خاطر مواضع و حمایت هایش در گذشته و درحال حاضر تشکر و قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: ایران به دنبال تغییر سیاست های خود نیست و در همه مناسبت ها تاکید کرده که به حمایت از ملت فلسطین ادامه می دهد؛ ملت فلسطین قدردان مواضع ایران است.

عضو جنبش جهاد اسلامی با اشاره به وجود توانایی های فعلی مقاومت در غزه به لطف خداوند متعال و درنتیجه کمک های جمهوری اسلامی ایران، گفت ایران در مراحل گذشته با فشارهای بسیار مواجه شده،‌ اما از مواضع خود عقب نشینی نکرده و این فشارها تا کنون هیچ نتیجه ای نداشته، همان طور که در گذشته بی فایده بوده است.

عزام تاکید کرد سیاست ایران ثابت است و ملت فلسطین می داند که ایران فلسطین را در کانون سیاست های خود قرار داده است و نقطه نظر ایران درباره آرمان فلسطین از باور عمیق به این مساله سرچشمه می گیرد که فلسطین موضوع اول عرب ها و مسلمانان است و موضوعی اساسی برای هر مسلمان در روی کره زمین به شمار می رود و در نتیجه ایران به وظیفه شرعی خود در حمایت از فلسطینی ها عمل می کند و تاکید می کند که در مبارزه و جهاد در کنار فلسطینی ها ایستاده است.

عضو جنبش جهاد اسلامی گفت: ایران هم پیمانی بزرگ و راهبردی برای فلسطین در مقابله با تجاوزگری و اشغالگری است و ملت فلسطین طی صد سال از مبارزه و مقابله با طرح اسرائیل که تحت حمایت امریکا و غرب قرار دارد، دست برنداشته اند.

عزام افزود: نبرد شمشیر قدس تاکیدی بر روحیه ملت فلسطین و شجاعت آنان بود و به جهانیان این پیام را منتقل کرد که آرمان فلسطین از بین نرفته و ملت فلسطین تسلیم نشده است و اسرائیل نمی تواند هر کاری را که می خواهد انجام دهد.

عضو جنبش جهاد اسلامی گفت: ما در جنبش جهاد اسلامی امیدوار بودیم که عرب ها و مسلمانان در کنار ما باشند و از ما حمایت کنند، آرمان فلسطین مهم ترین مسئله است، از این رو ما وقتی که تحولات جهان عربی و اسلامی را می بینیم، ناراحت می شویم و از جنگ هایی که هیچ فایده و نفعی ندارد، احساس درد می کنیم.

وی افزود: ملت یمن همواره حامی فلسطینی ها بوده و از آرمان فلسطین حمایت کرده اند و هیچ گاه از مواضع خود بیمی نداشته اند. در نتیجه ما از اتفاقاتی که اکنون در یمن می افتد ناراحت هستیم و درد می کشیم و امیدواریم که این جنگ ها در کشورهای عربی و اسلامی متوقف شود تا تلاش ها و توانایی ها همه برای فلسطین یکپارچه شود.

عزام با اشاره به اینکه آرمان فلسطین، موضوع اساسی همه عرب ها و همه مسلمانان است، گفت: اسرائیل خطری برای همه عرب ها و همه مسلمانان است و هر کسی که گمان می کند که از طریق ارتباط با «اسرائیل» می تواند به ملتش سود برساند، در اشتباه است این اتفاق نخواهد افتاد و تجربه این را ثابت کرده است که اسرائیل خیری برای هیچ کشوری عربی و اسلامی نخواهد داشت، ما از این جنگ ها بسیار متاثر می شویم و درد می کشیم و درد قربانیانی را که در این جنگ ها از بین می روند، احساس می کنیم و امیدواریم که این تلاش ها یکپارچه شود و همه این سلاح ها به سمت درست آن یعنی دشمنی که فلسطین و بیت المقدس را اشغال کرده است، نشانه گرفته شود.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)