میرنیوز

وضعیت معیشتی معلمان از دغدغه‌ها و موضوعات اساسی کشور است

وضعیت معیشتی معلمان از دغدغه‌ها و موضوعات اساسی کشور است 2020-05-04T14:28:36+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (دوشنبه) از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان‌های تهران، فارس، اصفهان، خوزستان، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد، فرمان آغاز به کار برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن فرهنگیان در ۱۱ استان کشور را صادر کرد.

وی در این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم کشور، افزود: ماه میهمانی خدا فرصتی برای راز و نیاز است تا برای رفع گرفتاری های دنیا و خصوصاً جهان اسلام دعا کنیم و از خداوند بخواهیم شر بیماری کرونا را از سر ملت ایران و سایر ملت ها برطرف کند و مردم بتوانند به روال عادی زندگی باز گردند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با تبریک هفته بزرگداشت معلم به همه معلمین و جامعه فرهنگی کشور، ابتکار وزارتخانه های آموزش و پرورش و راه و شهرسازی برای آغاز عملیات اجرایی تفاهم نامه فیمابین برای تولید و عرضه مسکن به فرهنگیان را ابتکاری ارزشمند توصیف و ابراز امیدواری کرد نتیجه اجرای این برنامه رفع دغدغه معلمین و فرهنگیان نسبت به تامین مسکن مناسب باشد.

جهانگیری همچنین از استانداران این ۱۱ استان خواست با جدیت هرچه بیشتر پای کار باشند تا این پروژه ها در مدت زمانی کوتاه به نتیجه برسد و در اختیار فرهنگیان و معلمین عزیز کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همه جامعه و مسئولین کشور به نوعی مدیون معلمین هستند، گفت: همانطور که امروز فرزندان ما تحت آموزش معلمین و نظام تعلیم و تربیت قرار دارند، خودمان نیز زمانی تحت تعلیم و آموزش جامعه فرهنگی و معلمین بوده ایم و نتیجه تعلیم و تربیت و آموزش معلمین کشور است که امروز جامعه روند توسعه و پیشرفت را طی می کند.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: توسعه کشور چه آن زمان که در حال پیشرفت است و چه آن زمان که با قدری توقف در سرمایه های انسانی، فیزیکی و طبیعی مواجه است، تحت تاثیر کارکرد آموزش و پرورش قرار دارد و به همین دلیل باید توجه داشته باشیم که سرمایه گذاری در آموزش و پرورش به سرعت تاثیر خود را بر همه بخش ها نمایان می کند.

جهانگیری وضعیت زندگی معلمان را یکی از مهمترین عوامل موفقیت نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش دانست و افزود: اگر به دنبال اصلاح و بهبود نظام تعلیم و تربیت در کشور هستیم باید به زندگی و وضعیت معیشتی معلمین کشور به عنوان تعیین کننده ترین بخش در آموزش و پرورش توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت معیشتی معلمین همواره یکی از دغدغه ها و موضوعات مورد توجه در کشور بوده است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تلاش کرده است در حد بضاعت به وضعیت معیشتی معلمین توجه کند که نمونه آن رتبه بندی معلمان بود که در این دولت پایه گذاری و اجرا شد و نمونه دیگر پرداخت فوق العاده شغل به دستگاه های اجرایی است که تاکید شد این پرداخت ها باید در وزارت آموزش و پرورش نیز اجرایی شود.

معاون اول رئیس جمهور افزود: البته این موارد به معنای بالا بودن حقوق معلمان نیست و به دلیل گستردی نیروی انسانی در این بخش، ارتقاء وضعیت معیشتی همچنان یک مطالبه به حق این قشر زحمت کش از دولت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جهانگیری در ادامه با اشاره به شرایط کرونایی در کشور تصریح کرد: در این شرایط مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش تک تک ما قرار دارد تا به اقشار آسیب پذیر جامعه بیش از پیش توجه کنیم چرا که در این گونه شرایط به دلیل الزامات و پروتکل های بهداشتی نظیر درخانه ماندن که البته بسیار لازم و ضروری است و مرم نیز به خوبی در این زمینه همکاری کردند، وضعیت معیشتی و درآمدی اقشار آسیب پذیر بیش از سایرین با مشکل مواجه می شود.

وی اظهار داشت: شرایط کرونایی در دنیا نشان داد که رویکرد و سیاست برخی کشورها و نظام های اقتصادی که معتقد به اقتصاد و بازار آزاد هستند و برنامه ای برای حمایت از اقشار آسیب پذیر ندارند چندان مطلوب نیست و در دوران پسا کرونا این فرآیندها باید اصلاح شود.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مسئولین آموزش و پرورش کشور باید برای دوران پسا کرونا برنامه جدی داشته باشند، تصریح کرد: آموزش و فراگیری علم و دانش در هیچ مقطعی نباید متوقف شود و معلمان و جامعه فرهنگی کشور نیز در مقطع فعلی که با شرایط کرونایی مواجه هستیم، کار مهمی انجام دادند و با استفاده از فضای مجازی به تدریس فرزندان کشور پرداختند.

جهانگیری همچنین از برنامه ریزی های وزارت آموزش و پرورش برای استفاده از ظرفیت های صدا و سیما در جهت تدریس به دانش آموزان قدردانی کرد و گفت: آموزش و پرورش در این مقطع توانست از فرصت هایی که صدا و سیما در اختیار قرار داد، به بهترین شکل ممکن برای آموزش دانش آموزان استفاده کرده و نظام تعلیم و تربیت را فعال نگه دارد.

وی با اشاره به اقدام زیبا و شایسته برخی معلمان در مناطق محروم کشور، خاطر نشان کرد: در این مقطع شاهد اقدامات زیبای برخی معلمان در مناطق محروم کشور بودیم که برای تدریس به دانش آموزانی که به فضای مجازی و اینترنت دسترسی ندارند، به خانه این دانش آموزان مراجعه و به آنها تدریس کردند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: حتی برخی از این معلمین از تخت بیمارستان با استفاده از فضای مجازی اجازه ندادند که دانش آموزان از درس و مدرسه عقب بمانند که این اقدامات در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

جهانگیری با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به وضعیت معیشتی جامعه و به خصوص اقشار آسیب پذیر خاطر نشان کرد: اگر روزی بتوانیم برای همه مردم کشور مسکن قابل قبول و سرپناه مطمئن فراهم کنیم، کار بزرگی انجام شده و منجر به رضایتمندی جامعه خواهد شد.

وی با تقدیر از انعقاد تفاهم نامه میان وزارتخانه های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای اجرای برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن فرهنگیان، گفت: وزارت راه و شهرسازی برنامه احداث مسکن را در کشور در دستور کار خود دارد و می تواند مشابه این تفاهم نامه را با سایر دستگاه های اجرایی و برای اقشار مختلف جامعه اجرایی کند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز کشور تحت تاثیر شرایط کرونایی قرار دارد و بخش های مختلف تولید با افت مواجه شده اند، گفت: به همین دلیل مقام معظم رهبری سال جاری را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند و همه مسئولین باید تمرکز ویژه ای برای تحقق این شعار معطوف کنند.

جهانگیری با بیان اینکه بخش های پیشران اقتصاد می توانند ده ها فعالیت اقتصادی دیگر را به حرکت وادار کنند، افزود: مهمترین بخش اقتصادی کشور در سال جاری بخش مسکن است زیرا اگر در این بخش جهش ایجاد شود، ۱۲۰ رشته و فعالیت اقتصادی را به حرکت وادار می کند که این امر می تواند نقش موثری در خارج شدن از رکود و جهش تولید و اقتصاد داشته باشد.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی عزم و اراده ای جدی برای رونق بخش مسکن و جهش تولید در این بخش دارد و برنامه ای برای احداث یک میلیون واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده است و همه دستگاه ها، نظام بانکی و ستاد اقتصادی دولت نیز اگر به دنبال تحقق جهش تولید هستند باید از این وزارتخانه حمایت کنند چرا که برنامه هایی دقیق و آماده ی اجرا برای جهش تولید در بخش مسکن در این وزارتخانه تدوین شده است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: خوشبختانه صد در صد نیازهای احداث مسکن در داخل کشور تامین می شود و پیمانکاران ساختمانی نیز از توانمندی خوبی در کشور برخوردار هستند و اگر در بخش مسکن جهش ایجاد شود، در سایر بخش های زیرمجموعه آن نظیر کارخانه های فولاد، سیمان و دیگر صنایع و مصالح ساختمانی جهش ایجاد خواهد شد.

جهانگیری با اشاره به اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان منابع مالی از سوی بانک ملی ایران برای اجرای برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن فرهنگیان، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید برای اجرای مناسب این برنامه همکاری و همراهی کنند و وزارت آموزش و پرورش نیز با جدیت این طرح را پیگیری کند تا اعتبارات و منابع مالی به موقع برای اجرای این طرح پرداخت شود.

وی همچنین از وزارت راه و شهرسازی خواست موضوع کیفیت، قیمت و کاهش هزینه ها را در احداث واحدهای مسکونی مورد توجه قرار دهد چرا که برای کمک به اقشار ضعیف جامعه لازم است واحدهای مسکونی با کمترین هزینه و در عین حال با کیفیت مناسب احداث شوند.

معاون اول رئیس جمهور نقش استانداران را نیز در اجرای این برنامه اقدام ملی پراهمیت ارزیابی و خاطر نشان کرد: استانداران رسالت بسیار مهمی در مقطع پسا کرونا دارند تا چرخ اقتصاد و اشتغال کشور را به حرکت درآورند و اجازه ندهند که نرخ بیکاری در کشور افزایش پیدا کند.

در این جلسه، وزیر آموزش و پرورش نیز با تبریک هفته بزرگداشت معلم، گزارشی از برنامه این وزارتخانه برای تولید و عرضه مسکن به فرهنگیان ارائه و از نقش موثر وزارت راه و شهرسازی در پیشبرد این برنامه قدردانی کرد.

وزیر راه و شهرسازی هم در این جلسه، گفت: هدف از انعقاد تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش برای احداث مسکن فرهنگیان، تبدیل این برنامه به یک جریان پایدار تولید مسکن در کشور است و تلاش کرده ایم در تعریف این پروژه ها، انطباق با جامعه هدف مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم استانداران و مدیران کل راه و شهرسازی و آموزش و پرورش استان های فارس، اصفهان، خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد از طریق ویدئو کنفرانس گزارشی از محل اجرای پروژه مسکن فرهنگیان، تعداد افراد متقاضی و روند شناسایی افراد واجدالشرایط به معاون اول رئیس جمهور ارائه کردند.

گفتنی است، بر اساس این گزارش قرار است ۱۷۰ هزار واحد مسکن در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، اصفهان، مرکزی، بوشهر و زنجان در قالب تفاهم نامه منعقد شده میان وزارتخانه های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش احداث شود که عملیات اجرایی ۱۴ هزار و ۵۶۴ واحد آن امروز با صدور فرمان معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)