میرنیوز

«خانه امن» سخت‌ترین سریال حمیدرضا پگاه/ نقش منفی باز خواست می‌شود

«خانه امن» سخت‌ترین سریال حمیدرضا پگاه/ نقش منفی باز خواست می‌شود 2020-12-20T11:56:36+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پگاه که شب گذشته ۲۹ آذرماه به عنوان مهمان در برنامه «ایرانیش» حضور داشت در این برنامه درباره بازیگر شدنش گفت: من از کودکی که فیلم و سریال نگاه می‌کردم خودم را جای قهرمان‌ها می‌گذاشتم و دوست داشتم قهرمان زندگی باشم که البته در واقعیت این اتفاق نمی‌افتد و فقط در بازی می‌توانیم قهرمان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بیشتر چه نقش‌هایی را دوست دارد؟ عنوان کرد: نقش‌های چالش‌انگیز را بیشتر دوست دارم اینکه شخصیت عجیب و غریب نباشد ولی فراز و نشیب داشته باشد.

او همچنین درباره مهمانی در شب یلدا توضیح داد: من مهمانی نمی‌روم و مهمان هم دعوت نمی‌کنم. این کار در درجه اول احترام به خودمان و شعور خودمان است و در نهایت روز پرستار هم هست و باید ضمن تبریک باری روی دوش آنها نباشیم. آنها کنار خانواده نیستند و ما چرا زحمت آنها را زیاد کنیم؟

پگاه همچنین درباره ایفای نقش‌های منفی نیز گفت: خیلی وقت‌ها مردم نقش‌ها را باور می‌کنند و بازیگر را به خاطر نقش منفی بازخواست می‌کنند که چرا این طور با افراد رفتار کردید.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره سریال «خانه امن» نیز گفت: این کار زحمت گروه و یکسال فیلمبرداری بود و بازی در ان سخت‌ترین نقشی بود که تا به حال ایفا کرده‌ام. سکانس‌های زیاد و پر دیالوگی در «خانه امن» تجربه کردم. بعد هم کرونا آمد و چند ماهی تعطیل بودیم ولی بعد از آن ۶ الی ۷ ماه هم با کرونا کار کردیم و خوشبختانه همه بچه‌ها بسیار رعایت می‌کردند.

این هنرپیشه در پاسخ به این سوال که اگر در این شب‌ها کسی از شما دعوت کند که به خانه‌اش بروید، چه پاسخی خواهید داد؟ گفت: چون هم خودم را دوست دارم و هم دوستانم را قطعاً پیشنهاد مهمانی را رد می‌کنم. کادر درمان در این یکسال خیلی اذیت شدند. من مناسبت‌ها را خیلی دوست دارم و عاشق چهارشنبه سوری و یلدا و عید نوروز هستم ولی در شرایط فعلی بهتر است که مهمانی نرویم و کار کادر درمان را سخت‌تر نکنیم.

ویژه‌برنامه «ایرانیش» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای مجید واشقانی و گیتی خامنه روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

نمایش انیمیشن «بوعلی سینا» در کنفرانس جهانی دراماتراپی

نمایش انیمیشن «بوعلی سینا» در کنفرانس جهانی دراماتراپی
2021-01-23T14:36:23+03:30
فیلم انیمیشن «بوعلی سینا» در نخستین کنفرانس اتحادیه جهانی دراماتراپی به نمایش درآمد.

نقد «سرخپوست» در کانال بالکان شبکه سحر

نقد «سرخپوست» در کانال بالکان شبکه سحر
2021-01-23T13:43:03+03:30
در برنامه امشب «کلوز آپ» که از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود فیلم سینمایی «سرخ پوست» با حضور علی فرهمند مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«شیشلیک» پس از اعمال اصلاحات باردیگر به شورای پروانه نمایش رفت

«شیشلیک» پس از اعمال اصلاحات باردیگر به شورای پروانه نمایش رفت
2021-01-23T12:36:23+03:30
فیلم سینمایی «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، پس از اعمال اصلاحیه‌های اعلام شده، برای سومین بار به شورای پروانه نمایش ارشاد تحویل شد.

جیرانی و رویای «سینمای بدنه»/ انیمیشن ایرانی قله‌ها را فتح می‌کند؟

جیرانی و رویای «سینمای بدنه»/ انیمیشن ایرانی قله‌ها را فتح می‌کند؟
2021-01-23T11:56:23+03:30
برنامه «نقد سینما» این هفته به سینمای بدنه و بررسی کارنامه سینمایی فریدون جیرانی پرداخت.

گری اولدمن از پالم اسپرینگز جایزه می‌گیرد/ برای بازی در «منک»

گری اولدمن از پالم اسپرینگز جایزه می‌گیرد/ برای بازی در «منک»
2021-01-23T11:03:03+03:30
بازیگر سرشناس بریتانیایی با دریافت جایزه «رییس» جشنواره فیلم پالم اسپرینگز تجلیل می‌شود.

ثبت ملی «طنزخوانی با موسیقی ایرانی»/ خنداندن مردم «هنر» است

ثبت ملی «طنزخوانی با موسیقی ایرانی»/ خنداندن مردم «هنر» است
2021-01-23T09:43:03+03:30
یکی از پژوهشگران و نوازندگان موسیقی ایرانی از ثبت ملی «طنزخوانی با موسیقی اصیل ایرانی در فهرست میراث فرهنگی ناملموس» بعد از بیست سال پیگیری آن خبر داد.

«دکتر نون» بهار ۱۴۰۰ وارد تئاتر شهر می‌شود/ اگر کرونا اجازه دهد!

«دکتر نون» بهار ۱۴۰۰ وارد تئاتر شهر می‌شود/ اگر کرونا اجازه دهد!
2021-01-23T08:09:43+03:30
هادی مرزبان اعلام کرد در صورتی که شرایط کرونایی در سال ۱۴۰۰ بهبود پیدا کند، اردیبهشت و خرداد سال آینده نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به ص...

روایت «سفیدپوش» از پیرزن و قالب پنیرش/ چرا سینما سرخوش نیست؟

روایت «سفیدپوش» از پیرزن و قالب پنیرش/ چرا سینما سرخوش نیست؟
2021-01-23T07:16:23+03:30
رضا فهیمی کارگردان فیلم کوتاه «سفیدپوش» از فیلم‌های راه‌یافته به سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره داستان این فیلم و دغدغه‌های خود در حوز...

دغدغه‌های «مامان‌ها» از ناگفته‌ها/ باباها را خیلی دست کم نگیرید!

دغدغه‌های «مامان‌ها» از ناگفته‌ها/ باباها را خیلی دست کم نگیرید!
2021-01-23T06:09:43+03:30
عوامل «مامان‌ها» از ویژگی‌های این برنامه تلویزیونی در پرداخت به دغدغه‌های مادران در تربیت فرزند و غفلت از نقش پدرها سخن گفتند.

یکتا ناصر و حسن معجونی به «شمش طلا» پیوستند

یکتا ناصر و حسن معجونی به «شمش طلا» پیوستند
2021-01-22T16:24:18+03:30
پس از مسعود کرامتی و مریم سعادت، یکتا ناصر و حسن معجونی نیز به جمع بازیگران اولین ساخته سینمایی یوسف حاتمی‌کیا اضافه شدند.

«شیشلیک» و «قاتل و وحشی» به «فجر ۳۹» می‌رسند؟/ احتمال اصلاحیه هست

«شیشلیک» و «قاتل و وحشی» به «فجر ۳۹» می‌رسند؟/ احتمال اصلاحیه هست
2021-01-22T13:57:38+03:30
سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر ضمن تشریح فرآیند صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های این دوره، درباره آخرین وضعیت دو فیلم «شیشلیک» و «...

«قاتل و وحشی» و «شیشلیک» به «فجر ۳۹» می‌رسند؟/ احتمال اصلاحیه هست

«قاتل و وحشی» و «شیشلیک» به «فجر ۳۹» می‌رسند؟/ احتمال اصلاحیه هست
2021-01-22T13:44:18+03:30
سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر ضمن تشریح فرآیند صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های این دوره، درباره آخرین وضعیت دو فیلم «شیشلیک» و «...

«عصر جدید» بالاخره به آنتن بازمی‌گردد/ پخش از ۵ بهمن ماه

«عصر جدید» بالاخره به آنتن بازمی‌گردد/ پخش از ۵ بهمن ماه
2021-01-22T12:10:58+03:30
مرحله نیمه نهایی مسابقه «عصر جدید» بدون تماشاگر ضبط شده است و از پنج بهمن پخش می‌شود.

تاریخ اکران جیمز باند باز هم عقب افتاد/ تعویق ۷ ماهه

تاریخ اکران جیمز باند باز هم عقب افتاد/ تعویق ۷ ماهه
2021-01-22T11:04:18+03:30
اکران جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند با عنوان «زمانی برای مردن نیست» بار دیگر عقب افتاد.

«یک کاست لته/ روی c» چگونه شکل گرفت/ غیبتی که منتج به تقرب شد

«یک کاست لته/ روی c» چگونه شکل گرفت/ غیبتی که منتج به تقرب شد
2021-01-22T09:57:38+03:30
محمد اکبری کارگردان «یک کاست لته/ روی c» از نمایش‌های حاضر در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر در یادداشتی بیان کرد که کرونا دل مخاطبان را به تئاتر و دل هنرمندان...

«سینمافرهنگ» در رادیو متولد شد/ برنامه‌ای با اجرای جهانگیر الماسی

«سینمافرهنگ» در رادیو متولد شد/ برنامه‌ای با اجرای جهانگیر الماسی
2021-01-22T09:57:38+03:30
مدیر رادیو فرهنگ از تولید برنامه «سینما فرهنگ» و جزئیات این برنامه که به صورت هفتگی روی آنتن می‌رود.

صداهایی که باید در «فجر ۳۹» دیده شوند/ تجربه متفاوت «قاتل و وحشی»

صداهایی که باید در «فجر ۳۹» دیده شوند/ تجربه متفاوت «قاتل و وحشی»
2021-01-22T07:17:39+03:30
احسان افشاریان صداگذار سینمای ایران ضمن تاکید بر اهمیت توجه به بخش‌های فنی فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر ابراز امیدواری کرد داوران سی و نهمین جشنواره به ...

ابراهیم اثباتی آهنگساز شناخته شده تئاتر دار فانی را وداع گفت

ابراهیم اثباتی آهنگساز شناخته شده تئاتر دار فانی را وداع گفت
2021-01-21T23:29:40+03:30
ابراهیم اثباتی از آهنگسازان و نوازندگان شناخته شده موسیقی ایرانی که عمده آثارش متمرکز بر موسیقی تئاتر بود دار فانی را وداع گفت.

بیانیه شبکه ۴ درباره اظهارات کارشناس «زاویه»/ عرصه گفتگو تنگ نشود

بیانیه شبکه ۴ درباره اظهارات کارشناس «زاویه»/ عرصه گفتگو تنگ نشود
2021-01-21T23:29:39+03:30
شبکه چهار سیما بیانیه‌ای را نسبت به بخشی از سخنان یکی از مهمانان برنامه «زاویه» صادر کرد.

رادیو نمایش این هفته چه سریال هایی پخش می کند؟

رادیو نمایش این هفته چه سریال هایی پخش می کند؟
2021-01-21T12:49:38+03:30
پنج سریال جدید رادیویی طی روزهای آینده در شبکه رادیویی نمایش پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

خوشحالی هالیوود از رفتن ترامپ/ دینگ دانگ جادوگر مرد

خوشحالی هالیوود از رفتن ترامپ/ دینگ دانگ جادوگر مرد
2021-01-21T11:56:19+03:30
چهره‌های مطرح هالیوودی قبل و بعد از مراسم تحلیف جو بایدن و کامالا هریس به رسانه‌های اجتماعی رفتند تا حمایت خود را اعلام کنند و خوشحالی خود از رفتن دونالد ترا...

جریانی سینمای ایران را هدایت می‌کند/ موضوعات تکراری و خسته‌کننده

جریانی سینمای ایران را هدایت می‌کند/ موضوعات تکراری و خسته‌کننده
2021-01-21T11:42:59+03:30
فردین انصاری کارگردان فیلم کوتاه «فشن» بیان کرد که در این سال‌ها پرداختن به موضوعات اجتماعی باب شده که دلیلش این است که جریانی خاص سینمای ایران را هدایت می‌کند.

«مافیای کنکور» در «دستخط» بررسی می شود/ پشت پرده یک استعفا

«مافیای کنکور» در «دستخط» بررسی می شود/ پشت پرده یک استعفا
2021-01-21T11:16:20+03:30
وزیر سابق آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی «دستخط» ضمن ارائه روایت کناره گیری خود از این سمت به موضوع «مافیای کنکور» می پردازد.

بررسی دنیای شاعرانه ابوالفضل جلیلی در یک دانشگاه فرانسوی

بررسی دنیای شاعرانه ابوالفضل جلیلی در یک دانشگاه فرانسوی
2021-01-21T11:16:19+03:30
نشست «ادبیات فارسی در سینمای مولف ایران، دنیای شاعرانه ابوالفضل جلیلی، سینماگر ایرانی» توسط گروه مطالعات ایرانی دانشگاه اکس آن پرووانس فرانسه برگزار می‌شود.

«سینمای بدنه» با نگاهی به آثار فریدون جیرانی بررسی می شود

«سینمای بدنه» با نگاهی به آثار فریدون جیرانی بررسی می شود
2021-01-21T10:09:39+03:30
برنامه تلویزیونی «نقد سینما» روز جمعه سوم بهمن به واکاوی و بررسی سینمای بدنه با نگاهی به آثار فریدون جیرانی می پردازد.

کارمان با تو تمام نشده است/ دادگاه و زندان در انتظارت است

کارمان با تو تمام نشده است/ دادگاه و زندان در انتظارت است
2021-01-21T10:09:38+03:30
مایکل مور مستندساز برنده اسکار خطاب به ترامپ گفت: کارمان با تو تمام نشده و دادگاه و زندان در انتظارت است.

نمایش «یاماها» روزهای پایانی هفته ۲ اجرایی شد

نمایش «یاماها» روزهای پایانی هفته ۲ اجرایی شد
2021-01-21T09:42:59+03:30
نمایش «یاماها» به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج به دلیل استقبال تماشاگران روزهای دوم و سوم بهمن ماه طی ۲ نوبت به صحنه می رود.

میزبانی تماشاخانه ایرانشهر از ۱۲ نمایش در جشنواره تئاتر فجر

میزبانی تماشاخانه ایرانشهر از ۱۲ نمایش در جشنواره تئاتر فجر
2021-01-21T09:42:58+03:30
با اعلام دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر، تماشاخانه ایرانشهر میزبان ۱۲ اثر در سی و نهمین دوره از این جشنواره شد.

«پنهان خانه پنج در» در «فجر ۳۹» گشوده می‌شود/ خودم رقیب خودم هستم

«پنهان خانه پنج در» در «فجر ۳۹» گشوده می‌شود/ خودم رقیب خودم هستم
2021-01-21T08:09:38+03:30
آرش فلاحت پیشه با اشاره به حضور نمایش «پنهان خانه پنج در» در این دوره از جشنواره تئاتر فجر از رویکرد این جشنواره در برگزاری همزمان این رویداد به صورت آنلاین ...

«روابط عاشقانه» در صدر جوایز لومیر فرانسه/ یلدا بی‌نصیب ماند

«روابط عاشقانه» در صدر جوایز لومیر فرانسه/ یلدا بی‌نصیب ماند
2021-01-20T18:11:04+03:30
جوایز لومیر که به عنوان گلدن گلوب فرانسه شناخته می‌شود شب پیش برندگانش را شناخت.