میرنیوز

مردم از شوخی با حضور ایران در جام‌جهانی ناراحت شدند؟/ خنده در باخت!

مردم از شوخی با حضور ایران در جام‌جهانی ناراحت شدند؟/ خنده در باخت! 2022-12-03T11:24:41+03:30

حمید پارسا بازیگر مسابقه تلویزیونی «بازی موازی» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این برنامه و طنازی هایی که در آن انجام می‌شود بیان کرد: طنز ابزاری است برای خنداندن مردم و در شرایط فعلی کار ما سخت‌تر هم می‌شود که بتوانیم مردم را بخندانیم با این حال ما در این برنامه سعی داریم طنز ملموسی داشته باشیم که هر کسی بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد: مثلاً وقتی من در آیتم خودم در برنامه «بازی موازی» که به بهانه جام‌جهانی طراحی شده است، از پدرم و فوتبال و ارتباط بین خودمان حرف می‌زنم، هر مخاطبی با آن ارتباط برقرار می‌کند، با طنز باید همذات پنداری کرد اگر ارتباط برقرار نشود نمی‌خندید.

این بازیگر برنامه‌های طنز رادیو درباره اینکه چرا اکثر برنامه‌ها به جای طنازی صرفاً به تیکه‌پرانی تبدیل شده‌اند بیان کرد: یکی از مشکلات این است که نویسنده طنز کم داریم من کارهایی را که بازیگری آن‌ها را به عهده دارم خودم هم متن‌هایشان را می‌نویسم.

پارسا با اشاره طنازی‌های برنامه «موازی بازی» که با محور بازی‌های رایانه‌ای انجام می‌شود اظهار کرد: ما به بازی‌های فیفا یا جام جهانی نمی‌پردازیم بلکه اگر مثلاً درباره بازی دو کشور حرف می‌زنیم بحث من و مجری به بهانه فوتبال شروع شده ولی با فضای جغرافیایی و محیط و ویژگی‌های مردم آنها یا مباحث حاشیه‌ای که همه اینها قالبی طنز دارد ادامه پیدا می‌کند.

این بازیگر همچنین درباره حضور پررنگ ترش در رادیو بیان کرد: بیشتر در رادیو فعالیت دارم چون رادیو را رسانه گرم می‌دانم. در رادیو جوان و رادیو صبا فعالیت دارم که در رادیو صبا یک برنامه زنده فوتبالی هم دارم و به زبان طنز به حواشی فوتبال می‌پردازیم.

وی در بخش دیگر درباره گزارش طنزی که در رادیو صبا داشته و در حین گزارش فوتبالی بازی‌های ایران در جام‌جهانی به شیوه‌ای متفاوت طنازی کرده است گفت: ما گزارش ایران و انگلیس را به شیوه‌ای طنز جلو بردیم، محسن شاهمرادی که مجری اصلی «بازی موازی» است در آن برنامه رادیویی مسابقه را گزارش کرد و من هم در کنار او به شوخی با اتفاقات می‌پرداختم.

پارسا درباره بازخوردهایی که از این برنامه گرفته بود گفت: ابتدا فکر می‌کردیم مردم از این اتفاق ناراحت هم بشوند و مثلاً بگویند در این شرایط این چه کاری است به ویژه که تیم ملی سه یا چهار گل خورده بود با این حال شوخی‌های ما از جنسی بود که همه خندیدند و تشکر هم کردند. اگر شوخی خوب نباشد نتیجه لازم را نمی‌گیرید و این مهم است که چگونه به شوخی بپردازید.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

«سیمرغ فجر» در میدان ولیعصر به پرواز درآمد

«سیمرغ فجر» در میدان ولیعصر به پرواز درآمد
2023-02-03T16:49:12+03:30
از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) به مناسبت چهل‌ و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

رونمایی از نقاشی جدید حسن روح‌الامین با عنوان «اسدالله»

رونمایی از نقاشی جدید حسن روح‌الامین با عنوان «اسدالله»
2023-02-03T16:49:12+03:30
نقاشی جدید حسن روح‌الامین با عنوان «اسدالله» و با طرحی از حضرت علی (ع) در آستانه میلاد با سعادت امیرالمومنین (ع) رونمایی شد.

«هفت» در دومین قسمت به مشکل خورد/ دلیل پخش نشدن برنامه

«هفت» در دومین قسمت به مشکل خورد/ دلیل پخش نشدن برنامه
2023-02-03T14:35:52+03:30
تهیه کننده «هفت» از دلیل پخش نشدن برنامه در قسمت دوم به دلیل مشکل فنی صدا خبر داد.

مستندسازی رادیویی با شتابزدگی نمی‌شود/متمایزها ماندگار خواهند شد

مستندسازی رادیویی با شتابزدگی نمی‌شود/متمایزها ماندگار خواهند شد
2023-02-03T12:49:12+03:30
یکی از مدیران سابق رادیو با اشاره به سختی کار مستندسازی در این حوزه بیان کرد که مستندسازی رادیویی عجله ای نیست و با شتابزدگی به خروجی نمی رسد.

اهدای نخستین «نشان اعتبار هنر» به شبان خوش‌صدای شهرضایی

اهدای نخستین «نشان اعتبار هنر» به شبان خوش‌صدای شهرضایی
2023-02-03T11:29:12+03:30
همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، نخستین نشان اعتبار هنر کشور به مشهدی حسینعلی شبانپور «شبان شهرضایی» اعطا شد.

«دروغ» یا ملاحظه مساله این است؟/ جایگاه صداقت در روابط بین‌فردی

«دروغ» یا ملاحظه مساله این است؟/ جایگاه صداقت در روابط بین‌فردی
2023-02-03T09:02:32+03:30
سیاوش مهندسی کارگردان نمایش «دروغ» با اشاره به ویژگی‌های این اثر نمایشی عنوان کرد این نمایش مبحثی اخلاقی را مطرح می‌کند و درباره مساله صداقت در روابط بین فرد...

«دروغ» یا ملاحظه مساله این است؟/ جایگاه صداقت در راوبط بین‌فردی

«دروغ» یا ملاحظه مساله این است؟/ جایگاه صداقت در راوبط بین‌فردی
2023-02-03T08:35:52+03:30
سیاوش مهندسی کارگردان نمایش «دروغ» با اشاره به ویژگی‌های این اثر نمایشی عنوان کرد این نمایش مبحثی اخلاقی را مطرح می‌کند و درباره مساله صداقت در روابط بین فرد...

جنجال یک قتل در پردیس ملت بالا می‌گیرد!/ ثریا در برابر منافقین

جنجال یک قتل در پردیس ملت بالا می‌گیرد!/ ثریا در برابر منافقین
2023-02-03T07:29:12+03:30
کیومرث پوراحمد، هادی مقدم‌دوست و لیلی عاج کارگردانانی هستند که در روز سوم جشنواره فجر آثارشان در سینمای رسانه روی پرده می‌رود.

برگزاری نمایشگاه «مشق تولی» منتخب آثار گنجینه موزه امام علی (ع)

برگزاری نمایشگاه «مشق تولی» منتخب آثار گنجینه موزه امام علی (ع)
2023-02-02T13:49:16+03:30
به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) نمایشگاه خوشنویسی «مشق تولی» منتخب آثار گنجینه موزه امام علی (ع) برگزار می شود.

پوستر «جنگل پرتقال» رونمایی شد

پوستر «جنگل پرتقال» رونمایی شد
2023-02-02T12:42:36+03:30
هم‌زمان با آغاز دومین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از پوستر فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد.

«پاسخ به تاریخ» از شبکه پنج سیما/ روز شمار انقلاب دیدنی شد

«پاسخ به تاریخ» از شبکه پنج سیما/ روز شمار انقلاب دیدنی شد
2023-02-02T10:55:56+03:30
اولین قسمت از مستند سیاسی «پاسخ به تاریخ» همزمان با آغاز دهه فجر از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

سینما از زاویه اقتصاد و دغدغه شغلی محور برنامه شد/ هر روز بشنوید

سینما از زاویه اقتصاد و دغدغه شغلی محور برنامه شد/ هر روز بشنوید
2023-02-02T10:55:56+03:30
رادیو اقتصاد در ویژه برنامه «صنعت سینما» به تحلیل و مباحث مهم اقتصاد سینمای ایران می‌پردازد.

نمایشگاه نقاشی حسن روح‌ الامین در مسکو برگزار می‌شود

نمایشگاه نقاشی حسن روح‌ الامین در مسکو برگزار می‌شود
2023-02-02T10:29:16+03:30
نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند برجسته ایرانی و برگزیده چهره هنر انقلاب، حسن روح الامین با عنوان«دل‌نگاره» و با موضوع زندگی اهل بیت علیهم السلام در موزه هنرهای شر...

هومن حاجی عبداللهی با ببر مازندران آمد/ رونمایی در فجر ۴۱

هومن حاجی عبداللهی با ببر مازندران آمد/ رونمایی در فجر ۴۱
2023-02-02T10:15:56+03:30
فیلم سینمایی «بچه زرنگ» به عنوان تنها انیمیشنی که امسال در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، برای دوبله از جمعی از بازیگران و صداپیشه‌ها بهره گرفته است.

تماشای عیدی‌های سینمایی تلویزیون برای «روز پدر»

تماشای عیدی‌های سینمایی تلویزیون برای «روز پدر»
2023-02-02T08:42:36+03:30
چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی جدید در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر از شبکه‌های مختلف تلویزیون پیش روی مخاطبات قرار می‌گیرد.

عرفان طهماسبی «بی من» را منتشر کرد/ پرواز کن تا اوج خوشبختی!

عرفان طهماسبی «بی من» را منتشر کرد/ پرواز کن تا اوج خوشبختی!
2023-02-02T08:42:36+03:30
عرفان طهماسبی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که با حضور در مجموعه تلویزیونی «عصر جدید» فصل تازه‌ای از خوانندگی خود را آغاز کرد، تازه‌ترین تک آهنگ خود را پیش روی ...

«مکبث» به انگلستان برمی‌گردد/ شکل‌گیری دنیای جنایت و خرافه

«مکبث» به انگلستان برمی‌گردد/ شکل‌گیری دنیای جنایت و خرافه
2023-02-02T08:42:36+03:30
کمپانی رویال شکسپیر انگلستان قصد دارد اجرایی جدید و متفاوتی از نمایشنامه «مکبث» اثر ویلیام شکسپیر را در سال ۲۰۲۳ روی صحنه ببرد.

بازیگرانمان به جای ملت به میلاد رفتند/ ۴۰ میلیون دینار جایزه صدام

بازیگرانمان به جای ملت به میلاد رفتند/ ۴۰ میلیون دینار جایزه صدام
2023-02-01T22:22:32+03:30
نشست فیلم سینمایی «شماره ده» در پردیس سینمایی ملت در قالب جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

در دیدار مدیرصندوق اعتباری هنر با خواننده «ایران ایران» چه گذشت؟

در دیدار مدیرصندوق اعتباری هنر با خواننده «ایران ایران» چه گذشت؟
2023-02-01T22:09:12+03:30
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی به دیدار رضا رویگری بازیگر و خواننده قطعه معروف «ایران ایران» رفت.

بدرقه مسعود سپهر به خانه ابدی/ جهان از تراژدی پر شده است

بدرقه مسعود سپهر به خانه ابدی/ جهان از تراژدی پر شده است
2023-02-01T15:15:52+03:30
مراسم تشییع پیکر هنرمند فقید مسعود سپهر طراح گرافیک در محوطه خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

نمایش کاربردی «جهنم سرد» اجرا می‌شود

نمایش کاربردی «جهنم سرد» اجرا می‌شود
2023-02-01T14:49:12+03:30
نمایش کاربردی «جهنم سرد» به کارگردانی میلاد جباری مولانا از شانزدهم بهمن در موزه عبرت به اجرا در می‌آید.

«بنشی‌های اینشیرین» به فرهنگسرای رسانه رسید

«بنشی‌های اینشیرین» به فرهنگسرای رسانه رسید
2023-02-01T14:49:12+03:30
فرهنگسرای رسانه در قالب ویژه برنامه «فیلم و گفتگو» فیلم سینمایی «بنشی‌های اینیشرین» را نقد و بررسی می‌کند.

«غول بزرگ مهربان» به صحنه باز می‌گردد

«غول بزرگ مهربان» به صحنه باز می‌گردد
2023-02-01T13:55:52+03:30
نمایش «غول بزرگ مهربان» به کارگردانی مریم کاظمی از پنجشنبه ۱۳ بهمن در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

مجوز ۱۶۸ تک آهنگ در دی ماه صادر شد/ اجازه برای انتشار ۱۳ آلبوم

مجوز ۱۶۸ تک آهنگ در دی ماه صادر شد/ اجازه برای انتشار ۱۳ آلبوم
2023-02-01T12:09:13+03:30
آمار مجوزهای صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های آلبوم، تک‌آهنگ، شعر و سایر موارد مرتبط در دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

«امواج شبهه» در رادیو پراکنده شد/ مستند روایی جریان‌های سیاسی

«امواج شبهه» در رادیو پراکنده شد/ مستند روایی جریان‌های سیاسی
2023-02-01T10:22:32+03:30
مدیر رادیو گفت‌وگو با اشاره به برنامه‌های این شبکه در ایام دهه فجر از شاخص‌ترین این برنامه‌ها یاد کرد.

اسکار نامزدی آندریا رایزبورو را پس نمی‌گیرد

اسکار نامزدی آندریا رایزبورو را پس نمی‌گیرد
2023-02-01T09:42:32+03:30
در حالی که حضور بازیگر بریتانیایی آندریا رایزبورو در فهرست نامزدهای بهترین بازیگر زن با اتهام روبه رو شده بود، اسکار پس از بررسی اعلام کرد این نامزدی به قوت ...

ویل اسمیت خبر داد/ «پسران بد ۴» در راه است

ویل اسمیت خبر داد/ «پسران بد ۴» در راه است
2023-02-01T08:35:53+03:30
۲ بازیگر سرشناس فیلم «پسران بد» از ساخته شدن قسمت چهارم آن خبر دادند.

برنامه‌ریزی برای اجرای متون اصیل ایرانی در پردیس تئاتر تهران

برنامه‌ریزی برای اجرای متون اصیل ایرانی در پردیس تئاتر تهران
2023-02-01T08:35:52+03:30
امین اشرفی مدیر پردیس تئاتر تهران ضمن ارائه برنامه‌های این مجموعه درباره ویژگی‌های نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده است، توضیح...

«آگنی‌تاژ» بیشترین جوایز ایرانی را گرفت/عراقی ها بهترین بین الملل

«آگنی‌تاژ» بیشترین جوایز ایرانی را گرفت/عراقی ها بهترین بین الملل
2023-01-31T22:49:12+03:30
اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران تئاتری در تالار وحدت برگزار شد.

«آگنی‌تاژ» بهترین ایرانی شد/ «امل» عراق برگزیده بین‌الملل جشنواره

«آگنی‌تاژ» بهترین ایرانی شد/ «امل» عراق برگزیده بین‌الملل جشنواره
2023-01-31T22:22:32+03:30
اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران تئاتری در تالار وحدت برگزار شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)