میرنیوز

توصیه ایران به آمریکا/ ناامنی در افغانستان قابل تحمل نیست/گفت‌وگوی تهران‌-ریاض به نفع منطقه است

توصیه ایران به آمریکا/ ناامنی در افغانستان قابل تحمل نیست/گفت‌وگوی تهران‌-ریاض به نفع منطقه است 2021-07-19T13:44:43+04:30

به گزارش ایسنا، سعید خطیب زاده صبح روز دوشنبه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی در پاسخ به سوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده مبنی بر انجام برخی گفت وگوها بین ایران و مصر و اینکه آیا ایران انجام این گفت‌وگوها را تایید می کند، اظهار کرد: همیشه تماس بین ایران و مصر وجود داشته و هیچ گاه قطع نشده است. البته این موضوع سختی‌ها و بالا و پایین‌های خود را نیز داشته است.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنیم عادی شدن روابط بین کشورهای اسلامی به نفع جهان اسلام و منطقه است و ما همواره از عادی شدن روابط بین کشورهای اسلامی و گسترش آن و افزایش مراودات در این چارچوب استقبال می‌کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با آخرین تحولات افغانستان و موج احتمالی جدید مهاجران افغانستانی به سمت مرزهای ایران و برخی از کشورهای منطقه گفت: در مورد مسائل افغانستان ما با دقت وضعیت در مرزها را کنترل می کنیم و زیر نظر داریم. اوضاع را رصد می کنیم و شرایط را بررسی می کنیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان ادامه داد: امنیت افغانستان امنیت ایران است و نا امنی در افغانستان برای ما قابل تحمل نیست و همانطور که گفتم ما به صورت دقیق شرایط و تحولات در افغانستان را رصد و بررسی می کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد حکم دیوان بین المللی دادگستری اروپا در خصوص منع حجاب در این منطقه و تصمیم اعلام شده از سوی نهاد قضایی اروپا در این زمینه اظهار کرد: تصمیم اعلام شده توسط این نهاد قضایی اروپایی یک تصمیم شرم آور است و عجیب است که وقتی موضوع حقوق بشر، اقلیت ها و آزادی مذاهب به مسلمانان می‌رسد در اروپا این موضوع معنای مضیقی پیدا می کند.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: این تصمیم تصمیمی تبعیض آمیز است و مهم تر از آن تبعیض ساز است و می تواند مبنای گسترش اسلام هراسی و خشونت نسبت به مسلمانان در اروپا باشد.

خطیب زاده افزود: از مراجع ذیربط اروپایی انتظار داریم که این تصمیم و روند را اصلاح کنند؛ چرا که این موضوع نقض اولیه آزادی شریعت، مذاهب و حقوق اقلیت ها در پهنه اروپاست.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی و افتتاح رسمی سفارت این کشور عربی در سرزمین های اشغالی گفت: رژیم اشغالگر قدس به عنوان رژیمی متجاوز مشروعیتی از این طریق کسب نخواهد کرد. رژیم اشغالگر قدس در حضیض مشروعیت خود به سر می برد و مشروعیتی از این طریق کسب نخواهد کرد.

وی همچنین افزود: امارات متحده عربی هم باید بداند که مسئولیت ناآرامی ها و آنچه که از حضور رژیم اشغالگر قدس در منطقه مترتب شود متوجه امارات خواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد توئیت اخیر سید عباس عراقچی رئیس تیم مذاکره کننده ایران در وین مبنی بر اینکه ادامه مذاکرات احیای برجام به دولت بعدی منتقل شده و پرونده این مذاکرات در دولت دوازدهم بسته شده است، گفت: مذاکرات مربوط به احیای برجام در شش دور در وین با دقت و جدیت جلو رفت.

وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی در ایران حاکم است افزود: این گفت وگو ها به دلیل عدم اجرای آن توسط آمریکا با تاخیرهایی روبرو شد. به تازگی نیز انتخابات در ایران برگزار شده و باید به دلیل اقتضائات مردم سالاری و دموکراسی اجازه دهیم دولت جدید مستقر شود و کار را به جلو ببرد.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه دولت مجری و وزارت خارجه اجرا کننده تصمیمات و سیاست های کلان نظام است که از سوی مقام معظم رهبری و دیگر نهادهای بالادستی تعیین می شود گفت: این موضوع در مسیر عادی ادامه خواهد یافت و مهم این است که منافع مردم و تصمیمات عالیه نظام اجرا شود.

خطیب زاده تاکید کرد: لحظه ای که آمریکا به تعهدات خود ذیل برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل برگردد و ما این موضوع را راستی آزمایی کنیم ایران نیز از سرگیری اجرای تعهدات خود را به صورت کامل خواهد داشت.

وی همچنین افزود: باید صبر کنیم تا انشاءالله دولت جدید مستقر شود.

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه نشست خبری خود که با توجه به آغاز موج پنجم کرونا در کشور به صورت آنلاین برگزار شده بود در پاسخ به سوالی در مورد انصراف سعد حریری از تشکیل دولت لبنان و نگاه ایران به تحولات در این کشور عربی و اینکه تهران برای اینکه یک لبنان با ثبات به وجود آید چه اقداماتی صورت داده و می دهد، اظهار کرد: این مردم لبنان هستند که باید در مورد آینده کشورشان تصمیم بگیرند.

وی افزود: ما هیچ وقت از ارائه کمک به تمامی طرف های لبنانی به شمول دولت، احزاب و گروه های سیاسی در این کشور پا پس نکشیده ایم و همواره آمادگی خود را اعلام کرده ایم و هر گاه آنها از ما خواستند که کمکی ارائه کنیم کمک کردیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در لبنان، گفت: به دولت لبنان برای ارائه کمک اعلام آمادگی کردیم و هر گاه دولت لبنان این آمادگی را داشته باشد از ارائه این کمک ها دریغ نمی کنیم.

وی گفت: مهم این است که در یک مسیر سیاسی که بازتاب دهنده بلوغ مردم لبنان است گفت وگوهای سیاسی در این کشور به نتیجه برسد و هر چه زودتر دولت در این کشور تشکیل شود.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد اظهارات مقامات عراقی در مورد برگزاری دور بعدی مذاکرات ایران و عربستان گفت: همانطور که بارها گفته ایم انجام این مذاکرات به نفع مردم منطقه و ایران و عربستان است و انشاءالله این موضوع در مسیری که دو طرف توافق داشته باشند ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص پیشنهاد وزیر خارجه هند مبنی بر اینکه بندر چابهار در مسیر شمال در طرح هند – پاسیفیک قرار گیرد، اظهار کرد: بندر چابهار یکی از بنادر مهم ایران در حوزه توسعه آبی ما است و در کریدور جنوب – شمال که نزدیک به دو دهه است بین ایران، روسیه و هند صحبت شده است قرار دارد.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه توسعه بخشی از آن در اختیار شرکت های هندی است و ما انتظار داریم که آنها هر چه زودتر به تعهدات خود عمل کنند، ادامه داد: آنچه که به عنوان زیرساخت های ترانزیتی در جمهوری اسلامی ایران قرار دارد می تواند در ظرفیت توسعه و گسترش همکاری های منطقه ای به کار گرفته شود در چارچوب سیاست های کلانی که آن را اعلام کرده ایم.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با مذاکرات صورت گرفته بین ایران و انگلیس و آمریکا در خصوص تبادل زندانیان و توئیت اخیر وی و عراقچی در این زمینه و همچنین اظهار نظر مقامات آمریکایی در این خصوص، گفت: اظهار نظری که از سوی مقامات آمریکایی شنیده شده جای حیرت دارد. ما در کنار گفت وگوهای برجامی در وین به صورت کاملا جداگانه گفت وگوهایی را در خصوص این موضوع انسانی و بشردوستانه با آمریکایی ها به صورت واسطه و همچنین انگلیسی ها داشتیم. ما از روز اول همواره اعلام کرده ایم که رهایی ایرانیانی که به بهانه های واهی و به صورت ناعادلانه و ظالمانه در ایالات متحده و برخی از کشورهای اروپایی زندانی هستند به عنوان موضوعی بشردوستانه در اولویت جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی ادامه داد: آنچه که آمریکا انجام می دهد گره زدن یک موضوع انسانی و بشردوستانه با یک هدف سیاسی است که هیچ گاه قابل قبول نبوده است. این رویکرد غلطی است و این موضوع باعث می شود که همه مسیرها دچار سختی شوند.

وی افزود: گفت‌وگوها در مورد این موضوع (تبادل زندانیان) در کنار گفت‌وگوهای برجامی در وین به صورت کاملا جداگانه انجام شد. به نتیجه رسید و یک سری مقدمات لازم داشت و همه طرف ها رفتند که مقدمات آن را انجام دهند. وقتی که مربوط به تعهدات آمریکا بود تا دیروز انجام نشده است و وقتی که ایران به طرف های مقابل مذاکرات وین اعلام کرد که دور هفتم مذاکرات وین در دولت جدید برگزار خواهد شد به ناگاه آمریکایی ها تصمیم گرفتند که این موضوع بشردوستانه را به گفت وگوهای احیای برجام گره بزنند و همانطور که گفتم این رویکرد غلطی است و باعث می شود همه مسیرها دچار سختی شوند.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: همین امروز هم اگر ایالات متحده تعهدات خود را در آن توافق انجام دهد این توافق برای آزادی ۱۰ زندانی از همه طرف ها (ایران، انگلیس و آمریکا) قابل انجام است. ما به مقامات آمریکایی توصیه می کنیم که از سوءاستفاده از یک امر انسانی دست بردارند و به جای بیانیه‌های توخالی اقدام کنند.

وی افزود: اگر طرف های مقابل به تعهداتشان عمل کنند هنوز این مسیر می‌تواند باز بماند.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چندی پیش خبری در ارتباط با سفر معاون مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران منتشر شده بود ولی خبری منتشر نشد که آیا این سفر انجام شده یا نه؟ تصریح کرد: سفر مقامات فنی آژانس به ایران یک امر طبیعی است و همیشه انجام می شود و هیچ گاه ارزش خبری و سیاسی نداشته، انجام این سفرها و مراودات در چارچوب پادمان انجام می شود.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه سخنگوی طالبان اعلام کرده که اگر نیروهای نظامی ترکیه در افغانستان بمانند طالبان با آنها وارد جنگ خواهد شد واکنش ایران در مورد این تحولات چیست؟ گفت: تنها راهی که افغانستان دارد از مسیر گفت وگو می گذرد و صلح پایدار در این کشور باید از مسیر گفت وگو محقق شود.

این دیپلمات ارشد کشورمان در مورد حملات مجدد اخیر صهیونیست ها به نمازگزاران در قدس تاکید کرد: این تعدی در آستانه عید قربان به شدیدترین وجه محکوم است و ایران از آن اعلام انزجار می کند و دفاع از آرمان فلسطین و مردم فلسطین همواره جزء اولویت های جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته شده که یک هیات روس در جریان مذاکرات ایران و افغانستان که چندی پیش در تهران برگزار شد حضور داشته است و آیا ایران قصدی برای برگزاری دور بعدی این مذاکرات دارد یا نه؟ گفت: جمهوری اسلامی ایران مسیری را که آغاز کرده تا لحظه ای که طرف های افغانستانی پایبند به آن باشند ادامه خواهد داد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد دو جانبه و چند جانبه با گروه های افغانستانی به صورت فعال در ارتباط است. نماینده ویژه ایران در امور افغانستان با این گروه ها به صورت مختلف در ارتباط است و آمادگی داریم که این ارتباط را به صورت حضوری ادامه دهیم. ما از هر ابتکاری در این مسیر استقبال می کنیم و کمک می کنیم که گفت وگوهای فراگیر و مرضی الطرفین بین گروه های مختلف افغانستانی برای رسیدن به صلح در این کشور برگزار شود.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا خود دولت تصمیم گرفت که مذاکرات وین در دولت جدید برگزار شود یا این تصمیم کمیته تطبیق بود، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی ما متاسفانه طرف آمریکایی در شش دوره قبلی توافق نکرد که به تمامی تعهداتش ذیل برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل برگردد. البته بخش عمده ای از آنچه که باید توافق می شد انجام شده بود. یک سری اختلاف نظرها در برخی لیست ها و عناوین باقی مانده بود که طرف آمریکایی در دور ششم مذاکرات وین آنها را بلوکه کرد و توافق جدیدی صورت نگرفت. لذا ما اجازه دادیم که طرف آمریکایی برود و تصمیم سیاسی خودش را در واشنگتن بگیرد. در ایران هم با توجه به انتخابات و انتقال آرام قدرت باید یک سری موضوعات مورد بحث و بررسی قرار می گرفت که در کمیته تطبیق مباحث مطرح شد.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: وزارت خارجه به عنوان یک نهاد حاکمیتی دستورات حاکمیت را منتقل و برای اجرایی شدن آنها اقدام می کند. هیچ شکاف عمده ای در تداوم آنچه که در دولت دوازدهم انجام می شد وجود ندارد و در دولت سیزدهم کار ادامه خواهد یافت و وزارت خارجه در چارچوب دستورات حاکمیتی عمل می کند. دولت به عنوان بدنه اجرایی دارای صلاحیت جدی است و باید اجازه بدهیم که دولت آقای رئیسی نقش خود را در این فرآیند داشته باشد و فرآیند انتقال قدرت صورت بگیرد. البته برای کشورهایی که نه صندوق آرا و نه انتقال قدرت از یک دولت به دولت دیگر را دیده اند ممکن است کمی عجیب باشد ولی باید برای کشورهای غربی این موضوع طبیعی باشد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این نشست سخنگوی وزارت خارجه گاه شماری از آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی کشور را به مانند نشست های قبلی ارائه کرد.

وی همچنین فرا رسیدن عید قربان را تبریک گفت.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)