میرنیوز

مصباحی مقدم: دشمن با دروغ واقعیات نظام را تحریف می‌کند/ پیشنهاد به دولت برای فروش نفت به ایرانیان

 مصباحی مقدم: دشمن با دروغ واقعیات نظام را تحریف می‌کند/ پیشنهاد به دولت برای فروش نفت به ایرانیان 2020-08-09T17:57:38+04:30

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفتگوی مشروح با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره همراهی جریان تحریف با تحریم‌های ظالمانه اظهار داشت: تحریف یعنی آدرس غلط دادن به افکار عمومی برای کسب نتیجه و سیاه‌نمایی درباره آنچه در کشور می‌گذرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از 40 سال است مقابل ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیست مقاومت‌ کرده‌اند، افزود: آنان پس از 42 سال شکست سیاست‌های استکباری خود علیه این ملت،  با مدد گرفتن ا ز جریان تحریف،  ناامیدسازی مردم از نظام را در دستور کار دارند.

** آمار جهانی درباره وضعیت فقر در ایران چه می‌گوید؟

عضو مجمع تشیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه می‌خواهند با تحریف حقایق کشور، اینگونه وانمود کنند که مردم پیش از انقلاب رفاه بیشتری داشتند؛ خاطرنشان کرد: این نه فقط یک تحریف، بلکه دروغی بزرگ است. طبق آمارهای جهانی 50 درصد ملت ایران قبل از انقلاب زیر خط فقط بودند، آنهم با استاندارهای جهانی سرانه یک دلار! که اصلاً با وضعیت امروز ایران قابل مقایسه نیست.

مصباحی مقدم ادامه داد: می‌خواهنداینگونه القا کنند که فشارهای تحریم‌های ظالمانه، هوشمند و همه‌جانبه آمریکا مؤثر واقع شده و مردم از حمایت نظام پشیمانند که این یک تحریف است.

** آمریکا باید از تحریم‌ ملت ایران پشیمان باشد

وی با تأکید براینکه ملت بزرگ ایران انقلاب کرده و پای این نظام هزینه‌های فراوانی داده و مشکلات بسیاری را تاب‌آورده است، گفت:  هیچ یک از فشارهای خارجی و داخلی نتوانست مقاومت این مردم را بشکند و آنان را از نظامی که برای برپایی آن زحمت کشیده‌اند، دلسرد کند. لذا این دشمنان ملت ایران هستند که باید از نتیجه بخش نبودن توطئه‌های خود علیه این کشور پشیمان باشند.

تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران , دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران , وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران , مجلس شورای اسلامی ایران , مجمع تشخیص مصلحت نظام ,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند شکست‌های پیاپی تحریمی مقابل اراده ملت ایران را بپذیرند، بنابراین سعی می‌کنند  با جنگ روانی در صفوف این مردم رخنه کرده و استقلال و عزت آنان را زیر سؤال ببرند.

** پیشرفت‌های ایران در غرب آسیا و شمال آفریقا بی‌نظیر است

مصباحی مقدم با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که این ملت فقط در مدت 40 سال کسب کرده برای دشمنان قابل هضم نیست، گفت:  می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که انقلاب اسلامی در بعد مادی دستاوردی نداشته است. در حالی که رشد و پیشرفت‌های علمی که جمهوری اسلامی به آن دست یافته در غرب آسیا و شمال آفریقا بی‌نظیر و دارای جایگاه نخست است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جوانان ایرانی در صنایع های‌تک، هوافضا، نانو و بیوتکنولوژی، ساخت تجهیزات نظامی و دفاعی، علوم پزشکی و داروسازی بیان کرد: ایران اسلامی امروز در میان کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا که منطقه منا (MENA) گفته می‌شود بی‌نظیر است و این موفقیت‌ها در حالی اتفاق افتاده که این مردم همواره با زیر فشارهای سنگین تحریم‌های همه جانبه و هوشمندانه غرب و آمریکا بوده است.

**صدور تولیدات ایران به کشورهای  صنعتی جهان

مصباحی مقدم تصریح کرد: امروز بعضی تولیدات ایران به کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان مانند آلمان صادر می‌شود و این نشاندهنده رشد علمی و پیشرفت قابل قبول این ملت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت:  وسعت دانشگاه‌های ایران و تعداد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان به‌خصوص در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در کل منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا بی‌نظیر است.

وی با تأکید براینکه امنیت ایران اسلامی در کل منطقه مثال‌زدنی است، بیان کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای پیشرفت کرده که بر سیاست‌های کل منطقه و کشورهای دوست تأثیرگذار است و اینها حکایت از موفقیت اثرگذار ملت، دولت و نظام ایران است.

** وظیفه دولت و مجلس در مقابل جریان تحریف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وظیفه سنگین دولت و مجلس برای مقابله با جریان تحریف و تحریم، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس وظیفه دارند دستاوردهای کشور را در نطق‌ها تبلیغ و ترویج کنند و دولت هم باید بر این ابعاد تکیه کند که متأسفانه گاهی صداهای «نداریم»، «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» از تریبون‌ها شنیده می‌شود.

** مدیریت کشور به افراد توانا و خستگی‌ناپذیر سپرده شود

مصباحی مقدم اضافه کرد: کشور امکانات بالقوه و بالفعل بسیاری دارد و مهم این است که مدیریت این پتانسیل را افرادی به عهده بگیرند که از توانایی بالایی برخوردار و روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر دارند.

وی تصریح کرد: مجلس و دولت در شرایط کنونی باید دست به دست هم داده و برنامه‌هایی برای کاهش مشکلات کشور ارائه کنند و به خصوص عوامل اصلی مشکلات کشور را مورد توجه قرار دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کسر بودجه دولت و رشد نقدینگی از عوامل اصلی بروز مشکلات در کشور هستند، گفت: رشد نقدینگی گاه به صورت مستقیم با استقراض از بانک مرکزی و پمپاژ پول اتفاق می‌افتد و گاه با برداشت از صندوق توسعه ملی و دادن به بانک مرکزی که از نظر عملکرد همان اثر استقراض و رشد نقدینگی را دارد.

تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران , دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران , وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران , مجلس شورای اسلامی ایران , مجمع تشخیص مصلحت نظام ,

وی اضافه کرد: نقدینگی منتشر شده در سال گذشته و 5 ماه گذشته سال جاری بسیار انبوه و آسیب‌زاست که باید جلوی آن گرفته شود.

** نفت و گاز را به ملت ایران پیش فروش کنید

این اقتصاددان کشور با تصریح اینکه بانک مرکزی باید با اهرم‌ها و ابزارهای مالی این نقدینگی گسترده را به سمت تولید هدایت کند، اظهار داشت: کمیته فقهی بورس چند سال قبل پیشنهادی را به وزارت نفت ارائه کرد مبنی براینکه نفت را به قیمت روز و به صورت اوراق به ملت ایران پیش فروش کنند و نقدینگی آن در بورس را به وزارت نفت بدهند تا مشکلات را حل کرده و سرمایه‌گذاری‌هایش را رشد و گسترش دهد.

مصباحی مقدم با تأکید براینکه ملت ایران قطعاً از این اتفاق استقبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: با این روش می‌توان ارز و ریال را از دستان مردم جمع‌آوری و نقدینگی را به سمت بهره‌وری هدایت کرد.

وی در توضیح این پیشنهاد ادامه داد: اگر امروز قیمت نفت 40 دلار است می‌توان معادل آن از مردم پول گرفت و در سررسیدهای معین شده، منفعت آن را به قیمت روز نفت، به صورت ریالی یا ارزی به آنان برگردانند. با این کار مردم احساس می‌کنند سرمایه‌گذاری پرفایده‌ای دارند و نقدینگی هم از جامعه جمع می‌شود.

** باید جلوی کسری بودجه دولت گرفته شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید براینکه باید جلوی کسر بودجه دولت گرفته شود، بیان کرد: اکنون مجلس مالیات برخانه‌های خالی را وضع کرده که باید به صورت جدی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه لازم است مالیات بر عایدی سرمایه در بخش‌های دیگر هم اجرا شود، گفت: باید با تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه در خرید خودرو، ملک، ارز، سکه و ... هم اجرا شود.

مصباحی مقدم اظهار داشت: اخذ مالیات بر عایدی سرمایه در همه بخش‌ها جلوی رشد قیمت‌ها را می‌گیرد و مردم بهبود وضعیت معیشت را احساس می‌کنند و ارزش پول ملی هم به ثبات می‌رسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح اینکه باید سرمایه‌گذاری ملی افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: رشد سرمایه ملی از ثروت ملی حاصل می‌شود.

وی بیان کرد: دولت به اذعان خودش هفت هزار هزار میلیارد تومان ثروت و سرمایه دارد؛ بخش قابل توجهی از این رقم درشت را می‌تواند به صورت سهام به مردم واگذار و تبدیل به سرمایه کند.

مصباحی مقدم تأکید کرد: سرمایه دولت باید به سمت نفت و گاز و تبدیل انرژی به فرآورده برود. صدور فرآورده‌های نفت و گاز ارزش چند برابری دارند که به یقین وضعیت دولت را بهبود می‌بخشد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)