میرنیوز

تاکید معاون اول قوه قضاییه بر هوشمندسازی فرآیندهای قضایی

تاکید معاون اول قوه قضاییه بر هوشمندسازی فرآیندهای قضایی 2021-08-31T14:41:30+04:30

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، آیین تکریم و معارفه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

بر این اساس، محمدباقر الفت به عنوان معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و محمد کاظمی‌فرد به عنوان رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات دستگاه قضا معرفی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق در ابتدای این آیین اظهار کرد: امروز سکان هدایت قوه مجریه در دست شخصیتی است که مردم او را در چند سال اخیر شناخته‌اند و سکان هدایت دستگاه قضا نیز در دست فرزندی از فرزندان قوه قضاییه است که حدود چهل سال با اشراف کامل در این قوه خدمت می‌کند.

وی با اشاره به استقرار مجلس انقلابی در قوه مقننه اظهار کرد: امروز با همتی همه کارگزاران و مسئولان نظام، باید اعتقاد پیدا کنیم که در صورتی که راهی که انتخاب کردیم صحیح است، می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت.

مصدق خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه در خدمت خواهران، برادران و مدیران هستیم تا شاهد تکریم و معارفه دو تن از معاونان قوه قضاییه باشیم.

وی عنوان کرد: آقای رحیمی از قضات و چهره‌های خوشنام قوه قضاییه هستند که امروز در دولت به عنوان وزیر دادگستری با رای بسیار بالای مجلس شورای اسلامی و به عنوان اولین وزیری که رای اعتمادی بدون مخالف کسب کرد، انتخاب شد و ما نیز به این موضوع افتخار می‌کنیم که چنین فردی با سوابق پرافتخار به عنوان وزیر دادگستری منصوب شدند که امیدواریم در این سمت نیز بدرخشند.

مصدق بیان کرد: انتظارمان از آقای رحیمی آن است که همان طور برای حل مشکلات معیشتی کارکنان قوه قضاییه و به‌ویژه طرح تسری پیش قدم بودند، از این پس نیز در دولت با پشتیبانی رئیس جمهور که همت والایی برای حل این مشکل دارند، مشکل معیشتی کارکنان قوه قضاییه در خصوص قضات و سایر کارکنان را رفع نمایند.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: وقتی به جد از همکاران در سراسر کشور مطالبه‌گری می‌کنیم، شرمنده ایم که مقدمات ابتدایی رفاهی کارکنان را نتوانستیم حل کنیم.

وی افزود: به کارکنان قوه قضاییه اطمینان می‌دهم که همواره در این زمینه تلاش می‌کنیم و جلسات متعددی با دولت و آقای رحیمی خواهیم گذاشت تا این مشکل حل شود.

مصدق در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از همکاران قدیمی و قاضی شایسته که در سمت‌های مدیریتی و قضایی سوابق متعددی را دارد، جناب آقای الفت است که امروز سکان هدایت معاونت منابع انسانی را عهده می‌گیرد.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت: با توجه به شناختی که از آقای الفت داریم انتظارات از وی بسیار بالاست و از او می‌خواهیم که برنامه‌های قبلی به صورت جهشی ادامه پیدا کند و انتظارات دیگر نیز برآورده شود.

وی گفت: به طور جد انتظار داریم که آقای الفت به موضوع نیروی انسانی اعم از قضایی و اداری که سرمایه اصلی قوه قضاییه هستند و موضوع جذب آن‌ها، توجه کافی داشته باشند.

مصدق گفت: وضعیت ما در خصوص جذب نیروی انسانی با تمام تلاش‌هایی که صورت گرفته مناسب نبوده؛ چرا که وضعیت بودجه اجازه استخدام نمی‌داد و فرایند جذب قاضی بسیار طولانی است.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت: از جمله انتظاراتی که از آقای الفت داریم، توجه جدی به سند تحول قضایی و حکم انتصاب ریاست قوه قضاییه به عنوان نقشه راه است که لازم است این سند در حوزه معاونت منابع انسانی عملیاتی شود.

مصدق با اشاره به لزوم تعامل سازنده با دولت در حوزه نیروی انسانی گفت: برای دکتر رحیمی و جناب آقای الفت آرزوی موفقیت داریم.

معاون اول قوه قضاییه گفت: در خصوص قسمت امور فرهنگی نیز لازم است توجه ویژه شود و غفلت صورت نگیرد.

وی اظهار کرد: مناسبت دوم تکریم از خدمات شایسته دکتر زارع پور در مدت حدود دو سالی که به عنوان رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بودند و انصافا در طی این مدت به طور جهشی حرکت کردند.

وی اظهار کرد: هر مقدار بتوانیم مراجعه مردم به مراجع و مراکز قضایی را از طریق این مرکز با توسعه دستاوردهای الکترونیکی و هوشمندسازی فرآیندهای قضایی کمتر کنیم، همان مقدار موفق هستیم.

مصدق خاطرنشان کرد: برخی از قسمت‌های دولت امروز از کارهایی که توسط آقای دکتر زارع پور انجام شده، الگو می‌گیرند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: ریاست قوه قضاییه اصرار داشتند که ایشان همچنان در قوه قضاییه باشند؛ اما از سوی دیگر می‌دانیم که کمک به رئیس جمهور کمک به نظام است و همه وظیفه داریم به کارهایی که در قوه مجریه انجام می‌شود برای ارتقاء کمک کنیم.

وی در پایان گفت: جایگزین ایشان جناب دکتر کاظمی فرد عضو هیات علمی دانشگاه هستند که حدود دو سال با دکتر زارع پور به عنوان معاون وی مشغول به کار بودند و رزومه درخشانی دارند و در دو سال اخیر با آقای دکتر زارع پور همکاری داشتند و با هم این کارها را انجام دادند که برای ایشان نیز آرزوی موفقیت داریم.

در ادامه مراسم رحیمی معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و وزیر دادگستری دولت سیزدهم گفت: وضعیت کشور و مشکلات مردم و همدلی و همگرایی که بین قوای سه گانه ایجاد شده هیچ بهانه‌ای برای عدم کارآمدی باقی نگذاشته است.

وی ادامه داد: من از همکارانم در معاونت منابع انسانی تشکر و حلالیت می‌طلبم و در این مدت تلاش کردیم که خدمتی انجام دهیم.

رحیمی بیان داشت: اکنون به عنوان وزیر دادگستری وظیفه قانونی دارم تا به بودجه قوه قضاییه رسیدگی کنم و اگر بودجه قوه قضاییه حل شود مشکلات پرسنل رفع خواهد شد.

در ادامه الفت معاون جدید منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بیان داشت: بنده با سن و سال کم وارد قوه شدم و لذا خودم را مدیون قوه قضاییه می‌دانم و این افتخار من است.

وی ادامه داد: امید است بتوانم در این عرصه بیشترین خدمت را داشته باشم و بتوانیم کار را به سمت توانمندی قوه قضاییه ببریم و خدمات ارایه شده مورد انتظار مردم باشد.

الفت بیان داشت: باید برنامه و سیاستگذاری و راهبرد داشته باشیم البته اگرچه این مقدمات لازم است، اما کافی نیست بلکه باید مجریان توانمندی برای اجرای برنامه‌ها داشته باشیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: ما محور توانمند کردن قوه قضاییه را پیگیری خواهیم کرد، لذا نیاز به حرکت علمی داریم و تلاش خواهیم کرد این بستر فراهم شود.

وی درباره برنامه‌های سند تحول ادامه داد: سند تحول محصول چند دوره مدیریت است و اگر بخواهیم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول باشیم، باید سند را تبدیل به برنامه کرده و با قدرت آن را اجرا کنیم.

الفت تاکید کرد: فصل سوم این سند به منابع انسانی مربوط است و در اینجا متعهد می‌شوم آن را اجرایی کنم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه افزود: ما در سنوات گذشته هیچ وقت موفق نشدیم تمام زحمات همکارانمان را به خوبی برای مخاطبان خود توضیح دهیم چراکه قضات ما همیشه با نجابت کار خود را انجام دادند حال من به نوبه خودم همه تلاش خود را خواهم کرد شرایط کاری همکاران را ارتقا داده تا دغدغه ذهنی همکارانمان مرتفع شود.

در ادامه مراسم زارع پور رییس سابق مرکز آمار و فناوری اطلاعات و وزیر ارتباطات در دولت سیزدهم گفت: سند تحولی که ملاک همه ما در دستگاه قضایی است هفتاد درصد آن فناوری پایه است که نشان می‌دهد تا چه اندازه این حوزه کاری مهم است.

وی ادامه داد: در این یکسال و نیم با مجاهدت دوستان در مرکز آمار، توانستیم به توفیقات خوبی دست یابیم و و همه مردم ثمره دامنه خدمات ما را در این مدت چشیدند.

رییس سابق مرکز آمار و فناوری اطلاعات بیان داشت: تلاش کردیم مراجعه مردم به دستگاه قضایی را تا حد زیادی کاهش دهیم و برگزاری دادگاه‌های برخط را راه اندازی کردیم، در این میان بیش از ٧٠ پروژه ملی نیز به اجرا درآمد.

زارع پور تاکید کرد: ما در این مدت گام اول هوشمندسازی را برداشتیم و امید است از این پس نیز ادامه یابد و اگر مشکلاتی در مسیر پیش رو داشتید بنده در دولت کمک خواهم کرد تا قوه قضاییه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی را هرچه سریعتر محقق کنیم.

محمد کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیز در این مراسم با قدردانی از رئیس قوه قضاییه به دلیل حسن اعتماد وی و تبریک به عیسی زارع پور به دلیل انتصاب به عنوان وزیر ارتباطات گفت: سرلوحه برنامه‌های مرکز آمار و فناوری اطلاعات، همان دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب رئیس قوه قضاییه است و اجرای سند تحول قضایی، گسترش فناوری‌های نوین و دست یابی آسان مردم به خدمات قضایی در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: بر اساس دستورات ریاست قوه قضاییه استفاده حداکثری از ظرفیت‌هایی که در طول این مدت ایجاد شده است را در دستور کار داریم و به دنبال این هستیم که موانعی که در این زمینه وجود دارد را رفع کنیم.

وی با تاکید بر استمرار گام دوم هوشمندسازی قوه قضاییه گفت: هدف ما کاهش اطاله دادرسی، افزایش دقت و شفافیت در رسیدگی‌های قضایی خواهد بود.

کاظمی‌فرد گفت: با همکاری دکتر زراع پور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه تعاملات الکترونیکی و گسترش دادرسی‌های الکترونیک را خواهیم داشت تا بتوانیم به رسیدگی‌های قضایی سرعت ببخشیم.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه عنوان کرد: در راستای ایجاد شفافیت در دستگاه قضایی، ابزارهای نظارتی را در اختیار مدیران قوه قضاییه و دستگاه‌های نظارتی قرار خواهیم داشت و از بخش خصوصی و دانش بنیان استفاده خواهیم کرد تا با توجه به اینکه ۷۰ درصد از برنامه‌های سند تحول قضایی را که بر عهده مرکز آمار و فناوری اطلاعات است را انجام دهیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و مجازی سازی خدمات خودکاربر اظهار کرد: تمامی این اقدامات برای آسان‌تر کردن دسترسی مردم به عدالت است. اجرای این برنامه‌ها نیازمند توجه به سرمایه‌های انسانی، منابع مالی و توجه به نیروهای نخبه‌ای است که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)