میرنیوز

مزایده آثار سهراب سپهری و هانیبال الخاص/ «بیگانگی» به اعتماد رسید

مزایده آثار سهراب سپهری و هانیبال الخاص/ «بیگانگی» به اعتماد رسید 2022-08-12T14:03:53+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، هرچند جمعه‌ها روز تعطیل محسوب می‌شود اما در این روز، نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی آغاز به کار می‌کنند. هنرمندان تجسمی اعم از نقاشان، مجسمه‌‎سازان، عکاسان، تصویرسازان، گرافیست‌ها، خوشنویسان و… تلاش‌ها و فعالیت‌های روزها فعالیت خود را در قالب یک نمایشگاه هنری به منصه ظهور می‌گذارند.

«آدینه» روز نانوشته آغازین بر نمایشگاه‌های هنری است و البته که به دلیل تعطیل بودن اکثر مشاغل، فرصتی مغتنم برای تماشا از این آثار هنری برای اقشار مردم را فراهم می‌کند. علاوه بر این فرصت‌های گالری‌گردی در روز جمعه، در روزهای هفته نیز این نمایشگاه‌ها امکان بازدید دارند. همچنین دیگر نمایشگاه‌های هنری هستند که در روزهای هفته افتتاح می‌شوند و امکان بازدید دارند، از جمله آنها می‌توان به نمایشگاه‌های گالری‌های حوزه هنری، خانه هنرمندان ایران، فرهنگستان هنر و مجموعه صبا، برج آزادی، موزه هنرهای معاصر تهران و فلسطین اشاره کرد.

اکثر نمایشگاه‌های هنری همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهداء، متناسب با این ایام برگزار شدند که از جمله آنها می‌توان به نمایشگاه گروهی پوستر تایپوگرافی «عاشورا»، نمایشگاه نقاشی عاشورایی «ماه سرخ»، نمایشگاه‌های مجازی حوزه هنری مرتبط با عاشورا و … اشاره کرد.

در هفته‌هایی که پشت سر گذاشتیم، رویدادهایی چون کتیبه نویسی و علات نویسی را در چند نقطه شهر شاهد بودیم که سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران متولی آنها بودند و فضای شهری متفاوت از هر سال رنگ محرم و عاشورا به خود گرفت و در میادین اصلی شهر تهران و خیابان‌ها، شاهد این کتیبه نویسی ها و تیغه‌های علامت در ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) بودیم.

همچنین در همین راستا، دیوارنگاره «مرا دریاب ارباب» که نقاشی محرمی حسن روح الامین از حضرت سیدالشهدا و حضرت حرّ است، نیز جلوه‌ای دیگر به میدان ولیعصر (عج) داده بود.

در گزارش پیش‌رو تعدادی از نمایشگاه‌های هنری که افتتاحیه آنها در روز ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱ است، برمی‌شمریم.

خانه هنرمندان ایران

گالری‌های خانه هنرمندان ایران از روز جمعه ۲۱ مرداد میزبان نمایشگاه گروهی طراحی می‌شود.

این نمایشگاه با هدف نمایش تازه‌های تجربه طراحی در فضای هنرهای تجسمی ایران از ۲۱ تا ۳۱ مرداد در تمامی گالری‌های خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود. نمایشگاه «طراحی طراحی» با دعوت از بیش از ۱۶۰ هنرمند میزبان ۴۰۰ اثر است.

همچنین با هدف تلاش برای رفع خلاهای موجود در منابع نظری قرار است در حاشیه این نمایشگاه، نشست‌هایی به منظور نقد و بررسی آثار و گفت‌وگو درباره‌ی طراحی برگزار شود. برنامه‌ی این نشست‌ها به زودی از طریق صفحه رسمی خانه هنرمندان ایران در اینستاگرام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نمایشگاه گروهی طراحی از ۲۱ تا ۲۳ مرداد (به جز روزهای شنبه) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. هم‌چنین افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۱ مرداد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه به خانه هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه کنند.

گالری ژاله

مجموعه‌ای از آثار مهشاد صفوی با عنوان «دنیای موازی» در گالری ژاله به نمایش درمی‌آید.

صفوی در آثار سوررئالیستی خود با بازی گرفتن جهان اطراف خود ذهن بیننده را به چالش می‌کشد. در واقع نقاشی‌های او از عناصر آشنایی الهام گرفته که با تغییر ماهیت آن‌ها تصویری خیال‌گونه رقم می‌خورد.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «این مجموعه سفر درونی من است در راه شناخت خود و جهان پیرامونم، حال اینکه سعی می‌کنم این شناخت را در دنیای تخیلاتم دنبال کنم. حقیقت شاید نظم ظاهری‌اشیاء نباشد، بلکه دگرگونی است که در تخیلات یا خواب و رویا بر ما ظاهر می‌شود.»

نمایشگاه «دنیای موازی» ۲۱ تا ۳۱ مرداد ١۴٠١ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۱ و در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری ژاله مراجعه کنند.

گالری والی

«خالی گسترده» عنوان پنجمین نمایشگاه نقاشی انفرادی ندا دایی غفاری است که از ۲۱ مرداد تا یکم شهریورماه در گالری والی برگزار می‌شود.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «نمود دنیای واقعی در خلق اثر هنری پایه و اساس هنر فیگوراتیو است و زندگی روزمره بخشی از دنیای واقعی ست. در طول زمان آنچه مردم در زندگی روزمره خود انجام می‌دهند به صورت خودکار اتفاق می‌افتد اعمال، افکار یا احساساتی که در زندگی فرد به طور معمول و روزانه جاری ست بخشی عمده از زندگی روزمره و از ویژگی‌های محیط است. ‎یک سوم زندگی انسان در خواب می‌گذرد. رد پایی ست از نهفته ترین لحظات و احساسات انسانی.

آبراهام مازلو یکی از خصیصه‌های بارز افراد شکوفا را تمایل به خلوت گزینی و تنهایی معرفی می‌کند ولی آنچه در اینجا مدنظر است احساس تنهایی است. احساس تنهایی غیر از تنهایی ست و دارای تبعات منفی فراوانی ست این حس، قدمتی برابر با حیات انسان دارد و گاه آن را وجهی طبیعی از زندگی انسان و حاصل آگاهی او از غربت خود در جهان و مرگ محتوم او در نظر گرفته‌اند عزلت و انزوا از قوای روحی و فکری می‌کاهد و اگر مانند حبسی اجباری و متمادی باشد، سخت‌ترین مکافات و رنج آورترین عذاب هاست. به عقیده هنری مور عقده انزوای ساده به صورت میل به بودن در مکان‌های کوچک، گرم و تاریک که امن و پرت باشد تجربه می‌شود. این مجموعه حاصل چندین سال مکاشفه و تلاش است.»

‎گالری والی در میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ واقع شده است و همه روزه جز روزهای شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۰ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

گالری آرتیبیشن

گالری آرتیبیشن که از زمان تأسیس با تمرکز به مبحث بازار آثار هنری بر بستر فضای مجازی فعالیت می‌کند، در جدیدترین مزایده‌اش، در روز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ هشت اثر از هشت هنرمند سرشناس را بر پایه قیمت صفر تومان به مزایده خواهد گذاشت. این مزایده به صورت آنلاین و به مدت چهار روز تا ۲۵ مرداد ماه در کانال تلگرام آرتیبیشن آکشن برگزار می‌شود.

این آثار متعلق به هانیبال الخاص، داوود امدادیان، سهراب سپهری، همایون سلیمی، مصطفی دشتی، امیر کمند، احمد مرشدلو و احمد وکیلی است.

آغاز این مزایده رأس ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ خواهد بود. این مزایده تا ساعت ۲۱ روز ۲۵ مرداد، ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به حضور و ثبت‌نام در این مزایده می‌توانند با شماره ۰۲۱-۲۲۹۲۲۵۳۸ تماس بگیرند.

گالری اعتماد

نمایشگاه مجسمه «بیگانگی» بیست و هشتمین نمایشگاه انفرادی مجسمه قدرت الله عاقلی است که شامل ۱۵ مجسمه برنزی است که در سه سال اخیر خلق کرده، از ۲۱ مردادماه تا ۱۹ شهریورماه در گالری اعتماد شماره یک برپا می‌شود.

در بخشی از استیمنت این نمایشگاه آمده است: «عصر حاضر عصر سنت‌های فردی است. در این دوران هنرمند درک و باورهای شخصی خود را از جهان پیرامون بیان می‌کند. به نظر می‌رسد که در حال حاضر جنبش‌های عمده از بین رفته‌اند و ما در عین بیگانگی در ارتباط با یکدیگر با هجوم درون مایه‌ها و روندهای شخصی مواجه هستیم. دیگر هیچ فلسفه زیباشناسی خاصی حکم‌فرما نیست. گویی مدرنیسم پایان یافته و جریان پست مدرن با- نگاه انتقادی‌اش به مدرنیزم- بنا بر گفته منتقدان هنرهای تجسمی؛ دیگر از مد افتاده باشد. دل‌مشغولی هنرمند معاصر، در جستجوی برقراری ارتباط با گروهی عظیم است. در پی این مسیر شیوه‌های فردی آنها گاه به یکدیگر نزدیک و گاهی از هم فاصله می‌گیرد. در این میان برقراری ارتباط بین سبک‌های تاریخی با مفاهیم نو و خلاقانه، گرایش‌هایی را به‌وجود آورده که گامی نو در بیان سنت، روایت و خلاقیت محسوب می‌شود هر چند عناصر اخیر نسبت به گذشته به شکلی کاملاً متفاوت به کار گرفته شده‌اند. وقتی همه عناصر با یکدیگر جمع می‌شوند به تناسباتی دست می‌یابند که قدرت دارد تا روح بیننده را با هیجانات مختلف تحریک کند.

گاهی هنرمند معاصر در قالب منحصربه‌فردی به زیبایی کلاسیک اهمیت داده و آن را به مثابه یک ایدئولوژی در آثارش مورد استفاده قرار می‌دهد. گویی به یک قلمرو جاودانی به موازات زندگی این جهانی باور دارد و با فراخواندن آرامش باستان، بیگانگی ناهنجار مدرنیسم را به چالش می‌طلبد.

گالری اعتماد که در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، بن‌بست شیرودی، پلاک ۲۵ واقع است، همه روز جز دوشنبه‌ها، از ساعت ۱۲ تا ۸ شب میزبان علاقه مندان است.

گالری پروژه‌های آران

نمایشگاه گروهی «لبه دید» شامل آثاری از مریم امیر واقفی، سارا سلیمانی قشقایی، شورا ماجدیان، نازگل نیری و نوشین ودایی از روز جمعه ۲۱ مردادماه در گالری پروژه‌های آران گشایش می‌یابد.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «این نمایشگاه بهانه‌ای است برای پرداختن به جنبه‌های مختلف دیدن و عیان کردن، به لبه‌های خاصی که هنرمندان برای ایستادن و نظاره انتخاب می‌کنند. عیان کردن آنچه که معمولی است نظیر خاطرات کودکی و آنچه که باید معمولی باشد مثل شرکت در یک مسابقه فوتبال. پیچیدگی‌های دیدن و نادیدن و عدم تمایل به دیدن، بخشی از زندگی مدرن است و همینطور دغدغه‌ها و خاطراتی که در ذهن باقی می‌مانند و رد خود را بر روان انسان باقی می‌گذارند. هنر می‌تواند ما را وادار کند که مرزهای بیرونی محیط عادی پیرامونمان را ببینیم و با وجود همه محدودیت‌های میدان بصری، در نهایت همه چیز قابل مشاهده می‌شود.

در آثار شورا ماجدیان، یادآوری و دسترسی از طریق به یاد آوردن یک لحظه، ساختاری رسمی و در عین حال تکمیل نشده را به همراه می‌آورد که همزمان می‌تواند نشان دهنده تضاد تجربه زندگی او باشد. جوهر آزادانه اجرا می‌شود - متوقف کردن آن دشوار است- و وقتی خشک می‌شود، سنگ مانند است و بافت سفت و سخت را روی کاغذ می‌سازد. به همین ترتیب، زخم‌های اجتماعی شوک‌آور به نسل‌های مختلف می‌رسد و تحمل پیامدهای آن دشوار است.

مریم امیر واقفی در تلاش برای آشتی دادن وضعیت خود به عنوان هنرمندی که خارج از کشور زندگی می‌کند، ورزش به ویژه تصاویر مربوط به ورزش، را وسیله دست خود برای کاوش در مفاهیم مختلف قرار داده. دنیای هنر و ورزش آن‌چنان متفاوت از یکدیگر نیستند، در هر دوی آن‌ها، مخاطب می‌خواهد با ابر قهرمانی مواجه شود که مدام در حال دست و پنجه نرم کردن با رخدادهای دنیای پیرامون خود است.

آثار سارا سلیمانی قشقایی در رنگ و شوق و شور غوطه‌ور هستند و یادآور ماجراهای کودکی و بازیگوشی‌هایی که شبیه حرکت چرخ و فلکی ذهنی او هستند. بزرگ شدن در سایه چادرهای عشایر و به دور از نمای شهر، سبکی از زندگی بود که او به عنوان یک کودک شاهد آن بود. عشایر دیگر مانند گذشته کوچ نمی‌کنند.

نازگل نیری از حوزه واقعیت خارج می‌شود و با گذر از تصویر اشیاء و انسان به فضایی تعلیقی وارد می‌شود جایی که در آن منظرهای تازه از حیات درونی نمایان می‌شود. حیاتی که مملو از عواطفی ظریف و ناشناخته اند که در قالب فرم بازنمایی می‌شوند. برای هنرمند هرچه فرم انتزاعی‌تر باشد گیرایی آن مستقیم تر و آشکارتر است.

نوشین ودائی کارزار خیر و شر، را به چالش می‌کشد و وضعیت انسان که در میانه برهوت در پی سراب‌های بی شمار سرگردان است. درنگی باید کرد، حال و احوال را باید در ذهن پروراند و چشم باز کرد پیش از آنکه درختی که در شنزار روییده و زمزمه زیستن و ایستادگی کرده، از نفس باز بماند.»

گالری ثالث

نمایشگاه نقاشی طه حامد با عنوان «پییر ریویر یک خشم سرگردان» امروز جمعه ۲۱ مرداد از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل گالری ثالث واقع در خیابان کریمخان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ۱۴۸ افتتاح می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی

«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
2023-09-25T21:28:38+03:30
فیلم سینمایی «بی سر و صدا» ساخته مجیدرضا مصطفوی با پایان فیلمبرداری به زودی وارد مراحل فنی پس از تولید می‌شود.

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
2023-09-25T21:28:37+03:30
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و مجموعه تئاتر شهر میزبان چند نشست تخصصی، نمایش ویژه بانوان و نمایش های رادیویی شرکت کننده در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نم...

استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذری‌ها

استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذری‌ها
2023-09-25T21:28:37+03:30
فصل تازه کنسرت های موسیقی پاپ با برگزاری سه اجرای زنده سه خواننده این ژانر موسیقایی در سه شهر آذربایجان شرقی آغاز می شود.

زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند

زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
2023-09-25T21:28:37+03:30
نمایش رادیویی «فرشتگان خرمشهر» به کارگردانی صادق وفایی که درباره زنان مبارز و پرستار در زمان مقاومت خرمشهر است هفته اول مهر ۱۳۹۹ همزمان با هفته دفاع مقدس از ...

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
2023-09-25T21:28:37+03:30
رادیو صبا به مناسبت سالروز به امامت رسیدن ولی عصر (عج) ویژه برنامه «دست افشان» را راهی آنتن می کند.

تام هنکس دوباره به فضا می‌رود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی

تام هنکس دوباره به فضا می‌رود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
2023-09-25T21:28:36+03:30
تام هنکس برای نوشتن و روایت نمایشگاه فضایی چندجانبه در لندن همکاری می‌کند.

ناگفته‌های جنگ در «آرزم» روایت می‌شود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله

ناگفته‌های جنگ در «آرزم» روایت می‌شود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
2023-09-25T21:28:36+03:30
کارگردان مجموعه مستند «آرزم» بیان کرد که این مجموعه روایتی از جنگ دارد که تاکنون گفته نشده است.

سینمای رسول ملاقلی‌پور واکاوی می‌شود

سینمای رسول ملاقلی‌پور واکاوی می‌شود
2023-09-25T21:28:36+03:30
نشست تحلیل و بررسی سینمای زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور همزمان با هفته دفاع مقدس در موزه سینما برگزار می‌شود.

از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد

از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
2023-09-25T21:28:36+03:30
جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما ضمن اشاره به خاطرات خود از سال‌ها فعالیت در انجمن سینمای جوانان از تأثیرگذاری این انجمن در کشف استعدادهای فیلمسازی در سینمای ایر...

۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد

۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
با پایان مهلت ارسال اثر برای حضور در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، ۶۱۵ مستند ایرانی خواستار حضور در این دوره شد.

فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن

فراخوان صندوق اعتباری هنر  برای اعضای متقاضی مسکن
2023-09-25T21:28:35+03:30
با هدف حمایت از تأمین مسکن هنرمندان در مرحله اول، مقدمات اختصاص مسکن در شهر پرند، برای ۵۷۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر واجد شرایط دریافت مسکن که دارای فرزند هس...

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد

شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
رابرت دنیرو و «اوبر» خبرهای منتشر شده درباره ایفای نقش «راننده تاکسی» توسط این بازیگر برای تبلیغات تلویزیونی بریتانیا را تکذیب کردند.

میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران

میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
2023-09-25T21:28:34+03:30
بخش روزهای سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی «مروارید جاده ابریشم» تاشکند برگزار می‌شود.

صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت می‌کند

صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت می‌کند
2023-09-25T21:28:34+03:30
رضا کیانیان به عنوان صداپیشه به نمایش «کمدی گمنام» به کارگردانی علی اصغری پیوست.

قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ

قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
2023-09-25T21:28:34+03:30
در بیست و دومین دوره مراسم سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) جایزه یک عمر فعالیت هنری به بهزاد فراهانی اهدا و از او قدردانی می‌شود.

مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه

مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه
2023-09-25T21:28:34+03:30
مستند «استوار ساقی» درباره زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه به کارگردانی میلاد محمدی در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ساخته می‌شود.

بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵

بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
2023-09-25T21:28:33+03:30
جشنواره بین المللی جایزه عکس ۵ نشست‌های تخصصی با موضوع سینما را از سوم تا نهم مهر با حضور جمعی از منتقدان و پژوهشگران حوزه سینما در خانه هنرمندان برگزار می‌کند.

«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز

«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
2023-09-25T21:28:33+03:30
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری از چهارشنبه این هفته پنجم مهر ماه اکران خود را در سراسر کشور آغاز می‌کند.

معرفی راه‌یافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»

معرفی راه‌یافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
2023-09-25T21:28:33+03:30
آثار راه یافته به بخش عکس سومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» معرفی شدند.

پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم!؟»

پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم!؟»
2023-09-25T21:28:33+03:30
در آستانه اکران عمومی کمدی سینمایی «هتل» تازه‌ترین ساخته مسعود اطیابی، پوستر رسمی این فیلم منتشر شد.

بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره

بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
2023-09-25T21:28:32+03:30
محمدهادی عطایی با اشاره به فعالیت های جدیدش در مقام بازیگر و کارگردان از حضور در نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان از ۹ مهر ماه خبر داد.

فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران

فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
2023-09-25T21:28:32+03:30
پوستر مجموعه مستند «ایلستان» همزمان با اتمام تولید فصل اول رونمایی شد.

«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز

«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
2023-09-25T21:28:32+03:30
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هایپاور» که همزمان با هفته دفاع مقدس در گروه «هنروتجربه» روی پرده رفته است، به انتقادات نسبت به کیفیت این فیلم پاسخ داد.

کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دل‌ها»

کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دل‌ها»
2023-09-25T21:28:31+03:30
مدیر شبکه امید و کودک درباره تغییر کنداکتور این شبکه‌ها در هفته دفاع مقدس توضیحاتی ارائه داد.

انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید

انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
2023-09-25T21:28:31+03:30
قرارداد تاریخی برای پایان دادن به اعتصاب ۱۴۶ روزه نویسندگان به دست آمد.

صلاح نمی‌دانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره

صلاح نمی‌دانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
2023-09-25T21:28:31+03:30
نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی صبح سوم مهر در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیش‌تولید سریال‌های جدید

جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیش‌تولید سریال‌های جدید
2023-09-25T21:28:31+03:30
جزییات «جشنواره موسیقی سنتی صدا و سیما» که قرار است ۸ تا ۱۱ مهر در کردستان برگزار شود امروز ۳ مهر طی نشستی تشریح شد.

کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت می‌کنند؟

کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت می‌کنند؟
2023-09-13T13:50:12+03:30
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ارائه تسهیلات رایگان برای اعضای بالای ۶۰ سال دارای مدرک درجه یک هنری این مجموعه تحت پوشش فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...

بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان

بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان
2023-09-13T13:50:12+03:30
بنیاد جایزه ملی کتاب، دعوت از درو بریمور برای میزبانی مراسم اهدای جوایز سالانه این بنیاد را پس گرفت.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)