میرنیوز

فانوس جشنواره یازدهم «عمار» روشن شد/ پاسداشت کاپیتان تحریم‌شکن

فانوس جشنواره یازدهم «عمار» روشن شد/ پاسداشت کاپیتان تحریم‌شکن 2021-01-01T11:16:32+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراسم، افتتاحیه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شب گذشته ۱۱ دی ماه با اهدای جوایز برندگان بخش «نماهنگ»، «فیلم ما» و همچنین پاسداشت ویژه از کاپیتان تحریم‌شکن به صورت تلویزیونی برگزار شد. به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اکران‌ها و برنامه‌های این دوره جشنواره، به دو صورت آنلاین و تلویزیونی برگزار می‌شود.

نادر طالب زاده دبیر جشنواره مردمی فیلم «عمار» در ابتدای این ویژه‌برنامه در سخنانی گفت: امسال آن‌قدر تعداد فیلم‌ها و آثار رسیده زیاد بود که انتخاب ۱۷ اثر در یک بخش برای مسابقه برای داوران بسیار سخت و دشوار شده بود. شاهد ارتقاء سطح آثار بودیم و البته هرسال آثار نسبت به دوره قبل بهتر می‌شود. البته تکنولوژی هم در حال پیشرفت است و از آن طرف هم حرف برای گفتن بسیار است. شاهد هستیم که جسارت بچه‌های فیلمساز در حال بالا رفتن است و عمار هم یکی از آن محافلی است که به بچه‌ها فرصت می‌دهد تا نقد کنند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که در همه شهرها و روستاها فیلم‌های عمار در حال نمایش و اکران است. اما برای کشف استعدادها، نمایش فیلم‌ها و دعوت کارگردان‌های جوان به تلویزیون بسیار خوب است. البته عمار در همان سال‌های اول و دوم و سوم نشان داد که این حوزه‌ای است برای آنهایی که به انقلاب متعهد هستند و دغدغه اول آنها انقلاب اسلامی است.

طالب‌زاده ادامه داد: جشنواره عمار با جشنواره‌های دیگر متفاوت است. البته سایر جشنواره‌های مستند و داستانی هم خوب هستند اما در جشنواره عمار به طور مثال، از دوره چهارم و پنجم به بعد آثاری چشمگیری را دیدیم که خودم، کارگردان‌های این کارها را به تلویزیون دعوت کردم. حتی بر اساس برخی از آثار، برخی قوانین عوض شد. من چهار تا پنج مورد داشتم که توسط یک فیلم، موضوعی را مطرح کردیم که در قوانین کشور تغییر وضعیت ایجاد شد.

اثر هنری خوب، یک جور فریاد است

وی خاطرنشان کرد: جشنواره عمار از این جهت ایجاد شده که یک خلائی وجود داشت و افرادی بودند که دغدغه و هدف کمک به انقلاب را داشتند. زیرا این انقلاب هدف و ایدئولوژی داشت که همه چیز را به هم ریخته است. آنهایی که سرباز این میدان هستند این خلاء برای آنها وجود داشت و وجود اصلی جشنواره عمار برای کمک به آنها است.

طالب‌زاده با اشاره به برخی آثار مستند درباره خصوصی‌سازی و نقد درون گفتمانی یادآور شد: پالایش انقلاب اسلامی با خود ماها است. ببینید ما توقع زیادی از وزرا نداریم زیرا آنها درگیر کارتابل‌های اداری هستند. از آنهایی توقع داریم که هرجا هستند دغدغه دارند. سال گذشته، یکی از برادران فیلمی درباره ماهیگیران چینی ساخته بود. در نهایت هم جلوی اینها را گرفتند. کی این کار را کرد؟ چندبار واحد مرکزی خبر آمده بود و گزارش‌هایی را هم تهیه کرده بود ولی همه چیز مقطعی و کوتاه بود.

دبیر جشنواره عمار عنوان کرد: اثر خوب هنری، یک جور فریاد است. بدون هنر هم اصلاً کشور نمی‌تواند خودش را پالایش کند. امسال، فیلمی به نام «قزل قیه» در مورد معدن مرمر داریم که برخی از این کارها را ممکن است حتی رسانه ملی هم پخش نکند. مثلاً مستند «معراج از روم» که درباره یک برادر افغانستانی است که برای تحصیل از ایران به ایتالیا می‌رود و سر از جنگ سوریه درمی‌آورد.

برخی حوزه‌ها ترسناک هستند و کسی جرات ورود به آنها را ندارد و این کار عمار است که به آنها ورود کند طالب زاده افزود: طیف‌های مختلفی به جشنواره عمار می‌آیند و برخی‌ها فیلمسازان حرفه‌ای هستند ولی ما خیلی آنها را نمی‌شناسیم ولی دغدغه و جوهره آنها دیدنی است. من شخصاً هرسال که جشنواره عمار برگزار می‌شود، یکی از ماهیگیران عمار هستم که این سوژه‌ها را شکار می‌کنم. برخی حوزه‌ها ترسناک هستند و کسی جرات ورود به آنها را ندارد و این کار عمار است که به آنها ورود کند.

وی ادامه داد: ما وارد یک زمان جدیدی شدیم، خود به خود آینه هنری کار هم متفاوت خواهد بود. البته نیاز به جمع بندی دوباره با اهالی انقلابی رسانه است که باید از این به بعد چه کارهایی انجام بدهیم. اما هرسال که می‌گذرد به طور خودکار ارتقاء کیفیت و تنوع موضوع آثار را شاهد هستیم.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار عنوان کرد: ما نیروی اصلاح‌گر به معنای قرآنی لازم داریم و فیلمسازان عماری اینگونه هستند زیرا حال و انرژی خاصی دارند و آن محفلی که باید به آنها کمک کند تا آثار آنها وارد صحنه شود جشنواره عمار است. یک نکته دیگر هم اینکه به نظر من شبکه‌های استانی نیز باید متحول شوند و به مسائل و مشکلات استانی بپردازند.

«دستکش ننه عصمت» به کاپیتان تحریم‌شکن رسید

در ادامه ویژه‌برنامه تلویزیونی افتتاحیه یازدهمین جشنواره عمار، جایزه ویژه «دستکش ننه عصمت» با حضور برادر شهید نادر مهدوی و سرهنگ پاسدار هاشمی، فرمانده عملیات توقیف نفتکش انگلیسی به کاپیتان حمیدرضا یحیی‌زاده ناخدای نفتکش حامل صادرات بنزین ایران به ونزوئلا اهدا شد.

یحیی‌زاده، در جریان سفر به ونزوئلا با رد پیشنهاد رشوه ۵ میلیون دلاری امریکا و تهدیدات مکرر، با موفقیت نفتکش ایران را به ونزوئلا رساند. او بعد از این اتفاق، توسط امریکا تحریم شد.

در بخشی از این قسمت برنامه، پاسدار هاشمی فرمانده عملیات توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس در سخنانی گفت: ۱۲ تیرماه ۹۸ کشتی نفتکش گریس ۱ جمهوری اسلامی در جبل الطارق توسط انگلیسی‌ها توقیف شد، رهبری در ۲۵ تیر سخنرانی داشتند و گفتند اقدام انگلیسی‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند. عصر جمعه ۲۸ تیر ماه، به ما ابلاغ شد که نفتکش متخلف انگلیسی، باید توقیف شود، یکی از نکات مهم این عملیات، این بود که در یک بازه زمانی کوتاه بعد از ابلاغ مأموریت، عملیات توقیف اجرا شد. عزیزانی که کار رسانه‌ای می‌کنند اسم این کار را توقیف نگذرند، این کار تحقیر انگلیس بود.

هاشمی عنوان کرد: آقای لرد کرزن وزیر امور خارجه انگلیس در یک قرن پیش، در کتابش گفته اگر در ایسلند مار پیدا بشود، در ایران هم دریانورد پیدا می‌شود، کاش این آقای کرزن می‌بود و می‌دید که چطور شهید مهدوی و نسل مهدوی‌ها انگلیس و اربابش را تحقیر کردند.

یحیی‌زاده کاپیتان نفتکش ایرانی نیز که رشوه پنج‌میلیون دلاری امریکا را رد و محموله صادراتی ایران را به کشور ونزوئلای تحت تحریم امریکا رساند، مهمان ویژه برنامه افتتاحیه جشنواره عمار بود که با اهدای جایزه ویژه «دستکش ننه عصمت» توسط پاسدار هاشمی از او تقدیر شد.

یحیی زاده در سخنان خود بعد از این تقدیر گفت: من این هدایا را به همکارانم اهدا می‌کنم. رفت و برگشت ما به ونزوئلا سه ماه طول کشید. اما خانواده‌های ما خیلی صبور هستند اگر صبوری و پشت‌گرمی آنها نباشد نمی‌توانیم ماموریت خود را انجام بدهیم. مجموعه شرکت نفتکش و پرسنل آن، همه تلاش می‌کنند چرخ اقتصاد کشور یک روز هم نخوابد.

وی درباره رشوه امریکا توضیح داد: این پیشنهاد رشوه از طریق ایمیل برای من رسیده بود. ولی ما با موفقیت، محموله را بعد از طی ۱۵ هزار کیلومتر به ونزوئلا رساندیم.

پاسدار هاشمی گفت: نفتکش استینا ایمپرو در حالی توقیف شد که اینها از ماه‌ها قبل با اسکورت در حال خلیج فارس حضور داشتند، آن روز هم در حالی که ناو محافظ انگلیسی که یکی از پیشرفته‌ترین کشتی‌های رزمی این کشور حضور داشت، رزمندگان سپاه، نفتکش انگلیسی را توقیف کردند. وقتی نفتکش را توقیف کردیم آنها یک بالگرد بلند کردند که ما اخطار شدید به اینها دادیم، وقتی اخطار و آمادگی ما را دیدند، عقب‌نشینی کردند.

تقدیر از برگزیدگان «نماهنگ» و «فیلم ما»

در ادامه ویژه‌برنامه افتتاحیه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بعد از اجرای گروه سرود نوجوان، برگزیدگان بخش «نماهنگ» جشنواره، معرفی و تقدیر شدند.

سیدمحمد میرزمانی که به نمایندگی از هیئت داوران بخش «نماهنگ» در استودیوی برنامه حاضر شده بود، در سخنانی گفت: در جشنواره یازدهم می‌بینیم که امسال کارها خیلی خوب شده است، حدود ۲۴۰ اثر در این بخش حضور داشتند. از مسئولان جشنواره می‌خواهم حتماً بخش بین‌الملل جشنواره را برگزار کنند، حتماً موجب رقابتی شدن این بخش می‌شود.

وی ادامه داد: نماهنگ، یک فایل صوتی هست که برای آن، تصاویری می‌گذارند، معمولاً سناریویی برای آن نوشته نمی‌شود، یکی از خصوصیاتی که ما متوجه شدیم برخی کارهای جشنواره، سناریو و داستان داشتند، این آثار قبل از اینکه اثر موسیقایی داشته باشد، طراحی داشتند و این نشان می‌دهد قصه‌ای برای این کارها تعریف شده است.

هیئت داوران بخش «نماهنگ» ضمن تقدیر از اثر «باهم که باشیم» به کارگردانی «اسماعیل معنوی»، لوح افتخار این بخش را به علت «ذوق و خلاقیت در پرداخت تصاویر و دکوپاژ مناسب و شعر» به اثر «من و تو» به کارگردانی «مهران علوی» اهدا کرد. همچنین فانوس این بخش به اثر «تار و پود» به کارگردانی «محمدصادق رمضانی مقدم» به علت «قصه، پرداخت، کارگردانی و موسیقی خوب و بازیگری «ثریا قاسمی» اهدا شد. ضمناً در بخش تجربه نو به علت «تلاش قابل تحسین در شخصیت پردازی قهرمانان و مبارزان محلی و همت و جسارت در تولید و بازسازی تاریخی مبارزات مردم گیلان و موسیقی خوب» به اثر «سردار جنگل» به کارگردانی «سجاد عزیزپور» لوح افتخار اهدا شد.

جایزه شهید سیاح برای اکران‌کنندگان هشتبندی

بنابراین گزارش، در بخش بعدی این ویژه‌برنامه، جایزه شهید سیاح توسط برادر شهید نادر مهدوی به خانم‌ها بهرامی و قریب‌زاده اکران‌کنندگان مردمی هشتبندی هرمزگان اهدا شد.

در بخش پایانی اهدای جوایز افتتاحیه جشنواره، هیئت داوران بخش «فیلم ما» متشکل از محمدرضا امامقلی، سیدعلی سیدان و سیدرسول منفرد، ضمن تقدیر از اثر «قهرمان کوشکک» به کارگردانی «میثم جوکار» و اثر «مادران سه ستاره» به کارگردانی «صادق صادقی چلیچه»، لوح افتخار این بخش را به علت «روایت صمیمی از یک فعالیت آتش به اختیار فرهنگی در شهرستان جیرفت» به اثر «پیک کتاب رسان» به کارگردانی «مجید حاجبی» و همچنین اثر «دست به دست» به کارگردانی «محمدطه ناطقی» به علت «مشاهده و ارائه موفق مزیت‌های ملی و اسلامی در مواجهه با بحران کرونا با نگاه بین‌المللی» اهدا کرد.

امامقلی به نمایندگی از هیئت داوران جشنواره در سخنانی کوتاه گفت: در سینمای ایران، جای خیلی چیزها خالی است. یکی از این چیزها، فرصت برابر آموزشی است، به نظرم استعدادهایی که در مناطقی مثل جیرفت و کرمان هستند و قهرمانانی که حول اینها هستند، قابلیت این را دارند که در سطح ملی و بین‌المللی دیده شوند و ما مسئولیم برای اینکه این فرصت را ایجاد کنیم.

برندگان دیگر بخش‌های جشنواره نیز در روزهای بعدی جشنواره، با حضور در ویژه‌نامه برنامه تلویزیونی «سینما مردم» معرفی و تقدیر می‌شوند.

همچنین با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، آثار منتخب جشنواره از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت ۲۴ ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی

«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
2023-09-25T21:28:38+03:30
فیلم سینمایی «بی سر و صدا» ساخته مجیدرضا مصطفوی با پایان فیلمبرداری به زودی وارد مراحل فنی پس از تولید می‌شود.

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
2023-09-25T21:28:37+03:30
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و مجموعه تئاتر شهر میزبان چند نشست تخصصی، نمایش ویژه بانوان و نمایش های رادیویی شرکت کننده در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نم...

استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذری‌ها

استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذری‌ها
2023-09-25T21:28:37+03:30
فصل تازه کنسرت های موسیقی پاپ با برگزاری سه اجرای زنده سه خواننده این ژانر موسیقایی در سه شهر آذربایجان شرقی آغاز می شود.

زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند

زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
2023-09-25T21:28:37+03:30
نمایش رادیویی «فرشتگان خرمشهر» به کارگردانی صادق وفایی که درباره زنان مبارز و پرستار در زمان مقاومت خرمشهر است هفته اول مهر ۱۳۹۹ همزمان با هفته دفاع مقدس از ...

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
2023-09-25T21:28:37+03:30
رادیو صبا به مناسبت سالروز به امامت رسیدن ولی عصر (عج) ویژه برنامه «دست افشان» را راهی آنتن می کند.

تام هنکس دوباره به فضا می‌رود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی

تام هنکس دوباره به فضا می‌رود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
2023-09-25T21:28:36+03:30
تام هنکس برای نوشتن و روایت نمایشگاه فضایی چندجانبه در لندن همکاری می‌کند.

ناگفته‌های جنگ در «آرزم» روایت می‌شود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله

ناگفته‌های جنگ در «آرزم» روایت می‌شود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
2023-09-25T21:28:36+03:30
کارگردان مجموعه مستند «آرزم» بیان کرد که این مجموعه روایتی از جنگ دارد که تاکنون گفته نشده است.

سینمای رسول ملاقلی‌پور واکاوی می‌شود

سینمای رسول ملاقلی‌پور واکاوی می‌شود
2023-09-25T21:28:36+03:30
نشست تحلیل و بررسی سینمای زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور همزمان با هفته دفاع مقدس در موزه سینما برگزار می‌شود.

از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد

از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
2023-09-25T21:28:36+03:30
جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما ضمن اشاره به خاطرات خود از سال‌ها فعالیت در انجمن سینمای جوانان از تأثیرگذاری این انجمن در کشف استعدادهای فیلمسازی در سینمای ایر...

۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد

۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
با پایان مهلت ارسال اثر برای حضور در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، ۶۱۵ مستند ایرانی خواستار حضور در این دوره شد.

فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن

فراخوان صندوق اعتباری هنر  برای اعضای متقاضی مسکن
2023-09-25T21:28:35+03:30
با هدف حمایت از تأمین مسکن هنرمندان در مرحله اول، مقدمات اختصاص مسکن در شهر پرند، برای ۵۷۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر واجد شرایط دریافت مسکن که دارای فرزند هس...

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد

شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
رابرت دنیرو و «اوبر» خبرهای منتشر شده درباره ایفای نقش «راننده تاکسی» توسط این بازیگر برای تبلیغات تلویزیونی بریتانیا را تکذیب کردند.

میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران

میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
2023-09-25T21:28:34+03:30
بخش روزهای سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی «مروارید جاده ابریشم» تاشکند برگزار می‌شود.

صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت می‌کند

صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت می‌کند
2023-09-25T21:28:34+03:30
رضا کیانیان به عنوان صداپیشه به نمایش «کمدی گمنام» به کارگردانی علی اصغری پیوست.

قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ

قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
2023-09-25T21:28:34+03:30
در بیست و دومین دوره مراسم سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) جایزه یک عمر فعالیت هنری به بهزاد فراهانی اهدا و از او قدردانی می‌شود.

مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه

مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه
2023-09-25T21:28:34+03:30
مستند «استوار ساقی» درباره زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه به کارگردانی میلاد محمدی در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ساخته می‌شود.

بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵

بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
2023-09-25T21:28:33+03:30
جشنواره بین المللی جایزه عکس ۵ نشست‌های تخصصی با موضوع سینما را از سوم تا نهم مهر با حضور جمعی از منتقدان و پژوهشگران حوزه سینما در خانه هنرمندان برگزار می‌کند.

«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز

«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
2023-09-25T21:28:33+03:30
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری از چهارشنبه این هفته پنجم مهر ماه اکران خود را در سراسر کشور آغاز می‌کند.

معرفی راه‌یافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»

معرفی راه‌یافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
2023-09-25T21:28:33+03:30
آثار راه یافته به بخش عکس سومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» معرفی شدند.

پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم!؟»

پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم!؟»
2023-09-25T21:28:33+03:30
در آستانه اکران عمومی کمدی سینمایی «هتل» تازه‌ترین ساخته مسعود اطیابی، پوستر رسمی این فیلم منتشر شد.

بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره

بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
2023-09-25T21:28:32+03:30
محمدهادی عطایی با اشاره به فعالیت های جدیدش در مقام بازیگر و کارگردان از حضور در نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان از ۹ مهر ماه خبر داد.

فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران

فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
2023-09-25T21:28:32+03:30
پوستر مجموعه مستند «ایلستان» همزمان با اتمام تولید فصل اول رونمایی شد.

«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز

«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
2023-09-25T21:28:32+03:30
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هایپاور» که همزمان با هفته دفاع مقدس در گروه «هنروتجربه» روی پرده رفته است، به انتقادات نسبت به کیفیت این فیلم پاسخ داد.

کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دل‌ها»

کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دل‌ها»
2023-09-25T21:28:31+03:30
مدیر شبکه امید و کودک درباره تغییر کنداکتور این شبکه‌ها در هفته دفاع مقدس توضیحاتی ارائه داد.

انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید

انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
2023-09-25T21:28:31+03:30
قرارداد تاریخی برای پایان دادن به اعتصاب ۱۴۶ روزه نویسندگان به دست آمد.

صلاح نمی‌دانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره

صلاح نمی‌دانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
2023-09-25T21:28:31+03:30
نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی صبح سوم مهر در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیش‌تولید سریال‌های جدید

جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیش‌تولید سریال‌های جدید
2023-09-25T21:28:31+03:30
جزییات «جشنواره موسیقی سنتی صدا و سیما» که قرار است ۸ تا ۱۱ مهر در کردستان برگزار شود امروز ۳ مهر طی نشستی تشریح شد.

کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت می‌کنند؟

کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت می‌کنند؟
2023-09-13T13:50:12+03:30
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ارائه تسهیلات رایگان برای اعضای بالای ۶۰ سال دارای مدرک درجه یک هنری این مجموعه تحت پوشش فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...

بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان

بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان
2023-09-13T13:50:12+03:30
بنیاد جایزه ملی کتاب، دعوت از درو بریمور برای میزبانی مراسم اهدای جوایز سالانه این بنیاد را پس گرفت.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)