میرنیوز

۳۶ خدمت وزارت فرهنگ از پنجره واحد ارائه می‌شود/ ضرورت توجه به تولید محتوای سالم

۳۶ خدمت وزارت فرهنگ از پنجره واحد ارائه می‌شود/ ضرورت توجه به تولید محتوای سالم 2020-06-14T10:43:32+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (یکشنبه) در جلسه علنی مجلس ضمن ارائه گزارشی به نمایندگان در حوزه فرهنگ، گفت: خوشحالم که در این جلسه برای ارائه گزارش حاضر هستم تا زمینه تعامل بیشتری میان وزارت ارشاد و مجلس شکل بگیرد.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چندین حوزه فعالیت دارد که به اختصار توضیحاتی عرض می کنم. در حوزه فرهنگ، نهاد کتابخانه های عمومی که از نهادهای وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد است، فعالیت زیادی داشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در سه سال گذشته ۳۶۵ کتابخانه از جمله پنج کتابخانه مرکزی احداث شده است، اظهار داشت: کتابخانه ها تبدیل به باشگاه‌های فرهنگی اجتماعی بر محور کتاب تبدیل شده‌اند. صدها نشست کتابخوانی و مسابقات کتابخوانی از جمله کتابخانه رضوی با بیش از یک میلیون شرکت کننده را داشته ایم.

صالحی گفت: نهاد کتابخانه ها در حال حاضر ۳۵ پروژه ناتمام دارد که ۳۳ پروژه بالای ۶۵ درصد پیشرفت دارند و همت مجلس را برای سرعت بخشیدن به پایان این پروژه ها می طلبد.

وی با بیان اینکه نهادهای کتابخانه‌ها با بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ پرسنل حقوق آنها در سال ۹۹  معادل ۴۰۰ میلیارد است، اظهار داشت: اگر سهم ۵۰ درصد پرداختی برخی ارگان ها به نهاد کتابخانه ها را در نظر بگیریم، این رقم معادل بیش از ۵۰۰ میلیارد می شود و این در حالی است که بودجه کمکی دولت حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است و اعتبار به دست آمده از نیم درصد شهرداری ها نیز کمتر از ۲۰۰ میلیارد است، بنابراین مجموع این اعتبارات تکافوی پرداخت حقوق پرسنل نهاد کتابخانه ها را نمی دهد؛  کمک مجلس محترم مهم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: پرسنل نهاد کتابخانه ها باید اطمینان معیشتی داشته باشند و با افزایش حقوق سالانه بتوانند امورات زندگی خود را بگذرانند و در این مقطع تعامل دولت، وزارت فرهنگ و مجلس مهم است.

صالحی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ، بحث گسترش کتابخوانی و اقتصاد نشر مورد توجه معاونت فرهنگی وزارتخانه است، گفت: ما در حال حاضر ۳۰ هزار کارشناس کتابخوانی داریم.  

وی گفت: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نمایشگاه کتاب و نمایشگاه استانی به اقتصاد نشر کمک می کند. البته امسال به دلیل «کرونا» اقتصاد نشر با خسارت‌هایی مواجه شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ما بحث مروجان کتابخوانی را هم داشتیم، اظهار داشت: حوزه یارانه کتاب فروشی ها نیز کمکی به ناشران و کتابخوانی بوده ‌است.

صالحی اضافه کرد: حوزه دومی که وزارت فرهنگ فعال است، حوزه دینی است.  سازمان اوقاف، سازمان حج و زیارت، معاونت قرآن و عترت در حوزه دین فعال هستند. ۵۵ جشنواره ملی و بین المللی قرآنی و بیش از ۶۰۰ نمایشگاه استانی در حوزه قرآنی داریم.

وی گفت: دو هزار و ۴۰۰ موسسه قرآنی و دبیرخانه در معاونت قرآنی فعال است و به حمایت از آنها ادامه می‌دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کانون فرهنگی و هنری مساجد با ۲۵ هزار کانون به صورت پیوسته و با بیش از ۲میلیون ۳۰۰ عضو فعال، فعالیت دارند. در این کانون ها طرح های مهمی در دست بررسی است.

صالحی  اظهار داشت: کانون مساجد ۲۵ سال فعالیت می کرد. در دو سال اخیر اساسنامه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد و به یک پایگاه و محل استقرار فعالیت‌های فرهنگی و هنری تبدیل شده است.

وی گفت: سازمان اوقاف ۸ هزار بقعه متبرکه را در اختیار دارد و این بقای متبرکه به پایگاه و قرارگاه فرهنگی تبدیل شدند که خدمات فرهنگی و اجتماعی ارائه می دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: سازمان حج و زیارت در چند سال اخیر در برگزاری حج عزتمندانه و حج سلامت و ایمن فعال بوده و موفق بوده‌است.

صالحی گفت: برادر عزیزمان آقای رشیدیان با اشرافی که در دو سال گذشته داشت، حج عزاتمندانه، ایمن و سلامت را مورد پیگیری قرار داد و امسال نیز امیدواریم هرچه که خیر است، پیش بیاید. در اینجا باید به ثبت نام حدود ۳ میلیونی در سامانه سماح نیز اشاره کنم و همچنین خدماتی که در حوزه عتبات وزارت ارشاد دارد.

وی افزود: حوزه سومی که قابل ذکر است، حوزه هنر است. هم معاونت هنری و هم سازمان سینمایی در این بخش فعال هستند. هم در حوزه رویدادها فعال هستیم که هم در حوزه کمیت و هم کیفیت موفق عمل کرده و در موضوع شبکه‌های شهرهای خلاق نیز به خوبی به پیش می‌رویم و باید بگویم که ۲۶۶ شهر برای این موضوع ثبت نام کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: شهرها در این شبکه تلاش خواهند کرد تا در رشته های خوشنویسی، گرافیک و غیره جایگاه خود را پیدا کنند.

صالحی گفت: در حوزه سینما شاهد تحولات مختلفی بودیم که از لحاظ کیفیت و هم حضور در جشنواره ها با رشد خوبی مواجه بودیم و باید بگویم که در سال گذشته، ۲۰۵ جایزه بین المللی داشتیم. در مناطق محروم ساخت سینما و همچنین سینما سیار ادامه دارد تا دسترسی به محصولات هنری بیشتر و آسان شود.

وی با بیان اینکه حوزه چهارم فعالیت وزارت ارشاد بخش رسانه و مطبوعات است، اظهار داشت: ما در یک سال اخیر اتفاقات خوبی را در ادامه اتفاقات پیشین شاهد بودیم. رسانه به عنوان مکمل سلامت، امنیت و خدمات اجتماعی است و اکنون ۱۴ کارگروه در معاونت مطبوعاتی به طور مرتب جلسات هفتگی خود را برگزار می‌کنند.

وزیر ارشاد اظهار داشت: دستاورد این اقدام را در مقابله با کرونا می‌بینید. دبیرخانه اطلاع رسانی کرونا در معاونت مطبوعاتی تشکیل شد و اصحاب رسانه در کنار اصحاب سلامت قرار گرفتند و آرامش در جامعه ناشی از این کارگروه ها و ارتباطات پیوسته است.

صالحی گفت: همچنین شوراهای اطلاع رسانی استان ها که دبیران آن مدیران کل ارشاد استان ها و رئیس آنها از استانداران هستند،  به اطلاع رسانی در حوزه اطلاع رسانی استان ها کمک می‌کنند.  همچنین در فضای رسانه در حد ممکن در بحث افزایش بیمه خبرنگاران در حد ممکن، کاهش زمان مجوز رسانه و افزایش شفافیت ها تلاش کرده ایم.

وی اضافه کرد: خبرگزاری ایرنا به عنوان سازمان وابسته وزارت ارشاد فعالیت های زیاد و قابل توجهی از جمله در زیرساخت‌ها، فناوری و چندرسانه‌ای داشته ‌است.

وزیر ارشاد اظهار داشت: حوزه پنجم فعالیت وزارت ارشاد، فضای مجازی است. ما نخستین وزارتخانه ای بودیم که برنامه اقدام خود را به مرکز ملی فضای مجازی دادیم. ۷۲ اقدام خود را اعلام کرده ایم.

صالحی با بیان اینکه تشکیل مجامع ناشران اسلامی در فضای مجازی با کمک وزارت ارشاد صورت گرفت، افزود:  استارت آپ های حوزه فرهنگ در فضای مجازی هم مورد حمایت قرار گرفته اند.  

وی با بیان اینکه حوزه ششم فعالیت وزارت ارشاد، حوزه بین الملل است که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با هفتاد الی هشتاد رایزنی فرهنگی کارکرد متنوعی داشته‌ است، گفت: ۳۷ تفاهم با کشورهای مختلف تاکنون امضا و ۲۶ برنامه در حال اقدام است. به طور جدی ارتباطات بین المللی ما در هفته ها، روزها و گفتگوهای فرهنگی در جریان است.

وزیر ارشاد اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۸۰ برنامه گفتگوی دینی در ایران و در خارج از کشور داشتیم و گفتگوی بین نخبگان دانشگاهی و حوزوی که این موضوع فارغ از اعزام مُبلغ و قاری بوده است که ارزش‌های اسلامی و ایرانی را به فضای جهانی ارسال می‌کند.

صالحی  با بیان اینکه رویکرد اول ما در وزارتخانه رویکرد نگاه به استان ها است، گفت: ایران فقط تهران نیست. در سال های اخیر با مبنا قرار دادن تخصیص بودجه ۲۰ درصدی به استان ها، سالانه آن را افزایش داده ایم.  در سال ۹۸ فعالیت های مختلفی که داشتیم که ۲۴۴ هزار فعالیت را در استان ها و شهرها داشتیم.

وی اظهار داشت: ما هزار و ۲۰۰ میلیارد با ۱۸ استان تا پایان دولت تفاهم کرده‌ایم.

وزیر ارشاد تاکید کرد: دومین رویکرد بحث شفافیت است، بودجه ریزی عملیاتی را در سال‌های اخیر عملیاتی کرده و مرحله -مرحله به پیش می بریم. شفافیت در موضوعات مختلف، حمایت‌های مالی، یارانه‌ها و  هزینه‌ها را به پیش می بریم. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شیشه ای کردن هزینه اقدامات خود پیشگام است.

صالحی با بیان اینکه رویکرد سوم هوشمند سازی است، اظهار داشت: در ابتدا بیش از ۲۳۰ مجوز و یا شبه مجوز در وزاتخانه وجود داشت که آن را به ۳۶ مجوز رساندیم. امروز نیز این مجوزدهی تبدیل به سامانه شده و  تا پایان شهریور، تمامی ۳۶ خدمت خود را به صورت الکترونیک و بدون نیاز به حضور مردم انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: شفافیت، هوشمند سازی و دولت الکترونیک کمک می کند تا زمینه تبعیض کاهش یابد، داده های هوشمند مدیریت شود، خدمات روان تر شود و این اقدامات سرعت یابد.

وزیر ارشاد با بیان اینکه ما با تنگناهایی نیز همراه هستیم که نیازمند تفاهم و همدلی هستیم، گفت: امیدواریم در ادامه دولت، تعامل میان مجلس و وزارت ارشاد را شاهد باشیم.

صالحی گفت: در ادامه صحبت‌های حجت الاسلام  قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی باید بگویم که بودجه حوزه فرهنگ را باید در نظر گرفت. سهم بودجه امور فرهنگ، گردشگری و ورزش از کل بودجه کشور کمتر از دو درصد و حدود ۱.۸ است. سهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بودجه امور فرهنگ، گردشگری و ورزش کشور، هشت درصد است.

وی با بیان اینکه سهم وزارت ارشاد از بودجه کشور نیز ۲۵. درصد است، اظهار داشت: طبیعتاً این مسائل، تاثیر خود را بر حمایت هایی می گذارد که مورد مطالبات مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدوارم با تعامل میان مجلس، دولت و سازمان ها، اتفاق خوبی برای سال جاری و سال آینده رخ دهد.

صالحی با بیان اینکه در این سال ها بیش از ۶۰۰ کتابخانه احداث و تجهیز شده و ده ها مکان فرهنگی افتتاح شده‌است، افزود: ما ۲۷ فضای در حال احداث داریم که در مسیر تکمیل هستند که برای آن بودجه قابل توجهی مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات مجلس برای کمک به بهبود فضای فرهنگ و هنر، بحث کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است تا در نهایت به اتفاقات بهتر کمک کنند. همچنین با تعریف پروژه‌های جدید، شهرهایی که از فضای فرهنگی و هنری برخوردار نیستند، برخوردار خواهند شد که این نیازمند کمک مجلس محترم است.

وزیر ارشاد در مورد تذکر نمایندگان در مورد کمبود نیرو در شهرستان ها، خاطرنشان کرد: در ساختار وزارت ارشاد، ما از سال ۷۰  شاهد کاهش نیرو بوده ایم. به رغم افزایش استان ها و شهرستان‌ها، ما افزایش نیرو نداشتیم. اخیرا ما جلسات خوبی با سازمان اداری و استخدامی داشتیم و نامه ای خدمت رئیس جمهور ارسال و اعلام کردیم که با گسترش حوزه شهری، نیاز به افزایش خدمات فرهنگی هستیم تا عقب افتادگی این حوزه را جبران کنیم.

صالحی گفت: در ارتباط با حمایت از هنرمندان باید بگویم که ما در سال ۹۳، ۲۳ هزار بیمه شده داشته ایم که در حال حاضر ۵۴ هزار نفر بیمه شده داریم که رشد دو برابری داشته‌است.

وی در مورد بحث کرونا و تاثیر بر مشاغل بخش فرهنگ و هنر، افزود:حوزه فرهنگ و هنر در ۱۳ رسته شغلی قرار گرفت. وزارتخانه مکلف شد تا سه ماه بیمه پرداختی هنرمندان را خود بپردازد.  تسهیلات ۴۵ هزار میلیاردی که دولت برای جبران خسارات کرونا در نظر گرفته بود، حدود دو الی سه هزار مشمول بخش فرهنگی شد. در حوزه بیمه بیکاری هم پرداخت هایی انجام شد. همچنین قرار شد به هنرمندانی که خود کارفرما هستند نیز پرداخت‌هایی انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: وزارت ارشاد، در حوزه های مختلف دینی، انقلابی و ارزش‌های نظام، خود را متعهد دانسته و فعال است. تک-تک معاونت های ما در حوزه های دینی و انقلابی دخیل بوده و فعال هستند.

صالحی با بیان اینکه با تشکل‌های گوناگون همگرایی داریم، اظهار داشت: بسیج هنرمندان، جشنواره مقاومت، جشنواره دفاع مقدس، جشنواره عمار، حوزه هنری و راهیان نور همراه هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم. رویدادهای متعددی با این رویکرد دنبال شده ‌است. جایزه سردار سلیمانی که از سال گذشته به جشنواره فیلم سینمایی اضافه شد، با این رویکرد بوده ‌است.

وی ادامه داد: ما به تولید محصولات فاخر در حوزه ارزشی، انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم متعهد هستیم و فیلم هایی از جمله تنگه ابوغریب و چندین فیلم دیگر با حمایت وزارت ارشاد تولید شده‌است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در حوزه فضای مجازی دوستان بحث های متعددی داشتند. مرکز ملی فضای مجازی متولی این موضوع است و ما اقدامات خود را به این ستاد اعلام کرده ایم تا محتوای سالم تهیه شود.

صالحی با بیان اینکه بخش قابل توجه بودجه ما در سال ۹۹ تولید محتوای سالم و فاخر است، افزود:  جریان مردمی مورد حمایت ما بوده است. ما بیش از گذشته به تقویت این جریان مردمی کمک خواهیم کرد.

وی گفت: در بحث بازگشایی مساجد، باید احتیاط‌هایی را انجام می‌دادیم و دوستان شاهد بودند که بقا متبرکه و مساجد جز اولین گام ها بعد از بازگشایی کارهای معیشتی، بودند که بازگشایی شدند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)