میرنیوز

واکنش جورج کلونی به سخنان تند تام کروز نسبت به بی‌توجهی به کرونا

واکنش جورج کلونی به سخنان تند تام کروز نسبت به بی‌توجهی به کرونا 2020-12-19T08:29:54+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، جورج کلونی در پاسخ به واکنش تام کروز به عوامل حاضر در صحنه ساخت فیلم هفتم از «ماموریت غیرممکن» و عصبانی شدنش گفت که درک می‌کند او چرا اینقدر عصبانی شد اما آن حرف‌ها نمی‌توانست حرف‌هایی باشد که او بخواهد بزند.

کلونی مجبور شد در این باره صحبت کند و این زمانی بود که او در برنامه شبانه هاوارد استرن حاضر شد تا به معرفی فیلم جدیدش «آسمان نیمه شب» بپردازد.

کلونی به استرن گفت: او بیش از حد واکنش نشان داد، زیرا این یک مشکل بزرگ است. یکی از دوستان من که دستیار کارگردان یک سریال است تقریباً در همین موقعیت قرار گرفت اما با چنین واکنشی روبرو نشد.

پس از انتشار فایل صوتی سخنان کروز این فایل بسیار پرمخاطب شد و جزو وایرال‌های هفته قرار گرفت، اما وی به دلیل سخنانی تا این حد پرخاشجویانه با عوامل ساخت فیلمش با انتقاد روبرو شد.

این بازیگر و تهیه‌کننده عوامل فیلم را به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های کرونا تهدید به اخراج هم کرد.

این در حالی است که ساخت این فیلم در ماه اکتبر پس از آنکه ۱۲ نفر از عوامل تولید با تست مثبت کرونا روبرو شدند، متوقف شده بود.

کلونی گفت اگر در چنین وضعیتی قرار می‌گرفت چنین واکنشی نشان نمی‌داد.

کلونی عنوان کرد: در این سطح با آن برخورد نمی‌کردم. کسی را بیرون نمی‌کردم. وقتی در موقعیت قدرت هستی، باید مسئولانه برخورد کنی و او در این مورد کاملاً به حق بود. بله اگر تولید متوقف شود یک گروه از افراد کارشان را از دست می‌دهند و همه باید مسئولیت‌پذیر باشند. فقط من به این روش برخورد نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم همه را من باید در مسیر درست قرار بدهم.

کلونی در ادامه گفت: اگر فرد خاصی را مخاطب کنی شاید الزاماً کمکی نکند. ولی هر کسی روش خودش را دارد. آنهایی که در محل فیلمبرداری بودند بیشتر می‌توانند در این باره حرف بزنند. اما من درک می‌کنم او چرا این طور عمل کرد، و اصلاً کار نادرستی نکرد. فقط نمی‌دانم تا این حد شخصی برخورد می‌کردم یا نه. شاید او ۱۰ - ۱۵ بار شاهد این رفتار بود.

فیلم جدید کلونی یعنی «آسمان نیمه شب» ۲۳ دسامبر از نتفلیکس برای نخستین بار نمایش داده می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

اصلاحات «قاتل و وحشی» اعمال شد/ ارایه مجدد به شورای پروانه نمایش

اصلاحات «قاتل و وحشی» اعمال شد/ ارایه مجدد به شورای پروانه نمایش
2021-01-24T16:37:40+03:30
فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله از فیلم‌های راه‌یافته به جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر پس از اعمال اصلاحات باردیگر به شورای صدور ‌پروانه نم...

رژیم صهیونیستی بار دیگر نمایش مستند «جنین، جنین» را ممنوع کرد

رژیم صهیونیستی بار دیگر نمایش مستند «جنین، جنین» را ممنوع کرد
2021-01-24T14:37:40+03:30
دادگاهی در رژیم صهیونیستی نمایش فیلم مشهور مستند «جنین، جنین» را ممنوع اعلام کرد.

«هولودومور» قحطی در اکراین را به تصویر می‌کشد/ تلاش برای بقا

«هولودومور» قحطی در اکراین را به تصویر می‌کشد/ تلاش برای بقا
2021-01-24T13:31:02+03:30
رها حاجی زینل از فعالیت هایش در دوران کرونا و روی صحنه بردن نمایش «هولودومور» گفت و از پرداخت نشدن حق و حقوقش توسط یکی از تهیه کنندگان تئاتر و مورد حمایت قرا...

اعلام زمان برگزاری نشست خبری «تئاتر فجر»/ جلسه آنلاین نیست

اعلام زمان برگزاری نشست خبری «تئاتر فجر»/ جلسه آنلاین نیست
2021-01-24T10:51:00+03:30
نشست رسانه ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر چهارشنبه ۸ بهمن به صورت حضوری برگزار می‌شود.

جشنواره ساندنس اسامی هیات داوران ۲۰۲۱ را اعلام کرد

جشنواره ساندنس اسامی هیات داوران ۲۰۲۱ را اعلام کرد
2021-01-24T10:37:40+03:30
اسامی ۲۲ عضو هیات داوران جشنواره ساندنس که برندگان امسال را تعیین می‌کنند، اعلام شد.

عروسک‌ها جای سلبریتی‌ها را گرفتند/ «شوخی‌شوخی» بدون خودسانسوری!

عروسک‌ها جای سلبریتی‌ها را گرفتند/ «شوخی‌شوخی» بدون خودسانسوری!
2021-01-24T09:17:40+03:30
محمد لقمانیان کارگردان برنامه «شوخی شوخی» بیان کرد که این برنامه مدلی از یک تاکشو است که این بار به جای سلبریتی‌ها، عروسک‌ها در آن حضور دارند.

کنت برانا در نقش بوریس جانسون بازی می‌کند/ وقایع‌نگاری کرونا

کنت برانا در نقش بوریس جانسون بازی می‌کند/ وقایع‌نگاری کرونا
2021-01-24T08:51:00+03:30
بازیگر سرشناس سینما و تئاتر بریتانیا در نقش بوریس جانسون نخست وزیر این کشور جلوی دوربین می‌رود.

سیاستی برای حذف نمایشنامه‌های خارجی از «تئاتر فجر ۳۹» نداشتیم

سیاستی برای حذف نمایشنامه‌های خارجی از «تئاتر فجر ۳۹» نداشتیم
2021-01-24T08:37:40+03:30
دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره دلایل حضور اندک نمایشنامه‌های خارجی در بخش‌های مختلف این دوره، تصریح کرد هیچ سیاستی برای حذف نمایشنامه‌های خارجی ندا...

لری کینک مجری مشهور آمریکایی بر اثر کرونا درگذشت

لری کینک مجری مشهور آمریکایی بر اثر کرونا درگذشت
2021-01-23T23:03:04+03:30
لری کینگ میزبان مشهور برنامه‌های تلویزیونی آمریکا در ۸۷ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

نمایش انیمیشن «بوعلی سینا» در کنفرانس جهانی دراماتراپی

نمایش انیمیشن «بوعلی سینا» در کنفرانس جهانی دراماتراپی
2021-01-23T14:36:23+03:30
فیلم انیمیشن «بوعلی سینا» در نخستین کنفرانس اتحادیه جهانی دراماتراپی به نمایش درآمد.

نقد «سرخپوست» در کانال بالکان شبکه سحر

نقد «سرخپوست» در کانال بالکان شبکه سحر
2021-01-23T13:43:03+03:30
در برنامه امشب «کلوز آپ» که از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود فیلم سینمایی «سرخ پوست» با حضور علی فرهمند مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«شیشلیک» پس از اعمال اصلاحات باردیگر به شورای پروانه نمایش رفت

«شیشلیک» پس از اعمال اصلاحات باردیگر به شورای پروانه نمایش رفت
2021-01-23T12:36:23+03:30
فیلم سینمایی «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، پس از اعمال اصلاحیه‌های اعلام شده، برای سومین بار به شورای پروانه نمایش ارشاد تحویل شد.

جیرانی و رویای «سینمای بدنه»/ انیمیشن ایرانی قله‌ها را فتح می‌کند؟

جیرانی و رویای «سینمای بدنه»/ انیمیشن ایرانی قله‌ها را فتح می‌کند؟
2021-01-23T11:56:23+03:30
برنامه «نقد سینما» این هفته به سینمای بدنه و بررسی کارنامه سینمایی فریدون جیرانی پرداخت.

گری اولدمن از پالم اسپرینگز جایزه می‌گیرد/ برای بازی در «منک»

گری اولدمن از پالم اسپرینگز جایزه می‌گیرد/ برای بازی در «منک»
2021-01-23T11:03:03+03:30
بازیگر سرشناس بریتانیایی با دریافت جایزه «رییس» جشنواره فیلم پالم اسپرینگز تجلیل می‌شود.

ثبت ملی «طنزخوانی با موسیقی ایرانی»/ خنداندن مردم «هنر» است

ثبت ملی «طنزخوانی با موسیقی ایرانی»/ خنداندن مردم «هنر» است
2021-01-23T09:43:03+03:30
یکی از پژوهشگران و نوازندگان موسیقی ایرانی از ثبت ملی «طنزخوانی با موسیقی اصیل ایرانی در فهرست میراث فرهنگی ناملموس» بعد از بیست سال پیگیری آن خبر داد.

«دکتر نون» بهار ۱۴۰۰ وارد تئاتر شهر می‌شود/ اگر کرونا اجازه دهد!

«دکتر نون» بهار ۱۴۰۰ وارد تئاتر شهر می‌شود/ اگر کرونا اجازه دهد!
2021-01-23T08:09:43+03:30
هادی مرزبان اعلام کرد در صورتی که شرایط کرونایی در سال ۱۴۰۰ بهبود پیدا کند، اردیبهشت و خرداد سال آینده نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به ص...

روایت «سفیدپوش» از پیرزن و قالب پنیرش/ چرا سینما سرخوش نیست؟

روایت «سفیدپوش» از پیرزن و قالب پنیرش/ چرا سینما سرخوش نیست؟
2021-01-23T07:16:23+03:30
رضا فهیمی کارگردان فیلم کوتاه «سفیدپوش» از فیلم‌های راه‌یافته به سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره داستان این فیلم و دغدغه‌های خود در حوز...

دغدغه‌های «مامان‌ها» از ناگفته‌ها/ باباها را خیلی دست کم نگیرید!

دغدغه‌های «مامان‌ها» از ناگفته‌ها/ باباها را خیلی دست کم نگیرید!
2021-01-23T06:09:43+03:30
عوامل «مامان‌ها» از ویژگی‌های این برنامه تلویزیونی در پرداخت به دغدغه‌های مادران در تربیت فرزند و غفلت از نقش پدرها سخن گفتند.

یکتا ناصر و حسن معجونی به «شمش طلا» پیوستند

یکتا ناصر و حسن معجونی به «شمش طلا» پیوستند
2021-01-22T16:24:18+03:30
پس از مسعود کرامتی و مریم سعادت، یکتا ناصر و حسن معجونی نیز به جمع بازیگران اولین ساخته سینمایی یوسف حاتمی‌کیا اضافه شدند.

«شیشلیک» و «قاتل و وحشی» به «فجر ۳۹» می‌رسند؟/ احتمال اصلاحیه هست

«شیشلیک» و «قاتل و وحشی» به «فجر ۳۹» می‌رسند؟/ احتمال اصلاحیه هست
2021-01-22T13:57:38+03:30
سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر ضمن تشریح فرآیند صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های این دوره، درباره آخرین وضعیت دو فیلم «شیشلیک» و «...

«قاتل و وحشی» و «شیشلیک» به «فجر ۳۹» می‌رسند؟/ احتمال اصلاحیه هست

«قاتل و وحشی» و «شیشلیک» به «فجر ۳۹» می‌رسند؟/ احتمال اصلاحیه هست
2021-01-22T13:44:18+03:30
سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر ضمن تشریح فرآیند صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های این دوره، درباره آخرین وضعیت دو فیلم «شیشلیک» و «...

«عصر جدید» بالاخره به آنتن بازمی‌گردد/ پخش از ۵ بهمن ماه

«عصر جدید» بالاخره به آنتن بازمی‌گردد/ پخش از ۵ بهمن ماه
2021-01-22T12:10:58+03:30
مرحله نیمه نهایی مسابقه «عصر جدید» بدون تماشاگر ضبط شده است و از پنج بهمن پخش می‌شود.

تاریخ اکران جیمز باند باز هم عقب افتاد/ تعویق ۷ ماهه

تاریخ اکران جیمز باند باز هم عقب افتاد/ تعویق ۷ ماهه
2021-01-22T11:04:18+03:30
اکران جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند با عنوان «زمانی برای مردن نیست» بار دیگر عقب افتاد.

«یک کاست لته/ روی c» چگونه شکل گرفت/ غیبتی که منتج به تقرب شد

«یک کاست لته/ روی c» چگونه شکل گرفت/ غیبتی که منتج به تقرب شد
2021-01-22T09:57:38+03:30
محمد اکبری کارگردان «یک کاست لته/ روی c» از نمایش‌های حاضر در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر در یادداشتی بیان کرد که کرونا دل مخاطبان را به تئاتر و دل هنرمندان...

«سینمافرهنگ» در رادیو متولد شد/ برنامه‌ای با اجرای جهانگیر الماسی

«سینمافرهنگ» در رادیو متولد شد/ برنامه‌ای با اجرای جهانگیر الماسی
2021-01-22T09:57:38+03:30
مدیر رادیو فرهنگ از تولید برنامه «سینما فرهنگ» و جزئیات این برنامه که به صورت هفتگی روی آنتن می‌رود.

صداهایی که باید در «فجر ۳۹» دیده شوند/ تجربه متفاوت «قاتل و وحشی»

صداهایی که باید در «فجر ۳۹» دیده شوند/ تجربه متفاوت «قاتل و وحشی»
2021-01-22T07:17:39+03:30
احسان افشاریان صداگذار سینمای ایران ضمن تاکید بر اهمیت توجه به بخش‌های فنی فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر ابراز امیدواری کرد داوران سی و نهمین جشنواره به ...

ابراهیم اثباتی آهنگساز شناخته شده تئاتر دار فانی را وداع گفت

ابراهیم اثباتی آهنگساز شناخته شده تئاتر دار فانی را وداع گفت
2021-01-21T23:29:40+03:30
ابراهیم اثباتی از آهنگسازان و نوازندگان شناخته شده موسیقی ایرانی که عمده آثارش متمرکز بر موسیقی تئاتر بود دار فانی را وداع گفت.

بیانیه شبکه ۴ درباره اظهارات کارشناس «زاویه»/ عرصه گفتگو تنگ نشود

بیانیه شبکه ۴ درباره اظهارات کارشناس «زاویه»/ عرصه گفتگو تنگ نشود
2021-01-21T23:29:39+03:30
شبکه چهار سیما بیانیه‌ای را نسبت به بخشی از سخنان یکی از مهمانان برنامه «زاویه» صادر کرد.

رادیو نمایش این هفته چه سریال هایی پخش می کند؟

رادیو نمایش این هفته چه سریال هایی پخش می کند؟
2021-01-21T12:49:38+03:30
پنج سریال جدید رادیویی طی روزهای آینده در شبکه رادیویی نمایش پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

خوشحالی هالیوود از رفتن ترامپ/ دینگ دانگ جادوگر مرد

خوشحالی هالیوود از رفتن ترامپ/ دینگ دانگ جادوگر مرد
2021-01-21T11:56:19+03:30
چهره‌های مطرح هالیوودی قبل و بعد از مراسم تحلیف جو بایدن و کامالا هریس به رسانه‌های اجتماعی رفتند تا حمایت خود را اعلام کنند و خوشحالی خود از رفتن دونالد ترا...