میرنیوز
رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال «مستوران» درباره همکاری اش در این سریال به خبرنگار مهر بیان کرد: من با آقای سیدحاتمی از زمانی که در سریال «سرزمین کهن» به عنوان بازیگر حضور داشتم، آشنا شدم. حدود دو سالونیم درگیر فیلمبرداری سریال «سرزمین کهن» بودیم، چون یکی از نقشهای اصلی را برعهده داشتم. بعد از آن برای بازی در سریال «مستوران» پیشنهاد دادند و به این ترتیب در نقش صمصام بازی کردم.
وی درباره گریم خود نیز عنوان کرد: گریم من شاید در ظاهر ساده به نظر بیاید اما سنگین بود. کلاه گیس روی سرم داشتم و سبیل هم مصنوعی بود. به نظر من گریم بازیگران در سریال «مستوران» سختترین شکل گریم بود اما به قدری درست و جذاب اجرا شده که زیاد به چشم نمیآمد و گریم خوب هم گریمی است که دیده نشود.
نقوی اضافه کرد: زمانی که برای بازی در نقش صمصام انتخاب شدم، تصویر ذهنی از گریمام نداشتم و وقتی که برای تست گریم رفتم، گریمهای متفاوتی روی صورتم انجام شد که هر بار قبل از اینکه من بخواهم حرفی بزنم، طراح گریم به این نتیجه میرسید که انگار این گریم برای شخصیت صمصام نیست. من از آن دسته بازیگرانی هستم که در لحظه گریم تا زمانی که نیازی نباشد، صحبتی از جانب خودم منتقل نمیکنم چون معتقدم اول باید طراح آن طرحی که مدنظرش است اتفاق بیفتد. با اینکه من پیش از این هم با آقای روناسی، طراح گریم سریال همکاری داشتم اما در سریال «مستوران» متوجه شدم که یکی از بهترین چهرهپردازها هستند.
این بازیگر به فضای قصه گوی این سریال اشاره و بیان کرد: مخاطب اساساً به قصه علاقهمند است اما نوع قصهگویی مشخص میکند که آیا میتواند این مخاطب را تا انتهای قصه با خود همراه کند یا خیر. سریال «مستوران» نوع قصهگوییاش این را نشان داد که بخاطر کاربلد بودن تیم از نویسندگان تا عوامل دیگر، درست پیش رفته است. «مستوران» از آن دسته کارهایی است که از همان ابتدا تماشاگر را با خود همراه کرده است. برخلاف بعضی از کارها که میگویند ۱۰ قسمت پخش شود و مخاطب کم کم با سریال ارتباط برقرار میکند که این اتفاق بسیار بد است. به دلیل اینکه عوامل یک سریال در قبال بیننده و آن هزینهای که صرف ساخت کار کردهاند، مسئول هستند.
منبع : خبرگزاری مهر
«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذریها
زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
تام هنکس دوباره به فضا میرود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
ناگفتههای جنگ در «آرزم» روایت میشود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
سینمای رسول ملاقلیپور واکاوی میشود
از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن
گزارش آماری نمایشهای تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد
شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت میکند
قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندانبان مشهور زندان قزلقلعه
بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
«بچه زرنگ» به سینماها میآید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
معرفی راهیافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول میکنه بره جهنم!؟»
بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دلها»
انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
صلاح نمیدانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیشتولید سریالهای جدید
کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت میکنند؟
بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان