میرنیوز

نقشی جدی که از مخاطب خنده‌ می‌گیرد/ فرصتی که غنیمت شمرده شد

نقشی جدی که از مخاطب خنده‌ می‌گیرد/ فرصتی که غنیمت شمرده شد 2021-02-28T07:51:06+03:30

ندا حسینی بازیگر نمایش «ایوب خان» که این روزها در تالار چهارسو روی صحنه است درباره تجربه بازی در این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: از سال‌ها قبل در شهر یزد تئاتر کار می‌کردم و چندسالی است که به تهران آمدم اما نمایش «ایوب خان» اولین تجربه حرفه‌ای من در تئاتر به حساب می‌آید. پیش از این نمایش در فیلم سینمایی «نیوکاسل» محسن قصابیان، «بی‌آبان» مهرداد کوروش نیا و «شب اول هجده سالگی» حامد تهرانی نقش‌های کوتاهی بازی کرده بودم اما در تئاتر اولین بار است که در سالنی حرفه‌ای روی صحنه می‌روم.

وی ادامه داد: من آقای دژاکام را سال‌هاست که دورادور می‌شناسم اما تا قبل از این نمایش فرصت همکاری با ایشان را نداشتم. سال قبل در مسابقه بازیگری که موسسه فرهنگی هنری ماهان برگزار کرده بود شرکت کردم و به عنوان نفر برگزیده این مسابقه انتخاب شدم. جایزه نفر اول مسابقه نیز یک دوره آموزش رایگان بازیگری در موسسه ماهان بود که خوشبختانه توانستم این جایزه را برنده شوم و از این طریق با آقای دژاکام نیز که مدیر موسسه هستند از نزدیک آشنایی پیدا کنم.

حسینی درباره پیوستن به گروه نمایش توضیح داد: آقای دژاکام این نمایشنامه را در روزهای کرونایی نوشته است و گروه نزدیک به یک سال بود که در حال تمرین بودند و نقش‌ها تقریباً تقسیم شده بود که من به گروه پیوستم. با من تماس گرفتند که برای نقش زهرا شیری خودم را آماده کنم و اتود بزنم. از آنجا که همیشه آرزو داشتم در نمایشی از آقای دژاکام بازی کنم این فرصت را غنیمت شمردم و در همین چند ساعتی که برای اتود زدم وقت داشتم نقش را کامل حفظ کردم و در نهایت به اتفاقی که آرزویش را داشتم رسیدم و این نقش جذاب به من سپرده شد.

وی درباره ویژگی‌های نقش زهرا شیری بیان کرد: زهرا شیری یک نمونه از هزاران زنی است که در طول زندگی بارها آنها را دیده‌ام؛ زن‌هایی که قربانی هستند و افیون و الکل همسران یا پدرانشان زندگی آنها را هم نابود کرده است اما در نهایت سرنوشتشان را پذیرفته‌اند و زندگی شان را به همین منوال ادامه می‌دهند. بنابراین ایفای این نقش برایم عجیب و غریب نبود چون نمونه‌هایش را بارها دیده بودم.

این بازیگر تئاتر در پایان صحبت‌هایش متذکر شد: تلاش کردم با راهنمایی‌های کارگردان نقش را جدی بازی کنم نه کمدی تا اگر هم این کاراکتر باعث خنده تماشاگر می‌شود از موقعیت جدی و دردناکی باشد که در آن گرفتار شده است نه طنازی‌هایی که می‌کند.

«ایوب خان» هر روز ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

فصل دوم «ایرانیش» ساخته می‌شود/ مبتلا به کرونا نداشتیم

فصل دوم «ایرانیش» ساخته می‌شود/ مبتلا به کرونا نداشتیم
2021-04-13T10:47:34+04:30
تهیه‌کننده مسابقه «ایرانیش» بیان کرد که فصل دوم این مجموعه به تولید خواهد رسید.

واکاوی پرونده‌های کمتر روایت‌شده در «قرن۱۴»/ تاریخ قابل تحریف نیست

واکاوی پرونده‌های کمتر روایت‌شده در «قرن۱۴»/ تاریخ قابل تحریف نیست
2021-04-13T09:54:14+04:30
تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «قرن ۱۴» بیان کرد که تاریخ قابل تحریف نیست و ما در این برنامه قصد داریم روشنگرانه به مباحثی بپردازیم که برای مردم جذاب و تاثیرگذار...

توقف تمرین‌های نمایش «دکتر نون»/ نمی‌توان با «کرونا» جنگید

توقف تمرین‌های نمایش «دکتر نون»/ نمی‌توان با «کرونا» جنگید
2021-04-13T07:27:33+04:30
هادی مرزبان از توقف تمرین‌های نمایش «دکتر نون» به دلیل شرایط بحرانی کرونا خبر داد و ابراز امیدواری کرد بالاخره شرایط اجرای این اثر نمایشی فراهم شود.

وحید یامین‌پور «چهره هنر انقلاب۹۹» شد/ دنیا دزد انگیزه و اخلاص است

وحید یامین‌پور «چهره هنر انقلاب۹۹» شد/ دنیا دزد انگیزه و اخلاص است
2021-04-12T22:00:54+04:30
در مراسم پایانی هفته «هنر انقلاب اسلامی»، وحید یامین‌پور به عنوان چهره هنر انقلابی سال ۱۳۹۹ معرفی و تقدیر شد.

ویژه‌های «شما» در ماه رمضان/ سحر و افطار مهمان استان‌ها باشید

ویژه‌های «شما» در ماه رمضان/ سحر و افطار مهمان استان‌ها باشید
2021-04-12T17:47:34+04:30
شبکه تلویزیونی «شما» برنامه‌های گوناگونی را در ساختارهای مختلف و با همکاری مراکز استانی برای پخش طی ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

اکثر هنرمندان تئاتر این‌روزها بیکارند/ با وحشت سریال بازی می‌کنم!

اکثر هنرمندان تئاتر این‌روزها بیکارند/ با وحشت سریال بازی می‌کنم!
2021-04-12T11:34:14+04:30
عزت‌الله مهرآوران معتقد است تئاتر کار کردن در شرایط کرونایی بسیار سخت شده و هنرمندان تئاتر در وضعیت دردناکی به سر می‌برند و اکثر بیکار هستند.

«گاندو» در ادامه پخش مهیج‌تر می‌شود/ این پرونده‌ها سوخته نیست

«گاندو» در ادامه پخش مهیج‌تر می‌شود/ این پرونده‌ها سوخته نیست
2021-04-12T11:07:34+04:30
پندار اکبری بازیگر سریال «گاندو» درباره ویژگی‌های فصل دوم این مجموعه که قسمت‌های باقیمانده آن بعد از انتخابات خردادماه روی آنتن خواهد رفت، توضیحاتی ارائه کرد.

«مثل ماه» از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه/ مهمان بین‌المللی داریم

«مثل ماه» از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه/ مهمان بین‌المللی داریم
2021-04-12T09:47:34+04:30
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه افطاری «مثل ماه» از پخش سری جدید این برنامه همزمان با ماه رمضان، از شبکه سه سیما و با حضور مهمانان بین‌المللی خبر داد.

«خورشیدگرفتگی» در جشنواره فرانسوی

«خورشیدگرفتگی» در جشنواره فرانسوی
2021-04-12T09:07:35+04:30
فیلم کوتاه «خورشیدگرفتگی» به کارگردانی رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی به سی‌امین دوره جشنواره‌ای در فرانسه راه پیدا کرد.

مخاطبان غیرمتخصص ارکسترها را فراموش کردیم/ مشکل انتخاب «رهبر» نیست

مخاطبان غیرمتخصص ارکسترها را فراموش کردیم/ مشکل انتخاب «رهبر» نیست
2021-04-12T09:07:34+04:30
یکی از نوازندگان و آهنگسازان مطرح موسیقی کشورمان در تشریح عملکرد ارکسترهای دولتی طی سال‌های اخیر به طرح نکات مهمی در حوزه مدیریت و نحوه برنامه‌ریزی آن‌ها پرد...

مسائل مهاجران همیشه برایم دغدغه است/ حس ناب در «انبار»

مسائل مهاجران همیشه برایم دغدغه است/ حس ناب در «انبار»
2021-04-12T08:54:16+04:30
محمدرضا هلال‌زاده بازیگر فیلم کوتاه «انبار» بیان کرد که مسائل مهاجران همیشه برایم دغدغه بوده است.

اکثر هنرمندان تئاتر این‌روزها بی‌کارند/ با وحشت سریال بازی می‌کنم!

اکثر هنرمندان تئاتر این‌روزها بی‌کارند/ با وحشت سریال بازی می‌کنم!
2021-04-12T06:00:55+04:30
عزت‌الله مهرآوران معتقد است تئاتر کار کردن در شرایط کرونایی بسیار سخت شده و هنرمندان تئاتر در وضعیت دردناکی به سر می‌برند و اکثر بیکار هستند.

صابر خراسانی مجری برنامه سحرگاهی شبکه افق شد

صابر خراسانی مجری برنامه سحرگاهی شبکه افق شد
2021-04-11T22:14:15+04:30
ویژه‌برنامه سحر شبکه افق با عنوان «وقت‌سحر» به تهیه‌کنندگی طه‌ حکیمی و با اجرای صابر خراسانی پخش می شود.

تمبرهای «پیشگامان هنر انقلاب و دفاع مقدس» رونمایی شد

تمبرهای «پیشگامان هنر انقلاب و دفاع مقدس» رونمایی شد
2021-04-11T18:00:54+04:30
همزمان با «هفته هنر انقلاب» نخستین بلوک از گروه «تمبرهای پیشگامان هنر ایران» رونمایی شد.

خانه سینما تعطیل شد

خانه سینما تعطیل شد
2021-04-11T12:07:33+04:30
خانه سینما به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

ویژه‌های سحر و افطار شبکه‌ها اعلام شد/ کدام مداحان برنامه دارند؟

ویژه‌های سحر و افطار شبکه‌ها اعلام شد/ کدام مداحان برنامه دارند؟
2021-04-11T12:07:32+04:30
دبیر شورای معارف سیما ویژه برنامه های شبکه های سیما در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

فضای متفاوت «محاکات» رمضانی/ هنوز لیست مهمانان «ماه عسل» را دارم

فضای متفاوت «محاکات» رمضانی/ هنوز لیست مهمانان «ماه عسل» را دارم
2021-04-11T10:07:33+04:30
مریم نوابی‌نژاد کارگردان و سوژه‌پرداز برنامه «محاکات» درباره قسمت‌های ویژه این برنامه برای فضای ماه رمضان توضیحاتی ارائه کرد.

یک ویژه برنامه رادیویی با صدای غلامعلی حداد عادل

یک ویژه برنامه رادیویی با صدای غلامعلی حداد عادل
2021-04-11T09:54:13+04:30
رادیو پیام ویژه برنامه «آنک بهار» را با صدای غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی پخش می کند.

انجمن کارگردان‌های آمریکا کلویی ژائو را انتخاب کرد

انجمن کارگردان‌های آمریکا کلویی ژائو را انتخاب کرد
2021-04-11T09:40:53+04:30
کلویی ژائو از سوی انجمن کارگردان‌های آمریکا به عنوان بهترین کارگردان سال انتخاب شد.

بفتا دور نخست برندگانش را شناخت/ انتخاب بهترین‌ها در ۸ بخش

بفتا دور نخست برندگانش را شناخت/ انتخاب بهترین‌ها در ۸ بخش
2021-04-11T09:27:33+04:30
با برگزاری مراسم شب نخست مراسم اهدای جوایز بفتا ۲۰۲۱، در هشت بخش برندگان شناخته شدند.

تجربه اضمحلال در یک «کت واک»/ حمایتی که باید از صندلی‌های خالی شود

تجربه اضمحلال در یک «کت واک»/ حمایتی که باید از صندلی‌های خالی شود
2021-04-11T08:34:14+04:30
حسین پوریانی‌فرد کارگردان نمایش «هار» با اشاره به تصمیم منطقی تعطیلی سالن‌های تئاتر در شرایط قرمز شدن شهر تهران یادآور شد در صورت حمایت نشدن از تئاتر این هنر...

دولت در بحران کرونا کمکی به سینما نکرد/ در انتظار «ملاقات با جادوگر»

دولت در بحران کرونا کمکی به سینما نکرد/ در انتظار «ملاقات با جادوگر»
2021-04-11T08:34:13+04:30
حمید اعتباریان تهیه‌کننده سینما بیان کرد که کمک به سینما در شرایط بحرانی امروز در همه جای جهان جزو اولویت‌ها بوده ولی در ایران این اتفاق نیفتاد.

پارک چان ووک دوباره به تلویزیون برمی‌گردد/ ساخت یک سریال جدید

پارک چان ووک دوباره به تلویزیون برمی‌گردد/ ساخت یک سریال جدید
2021-04-10T13:40:53+04:30
پارک جان ووک کارگردان مشهور کره‌ای رمان برنده پولیتزر را به یک سریال تلویزیونی بدل می‌کند.

آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان/ چرا موسیقی «یاور» پیشنهاد شد؟

آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان/ چرا موسیقی «یاور» پیشنهاد شد؟
2021-04-10T13:00:53+04:30
آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «یاور» درباره آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان که در حال ساخت موسیقی این سریال دچار شکستگی استخوان شد، توصیحاتی ارائه کرد.

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد/ بازیگرانی که بی‌دفاع هستند

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد/ بازیگرانی که بی‌دفاع هستند
2021-04-10T11:07:33+04:30
پیام دهکردی که این روزها مشغول نقش آفرینی در یک مجموعه تلویزیونی بود، به کرونا مبتلا شد.

«ایندیانا جونز ۵» عوامل اصلی را برگزید/ انتخاب بازیگر زن و آهنگساز

«ایندیانا جونز ۵» عوامل اصلی را برگزید/ انتخاب بازیگر زن و آهنگساز
2021-04-10T10:54:13+04:30
فیبی والر بریج خالق «فلی بگ» و برنده جایزه امی به گروه بازیگران «ایندیانا جونز» جدید افزوده شد.

نحوه پرداخت حق بیمه هنرمندان در سه ماه اول ۱۴۰۰ اعلام شد

نحوه پرداخت حق بیمه هنرمندان در سه ماه اول ۱۴۰۰ اعلام شد
2021-04-10T10:27:33+04:30
صندوق اعتباری هنر با انتشار اطلاعیه‌ای جزییات نحوه پرداخت حق بیمه و سرانه درمان سه ماه اول سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

سریال شهید صیاد شیرازی به جریان افتاد/ تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد

سریال شهید صیاد شیرازی به جریان افتاد/ تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد
2021-04-10T09:47:33+04:30
مجید اکبرشاهی مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم از ساخت سریال شهید «سپهبد صیاد شیرازی» به تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد خبر داد.

«آوازهای محلی ایرانی» شنیدنی شد/ آهنگسازی رضا والی برای یک پروژه

«آوازهای محلی ایرانی» شنیدنی شد/ آهنگسازی رضا والی برای یک پروژه
2021-04-10T08:40:53+04:30
رضا والی از آهنگسازان پیشکسوت موسیقی کشورمان در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم «آوازهای محلی ایرانی» را پیش روی مخاطبان قرار داد.

تعطیلی سینماها در صورت تعطیلی همه مراکز منطقی است/ مخاطبان مختارند

تعطیلی سینماها در صورت تعطیلی همه مراکز منطقی است/ مخاطبان مختارند
2021-04-10T08:00:54+04:30
محمدحسین فرحبخش تهیه‌کننده و کارگردان سینما معتقد است که سالن‌های سینما نباید بسته باشد چرا که مردم مختار هستند به سینما بروند یا نه.
X فیلم جدید کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)