میرنیوز

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب» 2021-02-08T10:49:53+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، «سرباز انقلاب» یکی از بخش‌های ویژه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بود که با حمایت و همکاری اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، ولایتمداری، دفاع مقدس، مدافعان حرم، استکبارستیزی و بصیرت انقلابی و با پرداختن به شخصیت تأثیرگذار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت.

«سرباز انقلاب» حال و هوای متفاوتی را برای بخش تئاتر خیابانی و همچنین فضای کلی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر رقم زد. برگزاری این بخش بیانگر این مهم بود که جشنواره تئاتر فجر به عنوان مهمترین رویداد تئاتری کشور می‌تواند با تعامل و همکاری سازنده با نهادها و مراکز دغدغه مند در زمینه ترویج فرهنگ انقلابی و مقاومت همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران، هر چه بیشتر رنگ و بوی جشن فجر انقلاب اسلامی ایران را به خود بگیرد.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم نیز در بازدید خود از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بر اهمیت تأثیرگذاری بخش «سرباز انقلاب» جشنواره تأکید کرد و گفت: یکی از نکات جالب توجه در جشنواره امسال توجه به سردار دل‌ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است. همانطور که نام و یاد او همواره زنده است، در جشنواره تئاتر فجر نیز پرداختن به شخصیت ایشان بسیار ملموس بود و بیش از ۱۰ تئاتر با این مضمون در جشنواره روی صحنه رفته‌اند.

همچنین محمد لارتی رئیس اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری بنیاد شهید و سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در برگزاری بخش «سرباز انقلاب»، اعلام کرد که بنیاد شهید و امور ایثارگران این آمادگی را دارد تا در دوره‌های بعدی جشنواره تئاتر فجر نیز از برگزاری بخش ویژه «سرباز انقلاب» حمایت‌های لازم را به عمل آورد و این بخش را به صورت گسترده‌تر و با موضوعات بیشتر برگزار کند.

بخش «سرباز انقلاب» با حضور ۱۲ اثر در عرصه تئاتر خیابانی همراه بود که در فضاهای باز میزبان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اجرا شدند و مورد استقبال مخاطبان و اقشار مختلف جامعه قرار گرفتند.

شهرهای اصفهان و کرمانشاه هر کدام با ۲ اثر و خمینی شهر، پرند، همدان، زاهدان، ساری، لاهیجان، کرمان و آبادان هر کدام با یک اثر در بخش «سرباز انقلاب» جشنواره سی و نهم تئاتر فجر حضور داشتند.

«او پهلوان اکبره» و روایت پهلوانی که مرید حاج قاسم می‌شود

یکی از آثار بخش «سرباز انقلاب» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر که از شهر کرمانشاه در این رویداد حضور پیدا کرد، نمایش «او پهلوان اکبره» به نویسندگی افشین سلطانی و کارگردانی مصطفی دهشت بهار بردبار بود.

در این نمایش که به شیوه نقالی و با استفاده از شیوه‌های نمایش و موسیقی ایرانی تولید شده، پرداختن به خصیصه پهلوان شهید حاج قاسم سلیمانی مدنظر قرار گرفته و ماجرای پهلوانی را روایت می‌کند که از دل تاریخ بیرون آمده و با دیدن خصایص پهلوانی حاج قاسم سلیمانی، مرید او می‌شود.

هومن روح تافتی، مجتبی مرادی، سارا قنبری راد و بهاره کرمی در نمایش «او پهلوان اکبره» به ایفای نقش پرداختند.

۳ روایت مستند از حاج قاسم و یارانش در «سرباز سردار»

امین پورمند با کارگردانی نمایش «سرباز سردار» نوشته مرتضی شاه کرم از ساری یکی دیگر از آثار شرکت کننده در بخش «سرباز انقلاب» جشنواره تئاتر فجر بود که به ۳ روایت مستند از حاج قاسم سلیمانی، یاران و سربازانش پرداخت.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

در این نمایش با استفاده از تصویر حضور حاج قاسم در ۸ سال جنگ تحمیلی، دوران جنگ با داعش و در نهایت شهادت عماد مغنیه و حاج قاسم سلیمانی بر صحنه روایت شد.

طراح فضا: امین پورمند، طراح لباس: معصومه امیدی و آسیه میرزازاده، آهنگساز: مسعود علاجی، تهیه کننده: مهدی مشایخی و طراح پوستر: امید پورمند از دیگر عوامل نمایش «سرباز سردار» بودند.

قصه یک پستچی و نامه‌هایی که بعد از شهادت حاج قاسم برگشت خورده‌اند در «آن سالها»

«آن سالها» از آثار حاضر در بخش «سرباز انقلاب» جشنواره سی و نهم تئاتر فجر، با نویسندگی مرتضی اسدی مرام و کارگردانی بهاره سعیدی پناه از کرمانشاه، روایتگر قصه یک پستچی است که از طریق نامه‌هایی که برای حاج قاسم سلیمانی ارسال شده ولی بعد از شهادت ایشان برگشت خورده‌اند، با افرادی که نامه‌ها را ارسال کرده و در ارتباط با زندگی سردار بوده‌اند، مواجه می‌شود.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

در این اثر نمایشی مصطفی کولیوندی و نرگس خاک کار به ایفای نقش پرداختند و مهدی حبیبی طراح فضا، احمد جعفری موسیقی و مهدی اسدی تبار طراح پوستر نمایش بودند.

پیدایش و مرگ داعش در «زهی خیال باطل»

سیدمهرداد کاوسی حسینی از همدان، با نویسندگی و کارگردانی نمایش «زهی خیال باطل» در بخش «سرباز انقلاب» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، به پیدایش و مرگ داعش پرداخت.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

در این اثر که به صورت تلفیقی از ملودی و حرکت اجرا می‌شود، سیدمهرداد کاوسی حسینی، ادیب مبارکی، یاسر بیگ زاده، امیرحسین شاه قدمی و افشین حسنی به ایفای نقش پرداختند.

علی رجبی نیز پخش و اجرای موسیقی «زهی خیال باطل» را عهده دار بود.

از به تصویر کشیدن حملات تروریستی داعش تا مبارزه و شهادت حاج قاسم سلیمانی در «سردار و حرم»

نمایش «سردار و حرم» از دیگر آثار حاضر در بخش «سرباز انقلاب» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان، به روایت حملات تروریستی داعش و نهایت مبارزه و شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

آرزو علیپور، امیر امینی، احمد شریفی، سینا ایمانی، الهه یوسفی، مینا حقانی، مجتبی محمدی، معین گوهری، فاطمه جعفرپور، صبا جهانگل و فاطمه میرمؤید بازیگران «سردار و حرم» بودند که با اجرای آیین «کرب زنی» از آیین‌های عاشورایی استان گیلان به پایان رسید.

نحوه آشنایی یک مدافع حرم با حاج قاسم سلیمانی در «انگشتری»

نمایش «انگشتری» نوشته مصطفی جعفری خوزانی با کارگردانی نسا سلیمانی از خمینی‌شهر از جمله آثار حاضر در بخش «سرباز انقلاب» جشنواره سی و نهم بود که با نقش آفرینی سعید براتی به نحوه آشنایی یک سرباز مدافع حرمم با حاج قاسم سلیمانی پرداخت. در این اثر ماجرای کشته شدن یک داماد به دست داعش برای حفاظت از عروس خود و در نهایت نجات بسیاری از زنان به دست حاج قاسم سلیمانی که داعش قصد اسیرکردن آنها را داشت، روایت شد.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

نجمه مهرابی دستیار کارگردان، علیرضا آقایی و نسا سلیمانی طراح فضا و همچنین پریسا آقایی منشی صحنه نمایش «انگشتری» بودند.

روایتی متفاوت از شهدای گروه «فاطمیون» در «زندگی با طعم باروت»

معلمی افغانستانی به دنبال گمشده ای می‌گردد و در نهایت آن را در سوریه پیدا می‌کند. این روند به روایتی متفاوت از شهدای گروه «فاطمیون» در جنگ با داعش ختم می‌شود که با نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان در نمایش «زندگی با طعم باروت» به تصویر کشیده شد.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

این اثر با نقش آفرینی سیدپویا امامی، نجمه مهرابی خوزانی، روشا مستاجران و کیان حاج هاشمی در بخش «سرباز انقلاب» جشنواره تئاتر فجر حضور داشت.

آدینه رحیم نژاد و مجتبی خلیلی طراح فضا و لباس، محمد نادری موسیقی و قربان نوری، سید محمد صادق سجادیه، حمید صفری و محمد نادری به عنوان گروه نوازندگان، دیگر عوامل نمایش «زندگی با طعم باروت» بودند.

«به نام» و روایت شهادت حاج قاسم سلیمانی در قالب تعزیه

نمایش «به نام» به نویسندگی و کارگردانی اکبر قهرمانی از شهرستان پرند که از آثار حاضر در بخش «سرباز انقلاب» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بود، با استفاده از هنر آیینی تعزیه به روایت شهادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

در این نمایش مصطفی رجبی، سیدمحمد میرنقی، حسین پیروج و حسین زقانی به ایفای نقش پرداختند و رحمت امینی به عنوان مشاور کارگردان، حسین زرقانی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، سید محمد میر نقی به عنوان نویسنده اشعار تعزیه، سیروس زرقانی به عنوان طراح پوستر و بروشور، عباس حیدری و جواد چراغعلی به عنوان گروه موسیقی و اکبر قهرمانی به عنوان طراح صحنه و لباس حضور داشتند.

«پیله انقلاب» و روایت تأثیرگذاری حاج قاسم سلیمانی در تاریخ انقلاب

پرداختن به تاریخ و نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری حاج قاسم سلیمانی در این عرصه موضوع کلی نمایش «پیله انقلاب» بود که با نویسندگی محمدجواد صرامی و با کارگردانی سیدپویا امامی از اصفهان در بخش «سرباز انقلاب» جشنواره سی و نهم تئاتر فجر حضور داشت.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

این نمایش با حضور ۱۱ بازیگر و در قالب طراحی حرکت و موسیقی تولید شد.

«ژنرال» و روایتی از حضور حاج قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس تا نابودی داعش

تأثیرگذاری حاج قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس تا نقش این سردار شهید در جنگ ۳۳ روزه لبنان و همچنین نابودی داعش موضوع نمایش خیابانی «ژنرال» بود که با نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان تولید شد و در بخش «سرباز انقلاب» جشنواره سی و نهم تئاتر فجر حضور داشت.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

سعید بادینی، مرتضی مودی، شایان غلامیان، رضا آسوده، پوریا جلالوند و امید روحی گروه بازیگران و روح الله عربشاهی موسیقی، سعید بادینی طراح صحنه و فضا، ساغر کیخا طراح لباس و امیرمحمد حسین زاده گریمور نمایش «ژنرال» بودند.

«قاصد» و روایت جانبازی که باید نامه همرزمانش را به حاج قاسم برساند

یک جانباز اعصاب و روان که در زمان جنگ نامه رسان بوده قصد دارد نامه تعدادی از همرزمانش را به دست حاج قاسم سلیمانی برساند اما...

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

این ماجرا روایت تئاتر خیابانی «قاصد» را شکل داد که با نویسندگی روح الله اریس و کارگردانی حسام الدین ایرانمنش از کرمان در بخش «سرباز انقلاب» جشنواره سی و نهم تئاتر فجر حضور داشت که با نقش آفرینی آرزو جعفری و رسول حسنی اجرا شد.

دیگر عوامل نمایش «قاصد» عبارت بودند از اکرم زارع: مدیر صحنه، مهران پوردهقان: منشی صحنه، زهرا اسدی: دستیار صحنه، مهدی کرمی: سرپرست گروه موسیقی، حدیث امام حسینی: طراح پوستر و محمد صالح حسنی: پشتیبانی.

روایت رشادت‌های حاج قاسم در خوزستان توسط «هیچکس همچون تو مرد میدان نیست»

بهنام کاوه از آبادان با نمایش «هیچکس همچون تو مرد میدان نیست» از دیگر شرکت کنندگان و حاضران در بخش «سرباز انقلاب» جشنواره تئاتر فجر بود که در این اثر نمایشی به حضور، رشادت‌ها و کمک‌های حاج قاسم سلیمانی به مردم خوزستان پرداخت.

ادای دین جشنواره تئاتر فجر به سردار سلیمانی در «سرباز انقلاب»

کاوه علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، نقش آفرینی در این نمایش را نیز بر عهده دار بود و محمد رنجبر کار موسیقی «هیچکس همچون تو مرد میدان نیست» را انجام داد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی

«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
2023-09-25T21:28:38+03:30
فیلم سینمایی «بی سر و صدا» ساخته مجیدرضا مصطفوی با پایان فیلمبرداری به زودی وارد مراحل فنی پس از تولید می‌شود.

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
2023-09-25T21:28:37+03:30
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و مجموعه تئاتر شهر میزبان چند نشست تخصصی، نمایش ویژه بانوان و نمایش های رادیویی شرکت کننده در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نم...

استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذری‌ها

استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذری‌ها
2023-09-25T21:28:37+03:30
فصل تازه کنسرت های موسیقی پاپ با برگزاری سه اجرای زنده سه خواننده این ژانر موسیقایی در سه شهر آذربایجان شرقی آغاز می شود.

زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند

زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
2023-09-25T21:28:37+03:30
نمایش رادیویی «فرشتگان خرمشهر» به کارگردانی صادق وفایی که درباره زنان مبارز و پرستار در زمان مقاومت خرمشهر است هفته اول مهر ۱۳۹۹ همزمان با هفته دفاع مقدس از ...

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
2023-09-25T21:28:37+03:30
رادیو صبا به مناسبت سالروز به امامت رسیدن ولی عصر (عج) ویژه برنامه «دست افشان» را راهی آنتن می کند.

تام هنکس دوباره به فضا می‌رود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی

تام هنکس دوباره به فضا می‌رود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
2023-09-25T21:28:36+03:30
تام هنکس برای نوشتن و روایت نمایشگاه فضایی چندجانبه در لندن همکاری می‌کند.

ناگفته‌های جنگ در «آرزم» روایت می‌شود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله

ناگفته‌های جنگ در «آرزم» روایت می‌شود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
2023-09-25T21:28:36+03:30
کارگردان مجموعه مستند «آرزم» بیان کرد که این مجموعه روایتی از جنگ دارد که تاکنون گفته نشده است.

سینمای رسول ملاقلی‌پور واکاوی می‌شود

سینمای رسول ملاقلی‌پور واکاوی می‌شود
2023-09-25T21:28:36+03:30
نشست تحلیل و بررسی سینمای زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور همزمان با هفته دفاع مقدس در موزه سینما برگزار می‌شود.

از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد

از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
2023-09-25T21:28:36+03:30
جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما ضمن اشاره به خاطرات خود از سال‌ها فعالیت در انجمن سینمای جوانان از تأثیرگذاری این انجمن در کشف استعدادهای فیلمسازی در سینمای ایر...

۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد

۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
با پایان مهلت ارسال اثر برای حضور در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، ۶۱۵ مستند ایرانی خواستار حضور در این دوره شد.

فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن

فراخوان صندوق اعتباری هنر  برای اعضای متقاضی مسکن
2023-09-25T21:28:35+03:30
با هدف حمایت از تأمین مسکن هنرمندان در مرحله اول، مقدمات اختصاص مسکن در شهر پرند، برای ۵۷۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر واجد شرایط دریافت مسکن که دارای فرزند هس...

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد

شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
رابرت دنیرو و «اوبر» خبرهای منتشر شده درباره ایفای نقش «راننده تاکسی» توسط این بازیگر برای تبلیغات تلویزیونی بریتانیا را تکذیب کردند.

میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران

میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
2023-09-25T21:28:34+03:30
بخش روزهای سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی «مروارید جاده ابریشم» تاشکند برگزار می‌شود.

صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت می‌کند

صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت می‌کند
2023-09-25T21:28:34+03:30
رضا کیانیان به عنوان صداپیشه به نمایش «کمدی گمنام» به کارگردانی علی اصغری پیوست.

قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ

قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
2023-09-25T21:28:34+03:30
در بیست و دومین دوره مراسم سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) جایزه یک عمر فعالیت هنری به بهزاد فراهانی اهدا و از او قدردانی می‌شود.

مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه

مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه
2023-09-25T21:28:34+03:30
مستند «استوار ساقی» درباره زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه به کارگردانی میلاد محمدی در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ساخته می‌شود.

بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵

بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
2023-09-25T21:28:33+03:30
جشنواره بین المللی جایزه عکس ۵ نشست‌های تخصصی با موضوع سینما را از سوم تا نهم مهر با حضور جمعی از منتقدان و پژوهشگران حوزه سینما در خانه هنرمندان برگزار می‌کند.

«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز

«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
2023-09-25T21:28:33+03:30
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری از چهارشنبه این هفته پنجم مهر ماه اکران خود را در سراسر کشور آغاز می‌کند.

معرفی راه‌یافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»

معرفی راه‌یافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
2023-09-25T21:28:33+03:30
آثار راه یافته به بخش عکس سومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» معرفی شدند.

پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم!؟»

پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم!؟»
2023-09-25T21:28:33+03:30
در آستانه اکران عمومی کمدی سینمایی «هتل» تازه‌ترین ساخته مسعود اطیابی، پوستر رسمی این فیلم منتشر شد.

بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره

بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
2023-09-25T21:28:32+03:30
محمدهادی عطایی با اشاره به فعالیت های جدیدش در مقام بازیگر و کارگردان از حضور در نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان از ۹ مهر ماه خبر داد.

فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران

فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
2023-09-25T21:28:32+03:30
پوستر مجموعه مستند «ایلستان» همزمان با اتمام تولید فصل اول رونمایی شد.

«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز

«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
2023-09-25T21:28:32+03:30
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هایپاور» که همزمان با هفته دفاع مقدس در گروه «هنروتجربه» روی پرده رفته است، به انتقادات نسبت به کیفیت این فیلم پاسخ داد.

کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دل‌ها»

کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دل‌ها»
2023-09-25T21:28:31+03:30
مدیر شبکه امید و کودک درباره تغییر کنداکتور این شبکه‌ها در هفته دفاع مقدس توضیحاتی ارائه داد.

انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید

انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
2023-09-25T21:28:31+03:30
قرارداد تاریخی برای پایان دادن به اعتصاب ۱۴۶ روزه نویسندگان به دست آمد.

صلاح نمی‌دانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره

صلاح نمی‌دانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
2023-09-25T21:28:31+03:30
نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی صبح سوم مهر در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیش‌تولید سریال‌های جدید

جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیش‌تولید سریال‌های جدید
2023-09-25T21:28:31+03:30
جزییات «جشنواره موسیقی سنتی صدا و سیما» که قرار است ۸ تا ۱۱ مهر در کردستان برگزار شود امروز ۳ مهر طی نشستی تشریح شد.

کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت می‌کنند؟

کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت می‌کنند؟
2023-09-13T13:50:12+03:30
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ارائه تسهیلات رایگان برای اعضای بالای ۶۰ سال دارای مدرک درجه یک هنری این مجموعه تحت پوشش فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...

بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان

بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان
2023-09-13T13:50:12+03:30
بنیاد جایزه ملی کتاب، دعوت از درو بریمور برای میزبانی مراسم اهدای جوایز سالانه این بنیاد را پس گرفت.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)