میرنیوز
به گزارش خبرنگار مهر، احسان علیخانی در پست جدیدی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است از پخش و بازگشت دوباره «عصر جدید» به آنتن خبر داد.
وی در این پست نوشت:
«شش ماه کار خوابید. به امید بهتر شدن اوضاع کرونا بتونیم شرکت کننده هارو بیاریم از شهرستان برای ضبط، بالاخره اوضاع قدری بهتر شد که محدودیت سفرهای بین شهری برداشته شد و ما شروع کردیم، البته بدون تماشاگر که این خیلی انرژی مسابقه و همه مارو کم میکنه ولی نگران سلامتی تماشاگران عزیزمون بودیم انشالله اسفند بتونیم فینالُ با تماشاگر ضبط کنیم.»
مرحله مقدماتی و مرحله دوم «عصرجدید»، در نیمه ابتدایی امسال پخش شد و دو مرتبه پروژه به علت شرایط ویژه ایام کرونایی تعطیل شد و حالا مرحله نیمهنهایی این مسابقه استعدادیابی از پنجم بهمن ماه روی آنتن شبکه سه میرود.
۲۰ استعداد برتر ایران در قالب پنج قسمت، هر قسمت چهار شرکتکننده گروهی و انفرادی، با هم رقابت کردهاند و مخاطبان با رای به اجرای مورد نظر خود، فینالیستهای فصل دوم را انتخاب میکنند.
«عصرجدید» در مرحله نیمه نهایی دوباره به آنتن شبکه سه بازمیگردد اما عوامل، روش تولید برنامه را بر اساس رعایت شیوهنامههای ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا تغییراتی دادند و تولید این برنامه نسبت به گذشته متفاوتتر، سختتر و حتی پرهزینهتر شده است.
در ضبط سری جدید این مسابقه تلویزیونی اجرای هر گروه یا فرد شرکتکننده به طور مجزا در یک روز ضبط شده است تا تجمع گروهها و عوامل این برنامه در روزهای ضبط به حداقل تعداد برسد.
داوری بر اساس ویدئوی تصویربرداری شده از اجرا در روزی دیگر، توسط هیئت داوران متشکل از امین حیایی، بشیرحسینی، آریا عظیمینژاد و رویا نونهالی صورت میگیرد.
هر شب در مرحله نیمهنهایی دو نفر انتخاب میشوند و تکلیف فینالیست در نهایت با انتخاب و رای مردم مشخص خواهد شود.
مرحله نیمه نهایی مسابقه «عصر جدید» بدون تماشاگر ضبط شده است و از پنج بهمن پخش میشود.
البته شنبه چهارم بهمن ماه گزیده و گلچینی از هیجان انگیزترین لحظات مراحل قبلی عصر جدید پخش خواهد شد.
منبع : خبرگزاری مهر
«سینما» هنوز نمرده است/ سرمایهگذاران خصوصی را مجبور به دلالی نکنیم
گلدن گلوب ۲۰۲۱ کمترین میزان تماشاگر را داشت
«کاروان دف صبا» منتشر شد/ بررسی ریتم در آثار ابوالحسن صبا
بازگشت مخاطب به تئاتر نیاز به فرهنگسازی دارد/ روایت مدرن «امینه»
شروع قدرتمند سمپوزیومهای مجسمهسازی/ رونق گردشگری با مجسمه
آمریکا به پرداخت ۱.۳ میلیون دلار خسارت به صداوسیما محکوم شد
مورگان فریمن «انسان خوب» میشود/ پی بردن به ارزش زیستن
پخش «خونه زندگی» از رادیو سلامت/ مخاطب ثابت داریم
«تئاتر شهر» نه پارکینگ دارد و نه حریم/ نیاز به فضایی هنرمندانه
مستند «نائب الامام» رونمایی شد/ روایتی متفاوت از عالم شیرازی
شبکه العالم سوریه سراغ پیروزمندان بر داعش میرود
تولید چند اثر موسیقایی برای بهار ۱۴۰۰/ «اروند» در دست تولید است
گورخری که خطهای سفیدش ناپدید شد!/ اجابت خواسته دبیر فقید جشنواره
معرفی برندگان «گلدن گلوب ۲۰۲۱»/ «سرزمین آوارگان» بازهم برگزیده شد
هدایای موزه «دورهمی» بالاخره فروخته شد/ زمانبندی بازگشت «خندوانه»
بازدید مدیران شبکه نسیم از پشت صحنه مجموعه نوروزی «دستانداز»
انتشار فراخوان دوره دوم مسابقه نمایشنامه نویسی «چهارراه»
ناگفتههای جیرانی در سالروز تولدش/ شکیبایی چرا «قرمز» را رد کرد؟
تجلیل انجمن منتقدان هالیوود از دواین جانسون
اختصاص یک روز فروش سینماهای «بهمن سبز» به مردم سیسخت
قطعه ای برای نوروز ۱۴۰۰ منتشر می کنم/ طاقچه بالای سرمایه گذاران
«هزار افسان» به دلیل محدودیتهای کرونایی همچنان متوقف است
عضو سیاهپوست نداریم/ دردسر ادامه دارد
نقشی جدی که از مخاطب خنده میگیرد/ فرصتی که غنیمت شمرده شد
«مامان» و رویای مخاطب گسترده در سینما/ اکران آنلاین عاقلانه نیست
سریال انیمیشن «ترمیناتور» ساخته میشود/ نتفلیکس سفارش داد
احتمال اکران «رمانتیسم عماد و طوبا» در نوروز ۱۴۰۰/ هنوز منتظریم!
شایعه «کمک ۳ هزار میلیاردی به صداوسیما از جیب مردم» از کجا آمد؟
محیط «تئاتر شهر» باید از مزاحمتها پاک شود/ نیاز به مدیریتی جدی
«کابوسها» به دیوار چهارم رسید/ کشمکشهای مکبث با خود و اطرافیانش