میرنیوز

کاهش ۵۰۰ مگاواتی برق با تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه

کاهش ۵۰۰ مگاواتی برق با تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه 2021-07-18T21:34:53+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، رئیس به همراه جمعی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس از مرکز دیسپاچینگ ملی برق با حضور وزیر نیرو، به منظور نظارت بر اقدامات انجام شده جهت کاهش و جلوگیری از قطعی‌های برق بازدید کردند.

بنابراین گزارش در ابتدای این بازدید جلسه‌ای برگزار شد که در آن مدیران صنعت برق، طی گزارشی به توضیح وضعیت صنعت برق کشور پرداختند.

طبق گزارش ارائه شده، صنعت برق کشور اکنون هم به لحاظ ظرفیت و هم به لحاظ توان فنی و مهندسی در سطح منطقه حائز رتبه برتر است و تداوم رشد اقتصادی کشور مستلزم برخورداری از یک شبکه تأمین انرژی الکتریکی مطمئن و پایدار است.

همچنین از سال ۱۳۸۲ تاکنون در شبکه برق کشور خاموشی سراسری اتفاق نیفتاده است و به عبارت دیگر در طی بیش از ۱۸ سال گذشته شبکه برق کشور دارای پایداری سراسری بوده است که این بهبود، موفقیت بزرگی برای صنعت برق کشور بشمار می‌آید.

این گزارش می‌افزاید: فریدون حسنوند با بیان اینکه قطعی‌های برق از حدود یک ماه گذشته سوالات متعددی را برای مردم و نمایندگان آن‌ها در خانه ملت ایجاد کرده است، گفت: برگزاری این جلسات ضمن شفاف‌سازی موضوع و بیان دلایل مشکلات ایجاد شده، می‌تواند در تبیین مسیر در آینده و اتخاذ راهکارهای تقنینی و نظارتی ما را کمک کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید با هم‌افزایی این شرایط را پشت سر بگذاریم، افزود: اگر امروز تدبیر نکنیم، در زمستان برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها و برق در سراسر کشور دچار مشکل خواهیم شد، ضمن آنکه رشد صنعت و کشاورزی و حتی مصارف خانگی نباید دلیلی بر قطعی برق باشد، لذا باید همیشه تولید ما یک قدم جلوتر از مصارف باشد.

حسنوند تاکید کرد: توضیح دلایل اتفاقات به مردم یکی از اصلی‌ترین وظایف ما در این روزها است چراکه با توجه به آگاهی مردم به مسائل، بعضاً از برخی از توضیحات قانع نمی‌شوند، لذا باید صریح و شفاف دلایل را برای آن‌ها توضیح داد و اگر قرار است برای آینده تصمیماتی همچون استفاده از ظرفیت‌های مردمی، شکست انحصار در ساخت نیروگاه‌ها و.. گرفته شود، باید مردم را در جریان آن‌ها قرار داد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه مجلس طرحی برای جلوگیری از قطعی برق دارد که امروز در صحن اعلام وصول شده است، گفت: خوشبختانه با اجرای مصوبات کمیسیون انرژی بخشی از مشکلات کاهش پیدا کرده است، اما تأمین برق اولویت نخست دولت لحاظ نشده است، لذا باید کمک کرد که تا این مهم، اولویت نخست تمامی دستگاه‌ها شود.

حسنوند همچنین، خطاب به وزیر نیرو، از وی خواست برای مسئله کمبود آب در جنوب کشور فکری کند و اضافه کرد: هرچند رهاسازی آب از سدهای کرخه و دز سبب شد که مسئله کمبود آب در خوزستان تا حدودی جبران شود، اما این مسئله نیاز به مدیریت دارد تا حداقل تا شهریور ماه دچار مشکل نشده و برای اقدامات بزرگ‌تر آماده شویم.

همچنین در ادامه مالک شریعتی‌نیاسر عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگرچه برخی از اقدامات مانند کاهش بار مصرفی صنایع بزرگ، تعطیلی‌ها و جابه جایی بار در زمان پیک تا حدی توانست خاموشی‌ها را کاهش دهد، اما با این وجود همچنان اصل موضوع بر قوت خود باقی است، چراکه تولید برق و افزایش ظرفیت نیروگاهی، مهمترین نیاز امروز کشور است که بخشی از آن با جدا شدن برق صنایع بزرگ محقق خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، گام‌های اساسی برای جبران مافات برداشته شود و در افزایش تولید و مدیریت مصرف بار اتفاقات خوبی برای کشور رقم بخورد، به ویژه در زمستان ۱۴۰۰، همچنین در تابستان سال آینده مردم و صنایع کوچک برای تأمین برق خود دچار مشکل نشوند.

بنابراین گزارش، رحیمی مظفری در ارزیابی بازدید فوق و اقدامات انجام شده، گفت: مطابق آمار ما نتوانسیتم تراز برق را در بحث تولید و مصرف به درستی مدیریت کنیم و این هم به دیدگاه دولت به تولید برق باز می‌گردد، زیرادولت به تولید برق به عنوان یک ضرورت ملی نگاه نکرده است، لذا دلایل آن‌ها برای رسیدن به این مرحله قانع‌کننده نیست.

همچنین حبیب آغاجری دیگر عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز با اشاره به بازدید صوت گرفته، گفت: اگرچه در جریان زحمات کارکنان شرکت توانیر قرار گرفتیم، اما کمبود برق، مسئله‌ای است که همچنان وجود دارد و تفاوت میان مصرف و تولید فاحش است، لذا کمبود برق در مردادماه و شهریورماه مشهود خواهد بود، البته مسئولان در تلاش هستند که خاموشی‌ها به حداقل برسد.

همچنینین در ادامه، رضا اردکانیان وزیر نیرو با بیان اینکه ۶۵۰ مگاوات برق از ترکمنستان، ارمنستان و آذربایجان با مشکلات بسیاری به کشور وارد می‌شود، گفت: تاکنون حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد قراردادهای صادراتی با کشورهای همسایه محقق شده است.

براساس "طرح تأمین برق عشایر کوچ رو"، تعداد ۲۰ هزار نیروگاه کوچک خورشیدی قابل حمل برای تأمین برق خانواده عشایر کوچ‌رو در سال ۱۴۰۰، در نظر گرفته شده است که از این تعداد حدود ۸ هزار دستگاه تأمین شده و مابقی آن تا پایان سال به عشایر تحویل داده خواهند شد که این نیروگاه‌های خورشیدی جهت تأمین برق مورد نیاز عشایر، کنتور آب، شارژ موبایل، تبلت، لب‌تاپ و… قابل استفاده هستند.

به گفته وزیر نیرو، ۱۰ درصد هزینه این نیروگاه‌های کوچک خورشیدی -که معادل ۱۰ میلیون تومان است- را عشایر پرداخت کرده و ۹۰ درصد دیگر آن بر عهده وزارت نیرو است.

اردکانیان در ادامه با بیان اینکه ۷/۹۹ درصد روستاییان در سراسر کشور از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: درصورت پایدار بودن شبکه برق روستاها، اشتغال، کشاورزی، صنعت و گردشگری رونق می‌گیرد.

وی با قدردانی از مجلس به دلیل افزایش اعتبارات وزارت نیرو در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، موج گرما در یک تا دو هفته آینده همچنان برقرار خواهد بود، البته تمامی واحدهای تولید برق در کشور از جمله نیروگاه اتمی بوشهر و مولدهای مقیاس کوچک بخش خصوصی دولتی در مدار تولید برق هستند.

همچنین در ادامه، محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر در جریان بازدید اعضا کمیسیون انرژی مجلس از مرکز راهبردی و پایش صنعت برق، گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در کشور شناسایی شده که برق مصرفی این دستگاه‌ها، معادل ۸۰۰ مگاوات ظرفیت نیروگاهی است و البته ۲۷ درصد از این تعداد کشفیات را با اطلاعات مردمی شناسایی و ضبط کرده‌ایم که علاوه‌بر جرایم سنگین، حداقل تا پایان سال این دستگاه‌ها بازگشت داده نمی‌شوند.

متولی‌زاده درباره همکاری‌های صنایع بزرگ و بخش کشاورزی برای کاهش مصرف برق، افزود: تاکنون ۳۶۵ هزار موافقتنامه با بخش صنایع بزرگ و کشاورزی امضا شده که برای همکاری این بخش، با وجود محدویت‌های مالی، هزار میلیارد تومان تشویقی در نظر گرفته شده است، البته این رقم سال گذشته ۵۸۰ میلیارد تومان بود.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه برای هر استان سهم مصرف برق مشخص شده است، گفت: براساس سهمی که هر استان دارد، می‌تواند میزان برق مصرفی خود را مدیریت کند.

متولی‌زاده ادامه داد: مصرف برق امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۰ برابر شده که این رقم در تاریخ صنعت برق ایران بی‌سابقه است البته گرما، رمزارزها و رشد مصرف صنایع علت آن است.

وی با اشاره به اینکه کل مصرف انرژی صنایع فولاد و سیمان ۲۶۰ هزار مگاوات است، گفت: هم‌اکنون ۳۰ درصد از این میزان مصرف کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه از شب گذشته، صنایع سیمان با صددرصد ظرفیت و فولاد با ۵۰ درصد ظرفیت می‌توانند فعالیت کنند، افزود: از ۳ شب گذشته با کاهش بار، اجازه دادیم صنایع فولاد و سیمان شیفت آخر شب را به فعالیت بپردازند.

متولی‌زاده گفت: اعمال تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات تاکنون سبب کاهش ۵۰۰ مگاواتی مصرف برق شده است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)