میرنیوز

پایان تحقیقات پرونده اکبر طبری/ کیفرخواست دو شهروند فرانسه صادر شد

پایان تحقیقات پرونده اکبر طبری/ کیفرخواست دو شهروند فرانسه صادر شد 2020-02-18T11:30:52+03:30

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری روز سه‌شنبه 29 بهمن 98 گفت: در گام دوم انقلاب بنا به رهنمود مقام معظم رهبری و فرمایشات بلند ایشان به دنبال ساختن ایرانی قوی هستیم. ایران قوی با حاکمیت قوی و مردمی قوی شکل می گیرد. برای این منظور باید دولت و مجلس و قوه قضاییه‌ای قوی و نیروهای مسلح قوی و دانشگاه قوی و فرهنگ قوی و اقتصاد قوی داشته باشیم.

وی افزود: آنچه که به طور مستقیم بر عهده من و همکارانم در قوه قضاییه  است این است که در این برهه حساس زمانی قوه قضاییه‌ای قوی بسازیم. شاخصه‌های آن عبارت است از تامین عدالت و امنیت برای جامعه و حفظ حرمت و کرامت انسان و برخوردار از اعتماد و حمایت مردم لذا قوه قضاییه قوی یعنی قوه قضاییه مردمی.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس گفت: از عموم مردم با هر فکر و سلیقه و هر گرایش سیاسی دعوت می کنم که آگاهانه در انتخابات شرکت کنند و در این مسیر هیچ عذری پذیرفته نیست. مشکلات و گلایه‌ها به جای خود اما فرهنگ ایرانی و تعالیم اسلامی ما به هیچ عنوان با انزوا و بی تفاوتی سازگاری ندارد. اگر بی تفاوت شدیم از دشمن سیلی می خوریم حال آنکه ما در حال نواختن سیلی‌های سخت بر چهره کریه دشمن هستیم. ایران قوی، مجلس قوی می خواهد و مجلس قوی مجلسی است که دارای نمایندگان متدین وانقلابی و شجاع و  عدالت محور وبرخوردار از پشتوانه قوی رای مردم است.

وی با اشاره به دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه گفت: اقدام اخیر قوه قضاییه در ابلاغ نحوه مشارکت و همکاری نهادهای مردمی با قوه قضاییه که روز گذشته رونمایی شد، نیازمند تبیین و اطلاع رسانی مناسب است.

وی افزود: حضور رییس قوه قصاییه در مراسم اربعین شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بعنوان مردمی ترین قهرمان ملی و بین المللی عصر حاضر و دیدار رییس قوه با خانواده متدین وانقلابی و مظلوم جانباختگان مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بازدید روز گذشته رییس قوه و شنیدن حرف مردم از اقدامات دیگر است که انجام شد.‌

اسماعیلی با اشاره به سایر برنامه‌های رئیسی در هفته گذشته  گفت: دیدار با خانواده‌های مظلوم جانباختگان مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، حضور در زندان زنان و پیگیری مشکلات مردم بوشهر در یک سفر استانی از جمله برنامه‌های رییس قوه قضاییه بود که نمونه‌هایی از مردمی شدن قوه قضاییه است.

وی افزود: امروز ۲۹ بهمن ماه به جهت سالروز اعلام سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در تقویم کشور ما روز اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی است. در قوه قضائیه با افتخار اعلام می‌کنیم که تمامی تلاش ما در دوره تحول در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار آفرینی است. مسئولان قضایی به این باور مهم اعتقاد دارند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود:  تمامی تلاش ما بر این است که باید با صلابت و اقتدار، چوب‌های فساد و ناکارآمدی را از چرخ‌های اقتصاد و تولید داخلی خارج کرد تا چرخ‌های تولید راحت تر بچرخد. این اقدام گاهی در راستای پیگیری ساختارهای فسادزا از جمله در رابطه با خصوصی‌سازی های بی رویه است. با پیگیری‌های دادگستری اردبیل کارخانه‌ای در اردبیل که در آستانه تعطیلی بود احیا شد. این سومین کارخانه راکد اردبیل است که احیا می‌شود در ابن رابطه  تعدادی از زندانیان رای باز مشغول به کار شدند.

وی افزود: با ورود دادسرای تهران به مشکلات ایران ترانسفور مشخص شد در راستای خصوصی سازی خریدار این مجموعه فاقد صلاحیت بوده و میلیاردها تومان به صورت غیرقانونی از حساب این شرکت خارج کرده بود که  تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. مدیران جدید خصوصی سازی هم ورود کرده و با اختیارات قانونی قرارداد واگذاری لغو و قرار شد از طریق بورس به خریداران واگذار شود. حدود هزار میلیارد تومان به بیت المال برگشت.

وی افزود: در ۹ ماهه امسال اعضای کمیسیون حمایت  از ۵۹۹ واحد صنعتی بازدید کردند و۲۲۸ واحد صنعتی که دچار اشکال بود  با حمایت مجموعه ، مشکلات این۲۲۸ واحد برطرف و از تعطیلی انها جلوگیری شد. همچنین  در استان خراسان ۱۰۴۴ مصوبه درحمایت از واحدهای تولیدی را داشتیم.

دادگاه دو شهروند فرانسه 13 اسفند برگزار می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مقامات فرانسوی که  آزادی دو شهروند فرانسوی در ایران را خواستار شدند گفت:  یکی از این دو نفر شهروند فرانسوی است  و دیگری شهروند ما و ایرانی است. در مورد اینکه دو تابعیتی است باید بگویم  قانون ما تابعیت دوم را به رسمیت نمی‌شناسد بلکه ما او را تبعه کشور جمهوری اسلامی می دانیم. آنها  اتهاماتی  رابطه با اقدام علیه امنیت کشور داشتند. ما  به هیچ عنوان مداخله هیچ کشور بیگانه‌ای به ویژه کشورهایی که علیه نظام جمهوری اسلامی اقدامات خصمانه‌ای می کنند را  در امور داخلی و قضایی کشور نمی پذیریم.  همین کشور فرانسه بود که از یکی از متهمان بزرگ امنیتی  ما یعنی روح الله  زم که آسیب فراوانی به کشور زد، در حد شخص دوم مملکت فرانسه  حمایت کرده و برای او  گارد حفاظتی می گذارند. این ادعاها و عملکردها مغایر است.  ما خواهانیم که همه دولت‌ها براساس مقرراتشان عمل کنند و اجازه مداخله به آنها نمی دهیم.

وی افزود: کیفرخواست پرونده صادر شده و متهمان  در زندان هستند و ۱۳ اسفند ماه جلسه دادگاه برگزار می شود.

پایان تحقیقات پرونده طبری

اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده طبری گفت: تحقیقات پرونده تمام است و انچه که از دادسرا گزارش شده این است که حتما قبل از پایان سال، دادسرا تصمیم نهایی را  می گیرد و قرار جلب به دادرسی صادر و کیفرخواست به دادگاه ارسال می شود و در صورتی که در روزهای  اسفند ماه منتهی به صدور کیفرخواست شود، قبل از پایان سال جلسات محاکمه آغاز می شود.

تایید آرای صادره برای محیط زیستی‌ها

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری در ارتباط با احکام مربوط به متهمان پرونده محیط زیست و این که شنیده شده است احکام آنها در دادگاه تجدیدنظر تایید شده است، گفت: رای پرونده متهمان موسوم به محیط زیستی اما از نظر ما اقدام علیه امنیت ملی صادر شده است و این احکام در دادگاه تجدیدنظر نیز تایید شده است که به  این شرح است: آقای مراد طاقباز فرزند قاسم به جرم همکاری با آمریکا به عنوان دولت متخاصم به تحمل ۱۰ سال حبس و رد وجهه دریافتی از دولت آمریکا، خانم نیلوفر بیانی به جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به تحمل ۱۰ سال حبس، هومن جوکار به جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به ۸ سال حبس، طاهر قدیریان به جرم همکاری با دولت آمریکا به تحمل ۸ سال حبس و آقای سام رجبی و خانم حمیده کاشانی به جرم همکاری با دولت آمریکا هر کدام به ۶ سال حبس و آقای امیر حسین خالقی به جرم جاسوسی به تحمل ۶ سال حبس و آقای عبدالرضا کوهپایه به جرم اجتماع و تبانی به قصد ضربه زدن به کشور به تحمل ۴ سال حبس محکوم شده است.

غلامحسین اسماعیلی در ارتباط با برخورد با لیدرهای حوادث آبان ماه گفت: ما سیاست خود را بارها اعلام کردیم و صف معترضان را از اغتشاشگران جدا می‌دانیم.

وی با بیان این که در ارتباط با بازداشتی‌های آبان ماه اعلام کردیم که امر تعیین تکلیف آنها انجام می‌شود و این کار انجام شد خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده اغتشاش گران در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد و ما آنها به گروه‌های مختلف تقسیم بندی کردیم.

وی ادامه داد: با کسانی که اعمال سبکی مرتکب شدند با رافت برخورد شد اما جمعی از عناصر اصلی اغتشاشات یعنی کسانی که تخریب کردند و اموال دولتی را به آتش کشیدند و امنیت مردم را به خطر انداختند شناسایی شده است و به پرونده‌هایشان رسیدگی می‌شود و متناسب با اعمال مجرمانه‌ای که انجام دادند مجازات قانونی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

اسماعیلی در ارتباط با یکی از احکام صادر شده در خصوص یکی از متهمان حوادث آبان ماه گفت:  یکی از پرونده‌های رسیدگی شده در تهران که به پرونده امیر آلمانی مشهور بوده است این است که در این پرونده افرادی درگیر بودند که سابقه اعمال مجرمانه داشتند و از اراذل و اوباش بودند این افراد در اغتشاشات حضور داشتند و از اقداماتشان فیلمبرداری می‌کردند و برای شبکه‌های خارجی می‌فرستادند.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان این که امیر آلمانی از ترکیه به کشور بازگردانده شد گفت: این فرد  سابقه خروج غیر قانونی از کشور را داشته و با عناصر نفاق همکاری و ملاقات داشته است و در حوادث آبان ماه میدان داری کرده و جنایات بسیاری را رقم زده است.

وی افزود: در ارتباط با متهمان حوادث آبان ماه رای صادر شده است اما چون این آرا قطعی نشده است از بیان جزئیات معذورم. این اغتشاش گران حتما باید پای میز محاکمه جوابگو باشند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با همکاری وزارت امور خارجه با قوه قضاییه برای بازگرداندن شهروندی که به بهانه نقض  تحریم‌ها در آمریکا بازداشت شده بود نیز گفت: ما متاسف بودیم که  برای یکی از شهروندان ما در آمریکا تحت عنوان دور زدن تحریم‌ها پرونده‌ای تشکیل شده و برخلاف ضوابط بین المللی این فرد تحت تعقیب قرار گرفته علیرغم این که این فرد در آمریکا نبود و کاری با آنها نداشت.

وی افزود: این فرد توسط دستگاه قضایی آلمان بازداشت شد و آمریکایی‌ها اصرار داشتند او را به کشور خودشان ببرند و در آن جا محاسبه شود. تلاش ما بر این بود که این شهروند به ایران بازگردد.

غلامحسین اسماعیلی با بیان این که زمینه‌ای برای بازگردان این تبعه ایرانی فراهم شد ادامه داد: قرار شد یک تبعه آلمانی که از مدت‌ها قبل در ایران دستگیر شده بود و پرونده‌اش در ارتباط با عکس برداری از مناطق ممنوعه به دادگاه رفته بود و در نهایت به تحمل سه سال حبس محکوم شده بود تسهیلاتی که قانون مجازات اسلامی در نظر گرفته بود  برخوردار شود به شرطی که آنها تبعه ما را بازگردانند. در نهایت روز یکشنبه تبعه ایرانی از آلمان وارد ایران شد و روز دوشنبه ما تبعه آلمانی را آزاد کردیم.

ادامه دارد  

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)