میرنیوز

ظریف فردا به آمریکای لاتین می‌رود/ دخالتی در انتخابات آمریکا نداریم

ظریف فردا به آمریکای لاتین می‌رود/ دخالتی در انتخابات آمریکا نداریم 2020-11-02T11:46:31+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: همچنان موج کرونا هوطنان ما را درگیر کرده است و ما به احترام پروتکل‌ها جلسه نشست خبری را به صورت آنلاین برگزار کردیم.

خطیب‌زاده گفت: فردا یوم الله ۱۳ آبان است که سالروز تبعید امام، کشتار دانش آموزان در سال ۵۷ و موضوع لانه جاسوسی و سفارت آمریکا است که انقلاب دوم نام گرفت. میزان خصومت آمریکا نشانه این است که هنوز واشنگتن بر سیاست‌های خود پافشاری می‌کند و تا سلطه گری وجو دارد، مقاومت و ایستادگی هم هست.

وی در ادامه از سفر وزیر امور خارجه به آمریکای لاتین خبر داد و گفت: آقای ظریف از فردا عازم آمریکای لاتین برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور بولیوی و سفر به کوبا و ونزوئلا خواهد بود.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اساسا نقش وزارت امور خارجه در کشور چیست و اگر کاره‌ای نیست چرا انقدر انتقادها درباره این نهاد مطرح می‌شود؟، گفت: وزارت خارجه یک وزارتخانه حاکمیتی بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری نیمی از دولت است زیرا پیشانی بیرونی نظام محسوب می‌شود. البته جمهوری اسلامی سازوکارهای خودش را دارد و در این سازوکارها هماهنگی میان قوا وجود دارد. تکلیف هر وزارتخانه در قانون روشن است بخصوص وزارتخانه‌هایی که حاکمیتی هستند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی، گفت: ما در مورد پرونده شهادت سپهبد قاسم سلیمانی یک بیانیه مبسوطی صادر کردیم و می‌توانید تمامی اقدامات موسع وزارت خارجه را ببینید. وزارت خارجه بخشی از پیگیری است، پرونده باید در داخل کشور و در قوه قضائیه تشکیل شود. ما چندین بار از دوستانمان در قوه قضائیه این مساله درخواست کردیم.

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی این موضوع را پیگیری کرده و در دستور کار پیگیری دارد. موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی یک پرونده مفتوح برای ایران است.

وی در پاسخ به تعطیلی سفارت بولیوی در تهران و روابط ایران با این کشور، گفت: سفر آقای ظریف به بولیوی نشان می‌دهد که هر دو طرف آمادگی دارند که روابط را به سطح خوبی برگردانند. ما روابط خوبی با کشورهای آمریکای لاتین داریم و امیدواریم این روابط به مسیر طبیعی خودش برگردد. ما در چارچوب منافع دو کشور ایران و بولیوی روابط را ادامه می‌دهیم و قطعا شاهد تحولات در روابط دو کشور خواهیم بود.

سخنگوی وزارت امورخارجه ددر پاسخ به سوال دیگری درخصوص برگرداندن اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی، گفت: ما پیگیر اسن مساله هستیم اما جزئیات را بانک مرکزی اعلام می‌کند. البته پیگیری این مساله با کندی جلو می‌رود و ما همچنان راضی نیستیم و تسریع دراین امر بسیار مهم است.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوالی درخصوص طرح صلح ایران برای حل مناقشه قره باغ و پاسخ کشورهای هدف، گفت: مناقشه قره باغ یک مناقشه سه دهه‌ای است و تاکنون طرح های صلح دیگر هم به نتیجه نرسیده اند. جمهوری اسلامی براساس وظیفه خودش و به دلیل اینکه این کشورها جزو همسایه های ایران هستند، طرحی را آمده کرده است.

وی گفت: طرح ایران بسیار منطقی و براساس واقعیت‌های دو کشور است. برخوردهای اولیه با این طرح مناسب بوده است اما تصمیم و اراده سیاسی باید در پایتخت ها گرفته شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما نگرانی‌های‌مان را هم مطرح کردیم از جمله امنیت مرزهایمان. ایران زمینه را برای حل بحران قرهر باغ آماده کرده است و امیدواریم در هفته آینده شاهد این باشیم که قدمی در راستای صلح برداریم.

وی در پاسخ سوالی درخصوص نگرانی ایران از حضور ترویست ها در نزدیکی مرزهای کشور، گفت: در سفر عراقچی این موضوع مطرح شد و به پایتخت‌های دیگر، غیر از ایروان و باکو، هم گفته شده است. نگرانی ما خیلی جدی بوده است و درباره این موضوع هم بسیار جدی صحبت کردیم. در این موضوع مسامحه و شوخی نداریم.

خطیب زاده با اشاره به مساله FATF و موضع وزارت خارجه، گفت: موضع وزارت خارجه در مساله FATF روشن است. ما نظرات خودمان را به نهادهای مختلف گفته ایم اما نهادهای بالادستی در نهایت باید نظر دهند. ما در درون حاکمیت پیگیری این موضوع هستیم. ما باید بخاطر دوستانمان هم این موضوع را حل کنیم و امیدواریم سایر دستگاه‌ها هم کمک کنند تا با کمترین خسارت این موضوع را تمام کنیم.

سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با فرض انتخاب بایدن بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا، پیام دیپلماتیکی بین ایران و بایدن رد و بدل خواهد شد؟، گفت: ما اصلا به افراد نگاه نمی‌کنیم. ما نگاه می‌کنیم که دولت جدید آمریکا، حالا هرکسی که رئیس‌جمهور باشد، چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت. هر دو حزب حاکم بر آمریکا متوجه شدند که چقدر سیاست هایشان در قبال ایران شکست خورده است و به هیچکدام از اهدافشان نرسیدند.

وی ادامه داد: چارچوب گفتگو برجام است و هرکسی دراین چارچوب جبران خسارت کند و برگردد و این جنگ تروریستی علیه ملت ایران را متوقف کند، می‌تواند در آن چارچوب همراه با بقیه حضور داشته باشد. ما بیشتر از نتیجه به اقدامات دولت آمریکا توجه می‌کنیم.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوال دیگری درخصوص بدهی انگلیس به ایران بخاطر تانک های چیفتن، گفت: بدهی انگلیس به ایران قطعی است و باید پرداخت کند. دولت انگلیس هیچ بهانه‌ای ندارد و باید هرچه زودتر این بدهی را برگرداند. انگلیسی‌ها تاخیرهای ناموجهی بخاطر برخی ادعاها دارند اما ما پیگیر هستیم که این موضوع انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص جزئیات طرح صلح ایران برای بحران قره باغ، گفت: ایران از همه طرح های صلح قره‌باغ حمایت کرده اما این طرح‌ها به نتیجه نرسیده است. چارچوب طرح چارچوب پایتخت‌هایی است که آقای عراقچی به آنجا سفر کرده است و امیدواریم در این ساختار طرح را پیگیری کنیم. جزئیات خوبی از این طرح گفته شده و پس از اینکه جواب های رسمی را از پایتخت ها گرفتیم، مطالب بیشتری عرض می‌کنم اما اولویت ما پایان این مخاصمه و حل و فصل این بحران است.

سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به سوالی درخصوص ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر دخالت ایران و روسیه و چین در انتخابات ایالات متحده، گفت: این ادعا را آمریکا کرده است. البته تاریخ نشان داده کشوری که در امور دیگر کشورها دخالت کرده، روسای کشورها را تغییر می‌دهد و هزینه می‌کند و نیروهای سازمان سیا را به دیگر کشورها می‌فرستد، آمریکاست.

وی ادامه داد: ایران علاقه ای به مداخله در انتخابات آمریکا ندارد و به نفع کسی هم نمی‌داند که این دخالت ها انجام شود. اما انتخابات آمریکا بیش از پیش تبدیل به نمایش شده است و در این نمایش سعی می‌کنند جذابیت های بیشتری ایجاد کنند.

وی گفت: تمام اتهامات امریکا علیه ایران در این مساله رد می‌شود چراکه اتهامات بی اساسی است.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اقدامات دیپلماتیک انجام شده در راستای واکنش به اهانت فرانسه به پیامبر(ص)، تصریح کرد: وزارت خارجه در دو نوبت بیانیه‌ای شدیدالحنی داد و خود من محکوم کردم. وزیر خارجه نیز توئیت زد و این اقدام را محکوم کرد و با کشورهای اسلامی نیز دراین خصوص رایزنی شد.

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: ما توهین به پیامبران الهی بویژه پیامبر اسلام را تحمل نمی‌کنیم. ما فکر می‌کنیم این یک چرخه باطلی از تحریک، توهین و افترا به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون مسلمان و روی دیگر افراطی‌گری و تروریسمی است که اتفاقا دست پروده غربی‌ها است.

وی گفت: ما با جدیت این مساله را پیگیری کردیم. ما کاردار فرانسه را احضار کردیم و تذکر دادیم. البته در آخرین سخنان مکرون، او به نوعی عقب نشینی و عذرخواهی کرده است. ما فکر می‌کنیم حل و فصل دائمی تنها در گفتگو و احترام به ادیان است و قطعا ملل آزاده جهان از جمله ملت ایران نمی‌پذیرد که به مقدساتش توهین شود و به نفع هیچ کشوری نیست که وارد این فضا شود.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا ایران در رابطه به اهانت به پیامبر(ص) با دیگر کشورهای اسلامی گفتگو و مشورتی داشته است؟، گفت: یکی از بحران‌های جهان اسلامکه باید در همین هفته وحدت به آن اشاره شود،  عدم وحدت است. این یکی از مصائب جهان اسلام است. البته ایران درپایتخت‌های مختلف و از طریق سفارتخانه های خودش همواره این رایزنی ها را دارد.

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: اما واقعیت این است که برهی حکمرانان کشورهای اسلامی به آرمان های بزرگ مسلمانان همانند مساله فلسطین بی‌اعتنا شدند، خیانت می‌کنند و مسیرهای سختی را پیش پای جهان اسلام گذاشتند ولی این نافی تلاش‌های دیگر کشورهای اسلامی نیست. این کشورها مواضع خوب و یکپارچه ای گرفتند و دولت فرانسه هرچه باید از این مسیر اشتباه خارج شود. زبان احترام و گفتگو یک زبان قابل فهم برای همه ادیان الهی است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)