میرنیوز

نقش درخشان زندگی‌ام را بازی نکرده‌ام/ پخته‌ترین آثار در ۱۰ سال پیش

نقش درخشان زندگی‌ام را بازی نکرده‌ام/ پخته‌ترین آثار در ۱۰ سال پیش 2022-04-19T15:20:41+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم نوروزی که شب گذشته ۲۹ فروردین مهمان برنامه «رخ به رخ» بود با اشاره به برداشت‌های نادرست از گفتگوهایش بیان کرد: من آمده‌ام اینجا که آخرین گفتگوی خود را در زندگی چه تلویزیونی و چه مطبوعاتی با هر رسانه‌ای انجام داده باشم. پیش از این یک تجربه ناموفق گفتگو داشتم. البته خودِ تجربه خیلی بد نبود اما حواشی ایجاد شده مرا اذیت کرد.

وی در توضیحی بیشتر افزود: بخشی از دوستان رسانه‌ای ما که علاقه‌مند به معرفی‌های تک‌پاراگرافی و دو پاراگرافی از تمام شخصیت و سابقه کاری افراد هستند و دارند کارشان را هم انجام می‌دهند به پس و پیش صحبت‌ها کاری نداشته و دریافت خودشان را منتشر کردند.

بازیگر «نفس گرم» ادامه داد: در همین گفتگوی اخیر از من پرسیده شد که هیچ‌وقت در زندگی بی‌انگیزه و ناامید شده‌ام؟ که من هم پاسخ مثبت دادم و گفتم در این ۱۰ سال گذشته از این اتفاقات زیاد افتاده است. من هرگز نگفتم که پشیمان شدم که بازیگر هستم. متاسفانه از زبان من تیتر کردند که «از بازیگر شدن پشیمانم» چون در ۱۰ سال گذشته اتفاقات مختلفی افتاده است.

وی در ادامه افزود: اتفاقاً من در ۱۰ سال گذشته درخشان‌ترین و پخته‌ترین کارهایم را انجام داده‌ام. در همین بازه زمانی من دانشگاه رفتم، نزدیک ۵۰ سالگی فوق لیسانسم را گرفتم. در همین دهه من بازیگر برتر سال تئاتر شدم به خاطر بازی در نقش مورسو در نمایش بیگانه. از سال ۹۳ تا ۹۸ که من در دانشگاه هنر تهران درس می‌خواندم حدود ۱۲ تئاتر حرفه‌ای و سنگین کار کردم. در همین سال‌ها من سریال‌های «بوم و بانو»، «وارش»، «معمای شاه»، «ایراندخت» و بسیاری از سرالس‌هایی را کار کردم که خیلی دوست‌شان دارم، اینها همه ثمره ۱۰ سال گذشته است.

بازیگر «یوسف پیامبر» گفت: بله من آنجا گفتم کمی بی‌انگیزه شدم. این معرفی رسانه‌ای از کسی که در حوزه تصویر کار می‌کند قشنگ نیست. یک عبوری از کنارت می‌کنند و یک برخورد کوتاه مدت را تیتر می‌کنند باعث می‌شود برداشت‌های نادرستی از آدم منتشر شود.

نوروزی ادامه داد: دوست داشتم بیایم اینجا یک بار صادقانه گپ بزنیم و بگویم آقا این چهره‌ای که از من می‌شناسید قاتل، نقش منفی، اخمو، عبوس، پس از باران و … تمام شد. این‌ها مال زندگی شخصی من نیست. من آدم منضبطی هستم، اصول‌گرا هستم و روی اصولی که در کارم دارم، فکر می‌کنم هر چیزی باید جای خودش باشد.

آرزویم یک پشت صحنه آرمانی است

وی ادامه داد: تصورم این است که رفتار پشت‌صحنه گروه‌های فیلم‌سازی ما درگیر عادت‌های غلط و جا افتاده‌ای است. یعنی به محض اینکه پیش تولید شروع می‌شود می‌گویند خب گروه گریم، تدارکات، سرویس و … می‌خواهیم، یک چیزهایی در ذهن‌مان جا افتاده که این‌ها را باید بچینیم توی پیش تولید و در چیدمان عوامل، عناصر و رده بندی به نیازهایی که برای تولید یک اثر وجود دارد دقت نمی‌کنیم و خلاق عمل نمی‌کنیم.

این بازیگر عنوان کرد: من یکی از آرزوهایم این است که فیلم بسازم برای اینکه بتوانم یک پشت صحنه آرمانی درست کنم. پشت صحنه‌ای باشد که کسی در آن فریاد نزند، آدم اضافی نایستد. بگویند سکوت آماده آماده. توضیح اضافی نمی‌خواهد، یک آدمی را که انتخاب کردیم و می‌دانیم درست است و به او باور داریم.

بازیگر «تب» درباره حضور در فضای مجازی ادامه داد: من هرگز از حاشیه کارم نان نخوردم. اینکه ما در تلویزیون کار کردیم و قواعد بازی تبلیغاتی، به قول فرنگی‌ها پرزنت کردن خودمان و بازی‌های اینستاگرامی و فضای مجازی را بلد نبودیم یا بلد نبودیم برویم در مدلینگ و تجارت‌های دیگر دلیل بر دون‌پایه بودن من نسبت به آنهایی نیست که در صف اول سینمای خانگی یا سینما دارند کار می‌کنند. ما درجه دو نیستیم. تنوع کاری من بسیار وسیع‌تر از بخشی از کسانی هست که نامبر وان سینما هستند. اصلاً دلیل نمی‌شود که من چون سیمرغ دستم نبوده یا جایزه حافظ، یا اخبار حاشیه‌ای در اینستاگرام ندارم کارم را بلد نباشم به هر حال من که بیکار نمی‌مانم.

نقش درخشان زندگی‌ام را هنوز بازی نکرده‌ام

وی ادامه داد: من نقش درخشان زندگی‌ام را شاید هنوز بازی نکرده‌ام. یک نقش می‌خواهم که یک انفجاری در کار حرفه‌ای من باشد، دلم می‌خواهد رابینسون کروزوئه یا تارزان بازی کنم، یک ضد قهرمان، یک ابر قهرمان، من هنوز دلم می‌خواهد هملت بازی کنم، یک نقطه اوجی باشد که لااقل این اندوخته من یک جایی تبلور پیدا کند.

بازیگر «وارش» درباره تجربه بازی در سریال‌های رمضانی گفت: «چراغ های خاموش» که در گروه کودک تولید شد یک سریال رمضانی بود. شاید اولین بازی مهدی سلوکی بود که به همراه من و رضا حیدری سه جوانی بودیم که موتور سوار بودیم. آن موقع جوان‌تر بودم و موهای بلندی داشتم. بعدش «روز حسرت» را با آقای سیروس مقدم کار کردم. «نردبام آسمان» هم به ضرورت ماه رمضان پخش شد ولی عنوان سریال ماه رمضانی نداشت.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

«خرمشهرها» رونمایی شد/ یک پلان سینمایی از افتخارات در قالب یک عکس

«خرمشهرها» رونمایی شد/ یک پلان سینمایی از افتخارات در قالب یک عکس
2022-05-25T18:37:03+04:30
عکس صحنه پردازی شده «خرمشهرها» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حوزه هنری رونمایی شد.

درخواست فرزند مدیر فقید/ لطفا مراسم سالگرد برگزار نکنید

درخواست فرزند مدیر فقید/ لطفا مراسم سالگرد برگزار نکنید
2022-05-25T18:10:23+04:30
فرزند مرحوم علی مرادخانی معاون اسبق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که خرداد سال گذشته دارفانی را وداع گفت در اولین سالگرد درگذشت پدر فقیدش متنی را منتش...

طرح یک درخواست از فرزند مدیر فقید/ لطفا مراسم سالگرد برگزار نکنید

طرح یک درخواست از فرزند مدیر فقید/ لطفا مراسم سالگرد برگزار نکنید
2022-05-25T15:30:23+04:30
فرزند مرحوم علی مرادخانی معاون اسبق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که خرداد سال گذشته دارفانی را وداع گفت در اولین سالگرد درگذشت پدر فقیدش متنی را منتش...

پیام تسلیت رئیس بنیاد روایت در پی درگذشت مریم کاظم‌زاده

پیام تسلیت رئیس بنیاد روایت در پی درگذشت مریم کاظم‌زاده
2022-05-25T15:17:04+04:30
رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح درگذشت مریم کاظم‌زاده را تسلیت گفت.

«گورکن» جلوی دوربین رفت/ روایتی از یک داستان معمایی در دهه ۵۰

«گورکن» جلوی دوربین رفت/ روایتی از یک داستان معمایی در دهه ۵۰
2022-05-25T14:37:02+04:30
فیلم کوتاه «گورکن» به کارگردانی داوود مرادیان جلوی دوربین رفت.

انتشار فراخوان دوره جدید ارسال طرح به خانه مستند

انتشار فراخوان دوره جدید ارسال طرح به خانه مستند
2022-05-25T13:57:03+04:30
خانه مستند فراخوان دوره جدید ارسال طرح را پس از ۲ سال منتشر کرد.

در فقدان هنرمندی که تا پایان عمر در خط انقلاب ماند

در فقدان هنرمندی که تا پایان عمر در خط انقلاب ماند
2022-05-25T13:43:42+04:30
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مریم کاظم‌زاده نخستین بانوی عکاس جنگ تحمیلی و همسر شهید علی اصغر وصالی را تسلیت گفت.

نمایش‌ دعوت شده به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان معرفی شد

نمایش‌ دعوت شده به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان معرفی شد
2022-05-25T13:30:24+04:30
نمایش دعوت شده به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان در حالی اعلام شد که از هم اکنون گروه‌های ایرانی متقاضی شرکت در جشنواره‌های تئاتری کشورهای ارمنستان و گرجستان می‌...

آغاز اجراهای «شب بخیر، مادر» در تماشاخانه سپند

آغاز اجراهای «شب بخیر، مادر» در تماشاخانه سپند
2022-05-25T13:30:23+04:30
نمایش «شب بخیر، مادر» به کارگردانی احسان حسینخانی از شامگاه سوم خرداد در تماشاخانه سپند روی صحنه رفت.

نماهنگ «پنجاه و نُه ۶۱» تماشایی شد/ «تو خرداد از نو شکوفا شدیم»

نماهنگ «پنجاه و نُه ۶۱» تماشایی شد/ «تو خرداد از نو شکوفا شدیم»
2022-05-25T13:03:43+04:30
نماهنگ «پنجاه و نُه ۶۱» از جمله آثار تصویری جدیدی است که همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

اولین نشست «سایه روشن ارکستر ملی» برگزار شد/ تبارشناسی یک اصطلاح

اولین نشست «سایه روشن ارکستر ملی» برگزار شد/ تبارشناسی یک اصطلاح
2022-05-25T12:43:43+04:30
نخستین نشست تخصصی همایش سایه روشن ارکستر ملی با عنوان «برداشت‌ها از چیستی و جایگاه این ارکستر» سوم خرداد در تالار رودکی برگزار شد.

مرحوم کاظم زاده اسوه ای از یک بانوی رزمنده و هنرمند بود

مرحوم کاظم زاده اسوه ای از یک بانوی رزمنده و هنرمند بود
2022-05-25T12:43:42+04:30
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت مریم کاظم زاده نخستین عکاس زن در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

سامان احتشامی با «باغ ایران» می آید

سامان احتشامی با «باغ ایران» می آید
2022-05-25T12:30:25+04:30
تازه ترین آلبوم سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز با عنوان «باغ ایران» طی روزهای پیش رو در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

انجمن سینمای جوانان بازوی اجرایی سازمان سینمایی در استان‌هاست

انجمن سینمای جوانان بازوی اجرایی سازمان سینمایی در استان‌هاست
2022-05-25T12:30:24+04:30
جلسه محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و معاونان این سازمان با موضوع بررسی برنامه‌های انجمن در سال‌جاری برگزار شد.

رییس سازمان سینمایی پرتغال زیر چتر سینمای ایران قرار گرفت

رییس سازمان سینمایی پرتغال زیر چتر سینمای ایران قرار گرفت
2022-05-25T12:30:23+04:30
رئیس سازمان سینمایی پرتغال در چتر سینمای ایران در بازار کن حضور پیدا کرد و درباره تعاملات سینمایی بین ۲ کشور ایران و پرتغال گفتگو کرد.

هند سالن‌های سینما را زیاد می‌کند

هند سالن‌های سینما را زیاد می‌کند
2022-05-25T12:30:22+04:30
هند با وجود داشتن بزرگ‌ترین صنعت فیلم در جهان از نظر تولید، یکی از کم‌ترین تعداد پرده‌های سینما را دارد، اما قصد دارد تا این امر را تغییر دهد.

جراحی جمال اجلالی بازیگر پیشکسوت کنسل شد/ بهبود وضعیت جسمانی

جراحی جمال اجلالی بازیگر پیشکسوت کنسل شد/ بهبود وضعیت جسمانی
2022-05-25T10:57:02+04:30
سعیده خلیلی همسر جمال اجلالی بیان کرد که جراحی جمال اجلالی که به دلیل بیماری گوارشی بستری شده بود، کنسل شد.

خواننده پاپ و تولید یک آلبوم اختصاصی برای «پلیس»

خواننده پاپ و تولید یک آلبوم اختصاصی برای «پلیس»
2022-05-25T10:43:43+04:30
محسن توسلی از خوانندگان فعال حوزه تولید آثار انقلابی ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از تمرکز ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایرانی برای تولید آثار موضو...

جراحی جمال اجلالی کنسل شد/ بهبود وضعیت جسمانی

جراحی جمال اجلالی کنسل شد/ بهبود وضعیت جسمانی
2022-05-25T10:43:42+04:30
سعیده خلیلی همسر جمال اجلالی بیان کرد که جراحی جمال اجلالی که به دلیل بیماری گوارشی بستری شده بود، کنسل شد.

مریم کاظم‌زاده عکاس جنگ و همسر شهید اصغر وصالی درگذشت

مریم کاظم‌زاده عکاس جنگ و همسر شهید اصغر وصالی درگذشت
2022-05-25T09:50:22+04:30
مریم کاظم‌زاده عکاس جنگ و همسر شهید اصغر وصالی در ۶۶ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان، آسمانی شد.

مریم کاظم‌زاده عکاس جنگ و همسر شهید وصالی درگذشت

مریم کاظم‌زاده عکاس جنگ و همسر شهید وصالی درگذشت
2022-05-25T09:37:02+04:30
مریم کاظم‌زاده عکاس جنگ و همسر شهید اصغر وصالی در ۶۶ سالگی بر اثر ابتلابه سرطان، آسمانی شد.

روایت جزئیات شهادت شیرین ابو عاقله از زبان همکارش

روایت جزئیات شهادت شیرین ابو عاقله از زبان همکارش
2022-05-25T09:10:22+04:30
روایت دردناک به شهادت رسیدن شیرین ابو عاقله از زبان خبرنگاری که در زمان کشته شدن شیرین کنار او بود در پرس تی‌وی مطرح شد.

ماجراهای عجیب «دختری در قطار»/ تئاتر برای مسئولان ضرورت شود

ماجراهای عجیب «دختری در قطار»/ تئاتر برای مسئولان ضرورت شود
2022-05-25T08:17:02+04:30
حمیده مقدسی کارگردان نمایش «دختری در قطار» درباره ویژگی های این اثر نمایشی که این روزها در حوزه هنری روی صحنه است، توضیحاتی ارائه داد.

«ضد»، «هناس» و «شادروان»به کن رسید/ مذاکرات مثبت برای تولید مشترک

«ضد»، «هناس» و «شادروان»به کن رسید/ مذاکرات مثبت برای تولید مشترک
2022-05-25T06:30:23+04:30
الهه طاهایی مدیر مرکز بین‌الملل سازمان سینمایی سوره به ارایه توضیحاتی درباره بازار جشنواره فیلم کن پرداخت.

جزییات تازه از اولین ساخته سینمایی آهنگساز اسکاری «محمد(ص)»

جزییات تازه از اولین ساخته سینمایی آهنگساز اسکاری «محمد(ص)»
2022-05-24T16:57:01+04:30
رحمان گفت در ساخت موسیقی فیلم از تجربه‌اش در فیلم «محمد رسول‌الله» مجید مجیدی بهره برد.

نشان ویژه فرهنگستان هنر به هادی حجازی‌فر رسید

نشان ویژه فرهنگستان هنر به هادی حجازی‌فر رسید
2022-05-24T15:50:22+04:30
در آستانه سالروز فتح خرمشهر فرهنگستان هنر طی مراسمی لوح ویژه خود را با عنوان «فَرِّ فرهنگستان هنر» به هادی حجازی‌فر برای فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» اهدا کرد.

شبکه خبر را برای «متروپل» به خط کردیم، گفتند بس است!/ تحت فشاریم

شبکه خبر را برای «متروپل» به خط کردیم، گفتند بس است!/ تحت فشاریم
2022-05-24T15:23:42+04:30
پیمان جبلی رئیس رسانه ملی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شریف،‌ تأکید کرد که سند تحول سازمان صداوسیما خردادماه امسال منتشر خواهد شد.

افزایش سریال‌های بی‌کیفیت از ترس «ماهواره»/ سند تحول خرداد می‌رسد

افزایش سریال‌های بی‌کیفیت از ترس «ماهواره»/ سند تحول خرداد می‌رسد
2022-05-24T14:57:02+04:30
پیمان جبلی رئیس رسانه ملی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شریف،‌ تأکید کرد که سند تحول سازمان صداوسیما خردادماه امسال منتشر خواهد شد.

«هیچ‌کس نخوابد» و «رخ» را می‌سازم/ یک مستند دیگر با موضوع ورزشی

«هیچ‌کس نخوابد» و «رخ» را می‌سازم/ یک مستند دیگر با موضوع ورزشی
2022-05-24T12:43:42+04:30
سام کلانتری می‌گوید در حال ساخت دو مستند «هیچ‌کس نخوابد» و «رخ» یکی با موضوع ورزشی و دیگری درباره یکی از نقاشان شناخته شده کشور را می‌سازد.

در قضاوت عدالت را مدنظر قرار دادیم/جذابیت‌های منحصر به فرد

در قضاوت عدالت را مدنظر قرار دادیم/جذابیت‌های منحصر به فرد
2022-05-24T12:30:24+04:30
فاطمه گودرزی عضو هیأت داوران بخش مسابقه ایران جشنواره پویانمایی بیان کرد که در قضاوت عدالت را مد نظر قرار دادیم.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)