میرنیوز

ما سرباز انقلاب اسلامی هستیم/ بـاید حـضور آمـریکا در منطقه تمام شود

ما سرباز انقلاب اسلامی هستیم/ بـاید حـضور آمـریکا در منطقه تمام شود 2020-02-12T12:00:42+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، ھمسر و دختران شھید مجاھد حاج ابومھدی المھندس در بیانیه ای به مناسبت چلهمین روز شهادت فرماندهان مقاومت، بر آمادگی خود برای تکمیل کردن مسیر مقاومت تأکید کردند. متن کامل این بیانیه‌ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله عدد الرمل و الحصی وزنة العرش إلی الثری»

(سپاس خدای را به شماره ریگھا و سنگھا و ھموزن آنچه از روی زمین تا عرش اوست.)

چهـل روز پیش در یک عملیات گسـتاخـانـه و در عین حـال بـزدلانـه دو فـرمـانـده ارشـد جـبهه مـقاومـت در بـرابـر پـروژه مـسخ هـویت انـسان در مـنطقه غـرب آسیا، عـموی عـزیز بی بـدیلمان سـردار بـزرگ اسـلام شهید حـاج قـاسـم سـلیمانی، فـرمـانـده نیروی قـدس سـپاه پـاسـداران انـقلاب اسـلامی، و پـاره تـن مـا پـدر رئـوف مـجاهـدمـان شهید ابــو مهــدی الــمهندس -جــمال ابــراهیمی-، مــؤســس و فــرمــانــده حشــد الشعبی، بــه هــمراه جــمعی از شـریفتـرین بـرادران و فـرزنـدانـشان بـه فیض اعـلای شـهادت نـائـل شـدنـد.

خـدای مهـربـان را بی انـدازه شـاکریم که این افـتخار عظیم و این کرامـت بی بـدیل را بـه مـا -همسـر و چـهار دخـتر شهید ابـو مهـدی- ارزانی داشـت تـا بـا تـقدیم دلخـواسـته تـرین، مـحبوبتـرین، ارزشـمندتـرین و زیباتـرین دارایی خـود، بـه این عـبارت مـشهور زیارت عاشورا عمل کرده باشیم که «بأبی انت و أمی یا اباعبدالله» (پدر و مادرم به فدایت باد ای ابا عبدالله).

شـهادت در امـتداد حیات کریمانـه و عـزتـمندانـه ابـو مهـدی و آخـرین و کامـلتـرین پـاداش الهی بـرای این مـجاهـد مخـلص جـبهه مـقاومـت بـه رهـبری حکیمانـه و عـالـمانـه ولی فقیه زمـان بـود که سـراسـر عـمر پـر بـرکت خـود را تــحت لــوای «هیهات مــنا الــذلــة» مکتب امــام حسین (ع) گــذرانید. مــردی که چــند روز پیش از شــهادت در بـحبوحـه خیانـتهـای مکرر آشکار و پـنهان، بـه مـا گـفت: «مـن پـادشـاهـم... چـه کسی بـا مـا هـمانـندی میکند!؟ چـه آنکه ما حبیب بن مظاهر این جبهه هستیم.».

جـهاد ابـومهـدی از سـالـهای نـوجـوانی در ضـدیت فکری بـا رژیم عفلقی بـعث سـتمگر و در مکتب مـرجـع شـجاع و دانـشمند شهید سید محـمدبـاقـر صـدر (ره) و بـا هـمراهی مجـموعـه گسـترده ای از شخصیتهای مـؤمـن و پـر صـلابـت در عـراق آغـاز شـد، در زمـان تحصیل در رشـته مـهندسی عـمران در دانـشگاه پلیتکنیک بـغداد بـا جـدیت بیشتر ادامـه یافـت و پـس از اعـدامهـای دسـته جـمعی یارانـش و شـهادت مـظلومـانـه شهید سید محـمدبـاقـر صـدر (ره)، بـا هجـرت و در پـرتـو نـور مکتب بنیانـگذار انـقلاب شکوهـمند اسـلامی حـضرت امـام خـمینی (ره) شکل کامـلتـری بـه خـود گـرفـت.

از همین زمـان پیونـد ابـدی او بـا نیروهـای مـؤمـن و مـقاوم مـنطقه -و این بـار نـه فـقط عـراقی- آغـاز شـد. این رویدادهـای پیاپی تـنها مـقدمـه ای بـر الـتزام پیوسـته بـه مسیری جـهادی بـود که آن را نـه در زمـان جـنگ و نـه در دوران آتـش بـس، نـه در خـطوط مـقدم نـبرد و جـلوتـر از آن و نـه در پشـت جـبهه هـا رها نکرد. ابـو مهـدی، مـهندس پیروزی هـای نـظامی، مـهندس بـنای نـظام سیاسی مسـتقل، و مـهندس آبـادانی شهـرهـا و روسـتاهـا بـود. خـاک سـرپـل ذهـاب و شـلمچه و خـوزسـتان و کردسـتان، تـالابهـای جـنوب عـراق، خیابـانهـای ۱ بـغداد و تکریت و سـامـراء، کوهسـتان هـای سـنجار و حـمرین و مکحول، صحـرای غـربی، صـعب الـعبورتـرین جـاده هـا، دورتـرین روسـتاهـا، نـقاط صـفر مـرزی و فـراتـر از آن، بـر جـهاد مخـلصانـه او شـهادت می دهـند.

او مـجاهـد خسـتگی نـاپـذیری بـود که امـریکایی هـا و ایادی داخـلیشـان را خسـته کرد. جـهادی که در آن رضـایت پـروردگـار مـتعال، اطـاعـت از ولی امـر مسـلمین، تـفقه در دین، صیانـت از جـان و مـال و کرامـت انـسان حتی در جـریان سـختتـرین نـبردهـا و خـدمـت بـه مـظلوم از هـر دین و نـژاد و قـومیتی را چـراغ راه خـویش قـرار داده بود.

حشـد الشعبی بـارزتـرین تجـلی بیش از چهـل سـال مـجاهـدت او در کنار یاران وفـادارش بـود. بـه رغـم تـمامی کارشکنی هــا بــرای بــه تــأخیر انــداخــتن آزادســازی مــناطــق مــختلف اشــغال شــده بـه ـدســت تکفیریون، نیروی بـازدارنـده ملی ای پـدید آمـد که در سـال ١٣٩۶ پیروزی دشـوار امـا قـاطـعانـه را علیه سـبعیت داعـش رقـم زد.

مـجاهـدان حشـد الشعبی که بـه رغـم هـمه تهـدیدات داخـلی و خـارجی شـجاعـانـه در کنار سـایر واحـدهـای نیروهـای مسـلح عـراق و بـا پشـتیبانی بیدریغ ایران اسـلامی، نیروهـا و فـرمـانـدهـان از جـان گـذشـته جـبهه مـقاومـت و در رأس هـمه آنـان سـپهبد شهید حـاج قـاسـم سـلیمانی، حـماسـه هـا آفـریدنـد. آنـان دولـت عـراق را بـار دیگر بـر شـانـه هـای سـتبر خـود بـنا کردنـد، هیبت از دسـت رفـته اش بـازگـردانیدنـد و بـه عـنوان عـضو رسمی قـدرتـمند در سـاخـتار نـظامی عـراق، سـد اسـتواری در بـرابـر هـر شکلی از تـعدی بـه امنیت و سـلامـت سـرزمین و انـسان شـدنـد؛ تـا عـراق بـه درجـه ای از قـدرت بـرسـد که نـه تـنها مـوجـودیت یکپارچـه بـر بـاد رفـته خـود را بـازیابـد، بلکه بـقا، تـمامیت ارضی و امنیت هـمسایگان خـود را بـا حـراسـت مـرزهـا تـقویت کند و در نـهایت حـلقه تفکیک نـاپـذیری در زنجیره محکم مـقاومـت در مـنطقه باشد.

این حـلقه جـدید تـمام تـلاش هـای چـندین سـالـه ایالات متحـده آمـریکا بـرای دور نـگاه داشـتن عـراق از جـریان مـقاومـت بـا بـن بسـت مـواجـه کرد. طـرح ضعیف نـگاه داشـتن بنیان هـای دولـت عـراق، مـتزلـزل سـاخـتن سـاخـتار نـظامی و امنیتی آن، و تجـزیه سـرزمینی، سیاسی، نـظامی و اجـتماعی عـراق در بسـتر اشـغال و جهـل و تکفیر و تخـریب و کشتار نـاکام مـانـد. بـه همین عـلت، مـنظومـه سیاسی، امنیتی و نـظامی امـریکا تصمیم بـه اجـرایی کردن تهدیداتی گرفت که به طور جدی در تابستان ١٣٩٨ علیه دولت عراق مطرح کرده بود.

عـراق بـاید مسیر رفـته را بـاز می گشـت، دوران بیرون رانـدن مـقتدرانـه نیروهـای امـریکایی و تثبیت قـدرت عـمل خـود در نـبرد بـا داعـش را پشـت سـر می گـذاشـت و تسـلیم سیاسـتهـای جـدیدی می شـد که آن را بـه مسـتعمرهای بـرای چـپاول ثـروتهـا و کانـونی بـرای تـوطـئه چینی علیه دیگر مـلتهـای مـقاوم مـنطقه بـدل می کرد.

یکی از اهـداف اسـاسی ارتکاب جـنایت بین المللی بـامـداد ١٣ دی ١٣٩٨ نـابـود کردن قـدرتـمندتـرین سـاخـتار پشـتیبان دولـت یکپارچـه عـراق و هسـته مـقاومـت انـسان سـاز در بـرابـر ذلـت بـود. این جـنایت نـقطه اشـتعال فـرایند جدیدی بود که از روزهای ابتدایی پاییز ١٣٩٨ با برنامه ریزی دقیق و گسترده اجرایی شد. فـرایند جـدید، سـوار بـر مـوج مـطالـبات بـه حق مـردمی، تـظاهـرات شهـرهـا را بـه اعـمال وحشیانـه کشانید. سیاسـت آشـفته خیابـانی را جـایگزین تـقویت بـده بسـتانهـای قـانـونی از مسیر نـهادهـا و نـمایندگـان مـنتخب مـلت کرد، خیابـانهـا و جـاده هـای شهـری در مـرکز و جـنوب عـراق را ملتهـب و نـهادهـای رسمی دولـت و نیروهـای حـافـظ ۲ امنیت را بی اعـتبار سـاخـت، و بـالاخـره نـوک پیکان تیز خـود را بـه سـوی پـرچـمداران اصـلاح -مـجاهـدان حشـد الشعبی- گـردانید که مـقرهـای ایشان مـنبع خـدمـات رسـانی بـه ملتی بـود که مـدتـهاسـت امنیت و بلکه بـقای خـود را مرهون ایثارگریهای آنان می دانند.

فـرایند تضعیف تـدریجی دولـت عـراق تـا حـدی پیش رفـت که دولـت نـه تـنها نـتوانـد در مـقابـل بـمباران وحشیانـه نیروهـای حشـد الشعبی در مـرزهـای غـربی عـراق و اعـتراف رسمی امـریکا بـه این جـنایت واکنشی نـشان دهـد، بلکه در بـرابـر تـبدیل آسـمان پـایتخت عـراق بـه صـحنه مـانـور هـواپیماهـای نـظامی امـریکایی دسـت بسـته بـمانـد. هـمه چیز بـرای اجـرایی کردن ایده بسـتن کریدور زمینی عـراق بـه سـمت جـبهه هـای اصلی مـقاومـت در مـرزهـای فلسـطین اشـغالی فـراهـم شـد.

امـریکا تصمیم خـود را که از سـالهـا قـبل بـرای آن بـرنـامـه ریزی کرده بود، عملی ساخت. گـماشـته هـای امـریکا که بـرای کسب رضـایت اربـاب خـود در رقـابتی شـدید بـا یکدیگر بـه سـر می بـرنـد، بـه او اطمینان دادنـد که هـر نـوع اقـدام نـظامی جـدی علیه ابـو مهـدی و در حقیقت حشـد الشعبی و بـالاتـر از آن دولـت عـراق، بـا هیچ عکس الـعمل خـطرنـاکی مـواجـه نـخواهـد شـد.

رویارویی مسـتقیمی که اسـرائیل نیز امـریکا را بـه ارتکاب آن در جغرافیای عراق تشویق می کرد. اینگـونـه بـود که امـریکا جـرأت کرد امید مـظلومـان مـنطقه و فـرمـانـده بـزرگ نیروهـای مـقاومـت حـاج قـاسـم سـلیمانی، و یار وفـادار و دیرین او حـاج ابـو مهـدی الـمهندس، فـرمـانـده رسمی مـهمترین واحـد نـظامی در نیروهــای مســلح عــراق را (که بــرای ســالیان طــولانی او را تــروریست قــلمداد کرده و هــدف چــند عملیات نـامـوفـق تـرور قـرار داده بـود) در قـلب پـایتخت عـراق هـدف قـرار دهـد.

مـنظومـه نـظامی و امنیتی امـریکا بـه واسـطه فـرمـان رئیس جـمهور مـتهور و بی شـرم امـریکا «تـرامـپ» (این بـازیچه دسـت سیستم صهیونیستی) اتـومبیل هـای «غیر نـظامی» حـامـل دو هیئت رسمی ایرانی و عـراقی را بـا مـوشکهـای لیزری ضـد تـانک ً به این اقدام خود اعتراف کرد. بمباران و صراحتا کیست که نـدانـد این نـقض آشکار حـاکمیت ملی عـراق و این حجـم از وقـاحـت حکومـت امـریکا بـدون ُجـبن و خیانـت و نـفاق گـماشـته هـا میسر نمی شـد.

امـا حـاشـا که شـهادت فـرمـانـدهـان بی بـاک این جـبهه خـللی در مـقاومـت مـنطقه ای و داخـلی پـدید آورد. این شـهادت عظیم که در تـاریکی نیمه هـای شـب رخ داد، نـور هـدایت مـا خـواهـد بـود و بـدن هـای مطهـر پـاره پـاره و خـاکستر شـده شهیدان عـراقی و ایرانی پلی مسـتحکم بـنا خـواهـد کرد که مـا را به مقصد نهایی رهنمون می شود. چرا که در مکتب ما شهیدان با خون خود امت را زنده تر می کنند.

تشییع بی نظیر شهـدا در عـراق و ایران، اقـدام شـجاعـانـه نـمایندگـان مـلت عـراق در تـصویب طـرح بیرون رانـدن نیروهـای ائـتلاف بـه رهـبری امـریکا از عـراق، راهـپیمایی میلیونی «انـقلاب ١٩٢٠ دوم» بـا شـعار بیرون رانـدن نیروهـای امـریکایی، و سیلی قـدرتـمندانـه سـپاه پـاسـداران انـقلاب اسـلامی بـه امـریکا در حـمله بـه پـایگاه عین الأسد از ثمرات این شهادت پر برکت است.

مـا خـانـواده شهید ابـو مهـدی بـا اطمینان و قـدرتی که شـهادت پـدرمـان بـه مـا بخشیده اسـت و بـا اتکا بـه مـلت شـجاع و مـقاوم عـراق، اعـلام می کنیم: هـر کس که بـه جـنون امـریکایی و نـخوت صهیونیستی در عـراق و مـنطقه امید بسـته و عـزت انـسانی خـود را بـر سـر این قـمار بـاخـته اسـت، مـتوهـم اسـت، مـتوهـم اسـت، مـتوهـم ۳ اسـت، ... (تـا نـفس هسـت)؛ و هـر کس که بـرای تضعیف دولـت عـراق مـذاکره می کند، خـواهـد رفـت امـا دولـت یکپارچـه عـراق بـاقی خـواهـد مـانـد؛ و هـر کس که بـرای اضـمحلال نیروهـای مسـلح عـراقی دلیر تـلاش می کند سـاده لـوح و خـام اسـت؛ و هـر کس که انـحلال حشـد الشعبی و پـایان فـعالیت آن را طـرح ریزی می کند، زایل است و حشد الشعبی تا ظهور حضرت مهدی (عج) باقی خواهد بود. قـاتـلان قسی الـقلب این مـردان شـریف بـدانـند، نـدای حـضرت زینب (س) مـحقق خـواهـد شـد: «روزهـای قـدرت شـما انـدک و جـمعیت شـما رو بـه پـراکندگی اسـت.»

پیروزی مـحتوم این مکتب بـه دسـت مـجاهـدان راه حـق، «آتش جهنم» را بر سر امریکا، اسرائیل و گماشته های ذلیل آن فرو خواهد ریخت. بـه حکیم عـالـم و شـجاع و مـدبـر و رهـبر این امـت و جـبهه عظیم، حـضرت امـام خـامـنه ای (أدام الله ظـله ً هـمان الشـریف)، ارادتمـندانـه اعـلام می کنیم، «انـتقام سـخت» این جـنایت در نـظر مـا خـانـواده شهید دقیقا عـبارتی اسـت که حـضرتعـالی اعـلام کردید: «بـاید حـضور فـساد بـرانگیز امـریکا در این مـنطقه تـمام شـود».

مـا که سـالیان طـولانی در هـوای انـقلاب اسـلامی، انـقلاب اسـتقلال و عـزت و کرامـت، نـفس کشیده ایم و رشـد کرده ایم، خـود را بـرای همیشه وامـدار این انـقلاب می دانیم. پـدر بـزرگـوارمـان خـود را بـا افـتخار منتسـب بـه انـقلاب اسـلامی و سـربـاز این راه می دانسـت. تـلاقی چهـلمین روز شـهادت او بـا سـالـروز پیروزی انـقلاب اسـلامی، تجـلی ارادت خـالـصانـه او بـه این انـقلاب اسـت. اکنون خـون پـاک او، عـزم و هـمت مـا را بـرای طی طـریق در مسیری که او را بـه اوج سـرافـرازی رسـانید، جـزم کرده اسـت.

پـس از این شـهادت پـر افـتخار مـأمـوریت اصلی مـا آغـاز شـده اسـت. مـا -همسـر و چـهار دخـتر شهید ابـو مهـدی- سـربـازان شـما هسـتیم و آمـادگی کامل خود را برای خدمت خالصانه در این جبهه اعلام می کنیم. بـه سید حـسن نـصر الله «سید و روح و خـبر اول مـقاومـت» که صـلابـت او، حسین (ع) در کربـلا را در بـرابـر چـشمانـمان مـجسم کرده اسـت میگـوییم، هـمچنانکه پـدرمـان گـفت: «شـما هـمواره تجـلی شکوه و سـمبل طـرح مـقاومـت آگـاهـانـه بـودید، هسـتید، و بـاقی خـواهید مـانـد، و مـا در این طـرح امـتداد یافـته از آسـمان تـا زمین در کنار شما بودیم، هستیم، و باقی خواهیم ماند.»

بـه سید عـبد الملک حـوثی، فـرمـانـده مـجاهـدان شـریفی که شـرورتـرین دشـمنان را بـا مـقاومـت خـود مـرعـوب سـاخـتند و صـبر را بـا صـبوری خـود خجـل کردنـد می گـوییم: «معکم معکم لا مـع عـدوکم» (مـا بـا شـماییم، بـا شماییم، و نه با دشمنانتان). به سوی مجاهدان راه حق که ما را احیا کردند، دست یاری دراز می کنیم.

خـطاب بـه مـجاهـدان شـجاع حشـد الشعبی که نـشان دادنـد شـایعات بـاطـل صـاحـبان قـلبهـای مـریض آنـان را مـتزلـزل نمی کند و هـراسی از مـلامـت مـلامـت کنندگـان نـدارنـد اعـلام می کنیم، در بـرابـر ایستادگی شـما سـر تعظیم فـرود می آوریم و در ادامـه این مسیر دشـوار تـا پـایان بـا شـما خـواهیم بـود. و بـدانید هـمچنانکه پیش از این فـرمـانـده شهید شـما حـاج ابـو مهـدی الـمهندس عـاشـقانـه خـود را پـدر و بـرادر شـما م یدانسـت، بـا شـهادت مظلومانه خود پشتیبان همیشگی شما خواهد ماند.

بـا پـدر و اسـوه خـود شهید ابـو مهـدی که بـا شـهادت زنـده تـر و جـاودانـه شـد، بـر سـر عهـد می مـانیم تـا روزی که بـه حول و قوه الهی دیدارمان تازه شود و با دستان کریم خود غبار رنج را از چهره یک یک ما بزداید. ۴ «وسیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون»

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)