میرنیوز

مرا با استندآپ‌های «خندوانه» می‌شناسند/ توصیه‌ای به مسئولان

مرا با استندآپ‌های «خندوانه» می‌شناسند/ توصیه‌ای به مسئولان 2021-11-24T08:29:06+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر باش» از برنامه‌های شخصیت محور رادیو صباست که با اجرای ناصر محبی روی آنتن می‌رود. محبی را خیلی‌ها با عنوان کمدین جوان «خندوانه» می‌شناسند که با گویش ترکی و نحوه بیان و ادای کلمات و جملات، شخصیت او مورد اقبال مخاطب قرار گرفت.

ناصر محبی درباره ویژگی‌های برنامه «ناصر باش» که هر روز صبح روی آنتن رادیو صبا می‌رود به خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه با هدف بیان معضلات اجتماعی و فرهنگی با نگاهی طنز تهیه می‌شود، که در شروع من شخصاً فکر نمی‌کردم اینقدر مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد ولی با بازخوردهایی که از پیامک‌ها و پیام‌های مخاطبان در فضای مجازی دریافت کردم، متوجه شدم که مخاطبان هم از برنامه لذت می‌برند و الان خوشحالم که مورد پسند مردم هم قرار گرفته است.

محبی درباره بخش‌های این برنامه توضیح داد: من در این برنامه بخش‌های مختلفی را اجرا می‌کنم از جمله «بیوگرافی، طنز، مصاحبه با مهمان، حکایت، ناصر میرزا، استندآپ و…» و از اجرای همه آنها لذت می‌برم، در ابتدای پخش برنامه قسمت‌هایی را خودم نویسندگی می‌کردم ولی با توجه به حجم برنامه دیدم فرصت کافی برای نوشتن ندارم و الان تمام متن برنامه را معصومه پاکروان نویسنده برنامه آماده می‌کند و من فقط اجرا می‌کنم.

مجری «ناصر باش» درباره اسم این برنامه گفت: اسم برنامه برگرفته از ناصر هم به معنی پیروز و هم اشاره‌ای دارد به اسم من که این برنامه را اجرا می‌کنم و امیدوارم با توصیه‌ها و نکاتی که در این نقش به مخاطبان در برنامه ارائه می‌کنم ناصر و پیروز باشند.

محبی درباره اجرا در رادیو صبا نیز عنوان کرد: رادیو صبا را دوست دارم، چون لبخند و شادی را دوست دارم این شبکه هم هدفش شادی و نشاط مردم است و از اینکه در ایجاد این شادی و لبخند نقشی داشته باشم خوشحالم.

مجری «ناصر باش» درباره تفاوت اجرا در رادیو و تلویزیون تصریح کرد: خانه اول من تلویزیون بوده و از آنجا دیده شدم، مردم مرا با اجرای استندآپ کمدی در خندوانه و «قصه‌های من و بابام» شناختند ولی با شروع کار در رادیو متوجه جذابیت‌های کار در رادیو شدم به خصوص با نقش من در این برنامه شخصیت محور که هم اسم خودم هست فکر می‌کنم مردم مرا الان به اسم مجری برنامه «ناصر باش» می‌شناسند، به هر حال رادیو را دوست دارم و مصمم هستم که در رادیو بمانم.

محبی همچنین درباره معرفی یکی از کمدین های خندوانه به برنامه و اجرا در رادیو اظهار کرد: به نظر من همه دوستانم در آن تیم توانایی اجرا در رادیو را دارند ولی الان کسی که در خاطرم هست رضا نظری است که به نظرم صدای خوبی هم برای اجرا در رادیو دارد.

این کمدین و مجری برنامه طنز «ناصر باش» در پایان از مسئولین دعوت کرد که برنامه را بشنوند و گفت: این برنامه با نگاهی طنز معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه را از زبان مردم بیان می‌کند در آیتم «مصاحبه» با گفتگو با یک کاراکتر مسئول، دغدغه‌های مردم را با بیانی طنز به گوش مسئولین می‌رسانیم.

«ناصر باش» به تهیه کنندگی محمد خسروجردی، نویسندگی معصومه پاکروان، بازیگری امیر قربانی و اجرای ناصر محبی از شنبه تا پنج شنبه هر روز ۸:۳۰ از رادیو صبا پخش می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

ناگفته‌های آهنگران از حاج قاسم/ وعده وزیر ارشاد برای موسیقی انقلاب

ناگفته‌های آهنگران از حاج قاسم/ وعده وزیر ارشاد برای موسیقی انقلاب
2021-11-27T06:12:32+03:30
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج یادواره «سازهای خاکی» روز جمعه پنجم آذرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مدیران فرهنگی هنری در تالار وحدت برگزا...

حادثه رانندگی برای «جواد عزتی» در عمارلو رودبار

حادثه رانندگی برای «جواد عزتی» در عمارلو رودبار
2021-11-26T21:09:07+03:30
رشت- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به انحراف خودروی «جواد عزتی» بازیگر سینما و تلویزیون در عمارلوی رودبار گفت: با تلاش مردم محلی خودروی وی به جاده اصلی انتقال...

رئیس صداوسیما از «شهید باکری» بازدید کرد/سریالی به سختی ۷ سینمایی

رئیس صداوسیما از «شهید باکری» بازدید کرد/سریالی به سختی ۷ سینمایی
2021-11-26T14:55:47+03:30
پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با حضور در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «شهید باکری» که به روایت فرازهایی از زندگی شهید مهدی باکری می پردازد در جریان روند تولید...

خاطراتی از زنده‌یاد رحیم رحیمی‌پور/ دینم را به سینما ادا نکردم

خاطراتی از زنده‌یاد رحیم رحیمی‌پور/ دینم را به سینما ادا نکردم
2021-11-26T14:15:48+03:30
موزه سینمای ایران گفتگویی در سال ۹۶ با زنده‌یاد رحیم رحیمی‌پور داشت که در سالروز چهلمین روز درگذشت او بخش‌هایی از آن را منتشر کرد.

همه چیز درباره بازیگران «منصور»/ افسوس از نقش حذف‌شده «رفسنجانی»

همه چیز درباره بازیگران «منصور»/ افسوس از نقش حذف‌شده «رفسنجانی»
2021-11-26T14:02:27+03:30
بازیگردان فیلم سینمایی «منصور» ضمن اشاره به فرآیند انتخاب بازیگران این فیلم سینمایی تأکید کرد که اولویت در انتخاب بازیگران توانایی در اجرای نقش‌ها بوده است.

لزوم توجه به مشکلات معیشتی مستندسازان/ بودجه ناکافی است

لزوم توجه به مشکلات معیشتی مستندسازان/ بودجه ناکافی است
2021-11-26T13:09:07+03:30
هیات مدیره و کارگروه رفاه انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در دیداری با مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، اهم دغدغه‌ها و مسائل خود را مطرح کردند.

تصاویر دیده نشده از «حماسه‌ ملبورن»/ مستندی که خوراک فوتبالی‌هاست!

تصاویر دیده نشده از «حماسه‌ ملبورن»/ مستندی که خوراک فوتبالی‌هاست!
2021-11-26T11:09:07+03:30
جواد خیابانی از تولید و پخش مستند «حماسه ملبورن» خبر داد که حاوی تصاویری دیده نشده از بازی تاریخی ایران و استرالیاست.

چگونگی خروج اوضاع از دست مظفرالدین شاه/ تئاتر اتوبوس بی‌آرتی شده!

چگونگی خروج اوضاع از دست مظفرالدین شاه/ تئاتر اتوبوس بی‌آرتی شده!
2021-11-26T10:55:47+03:30
وحید نفر قصد دارد از ۱۰ آذر نمایش «تصویر مصور مظفری» را که به بخشی از زندگی مظفرالدین شاه و خارج شدن اوضاع مملکت از دست او می‌پردازد، در تماشاخانه ایرانشهر ر...

انتقاد اولیور استون از بایدن به خاطر فاش نکردن اسناد ترور کندی

انتقاد اولیور استون از بایدن به خاطر فاش نکردن اسناد ترور کندی
2021-11-26T10:42:27+03:30
اولیور استون کارگردان آمریکایی با ساخت یک مستند جدید درباره ترور جان اف کندی، بار دیگر بر لزوم منتشر کردن اسناد این ترور اصرار کرد.

مادر علی انصاریان: این اولین بار است که بدون علی به سینما آمده‌ام

مادر علی انصاریان: این اولین بار است که بدون علی به سینما آمده‌ام
2021-11-25T13:15:47+03:30
مراسم گرامیداشت یاد علی انصاریان بازیگر فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» همزمان با آغاز اکران این فیلم در سینما فرهنگ برگزار شد.

مولفه‌های اعتماد علما و مراجع به رسانه ملی کدامند؟

مولفه‌های اعتماد علما و مراجع به رسانه ملی کدامند؟
2021-11-25T13:02:29+03:30
رئیس سازمان صدا و سیما در دومین ماه انتصاب خود در مدیریت رسانه ملی، صبح روز چهارشنبه سوم آذر به شهر مقدس قم به عنوان پایگاه مرجعیت و خاستگاه انقلاب رفت و با ...

تجلیل از چهره خشن خستگی‌ناپذیر/ منتظر کارگردانی آقای بازیگر هستیم

تجلیل از چهره خشن خستگی‌ناپذیر/ منتظر کارگردانی آقای بازیگر هستیم
2021-11-25T12:09:06+03:30
ویژه‌برنامه «شب داریوش فرهنگ» به همت کانون کارگردانان سینمای ایران شامگاه چهارشنبه سوم آذرماه در موزه سینمای ایران برگزار شد.

نامزدهای دریافت جایزه جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند

نامزدهای دریافت جایزه جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند
2021-11-25T11:15:46+03:30
نامزدهای نهایی دریافت جایزه در بخش «فیلم»، «عکس» و «مستندنگاری» پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.

خیال و حذف پرسپکتیو ایده‌های من با الهام از نگارگری است

خیال و حذف پرسپکتیو ایده‌های من با الهام از نگارگری است
2021-11-25T10:22:26+03:30
محمدهادی فدوی هنرمند حاضر در نمایشگاه «یاد استاد» خانه هنرمندان ایران عنوان کرد خیال و حذف پرسپکتیو و عمق در آثارش ویژگی‌هایی است که از نگارگری برداشت کرده و...

پروژه بعدی خالق «خانه پوشالی» معلوم شد/بزرگ‌ترین کلاهبرداری تاریخ

پروژه بعدی خالق «خانه پوشالی» معلوم شد/بزرگ‌ترین کلاهبرداری تاریخ
2021-11-25T09:15:47+03:30
دو کمپانی با هم متحد شده‌اند تا سریالی درباره فساد ۵ میلیارد دلاری در مالزی که با اقتباس از یک کتاب پرفروش ساخته می‌شود را به تلویزیون ببرند.

«سازهای خاکی» در تالار وحدت جان می‌گیرند/ تجلیل از نوازندگان جنگی

«سازهای خاکی» در تالار وحدت جان می‌گیرند/ تجلیل از نوازندگان جنگی
2021-11-25T09:15:47+03:30
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج یادواره «سازهای خاکی» روز جمعه پنجم آذرماه با حضور تعدادی از مدیران عرصه های فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

«هام» از ۸ آذر به تالار حافظ می‌رود/ انتشار پوستر در آستانه اجرا

«هام» از ۸ آذر به تالار حافظ می‌رود/ انتشار پوستر در آستانه اجرا
2021-11-25T09:02:26+03:30
نمایش «هام» به کارگردانی حسام شریفی از ۸ آذر ماه اجرای خود را در تالار حافظ آغاز خواهد کرد.

«منصور» میلیاردی شد/ ۲۰۰ میلیون سهم شهرهای فاقد سینما

«منصور» میلیاردی شد/ ۲۰۰ میلیون سهم شهرهای فاقد سینما
2021-11-24T14:42:27+03:30
فیلم سینمایی «منصور» در آستانه پایان دومین هفته نمایش خود به فروش یک میلیارد تومانی رسید.

«پلیس» نهایت همکاری را با سینمای ایران دارد/ جزییاتی از یک دیدار

«پلیس» نهایت همکاری را با سینمای ایران دارد/ جزییاتی از یک دیدار
2021-11-24T13:49:06+03:30
هیات مدیره و برخی از اعضای شاخص اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ مشکلات صنفی مرتبط با آن نیرو را در میان گذاشتند.

«سه‌گانه پاریسی» به ایرانشهر می‌رود/ خطر آماتوری شدن تئاتر ایران

«سه‌گانه پاریسی» به ایرانشهر می‌رود/ خطر آماتوری شدن تئاتر ایران
2021-11-24T12:55:46+03:30
ایوب آقاخانی از اجرای نمایش «سه‌گانه پاریسی» در تماشاخانه ایرانشهر خبر داد و از آماتوری شدن تئاتر ایران به واسطه کنار کشیدن هنرمندان حرفه‌ای از تئاتر ابراز ن...

نقاشی‌های مسعود کیمیایی روی دیوار می‌رود/ چاقوهایی روی بوم

نقاشی‌های مسعود کیمیایی روی دیوار می‌رود/ چاقوهایی روی بوم
2021-11-24T12:02:30+03:30
لیلی گلستان از برپایی نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی در گالری گلستان خبر داد و این نقاشی‌ها را از جنس خود کیمیایی و فیلم‌هایش دانست.

کارهای علی رهبری برای هنرمندان جوان اوکراینی/ در توصیف ایرانی بودن

کارهای علی رهبری برای هنرمندان جوان اوکراینی/ در توصیف ایرانی بودن
2021-11-24T11:09:05+03:30
یکی از آهنگسازان و رهبران ارکستر کشورمان که سال‌های اخیر در خارج از کشور به فعالیت مشغول است، علاوه‌بر برگزاری یک مسترکلاس رهبری ارکستر در اوکراین، کنسرتی را...

اخراج دو بازیگر به دلیل امتناع از تزریق واکسن/ متخلفان حذف می‌شوند

اخراج دو بازیگر به دلیل امتناع از تزریق واکسن/ متخلفان حذف می‌شوند
2021-11-24T10:15:45+03:30
بازیگر سریال پرمخاطب «بیمارستان عمومی» یا «جنرال هاسپیتال» تایید کرد که به دلیل خودداری از زدن واکسن از سریال اخراج شده است.

آلبوم «پیمان» منتشر شد/ شنیدن قطعات گوش‌آشنا و عاشقانه

آلبوم «پیمان» منتشر شد/ شنیدن قطعات گوش‌آشنا و عاشقانه
2021-11-24T09:22:26+03:30
آلبوم «پیمان» به هنرمندی پیمان جوانمرد در قابل یک اثر موسیقایی بی‌کلام در حوزه تک‌نوازی پیانو به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

پاسخ جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به گلایه تعزیه‌خوانان

پاسخ جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به گلایه تعزیه‌خوانان
2021-11-24T08:02:26+03:30
روابط عمومی جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی درپی گلایه برخی از تعزیه خوانان از این رویداد در یادداشتی به این اعتراض‌ها واکنش نشان داد.

وقتی «بچه گرگ‌ها» قربانی می‌شوند/ از سینمای کودک فاصله می‌گیرم

وقتی «بچه گرگ‌ها» قربانی می‌شوند/ از سینمای کودک فاصله می‌گیرم
2021-11-24T06:55:47+03:30
فریدون نجفی کارگردان فیلم سینمایی «بچه گرگ‌های دره سیب» بیان کرد که این روزها برخی فیلم‌ها فدا می‌شوند تا فیلم‌هایی دیگر در آینده شرایطی بهتر پیدا کنند.

علی اکبرصادقی: خواب کودکانی را نقاشی می‌کنم که پدرانشان شهید شدند

علی اکبرصادقی: خواب کودکانی را نقاشی می‌کنم که پدرانشان شهید شدند
2021-11-23T15:22:26+03:30
علی‌اکبر صادقی در آیین بزرگداشت و زادروز هشتاد و چهار سالگی خود که با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و خانواده‌اش در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، از عشق ب...

جایزه اصلی پالم اسپرینگز به جنیفر هادسون اهدا می‌شود

جایزه اصلی پالم اسپرینگز به جنیفر هادسون اهدا می‌شود
2021-11-23T12:49:07+03:30
جنیفر هادسون برای ایفای نقش آرتا فرانکلین در جشنواره فیلم پالم‌اسپرینگز تجلیل می‌شود.

جذابیت پرداختن به زندگی اجتماعی حاج قاسم سلیمانی در تئاتر

جذابیت پرداختن به زندگی اجتماعی حاج قاسم سلیمانی در تئاتر
2021-11-23T12:09:08+03:30
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری عنوان کرد کار کردن برای شخصیت بزرگی مانند حاج قاسم سلیمانی برای هنرمندان افتخار است اما برخی ژست روشنفکرمآبانه می‌گیرند و د...

«آشپزی با مامان» دشوار نیست/ صرفه اقتصادی با یک برنامه تلویزیونی

«آشپزی با مامان» دشوار نیست/ صرفه اقتصادی با یک برنامه تلویزیونی
2021-11-23T10:22:27+03:30
روزهای زوج برنامه «آشپزی با مامان» روی آنتن شبکه پنج می رود که سعی دارد غذاهایی با صرفه اقتصادی درست کند.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)