میرنیوز

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران 2021-10-14T17:02:31+03:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: امروز استان فارس در هفتمین سفر رئیس‌جمهوری میزبان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین برخی اعضای کابینه است. بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار مختلف جامعه و شرکت در جلسات مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور کشورمان در جریان سفر به استان فارس خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سفر روز پنجشنبه خود به استان فارس با جمعی از نخبگان فارس در حوزه‌های مختلف دیدار خواهد کرد. رئیس‌جمهور در ادامه هفتمین سفر هیئت دولت به شهرستان‌ها در استان فارس قرار است در شورای اداری استان نیز حضورداشته باشد. این در حالی است که رئیسی دیداری نیز با علمای استان فارس نیز خواهد داشت.

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

نشست خبری با حضور اصحاب رسانه نیز ازجمله برنامه‌های است که در استانداری فارس برگزار خواهد شد. در این میان ازجمله برنامه‌های که احتمال وقوع آن‌ها وجود دارد دیدارهای سرزده رئیس‌جمهور از مناطق مختلف استان فارس و شهر شیراز است.

در هفتمین سفر هیئت دولت به استان فارس، برخی از اعضای کابینه دولت سیزدهم نیز به این استان سفرکرده و به نمایندگی از رئیس‌جمهور در شهرستان‌های فارس حضور پیداکرده‌اند. بر این اساس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز به این منطقه سفر می‌کند.

این در حالی است که وزیر جهاد کشاورزی نیز با همراهی نماینده جهرم، خفر و داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی به این مناطق سفر کرد. رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به همراه نمایندگان شیراز و زرقان در شیراز حضور دارد.

در ادامه سفرهای وزرای دولت سیزدهم به استان فارس، فاطمی امین وزیر صمت نیز با همراهی نماینده سروستان، خرامه و کوار به این حوزه‌ها سفر خواهد کرد و اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با همراهی نماینده مردم ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد در مجلس به این مناطق سفر می‌کند.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در طول این سفر به شهرستان‌های رستم و ممسنی می‌رود؛ لازم به ذکر است که وزیر نفت به شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد و قیروکارزین و وزیر نیرو نیز به شهرستان‌های کازرون و کوهچنار سفر می‌کنند. محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز در این سفر هیئت دولت را همراهی می‌کند.


آخرین اخبار از سفر رئیس‌جمهور و وزرای دولت را در زیر می‌خوانید


۱۷:۰۹ سیاسی شدن ردیف ها و بودجه ها خط قرمز است / تغییر ریل گذاری در کشور

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

مسعود میرکاظمی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس و معاونین مدیریت و برنامه ریزی فارس با بیان اینکه ادامه مسیر اشتباه بودجه ریزی در سالیان گذشته، منطقی و عادلانه نیست اظهار داشت: با اقدامات مطالعاتی و انجام کارهای اساسی، بنا داریم تغییر ریل بودجه ریزی در کشور را به منظور پیشگیری از آسیب‌های جدی عملیاتی کنیم.

وی، سیاسی کردن مسائل اقتصادی، آدرس غلط دادن، فراموش کردن واقعیت‌ها و ظرفیت‌های کشور و گره زدن سرنوشت کشور به موضوعات توهمی را از جمله نتایج بروز مشکلات امروزی کشور دانست و تاکید کرد: ما نمی‌توانیم این مسیر را ادامه دهیم و امکان ادامه این راه وجود ندارد و می‌بایست بازنگری اساسی در این خصوص صورت پذیرد.


۱۶:۵۵ اجرای عدالت یکی از عقب افتادگی های کشور / دست دلالان قطع می شود

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در جریان دیدار با علما و نخبگان استان فارس افزود: اولویت اولی که در دولت به آن پرداخته شد موضوع واکسیناسیون بود و در تلاش بودیم که در کوتاه‌ترین زمان نسبت به واکسینه کردن جامعه اقدام کنیم اما اولویت دوم موضوع معیشت است و در تلاش هستیم تا کسب و کارهای مردم دارای رونق باشند.

به گفته وی در سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها بازگشایی خواهند شد و مدارس نیز به زودی بازگشایی می‌شوند و بعد از این رویداد شاهد خواهیم بود که کسب و کارهای به چرخه تولید باز می‌گردند و با حمایت مردم رونق در کسب و کارها ایجاد می‌شوند این در حالی است که فارس یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور در زمینه تولید دارد.

رئیس جمهور تاکید کرد: استاندار فارس باید زمینه فراهم کردن عرضه محصولات صنایع دستی را فراهم کنند و باید این امکان وجود داشته باشد که افراد بتوانند کالای خود را بدون حضور دلالان عرضه کنند و دولت تلاش خواهد کرد تا دست دلالان را در تمامی عرصه‌ها قطع کند و با توجه به اینکه دولت مردمی است باید تمامی مردم تلاش کنند تا در کنار دولت نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود اقدام کنند.

مشروح سخنان رئیس جمهور را اینجا بخوانید.


۱۶:۲۴ مصوبات سفر دولت به فارس گامی بزرگ برای تکمیل پروژه های استان است

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار رئیس جمهور با قهرمانان ورزشی و نخبگان و علمای استان گفت: سفر امروز همراه با یک پیش زمینه مطالعاتی قبلی بود که مقدماتی این سفر را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه مطالعات عمیقی در خصوص مشکلات استان انجام شد، گفت: جلسات متعددی در فارس و تهران هم در حوزه معاونت اجرایی و هم معاونت اول رئیس جمهور برگزار شد و مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفت.


۱۶:۱۵ وزیر میراث فرهنگی: خانه های تاریخی در بین الحرمین شیراز تخریب نمی شوند

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

عزت الله ضرغامی عصر پنجشنبه در دیدار با تولیت حرم احمدی و محمدی علیهم السلام گفت: باید برای ساماندهی وضعیت خانه‌های تاریخی اطراف حرم برنامه ریزی اساسی شود. وی در دیدار از بافت تاریخی اطراف حرم شاهچراغ و گفتگو با مردم ساکن در این بافت افزود: حتماً خانه‌های تاریخی که ارزش ثبت ملی دارند در بین الحرمین حفظ می‌شوند و تخریب نخواهند شد.


۱۶:۰۹ علما و نخبگان استان فارس با رئیس جمهور دیدار کردند

عصر پنجشنبه در ادامه سفر رئیس جمهور به استان فارس جمع کثیری از نخبگان استان فارس، فرهیختگان و علما با رئیس جمهور دولت سیزدهم دیدار کردند این در حالی است که این برنامه در مسجد شهدا استان فارس برگزار شد. مشروح خبر را اینجا دنبال کنید.


۱۵:۵۸ مطالبات مدافعان سلامت در سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موافق مطالبه به حق مدافعان سلامت هستیم و این مهم توسط سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری است. ادامه خبر را اینجا ببینید.


۱۵:۵۸ دغدغه های قهرمانان ورزشی در اسرع وقت حل می شود

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

آیت الله ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در ادامه سفر خود در استان فارس در جمع برترین‌های ورزشی استان که در مسابقات جهانی برای ایران کسب افتخار کرده بودند حضور یافت و از این افراد تقدیر به عمل آورد.

وی بیان کرد: این افراد باید خاطرشان جمع باشد و با توانایی و تمرکز بالا به تمریناتشان بپردازند از این رو مشکلات و دغدغه‌های شما در بخش‌های مختلف نظیر شغل و… به زودی حل می‌شود.

رئیس جمهور اسلامی ایران عنوان کرد: شما یک انگیزه خدایی هم دارید که قهرمانان کشورهای دیگر ندارند.


۱۵:۴۹ آب و بیمارستان منطقه کناره مرودشت با جدیت پیگیری می شود

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، عصر پنجشنبه در ادامه سفر به استان فارس در جمع مردم کناره در شهرستان مرودشت اظهار داشت: آب روستا و منطقه از مشکلات جدی مردم است که استاندار فارس باید آن را با جدیت دنبال کند.

وی بیان کرد: این مهم جزو طرح‌های مصوب سفر به استان فارس است و با پیگیری‌های استاندار، این موضوع با فوریت و بلافاصله پس از سفر دنبال خواهد شد و در مدت زمان کوتاه حل می‌شود.


۱۵:۴۸ سهمیه بندی مواد اولیه پتروشیمی و فولاد پایان خواهد یافت

رضا فاطمی امین بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه اداری شهرستان سروستان با اشاره به اینکه جهت تأمین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد در چند ماه آینده دیگر شاهد سهمیه بندی نخواهیم بود افزود: سازو کارهای لازم جهت این امر در دست بررسی است.

وزیر صمت افزود: با مشکلات تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت و تجارت آشنایی کافی دارد و آگاهی دارد که تورم کالاهای صنعتی باعث مشکل در تأمین منابع مالی می‌شود. ادامه اظهارات وزیر صمت را اینجا بخوانید.


۱۵:۳۱ مصوبات سفرهای استانی تا تحقق کامل پیگیری می شود

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

احمد وحیدی در حاشیه هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم به استان فارس افزود: در گام نخست، قبل از سفر استانی، جلسات خوب و قوی از نظر کارشناسی در تهران با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و استاندار و مسئولان استانی برگزار و مسائلی که از قبل شناسایی شده، بحث و بررسی می‌شود و راهکارهای رفع آنها در قالب مصوبات سفر استانی تدوین می‌شود.

وحیدی گفت: در زمان سفر استانی نیز تعدادی از وزیران و معاونان رئیس‌جمهوری به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در مناطق مختلف استان‌ها حضور می‌یابند و در صورت نیاز این مناطق به تدوین مصوبات گره‌گشا از مشکلات، موارد را برای بررسی در هیأت دولت مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهوری مبنی بر اینکه دولت در رفع موانع بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان فارس جدیت دارد، گفت: در مرحله سوم و بعد از سفر نیز مصوبات سفرهای استانی دولت تا تحقق کامل پیگیری می‌شوند.


۱۵:۲۱ اشتغال و بیمه بانوان هنرمند سرپرست خانوار در اولویت است

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح انجمن پیشکسوتان صنایع دستی فارس افزود: تسهیلات برای تأمین سرمایه کار به ویژه در بخش عشایری و روستایی و اشتغال و بیمه بانوان با اولویت زنان سرپرست خانوار روستایی حتماً پیگیری خواهد شد.

او بیان کرد: زنان سرپرست خانوار به دلیل اینکه در شرایط کنونی و در مقایسه با بانوانی که از وجود سرپرست خانواده برخوردار هستند با مشکلات بیشتری روبه رو هستند در اولویت بیمه و اشتغال قرار دارند.


۱۴:۵۸ وزیر بهداشت به لامرد رفت


۱۴:۵۱ وزیر نیرو از تصفیه خانه فاضلاب شهر کازرون بازدید کرد


۱۴:۰۲ تامین ۱,۲۰۰ میلیارد تومان برای اتمام آزاد راه شیراز به اصفهان

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت قطعه‌های ۷ تا ۹ آزاد راه شیراز به اصفهان در سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید و برای اتمام کامل پروژه نیز یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تامین شده است.


۱۴:۰۲ فیلم / شگفتی دامدار روستایی از حضور رئیس جمهور


۱۳:۴۱ رئیس جمهور به زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) رفت

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

آیت الله ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود به استان فارس با حضور در مرقد مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) حضور یافت.


۱۳:۱۴ کارخانه قند ممسنی راه اندازی می‌شود

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

معاون اجرایی رئیس جمهور از راه اندازی کارخانه قند ممسنی خبر داد. صولت مرتضوی ظهر پنجشنبه در بازدید از کارخانه قند ممسنی، گفت: این کارخانه مطابق اصل ۱۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده، ولی راه اندازی نشده و تعطیل شده است.


۱۲:۲۵ عکس / سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان لارستان

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

ادامه تصاویر را اینجا ببینید.


۱۲:۲۱ فارس از جمله مناطق شاخص در حوزه نفت و گاز کشور است

جواد اوجی در حاشیه سفر به استان فارس و بازدید از پالایشگاه گاز فراشبند، گفت: ظرفیت تولید روزانه گاز در استان فارس ۱۱۴ میلیون مترمکعب است. او با بیان اینکه فارس پس از استان بوشهر دومین دارنده ذخایر گازی کشور است، افزود: دولت سیزدهم در زمینه فشار افزایی میدان‌های گازی کنونی و توسعه میدان‌های گازی جدید تنها در استان فارس ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.


۱۲:۱۳ فیلم / رئیس جمهور در آرامگاه حافظ حضور یافت

آیت الله ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان فارس در آرامگاه حافظ شیرازی حضور یافت و با برخی از افرادی که در آرامگاه حضور داشتند دیدار کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه با حضور در آرامگاه حافظ، گفت: حافظ، ستاره درخشان غزل و شعر فارسی، و حافظِ هویت ملی و دینی ایرانیان است. وی تصریح کرد: غزلیات حافظ، پیام توحید و خداباوری است و دیوان او که ایرانیان آن را در کنار قرآن کریم بر طاقچه‌های خود دارند، پر از حکمت است.


۱۱:۴۹ رئیس جمهور از کارخانه کاغذ سازی زرقان بازدید کرد / تاکید بر خودکفایی در تولید کاغذ

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان فارس، در حاشیه بازدید از کارخانه کاغذسازی زرقان در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد می‌توانیم در این بخش خودکفا باشیم و نیازی به واردات کاغذ نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بازدید از کارخانه‌ای در شمال داشتم اما این کارخانه از کاغذهای باطله کاغذ مورد نیاز را تأمین می‌کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: این کارخانه ۸۷ درصد پیشرفت داشته اما برای ۱۳ درصد کار سال هاست که انجام نشده و روا نیست این سرمایه گذاری راکد باشد.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: اینجا جای مصرف تسهیلات بانکی است که با راه اندازی ان حدود ۶۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.


۱۱:۴۸ اجرای طرح «آمایش سرزمین» توسعه شهرستان‌ها را به همراه خواهد داشت

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

رضا فاطمی امین وزیر صمت ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری کوار، با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال به عنوان یک اولویت در کشور مطرح است، تاکید کرد: برنامه آمایش سرزمین در تمامی شهرستان‌ها اجرایی می‌شود که یک برنامه عملیاتی و نقشه راه برای سال‌های آینده است که با نظر صاحب نظران شهرستان عملیاتی می‌شود.


۱۱:۳۲ دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با مردم آباده

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

امیر حسین مدنی، با حضور در آباده با جمعی از مردم و مسئولان شهرستان دیدار کرد و پای درد و دل آنها نشست. معاون رئیس جمهور از انتقال خواسته‌ها و مشکلات شهرستان آباده به رئیس جمهور خبر داد و گفت: حداکثر تا روز یکشنبه این مشکلات و مسائل مطرح شده را به صورت مکتوب به ریاست جمهوری منتقل می‌کنم و ایشان نیز حتماً دستور پیگیری می‌دهند.

وی افزود: دولت سیزدهم با حجم انبوهی از پروژه‌های نیمه تمام روبرو است که فرودگاه شمال فارس نیز از جمله آن‌هاست.


۱۱:۲۲ رئیسی از تخت جمشید بازدید کرد

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در ادامه حضور خود در شهرستان مرودشت از میراث جهانی تخت جمشید بازدید کرد.

رئیسی در جریان این بازدید گفت: بناهای تاریخی مثل سایت جهانی تخت جمشید از هنر فاخر هنرمندان این مرز و بوم حکایت دارد. وی با اشاره به اینکه تخت جمشید یک پیام دیگر هم دارد، گفت: تخت جمشید خطاب به ستمگران پیام می‌دهد که عاقبت ظلم به مردم چیست.

در حاشیه این بازدید، یک نوجوان خود را به رئیس جمهور رساند و گفت: من از همدان آمده‌ام. من و دیگر بچه‌های پایگاهمان شما را خیلی دوست داریم. رئیس جمهور نیز پاسخ داد که سلام من را به بچه‌های پایگاه خودتان برسانید و بگویید امید ما به شما جوان هاست.


۱۱:۰۰ باغ موزه مشاهیر جهان سال آینده در شیراز به بهره برداری می‌رسد

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از باغ موزه مشاهیر جهان در فارس گفت: مشکل اعتبار ساخت این مجموعه با اختصاص تسهیلات به زودی برطرف می‌شود و امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد.


۱۰:۴۲ تصویب منابع مالی آزاد راه شیراز به اصفهان / ساخت ۲ میلیون خانه

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر پنجشنبه در شورای اداری زرقان با اشاره به برنامه‌ها برای تولید مسکن در استان فارس گفت: قرار بر این است که در کل کشور ظرف چهار سال ۴ میلیون واحد مسکونی احداث شود و به این منظور باید در فاز نخست احداث ۲ میلیون واحد مسکونی شروع شود برای ساخت مسکن در استان فارس مشکلی از لحاظ زمین نداریم تسهیلات خوبی نیز در قانون جهش تولید مسکن پیش‌بینی شده و خدمات دولت در این زمینه نیز رایگان است.

وی ادامه داد: بر این موضوع در جلسه روز گذشته تاکید شد که همه مردم فارس که نیاز به مسکن دارند و فرم ج آن‌ها سبز است، می‌توانند برای دریافت مسکن ثبت نام کنند. با توجه به تجربه مسکن مهر و اقدام ملی بنا بر این است که متقاضی محور مسکن بسازیم. بنابراین هرجا که مردم ثبت نام کنند، زمین دولتی داریم و خدمات تسهیلات نیز به متقاضیان ارائه می‌شود. در روستاها نیز بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی تعهداتی دارد. مشروح اظهارات قاسمی را اینجا ببینید.


۱۰:۳۴ وزیر نفت وارد شهرستان فراشبند شد

جواد اوجی نماینده ویژه رئیس جمهور در این شهرستان بازدید از پالایشگاه گازی فراشبند و حضور در نشست‌های شورای اداری شهرستان فراشبند را در برنامه دارد.


۱۰:۲۹ نباید غفلتی در تزریق واکسن انجام شود / توجه به خیرین سلامت

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

بهرام عین الهی وزیر بهداشت پیش از ظهر پنجشنبه در سفر به استان فارس و شهرستان لارستان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باید در جامعه رعایت شود مسئله شیوه نامه‌های بهداشتی است از این رو تمامی آحاد جامعه حتی در صورتی که واکسن خود را دریافت کرده باشند باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: برخی بر این باورند که اگر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند دیگر نیازمند آن نیستند که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند این در حالی است که تزریق واکسن موجب خواهد شد مرگ و میر کرونا کاهش یابد اما این واکسن از ابتلای افراد به بیماری ممکن است جلوگیری نکند.


۱۰:۲۳ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری وارد شیراز شد

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

زیارت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)، بازدید از پروژه‌های موزه منطقه‌ای و باغ‌موزه مشاهیر با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس، بازدید از مجموعه جهانی پاسارگاد و مجموعه جهانی تخت جمشید ازجمله برنامه‌های سفر ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان فارس است.


۱۰:۱۶ وزیر صمت از مجتمع ذوب آهن پاسارگاد بازدید کرد

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

رضا فاطمی امین صبح پنجشنبه با حضور در شهرستان کوار از مجتمع ذوب آهن پاسارگاد بازدید کرد. نماینده ویژه رئیس جمهور تا دقایقی دیگر در جلسه شورای اداری شهرستان کوار حضور خواهد داشت.


۱۰:۱۰ فیلم / سفر رئیس جمهور به مرودشت؛ حضور در گلزای شهدای روستای کناره

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه پس از حضور در روستای کناره، ابتدا از یک دامداری بازدید کرد. رئیس جمهور سپس وارد گلزار شهدای این روستا شد و به مقام شهدا ادای احترام کرد.

رئیسی در حاشیه حضور در گلزار شهدا در جمع مردم روستا نیز حضور یافت و با آنها به گفتگو پرداخت. رئیس جمهور بعد از این دیدار به شیراز بر می‌گردد.


۱۰:۰۶ قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد برای رفع مشکلات پاسارگاد

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

محمد مهدی اسماعیلی صبح پنجشنبه با حضور در شهرستان پاسارگاد از چهار طرح نیمه تمام این شهرستان از جمله موزه پاسارگاد، ساختمان فرمانداری، بهسازی قبور شهدا و مجتمع فرهنگی این شهرستان بازدید کرد و برای برطرف شدن مشکلات این طرح‌ها قول مساعد داد.

وی افزود: مسائل و مشکلات این شهرستان در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور در شیراز برگزار می‌شود، مطرح و پیگیری خواهد شد.


۹:۵۵ وزیر نیرو وارد شهرستان کازرون شد

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

وزیر نیرو که به نمایندگی از رئیس جمهوری و در قالب هفتمین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان فارس سفر کرده است، هم اکنون وارد شهرستان کازرون شد و مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت.


۹:۳۴ دست دلالان نهاده‌ها باید قطع شود / دولت در حال حل مسائل است

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه شهرستان مرودشت در جمع روستاییان کِناره در این شهرستان قرار گرفت و گفت: باید دست دلالان قطع و نهاده‌های دامی راحت و بدون مشکل و واسطه در اختیار دامداران قرار بگیرد.

وی گفت: دولت در این حوزه و سایر بخش‌ها در حال تلاش برای رفع مشکلات و مسائل است از این رو دامداران و کشاورزان نباید امید خود را از دست بدهند.

رئیسی گفت: کشاورزان و دامداران هرکاری که در راستای تولید انجام می‌دهند، یک گام در جهت توسعه کشور و رونق تولید برداشته اند از این رو کارهای کشاورزان و دامداران امروزه برای کشورمان قدرت تولید می‌کند.

رئیس جمهور اسلامی ایران با اشاره به موضوع واردات نیز گفت: افرادی که اعلام می‌کنند که باید گوشت و محصولات کشاورزی را از خارج از کشور وارد کنند به استقلال ایران اعتقادی ندارند.‌

رئیسی بیان کرد: باید هر محصول کشاورزی در داخل کشور ولو با هر زحمتی تولید شود البته ممکن است در ابتدا هزینه‌ها بالا برود اما به مرور زمان هزینه‌ها کاهش می‌یابد اما این روند به استقلال کشاورزی کشور کمک می‌کند.

وی گفت: از سوی دیگر دولت باید دسترسی کشاورزان و دامداران را به مواد مورد نیازشان ازجمله نهاده‌ها تسهیل کند.


۹:۲۶ دولت از رکود و رخوت گذشته خارج شده است / تصمیمات بر اساس واقعیت

فارس میزبان هفتمین سفر دولت/رئیسی: واکسیناسیون و معیشت اولویت‌ دولت/تأکید بر رفع دغدغه‌ ورزشکاران

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز از رکود و رخوت گذشته خارج شدیم و مردم نشاط و تحرک را در رئیس جمهور خود می‌بینند و امیدوارانه حرکت می‌کنند.

محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: از نگاه رئیس جمهور ایران فقط تهران نیست و باید به تمامی شهرهای ایران رفت و با مردم صحبت کرد تا تصمیمات درست گرفته شود. مشروح گفتگوی مهر با حسینی را اینجا بخوانید.


۹:۱۵ رئیسی از کارخانه آزمایش مرودشت بازدید کرد

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از ورود به شیراز، در اولین برنامه خود کارخانه باسابقه و قدیمی آزمایش را بازدید کرد. این کارخانه در شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کارخانه آزمایش هم اکنون دچار مشکلات مختلف شده و تعطیل است که رئیس جمهور در سفر خود در جریان مسائل این واحد قرار گرفت.


۹:۰۸ مرکز پرتو درمانی گراش افتتاح شد

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده دولت به جنوب فارس و شهرستان چهارگانه سفر کرده، امروز بخش پرتودرمانی گراش را افتتاح کرد. بخش پرتودرمانی گراش به یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های این حوزه تجهیز شده که اعتبار آن نیز به مبلغ دو میلیون و ۳۱۷ هزار یورو توسط خیران تأمین شده است.

دکتر عین الهی همچنین پس از بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان، به شهرستان اوز می‌رود.


۰۸:۴۴ وزیر جهاد کشاورزی وارد زرین دشت شد / مشکلات کشاورزان بررسی می‌شود

در ادامه سفرهای استانی هیأت دولت، صبح امروز پنجشنبه وزیر جهاد کشاورزی به همراه محمد جواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس وارد زرین دشت شد. در برنامه کاری امروز سفر وزیر جهاد کشاورزی به زرین دشت قراراست سید جواد ساداتی نژاد پس از گلباران قبور مطهر شهدای شهر شهرپیر از شهرک کشاورزی (گلخانه‌ای) فجر ایزدخواست در منطقه گلگویه زرین دشت دیدن کند.

ساداتی نژاد پس از این بازدید، در شورای اداری زرین دشت در سالن اجتماعات پارک زیتون حاجی آباد حضور پیدا خواهد کرد و پس از بررسی مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان از کانال‌های پایین دست سد خسویه این شهرستان نیز دیدن می‌کند.


۰۸:۳۷ عکس / سفر رئیس‌جمهور به شیراز

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

ادامه تصاویر را اینجا ببینید.


۸:۰۳ بیکاری و خشک‌سالی دو مشکل مهم فارس است / احصاء ۱۰۰ طرح برای توسعه استان

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: سفر به استان‌ها پیش از آنکه به وقوع بپیوندد باید حتماً دارای برنامه ریزی باشد و هدف آن نیز رفع مشکلات استان‌ها باشد.

وی افزود: کارگروه تخصصی پیش از سفر رئیس جمهور به استان‌ها اعزام شده‌اند و در استان فارس بیش از ١٠٠ طرح برای استان احصاءشده تا بتوان نسبت به توسعه فارس اقدام کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: مشکل خشکسالی از مسائل مهمی است که مردم و دولت را رنج می‌دهد و در تلاش هستیم تا این مشکل را در استان فارس برطرف کنیم

وی ادامه داد: فارس استانی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معادن و خدمات دهی به بخش بازرگانی و تجارت توانمند و در حوزه اقتصاد دارای پتانسیل‌های مختلفی است اما تاکنون از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده از این رو دولت در تلاش است تا تمامی پتانسیل‌های استان فارس را به کار ببندد تا شاهد توسعه فارس در تمامی ابعاد باشیم.

رئیسی افزود: بیکاری از جمله مشکلاتی است که دولت را دچار مشکل کرده است از این رو در تلاش هستیم تا مشکل اشتغال را در استان فارس و سایر استان‌ها برطرف کنیم.


۸:۱۶ فیلم / لحظه استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه شیراز


۷:۳۲ رئیس جمهور وارد شیراز شد

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه وارد شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) شد. رئیس جمهور در هفتمین سفر استانی هیأت دولت به استان فارس سفر کرده و تا ساعاتی دیگر دیدارها و بازدیدهای خود را آغاز می‌کند.


گزارش در حال تکمیل و به روز رسانی است...

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)