میرنیوز

به من می‌گویند «مادر سینما»/ فقط با خانم‌ها سلفی می‌گیرم!

به من می‌گویند «مادر سینما»/ فقط با خانم‌ها سلفی می‌گیرم! 2022-05-07T06:06:35+04:30

رابعه مدنی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول هیچ کاری نیستم و مدتی است که به دلیل کرونا هیچ پیشنهادی را قبول نکرده‌ام. خودم هم قبول کنم، امیرشهاب (رضویان) پسرم اجازه نمی‌دهد. می‌گوید تو ضعیف هستی و در محیط بسته خطر وجود دارد. برای «از سرنوشت» که لوکیشن آن یک فضای باز بود، قبول کرد بروم اما برای کارهای دیگر موافقت نمی‌کند و می‌گوید حتی یک نفر اگر در پروژه سرفه کند، تو مبتلا می‌شوی!

این بازیگر ادامه داد: بالاخره سن من بالاست و مبتلا به دیابت هم هستم و ابتلای من به بیماری کرونا ممکن است افراد دیگر را هم مبتلا کند. همین اندازه که در کوچه و خیابان با افراد مختلف مراوده دارم کفایت می‌کند، بیشتر از این را قبول نمی‌کنم.

مدنی درباره دلتنگی خود برای کار در سینما طی ایام خانه‌نشینی خود گفت: واقعاً دلتنگ هستم. معمولاً روزها کارهایم را می‌کنم و دل‌خوشی‌ام این است که زودتر پای تلویزیون بنشینم. از حوالی ساعت ۸ پای تلویزیون هستم. خیلی دوست دارم مجدد جلوی دوربین ایفای نقش کنم و امیدوارم این بلای کرونا به خواست خدا و به حق همین شب‌ها و روزهای عزیز رمضان که پشت‌سر گذاشتیم، از دنیا برچیده شود. کاش خدا به حال ما ترحم کند.

وی با اشاره به اینکه می‌داند او را «مادر سینما» خطاب می‌کنند، درباره واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان و تقاضاهایی مانند گرفتن عکس از سوی آن‌ها هم گفت: تقاضای گرفتن عکس را فقط از طرف خانم‌ها قبول می‌کنم و واقعاً هم دوست دارم که مردم چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهند. شما نمی‌دانید مردم چقدر نسبت به ما محبت دارند و واقعاً من را شرمنده محبت خود می‌کنند. در غم و شادی در هر جایی که حاضر می‌شوم، مردم گرد من جمع می‌شوند.

بازیگر فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» ادامه داد: همین چند وقت پیش برای درگذشت یکی از بستگان به بهشت زهرا رفته بودم و آنجا هم مردم ابراز لطف داشتند. ای کاش همیشه مردم دلشان خوش باشد و غم برای هیچ‌کس نباشد. ای کاش همین دلخوشی‌های کوچک را همیشه داشته باشیم. از خدا هم می‌خواهم که روزی سینمای ایران در دنیا نامدار شود. دوست دارم سینمای ایران به موفقیت‌هایی دست پیدا کند که برای همه مردم و برای کشورم باشد. علاقه هم دارم موفقیت جوانان را در این حوزه ببینم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» درباره نزدیک بودن نقش‌هایی که تا به امروز ایفا کرده است به شخصیت واقعی خود هم گفت: من واقعاً همین هستم و دروغ نمی‌توانم بگویم. همه دوست و فامیل هم به من می‌گویند در فیلم‌ها انگار خودت هستی و انگار در خانه خودت داری با ما حرف می‌زنی. من هیچ مشکلی هم با دوربین ندارم. برخی شاید از حضور در مقابل دوربین وحشت داشته باشند اما من از زمانی که شهاب در دانشگاه پذیرفته شد، برای پروژه خودش و فیلم‌های مربوط به پایان‌نامه دوستانش مقابل دوربین می‌رفتم. شده بودم بازیگر مفت و مجانی جوان‌ترها (می‌خندد)!

وی با تأکید براینکه از طریق کارگردانی پسرش بعدها به سینما و تلویزیون هم ورود کرده است ادامه داد: واقعاً این نانی است که من از دولت شهاب می‌خورم. من زمانی که ازدواج کردم تا کلاس نهم سواد داشتم، از دولتی پدرم، ادبیات بسیار خوبی داشتم و انشاهایی که می‌نوشتم همواره بهترین بود. من هیچ گاه ناسپاس نیستم و هر کس را که به من محبتی کرده باشد، فراموش نمی‌کنم. بعدها دیپلم گرفتم و برای یک سال هم به‌صورت پیمانی معلمی کردم. بعد از آن در کنکور مربی‌گری کودکان شرکت کردم و رتبه چهارم را کسب کردم. تا به امروز هم هر کاری که کرده‌ام، خدا بهتر از هر کسی می‌داند، هیچ گاه کم نگذاشته‌ام. الان هم در بازیگری سینما و تلویزیون محال است درباره پول و دستمزد صحبت کنم و معمولاً شهاب در این زمینه‌ها توافق می‌کند.

این بازیگر در پایان گفت: به هر کسی هم که می‌رسم از او می‌خواهم ایرادهای کارم را به من بگوید تا بتوانم ایرادهایم را رفع کنم و کار آدم‌هایی که سراغم می‌آیند را خراب نکنم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

جزییات تازه از اولین ساخته سینمایی آهنگساز اسکاری «محمد(ص)»

جزییات تازه از اولین ساخته سینمایی آهنگساز اسکاری «محمد(ص)»
2022-05-24T16:57:01+04:30
رحمان گفت در ساخت موسیقی فیلم از تجربه‌اش در فیلم «محمد رسول‌الله» مجید مجیدی بهره برد.

نشان ویژه فرهنگستان هنر به هادی حجازی‌فر رسید

نشان ویژه فرهنگستان هنر به هادی حجازی‌فر رسید
2022-05-24T15:50:22+04:30
در آستانه سالروز فتح خرمشهر فرهنگستان هنر طی مراسمی لوح ویژه خود را با عنوان «فَرِّ فرهنگستان هنر» به هادی حجازی‌فر برای فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» اهدا کرد.

شبکه خبر را برای «متروپل» به خط کردیم، گفتند بس است!/ تحت فشاریم

شبکه خبر را برای «متروپل» به خط کردیم، گفتند بس است!/ تحت فشاریم
2022-05-24T15:23:42+04:30
پیمان جبلی رئیس رسانه ملی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شریف،‌ تأکید کرد که سند تحول سازمان صداوسیما خردادماه امسال منتشر خواهد شد.

افزایش سریال‌های بی‌کیفیت از ترس «ماهواره»/ سند تحول خرداد می‌رسد

افزایش سریال‌های بی‌کیفیت از ترس «ماهواره»/ سند تحول خرداد می‌رسد
2022-05-24T14:57:02+04:30
پیمان جبلی رئیس رسانه ملی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شریف،‌ تأکید کرد که سند تحول سازمان صداوسیما خردادماه امسال منتشر خواهد شد.

«هیچ‌کس نخوابد» و «رخ» را می‌سازم/ یک مستند دیگر با موضوع ورزشی

«هیچ‌کس نخوابد» و «رخ» را می‌سازم/ یک مستند دیگر با موضوع ورزشی
2022-05-24T12:43:42+04:30
سام کلانتری می‌گوید در حال ساخت دو مستند «هیچ‌کس نخوابد» و «رخ» یکی با موضوع ورزشی و دیگری درباره یکی از نقاشان شناخته شده کشور را می‌سازد.

در قضاوت عدالت را مدنظر قرار دادیم/جذابیت‌های منحصر به فرد

در قضاوت عدالت را مدنظر قرار دادیم/جذابیت‌های منحصر به فرد
2022-05-24T12:30:24+04:30
فاطمه گودرزی عضو هیأت داوران بخش مسابقه ایران جشنواره پویانمایی بیان کرد که در قضاوت عدالت را مد نظر قرار دادیم.

گفتگوی معاون سیما با دانشجویان صداوسیما/ در ساختار اداری باید جنگید

گفتگوی معاون سیما با دانشجویان صداوسیما/ در ساختار اداری باید جنگید
2022-05-24T12:30:23+04:30
محسن برمهانی در دیداری صمیمانه با دانشجویان دانشگاه صداوسیما از آن‌ها خواست برای رفع مشکلات خود تلاش کنند.

گفتگوی معاون سیما با دانشجویان صداوسیما/ شورش نه ولی تلاش کنید!

گفتگوی معاون سیما با دانشجویان صداوسیما/ شورش نه ولی تلاش کنید!
2022-05-24T12:03:43+04:30
محسن برمهانی در دیداری صمیمانه با دانشجویان دانشگاه صداوسیما از آن‌ها خواست برای رفع مشکلات خود به جای شورش علیه سیستم،‌ تلاش کنند.

کارگاه «روایت یاران» تصویرگر گوشه‌ای از زندگی شهید جهان‌آرا است

کارگاه «روایت یاران» تصویرگر گوشه‌ای از زندگی شهید جهان‌آرا است
2022-05-24T08:03:42+04:30
مدیر مرکز هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی هنری روایت فتح بیان کرد کارگاه «روایت یاران» از اول تا سوم خرداد در مسجد جامع خرمشهر برپاست و در این کارها به فرازی از زن...

ساخت ۲ پلاتوی تئاتر در خرمشهر و آبادان/ بخش خصوصی ورود کند

ساخت ۲ پلاتوی تئاتر در خرمشهر و آبادان/ بخش خصوصی ورود کند
2022-05-24T08:03:41+04:30
دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر «فتح خرمشهر» اعلام کرد با حمایت منطقه آزاد اروند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲ پلاتوی تئاتر در شهرهای خرمشهر و آبادان...

جشن‌های آزادسازی خرمشهر لغو شد/ همدردی با داغدیدگان متروپل

جشن‌های آزادسازی خرمشهر لغو شد/ همدردی با داغدیدگان متروپل
2022-05-23T19:43:51+04:30
ستاد مردمی سالگرد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر «شهری در آسمان»؛ به احترام داغدیدگان حادثه متروپل آبادان، جشن بزرگ چهل‌امین سالگرد آزادسازی خرمشهر را لغو کرد.

از «نوبت ظفر» تا «خرمشهرها»/ «هنر» مهمترین ابزار تبیین است

از «نوبت ظفر» تا «خرمشهرها»/ «هنر» مهمترین ابزار تبیین است
2022-05-23T17:03:41+04:30
سید احسان باقری، توضیحاتی درباره نمایشگاه عکس «نوبت ظفر» که حاوی عکس‌های دیده نشده عملیات بیت‌المقدس یا همان آزادسازی خرمشهر است، ارائه کرد.

برنامه پنج ساله تحولی انجمن سینمای جوانان ایران ابلاغ شد

برنامه پنج ساله تحولی انجمن سینمای جوانان ایران ابلاغ شد
2022-05-23T15:30:21+04:30
رئیس سازمان سینمایی خط مشی، سیاست‌گذاری و خطوط کلی فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران را در دوره جدید اعلام کرد.

رویکرد «امیدیه» در سال جدید/ تأکید برنامه بر کارآفرینی است

رویکرد «امیدیه» در سال جدید/ تأکید برنامه بر کارآفرینی است
2022-05-23T15:17:01+04:30
مدیرگروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما از تغییرات در رویکردهای برنامه «امیدیه» در فضای اقتصادی و همچنین آیتم ویژه آن در حوزه معرفی کتاب سخن گفت.

روایت سینمایی از ترور مقابل چشم همسر/ «هناس» خرداد اکران می‌شود

روایت سینمایی از ترور مقابل چشم همسر/ «هناس» خرداد اکران می‌شود
2022-05-23T14:50:21+04:30
فیلم سینمایی «هناس» با پرداختی به زندگی شهید داریوش رضایی نژاد از اواسط خرداد راهی اکران در سینماهای سراسر کشور می‌شود.

رویکرد «امیدیه» در سال جدید/ با دوره تحولی رسانه ملی تغییر کردیم

رویکرد «امیدیه» در سال جدید/ با دوره تحولی رسانه ملی تغییر کردیم
2022-05-23T14:23:41+04:30
مدیرگروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما از تغییرات در رویکردهای برنامه «امیدیه» در فضای اقتصادی و همچنین آیتم ویژه آن در حوزه معرفی کتاب سخن گفت.

عکس‌های دیده نشده از عملیات بیت‌المقدس روی دیوار رفت

عکس‌های دیده نشده از عملیات بیت‌المقدس روی دیوار رفت
2022-05-23T14:10:21+04:30
نمایشگاه عکس «نوبت ظفر» به مناسبت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر صبح دوشنبه دوم خردادماه در گالری خانه عکاسان ایران افتتاح شد.

تشکیل شورای نظارتی در تئاتر شهر/ حل مشکلات توسط غیردولتی‌ها

تشکیل شورای نظارتی در تئاتر شهر/ حل مشکلات توسط غیردولتی‌ها
2022-05-23T12:10:21+04:30
آیین تکریم و معارفه مدیریت تئاتر شهر عصر روز یکشنبه اول خرداد با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارکنان تئاتر شهر، مدیران و تعدادی از...

«طهران، باران بهاری» نام یک کنسرت شد/ اجرا در تالار وحدت

«طهران، باران بهاری» نام یک کنسرت شد/ اجرا در تالار وحدت
2022-05-23T10:10:22+04:30
سینا ذکایی از نوازندگان شناخته شده سازهای بادی روز نهم خرداد سال جاری همراه با تعدادی دیگر از هنرمندان نوازنده کنسرت «طهران، باران بهاری» را برگزار می‌کند.

استعفای نمایندگان صنوف از شورای راهبردی اکران/ دلیل اختلاف چیست؟

استعفای نمایندگان صنوف از شورای راهبردی اکران/ دلیل اختلاف چیست؟
2022-05-23T10:10:21+04:30
نمایندگان صنوف سینمایی به دلیل برخی اختلافات با مسئولان سازمان سینمایی از ادامه همراهی با شورای راهبردی اکران استعفا دادند.

عادت به مناسبات سرکوب در «میز»/ وقتی گفتمان اهمیت چندانی ندارد

عادت به مناسبات سرکوب در «میز»/ وقتی گفتمان اهمیت چندانی ندارد
2022-05-23T09:30:21+04:30
کارگردان نمایش «میز» با اشاره به ویژگی‌های این اثر نمایشی عنوان کرد در این اجرا ترجیح داده دیالوگ را تا حد امکان حذف و اثر را به نمایشی صامت نزدیک کند.

سریال «موسی(ع)» حاتمی‌کیا یک «ابرپروژه» است/ خبری از توقف نیست

سریال «موسی(ع)» حاتمی‌کیا یک «ابرپروژه» است/ خبری از توقف نیست
2022-05-23T09:30:21+04:30
روابط عمومی سیمافیلم با اشاره به وضعیت تولید سریال «موسی» خبر داد که تاکنون ۳۰ قسمت از این مجموعه به طور کامل بازنویسی شده و همچنان بازنویسی ادامه دارد.

کارت سینما به مخاطبان ارایه می‌شود/ اعلام برنامه تعطیلی سینماها

کارت سینما به مخاطبان ارایه می‌شود/ اعلام برنامه تعطیلی سینماها
2022-05-22T20:43:42+04:30
در جلسه شورای راهبردی اکران برنامه تعطیلی سینماها در روز جمعه ششم خرداد اعلام شد.

افتتاح ۲ نمایشگاه جدید حوزه هنری/ عکس‌های دیده نشده خرمشهر

افتتاح ۲ نمایشگاه جدید حوزه هنری/ عکس‌های دیده نشده خرمشهر
2022-05-22T17:10:22+04:30
نمایشگاه نقاشی «شهر آسمانی» و نمایشگاه عکس «نوبت ظفر» شامل عکسهایی دیده نشده از عملیات بین المقدس (آزادسازی خرمشهر) در حوزه هنری افتتاح می شوند.

اعلام ویژه‌ برنامه‌های حوزه هنری به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر

اعلام ویژه‌ برنامه‌های حوزه هنری به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر
2022-05-22T13:23:42+04:30
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ویژه‌ برنامه‌های این مرکز برای چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر را اعلام کرد.

رویا تیموریان وارد هیأت مدیره خانه تئاتر شد/ معرفی نفرات جدید

رویا تیموریان وارد هیأت مدیره خانه تئاتر شد/ معرفی نفرات جدید
2022-05-22T10:57:03+04:30
اعضای جدید هیأت مدیره مرکزی خانه تئاتر انتخاب و معرفی شدند.

سابقه سیاه صهیونیست‌ها در قتل خبرنگاران/ شیرین اولین قربانی نبود

سابقه سیاه صهیونیست‌ها در قتل خبرنگاران/ شیرین اولین قربانی نبود
2022-05-22T10:57:02+04:30
سابقه سیاه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن خبرنگاران در برنامه این هفته «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» شبکه پرس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

زندگی دراماتیک زنان خرمشهر و جنگ در سیما/ افسانه بایگان روایت کرد

زندگی دراماتیک زنان خرمشهر و جنگ در سیما/ افسانه بایگان روایت کرد
2022-05-22T10:43:41+04:30
برنامه «سطر آخر» به تهیه کندگی محمدامین نوروزی به گفتگو و خوانش روایت‌هایی از کتاب‌های پرفروش دفاع مقدسی درباره همسران شهدا می‌پردازد.

مدیر مجموعه تئاتر شهر تغییر کرد/ طاهری جایگزین گله‌دارزاده شد

مدیر مجموعه تئاتر شهر تغییر کرد/ طاهری جایگزین گله‌دارزاده شد
2022-05-22T10:03:42+04:30
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمدجواد طاهری را به عنوان مدیر مجموعه تئاترشهر منصوب کرد.

کمدی می‌سازم برای حرف‌های تلخم/ «ستاره سینما» در آستانه پیش تولید

کمدی می‌سازم برای حرف‌های تلخم/ «ستاره سینما» در آستانه پیش تولید
2022-05-22T08:43:42+04:30
عادل تبریزی کارگردان سینما عنوان کرد که «ستاره سینما» در آستانه پیش تولید است.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)