میرنیوز

نفوذ قالیباف درجریان تایید یا رد صلاحیت‌ شوراها را رد می‌کنم

نفوذ قالیباف درجریان تایید یا رد صلاحیت‌ شوراها را رد می‌کنم 2021-06-14T17:04:58+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، سید مصطفی میرسلیم در نشست خبری امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی درباره چرایی عدم معرفی کاندیدای حزبی در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: موتلفه نامزد حزبی نداشت، این بار تصمیم گرفتیم که در چارچوب وحدت اعلام نظر کنیم و با بقیه گروه های همفکر به این نتیجه رسیدیم که اگر آقای رئیسی آمد از ایشان دفاع کنیم. بعد از کاندیداتوری آقای رئیسی هم از او حمایت کردیم.

مجلس دهم به گزارش دستگاه های نظارتی برای بررسی صلاحیت نامزدهای شوراها توجه نکرد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم درباره دلایل استعفایش از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: شوراهای شهر و روستا جریان منافع گسترده ای را در سراسر کشور ایجاد می کند. بودجه ای که در اختیار شهرداری است و باید شوراها بر آن نظارت کنند و تقسیم کنند فقط در بخش فرهنگی ۲۰۰ میلیارد هزار تومان است یا در شهر تهران ۳۵ هزار میلیارد تومان است. لذا جریان منافع در شوراها گسترده و شدید است. در انتخابات شورای پنجم متاسفانه مجلس دهم دقت کافی را نکرد و علی رغم اینکه دستگاه های نظارتی گزارش های خود را با اسناد ارائه داده بودند ولی در صلاحیت ها توجه نکرد و باعث شد بسیاری از شوراها منحل شود یا اعضای شوراها دستگیر شده و به زندان بیفتند. همین الان هم از سوءاستفاده هایی که صورت گرفته ضرر می کنیم. برخی مدیران شهرداری با همین اعضای شوراها زدوبند داشتند و کارهایی شده که حقوق عمومی اجحاف شده است.

۲۰ درصد از ثبت نام شدگان در مرحله اول رد صلاحیت شدند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی ثبت نام ها انجام گرفت ۲۰ درصد از ثبت نام شدگان ردصلاحیت شدند، توقع ما این بود که در سطح شهرستان و استان ها به صورت دقیق بررسی ها انجام شود که اعتراضات کمتر به ما در مرکز منتقل شود چون امکانات ما در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات محدود بود، هم تعداد ما هم زمان ما کم بود. ما بطور طبیعی می توانیم در ۱۰ روز ۱۰۰ تا ۲۰۰ پرونده را بررسی کنیم که دقیق باشد و حقی اجحاف نشود. اما وقتی با ۷ هزار پرونده روبرو می شویم طبیعتا اشکال ایجاد می شود.

میرسلیم یادآور شد:‌ متاسفانه شخصیت های مختلف مراجعه می کردند، با قسم و آیه می گفتند که فلانی را رد صلاحیت کردید، آبروش نرود، حیثیت فلانی حفظ شود. درحالیکه ابزار کار ما ابزار کار قضایی نیست ما کسی را محکوم نمی‌کنیم. ما به استناد مدارک مراجع رسمی که به ما می رسد تصمیم گیری می کنیم محکمه تشکیل نمی دهیم که رد شدید نظرتان را بدهید یا دفاع کنید. صرفا به اتکای این اسناد و اعتراضی که صورت گرفته است هرگونه مداخله ای و سفارشی مزاحمت است . چه مستقیم باشد یا با واسطه از سوی برخی شخصیت ها.

وی یادآور شد: ما همه فشارها را تحمل کردیم و سعی کردیم کار خود را انجام دهیم.جنبه های مختلف هم داشت از مسائل اعتیاد و ابتذال و خلاف عفت بود تا ... سندهای آن هم بود. درصدی به مسائل خاص شهری برمی گشت مثل زمین خواری، کوه خواری، رشوه زدوبند کردند و ...اگر کسی دارای سابقه ای است که این رفتارها را داشته به درد شورا نمی خورد. بخشی از ردصلاحیت ها نیز جنبه امنیتی داشت.

وزارت کشور خلاف قانون عمل کرد

عضو مستعفی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: بخشی از فهرست های ما که به وزارت کشور دادیم افرادی بودند که براساس اصل ۶۳ قانون رد شده بودند ولی وزارت کشور از ابلاغ این اسامی به فرمانداری ها استنکاف می کند. دیدم دیگر هیچ راهی ندارم ما گفته بودیم این افراد صلاحیت لازم را ندارند ولی وزارت کشور استنکاف کرد و گفت ما این را تشخیص دادیم درحالی که تشخیص با ما بود. در مقابل استنکاف تنها چاره ای که داشتم استعفا بودو نمی توانستم مسئولیت اقدام خلاف وزارت کشور را بپذیرم. چاره نداشتم والا اهل از زیرکار در رفتن نیستم.

مجلس باز بود، وزیر کشور را استیضاح می‌کردیم

میرسلیم در پاسخ به این ادعای ستاد انتخابات مبنی براینکه هیات مرکزی نظارت تصمیمات فراقانونی گرفته است و ما مجری تصمیمات فراقانونی نیستیم، گفت: این حرف مثل این است که دولت بگوید من قانون را اجرا نمی کنم چون فراقانونی است. دولت قوه مجریه است و وقتی قانونی ابلاغ می شود موظف به اجرا می شود اگر شکایت دارد به شورای نگهبان شکایت کند. وزارت کشور دخالت کرده و کار او نیست که بگوید ما فراقانونی بودیم یا نه. تشخیص فراقانونی بودن با مجلس است. وزارت کشور می توانست بگوید این فهرست اشکال دارد من اجرا می کنم ولی شکایت را به مجلس تقدیم می کند. اگر این هفته مجلس برقرار بود وزیر را زیر سوال می بردیم و استیضاح می کردیم. ستاد انتخابات پایین ترین مقام اجرایی وزارت کشور است ولی این ستاد برای ما بیانیه صادر کرده است، این افتضاحی در جمهوری اسلامی است. خیلی فضولی کردن و نمی شد با این شرایط کار کرد. کار غلط و اشتباهی کردند و قطعا مفتضح خواهند شد.

وی در توضیح فهرستی که از طرف وزارت کشور ابلاغ شد، گفت: برخی این افراد با افراد در صحنه های اقتصادی مشارکت دارند یا با افرادی که محکوم شده و در زندان به سر می برند که این موضوع در تضاد با منافع مردم است. مقام قضایی در مورد برخی از آن ها اظهارنظر کرده و این افراد صلاحیت لازم برای عضویت در شوراها را ندارند.

قانون برای استعلام از مراجع محدودیتی ایجاد نکرده است

عضو کمیسیون اصل نود مجلس درباره نقش اطلاعات سپاه و سازمان بازرسی در بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر نیز گفت: در متن قانون آمده هیات نظارت مرکزی با استفاده از مدارک و اسنادی که مراجع قانونی از قبیل....ما محدود نشدیم که از این مراجع قانونی استفاده کنیم. حتی شورای نگهبان هم نظر داشته و استفاده کردیم، از اطلاعات سپاه و دیگر دستگاه هایی بودند که اعتبار داشتند و ما منعی نداشتیم و برای کار دقیق و کامل اینکار شده است. همکاری خوبی با ما شده است.

نفوذ قالیباف درجریان تایید یا رد صلاحیت‌ها را رد می‌کنم

میرسلیم در پاسخ به سوالی پیرامون نفوذ رئیس مجلس درجریان تایید یا رد صلاحیتها، گفت: آقای قالیباف نفوذ قانونی بر روی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها ندارند، اما به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، اداره مجلس را بر عهده دارند و اگر نسبت به طرز کار هیات نظارت، اشکالی وارد باشد، تذکر می‌دهند که کار به لحاظ اجرایی در روند صحیحی باشد.

وی گفت: این مساله با اعمال نفوذ کردن فرق دارد. ممکن است که برخی افراد نفوذ کنند و بگویند فلانی و فلانی را سعی کنید با اغماض رسیدگی کنید. رافت اسلامی داشته باشید اما کار ما فقط این نیست که بر مبنای رافت اسلامی کار کنیم. وقتی جرمی صورت گرفته یا اشکالی بوده یا محکومیت قطعی بوده جای رافت اسلامی نیست.

عضو مستعفی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی اضافه کرد: با استعلام ما از دستگاه قضایی با توجه این که ریز این پرونده ها در اختیار آنهاست گفته اند که صلاحیت این افراد از نظر ما مردود است. ما طبق این مسائل فهرست ردصلاحیت شدگان را به وزارت کشور داده‌ایم نه تایید صلاحیت شدگان. این به معنای این نیست که این افراد بعدا تایید صلاحیت شده باشند بلکه رد صلاحیت اینها اعلام نشد. وقتی اعلام می‌کنیم فلانی رد صلاحیت شده است نمی تواند کار تبلیغاتی کند ولی وقتی اعلام نمی شود مانعی سر راهش وجود ندارد.

شیفته وزارت و صدارت نیستم

میرسلیم در بخش دیگر از این نشست در پاسخ به این سوال که اگر آقای رئیسی به شما پیشنهاد وزارت بدهند حاضرید نمایندگی مجلس را بخاطر وزارت رها کنید، گفت: من شیفته وزارت و صدارت نیستم. اینها را در سنین جوانی پشت سر گذاشتم، شاید من سی و سه ساله بودم که قائم مقام وزیر کشور بودم و بعد هم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر بودم. دوستان ما گفتند بیایید کاندیدای انتخابات شوید و الا خود من که داوطلب نبودم. من معتقدم کارها باید حزبی صورت گیرد. انشالله روزی به نقطه ای برسیم که مردمسالاری دینی را به روال صحیح پیاده کنیم که در آن اشخاص نباشند که خودشان را مطرح کنند بلکه تشکیلاتی رفتار شود.

میرسلیم تصریح کرد: درباره اینکه اگر به من پیشنهاد شود چه تصمیمی می گیرم باید بگویم، من به مردم متعهد شدم و باید خدماتی را به عنوان نماینده انجام دهم این بدعهدی است که زیر پا بگذارم، ثانیا رها کردن این کار به مفهوم این است که یک کار دیگر نظر من را جلب کرده و من وسوسه یک کار جدید شدم. من باید حداقل از طرف نمایندگان مجلس این اجازه را داشته باشم که استعفای من را بپذیرند. هر نماینده برای پذیرش کار اجرایی باید استعفا دهد. شان نمایندگی شان ضعیفی نیست که من به راحتی این مسئولیت را ول کنم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ‌من باید وجدانا نگاه کنم و ببینم کدام کار به نفع این کشور و انقلاب است. ما می خواهیم خدمتی کنیم که این انقلاب صدمه ای نخورد شخصا برای من فرقی ندارد اینجا یا آنجا باشم. ته این قضیه چه خدمتی قرار است ارائه کنم.

وی تاکید کرد: موفقیت دولت سیزدهم در دو چیز است، یکی از خودگذشتگی خود رئیس قوه مجریه و وزرایی که انتخاب می کند همه آماده از خودگذشتگی باشند، مشکلات زیاد است و همه باید بتوانند تحمل کنند و اعتراضات مردم را تحمل کنند و آبرویشان را بگذارند . این رئیس باید آنقدر اعتبار نظر مردم داشته باشد که مردم علی رغم سختی ها با او همدلی و همکاری کنند والا مشکلات حل نمی شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پاسخ به پرسشی پیرامون پرونده هایی که از دوره های قبل در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن ها اعلام نشده، گفت: متاسفانه در دوره نهم و بخشی از دوره دهم با مشکلاتی مواجه شدیم، پرونده‌های بسیاری راکد یا بی ثمر ماندند، حتی یکی از رؤسای کمیسیون بازداشت و محاکمه شد، حیثیت کمیسیون تحت شعاع قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ به لحاظ رسیدگی به شکایات از جایگاه بالایی برخوردار است، اعضا و رئیس آن را مجلس انتخاب می کند بنابراین این کمیسیون از اعتبار ویژه ای برخوردار است.

میرسلیم ادامه داد: ده ها پرونده از دوره های قبل باقی مانده که برخی از آن ها را مورد رسیدگی قرار دادیم از جمله گزارش های مربوط به محصولات تراریخته، بورس و خودرو، فرآیند بررسی گزارش ها طولانی است زیرا ما با اجماع نظرات دستگاه ها و کارشناسان باید گزارش ها را تهیه و با نظر مجلس پیگیری قضایی یا اجرایی کنیم.

وی در پایان به سوالی پیرامون اخلاق انتخاباتی در مناظره ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه از سال ها قبل بی اخلاقی در مناظرات رواج پیدا کرده و ریشه های فتنه در همین حرکات است. انحراف باعث فتنه و فتنه موجب تشدید انحراف شد. در سال ۹۶ در مناظرات در این خصوص تذکر دادم، در این دوره هم به کاندیداها تذکر داده شده و تا حدودی در مناظرات پایانی مراعات کردند چرا که اصل بی اخلاقی اشتباه است.

میرسلیم در پاسخ به سوالی دیگر آسیب انتخاب رئیس جمهور حداقلی را دارای جنبه حقوقی و اجتماعی دانست و گفت: انتخاب حداقلی ایراد حقوقی ندارد اما از نظر اجتماعی ناشی از عملکرد دولت های قبل و اقدامات خلاف صداقت آن ها است که به پایگاه سرمایه اجتماعی جامعه آسیب می زند و مسئولان باید در عملکرد خود اعتبار نظام را در نظر داشته و به اعتماد مردم آسیب نزنند.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ارتباط با رد صلاحیت ها و عملکرد شورای نگهبان در این زمینه، گفت: شاید اشکالاتی به کار شورای نگهبان وارد باشد که با توجه به سیاست های کلی انتخابات، قانون انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری را در مجلس اصلاح خواهیم کرد که البته در مدت اخیر نیز این اقدام انجام گرفت ولی با ایراداتی روبه رو شد اما این موضوع هم باید در نظر داشت که کار شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها سخت و تصمیم گیری پیچیده ای است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)