میرنیوز

تغییر ذائقه مردم منحصر به تلویزیون نیست/ ضیا: نخواهید اشتباه نکنم!

تغییر ذائقه مردم منحصر به تلویزیون نیست/ ضیا: نخواهید اشتباه نکنم! 2022-02-27T13:02:46+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری طرح انتخاب «چهره مردمی سال ۱۴۰۰» با حضور سیدعلی ضیا تهیه‌کننده و مجری برنامه «فرمول یک» و اصحاب رسانه‌ها امروز یکشنبه هشتم اسفند در برج میلاد برگزار شد.

علی ضیا در ابتدای این جلسه درباره طرح انتخاب «چهره مردمی» عنوان کرد: زمانی که فکر کردیم که چهره مردمی را انتخاب کنیم، برنامه‌ای خواستیم بسازیم که نمونه خارجی نداشته باشد. ممکن است غالب مردم از این طرح استقبال نکنند و سختی‌هایش هم بیشتر است مثلاً چهره‌های مردمی که ما معرفی کردیم حاضر نشدند برای خود تبلیغ کنند. روحانی‌ای داشتیم که از او خواستم خود را معرفی کند اما او از ما دلخور شد.

وی اضافه کرد: من اگر در جشنواره‌ای شرکت کنم به شما زنگ می‌زنم و می‌گویم می‌شود به من رای دهید و تبلیغ کنید ولی آن‌ها چنین کاری نمی‌کنند.

ضیا یادآور شد: در یکی از شب‌های تحویل سال که این افراد مهمان ما بودند، برای اولین بار هیچ‌یک از همکارانم نگفتند شبکه‌های دیگر چه مهمان‌هایی را آورده‌اند و من فکر می‌کنم این همان کاری است که می‌خواهم بکنم. چهره‌هایی که برای ایران جنگیدند و چهره‌های که برای کشور جان شان را گذاشتند.

معرفی چهره‌های مردمی ارزش جنگیدن دارد

این مجری تلویزیون یادآور شد: مهمترین کاری که می‌توانم انجام دهم این است که این افراد را جلوی دوربین بیاورم، هرچقدر هم سخت باشد. من چند باری گفته‌ام ممکن است چهره مردمی در تلویزیون مورد استقبال بخشی از مردم قرار نگیرد، چون ذائقه‌ها به سمت دیگری رفته است اما در نهایت این اتفاق ارزش جنگیدن را دارد.

وی اضافه کرد: ما یک تیم تحقیق داریم که سال‌ها با آنها کار می‌کنیم که برخی شان همکاران شما در سرویس‌های اجتماعی رسانه‌ها و در شهرهای مختلف هستند. همچنین از افرادی که در یک اقلیم می‌شناسیم و هم از رسانه‌ها در اقلیم‌های مختلف پرس و جو می‌کنیم. بخشی از این ۴۰ چهره را دعوت کرده‌ایم که به استودیو آمده‌اند و بعد حتی برخی کنار گذاشته شدند چون احساس کردیم با برخی نظرات ما متفاوت هستند.

علی ضیا درباره غیبت یک ساله‌اش در تلویزیون بیان کرد: من برای اولین بار است که یک سال برنامه نداشتم، شاید به این دلیل است که پارسال پربیننده‌ترین برنامه تاریخ شبکه یک را داشتیم! البته خدا لطف کرده است و ما همیشه رکوردها را جا به جا کرده‌ایم.

وی درباره حضور خانم‌ها در این طرح یادآور شد: در سه سال گذشته از میان ۱۱ نفر که اعلام شدند پنج نفر خانم بودند و این نشان می‌دهد زنان سرزمین ما وقتی پای کشورشان می‌رسد محدودیت‌ها را کنار می‌گذارند. در یکی از برنامه‌ها بخشی از صحبت‌های یکی از مهمانان ما درباره خودسوزی دختران دهدشت بود و اطمینان دارم کلی آدم دغدغه‌مند تلاش کردند برای رفع مشکل این افراد.

این برنامه‌ساز درباره برنامه تحویل سال خود نیز تصریح کرد: برنامه تحویل سال از ۲۲ اسفند شروع می‌شود که بعد از پخش سریال خواهد بود. زمان پخش این برنامه ساعت هشت شب است و در کنار چهره‌های مردمی هنرمندان و خوانندگان هم حضور خواهند داشت. هنرمندانی هم که در برنامه در کنار ما حضور دارند به دلیل فعالیت‌هایی است که در این سال داشته‌اند. مثلاً انتخاب گلاره عباسی در این پروسه به خاطر این بود که سوینا را در این سال پیگیری کرد.

خانمی که بیشتر از رئیس‌جمهور کار کرده است!

ضیا در ادامه درباره انتخاب چهره‌های مردمی عنوان کرد: فکر می‌کنم با گسترش این آدم‌ها و اینکه بیشتر آن‌ها را به چشم مردم بیاوریم، مردم می‌توانند خوبی را از بدی تمیز دهند. همه این‌ها کارهایی کرده‌اند که نمونه نداشته است. مثلاً برنامه‌ای داشتیم که خانمی گفت بیشتر از رییس‌جمهور در محله خودش کار کرده است و حتی با کتونی به برنامه ما آمده بود. فکر می‌کنم نمایش آدم خوب‌ها حال ما را خوب می‌کند و این یک الگو هستند.

وی درباره تجربه اجرای خود در وی‌اودی‌ها هم عنوان کرد: من هنوز دیداری با وی‌اودی‌ها نداشته‌ام چند سال پیش قرار بود برنامه بسازم نه اینکه اجرا کنم. برنامه‌سازی کار و شغل من است و ممکن است در هر فضایی برنامه سازی کنم. تلویزیون را به عنوان اجرا و خانه‌ام انتخاب می‌کنم. اجرا در تلویزیون حال دیگری دارد و امیدوارم تا جان دارم در تلویزیون اجرا کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره تغییر ذائقه مردم در تلویزیون و اینکه مجریان چه نقشی در پیش بردن این ذائقه به سمت سلبریتی ها و هنرمندان داشته‌اند گفت: خیلی اتفاقات افتاده است که ذائقه مردم متفاوت شده است حتی می‌شود مشکلات اقتصادی را به عنوان معیاری آورد که ذائقه‌ها را تغییر داده است.

وی اضافه کرد: رسانه‌های زیادی هم الان در حال کار هستند. می‌خواهید بگویید مجریان تلویزیون تاثیر داشتند اما اینستاگرام نبوده است؟ اصلاً نمی‌توان اینها را جدا جدا بررسی کرد بخشی در هم تنیده است و فکر نمی‌کنم اینکه می‌گویید به صورت مطلق و منحصراً تلویزیون و مجریان تلویزیون در این قضیه موثر بوده باشند.

ضیا تصریح کرد: ممکن است من هم در برنامه سازی اشتباه کردم باشم اما از من نخواهید اشتباه نکنم چون برنامه‌سازم و ممکن است باز اشتباه کنم، چون من معصوم نیستم، در برنامه سازی و معرفی سوژه و مدل حرف زدن ام اشتباه می‌کنم و تلاش می‌کنم اشتباه نکنم، امیدوارم اگر هم اشتباه کردم بتوانم عذرخواهی کنم. خلاصه اینکه این بلاها را من مجری سر مردم درنیاورده‌ام! مشکلاتی در جامعه هست که باعث می‌شود ذائقه مردم تغییر کند.

وی در پاسخ سوال دیگر خبرنگار مهر درباره بودجه امسال برنامه عنوان کرد: ما در همین حال حاضر اسپانسر نداریم و باید هزینه‌ها را مدیریت کنیم. بخشی از کارهایی که کرده‌ایم تهاتری انجام شده و هنر من باید این باشد که نسبت به هزینه‌ها مدیریت داشته باشم با این حال برنامه‌های فرمول یک با اختلاف نسبت به برنامه‌های که همگن با آن‌ها اسمش شنیده می‌شود برآورد کمتری داشته است.

گلاره عباسی که به عنوان سخنگوی هیات انتخاب بوده است به دلیل شائبه کرونای دلتا در این جلسه حضور نداشت و بیانیه هیات انتخاب چهره‌های مردمی را به صورت تلفنی قرائت کرد.

متن کامل بیانیه هیأت انتخاب «چهره مردمی» سال ۱۴۰۰

ما در طرح چهره‌ی مردمی ایران شنوای روایت‌هایی به وسعت ایران از مردمی بودیم که برای مردم این سرزمین از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و ذره‌ذره از وجودشان را برای ارتقای فرهنگ ایران به‌کار بستند. از کسانی که جان خود را به‌خطر می‌اندازنند تا جان هموطنانشان را نجات دهند تا پزشکان و پرستارانی که در دوران کرونا در مواجهه با خطر از پای ننشستند، از کسانی که خود را وقف کودکان بیمار یا نیازمند می‌کنند تا کسانی که برای حفاظت از محیط زیست از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. کسانی که همگی از جنس ما هستند و گره‌ای از کار مردم باز می‌کنند. دوربین بسیاری از رسانه‌ها به تصاویر این افراد بدهکارند و حالا زمان آن فرارسیده که دوربین‌ها را به سمت آن‌ها بچرخانیم. کار خیر و خدمت به هم‌نوع قابل ارزش‌گذاری نیست اما ما برای ساده‌شدن فرایند انتخاب این مسئولیت خطیر را پذیرفتیم. هیات انتخاب برنامه‌ی فرمول یک با حضور جمعی از فعالین فرهنگ، هنر، ورزش و سیاست پس از بحث و جمع‌بندی فراوان فعالیت ده نفر از چهره‌های مردمی را شایسته‌ی حضور در مرحله‌ی نهایی چهره‌ی مردمی ایران می‌داند. من، گلاره عباسی به‌نمایندگی از افراد حاضر در هیات انتخاب برنامه‌ی فرمول یک اسامی این ده نفر را به‌ترتیب حروف الفبا برای شما قرائت می‌کنم:

۱. اکبر رجبی

موسس مجموعه‌ی «طلوع بی‌نشان‌ها» که نزدیک به دو دهه است فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی زیادی برای اقشار آسیب‌دیده ازجمله بی‌خانمان‌ها انجام داده است. او و همکارانش حامی تخصصی افراد درگیر با معضل اعتیاد و کارتن‌خوابی هستند. آن‌ها علاوه بر کمک و درمان به بازگرداندن موثر این افراد به‌جامعه با تاثیر نگرش و یادآوری مسوولیت‌های فردی نسبت به آسیب‌دیدگان اجتماعی و مسئله‌ی بی‌خانمانی پایگاهی برای حضور آگاهانه‌ی افراد جامعه ایجاد کرده‌اند.

۲. رقیه رحمانی

زن غیوری از ایران‌زمین که در جدال مرگ‌بار با آتش، ۶ روز به دل ارتفاعات نارک زد تا از طبیعت بکر استان کهگیلویه و بویراحمد در برابر زبانه‌های آتش محافظت کند. او از سال ۹۶ به‌طور جدی با انجمن سبزگامان گچساران همکاری جدی داشته است و در این راستا فعالیت‌هایی براساس برنامه‌ریزی‌های مشخص انجام داده است. به‌طور مثال کاشت نهال در ذخیره‌گاهی به وسعت چهارده هکتار در امام زاده جعفر شهرستان گچساران یکی از اقدامات گسترده او و همراهانش است. او سال‌هاست در مهار آتش‌سوزی‌ها در ارتفاعات شرکت می‌کند.

۳. سروش صلواتیان

پسر طبیعت‌گردی که نزدیک به پنج سال است در حوالی تالاب جازموریان زندگی می‌کند و برای کودکان این منطقه شناسنامه می‌گیرد و مدرسه‌سازی انجام می‌دهد. او هم‌چنین فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی زیادی در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان انجام می‌دهد. برای مناطق کم‌برخوردار دستشویی می‌سازد و به‌ارتقای بهداشت در این مناطق کمک کند.

۴. عباس عربی

سردار خون و صلح است. کسی که تابه‌حال باعث رضایت‌گیری از صدها خانواده شده است. او تابه‌حال ۲۵۷ نفر را از چوبه‌ی دار نجات داده و هم‌چنین بیش از ۵ هزار درگیری و نزاع قومی و قبیله‌ای را حل‌وفصل کرده. او هرسال برای عروس و دامادهای بی‌بضاعت در ایام محرم و رمضان جهیزیه تهیه می‌کند و به حدود ۳۰۰ خانوار بی‌بضاعت و یتیم مواد غذایی کمک می‌کند. سازمان صلح جهانی به‌او دکترای افتخاری اهدا کرده است.

۵. حسنه عفراوی

زن عرب خوزستانی که یک تنه در برابر مشکلات معیشتی در استان خوزستان قد علم کرده است و تابه‌الان برای بیش از ۸۰۰ نفر در منطقه‌ی هور اشتغال‌زایی انجام داده. او پس از از آن‌که در ۱۴ سالگی به‌شکل سنتی ازدواج کرد و صاحب یک فرزند بود، طلاق گرفت. او تا ۲۱ سالگی کاملاً بی‌سواد بود اما ازطریق نهضت سوادآموزی متوجه استعداد خودش شد و درحال حاضر استاد دانشگاه است. او هم‌چنین پنج جلد کتاب چاپ کرده است و تمرکز اصلی او روی تنش هورالعظیم است.

۶. امید قبادی

پزشک متخصصی که سال‌هاست تمرکزش را برروی ترویج فرهنگ اهدای عضو در کشور گذاشته است و آمار اهدای عضو در کشور را چندبرابر کرده است. او مسئول آموزش تیم رضایت‌گیری برای اهدای عضو است. تاکنون بیش از هزار و پانصد رضایت‌گیری از خانواده‌ها برای اهدای عضو را در کارنامه‌اش دارد. او فعالیت‌اش برای رضایت‌گیری از خانواده‌ها را از سال ۱۳۸۳ اغاز کرده است. سال ۱۳۸۴ آمار رضایت اهدای عضو در ایران پنج درصد بود ولی امروزه با تلاش او و سفیران اهدای عضو این آمار به هفتاد درصد رسیده است

۷. ثریا مطهرنیا

معلم نمونه‌ی کردستانی که تمام توانش را وقف دانش‌آموزان بیمار و بی‌بضاعت منطقه کرده است و شهرت کارش جهانی شده و حالا نامزد دریافت بهترین معلم دنیاست. نزدیک به سی سال پیش همزمان با ورودش به مدارسی در روستاهای دورافتاده‌ی بیجار، با کودکانی روبرو شد که به خاطر فقر با رنجی ناگفتنی دست‌وپنجه نرم می‌کردند. او به آموزش اکتفا نکرد و همچون مادری دلسوز، عشق بی‌کران خود را نثار این دانش‌آموزان کرد، دانش‌آموزانی که امروز شمارشان از هزار نفر گذر کرده است.

۸. حسین موسوی

روحانی مسجد شهر واوان که سال‌هاست در این منطقه به فعالیت‌های عام‌المنفعه می‌پردازد و برای جوانان کارآفرینی می‌کند. سید حسین موسوی در زمینه‌های مختلف به‌خصوص اشتغال‌زایی برای جوانان به مردم خدمت‌رسانی کرده است. او همچنین در دوران کرونا با کمک ورزشکاران ملی‌پوش ۶۰ هزار وعده غذای گرم در ماه رمضان برای محرومان فراهم کرده است. در زمینه فرهنگی در تدوین کتاب و پویش کتاب خوانی فعالیت کرده است. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به کاشت چندهزار نهالی زیتون، جمع‌آوری پسماندهای قابل بازیافت، کمک‌رسانی در زلزله کرمانشاه، تاسیس فروشگاه خانه‌ی مهر و تولیدات ملی، تاسیس واحد دامداری و پرورش مرغ و بوقلمون در جهت اشتغال‌زایی و تاسیس باشگاه ورزشی می‌توان اشاره کرد.

۹. نقی میرزایی

نیکوکار قزوینی که سال‌هاست تمام توان خود را به‌کار بسته تا خیریه‌ای به‌نام بنیان ازدواج را تاسیس کند. او تاکنون برای یازده هزارتا دختر جهیزیه کامل تهیه کرده که از این بین به سه هزار نفر وام برای کمک هزینه ازدواج داده است.

۱۰. شرمین نادری

نویسنده و تصویرگر حوزه‌ی کودک و نوجوان که در مناطق محروم سیستان و بلوچستان به تجهیز کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌پذیرد. درجهت ادای مسئولیت اجتماعی به تجهیز و ساخت کتابخانه‌ها و مدارس در سیستان و بلوچستان کمک می‌کند و برای استارتاپ روستاتیش و جهت کمک به توسعه روستایی و همراهی با فروش محصولات روستایی قصه‌های روستایی می‌نویسد و می‌خواند. در ضمن مجموعه‌ای شش‌جلدی از کتاب‌های تاریخی برای کودک و نوجوان در نشر هوپا و کتاب مرگامرگی را در نشر بان در انتظار چاپ دارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار هنری

«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی

«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
2023-09-25T21:28:38+03:30
فیلم سینمایی «بی سر و صدا» ساخته مجیدرضا مصطفوی با پایان فیلمبرداری به زودی وارد مراحل فنی پس از تولید می‌شود.

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
2023-09-25T21:28:37+03:30
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و مجموعه تئاتر شهر میزبان چند نشست تخصصی، نمایش ویژه بانوان و نمایش های رادیویی شرکت کننده در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نم...

استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذری‌ها

استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذری‌ها
2023-09-25T21:28:37+03:30
فصل تازه کنسرت های موسیقی پاپ با برگزاری سه اجرای زنده سه خواننده این ژانر موسیقایی در سه شهر آذربایجان شرقی آغاز می شود.

زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند

زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
2023-09-25T21:28:37+03:30
نمایش رادیویی «فرشتگان خرمشهر» به کارگردانی صادق وفایی که درباره زنان مبارز و پرستار در زمان مقاومت خرمشهر است هفته اول مهر ۱۳۹۹ همزمان با هفته دفاع مقدس از ...

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
2023-09-25T21:28:37+03:30
رادیو صبا به مناسبت سالروز به امامت رسیدن ولی عصر (عج) ویژه برنامه «دست افشان» را راهی آنتن می کند.

تام هنکس دوباره به فضا می‌رود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی

تام هنکس دوباره به فضا می‌رود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
2023-09-25T21:28:36+03:30
تام هنکس برای نوشتن و روایت نمایشگاه فضایی چندجانبه در لندن همکاری می‌کند.

ناگفته‌های جنگ در «آرزم» روایت می‌شود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله

ناگفته‌های جنگ در «آرزم» روایت می‌شود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
2023-09-25T21:28:36+03:30
کارگردان مجموعه مستند «آرزم» بیان کرد که این مجموعه روایتی از جنگ دارد که تاکنون گفته نشده است.

سینمای رسول ملاقلی‌پور واکاوی می‌شود

سینمای رسول ملاقلی‌پور واکاوی می‌شود
2023-09-25T21:28:36+03:30
نشست تحلیل و بررسی سینمای زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور همزمان با هفته دفاع مقدس در موزه سینما برگزار می‌شود.

از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد

از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
2023-09-25T21:28:36+03:30
جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما ضمن اشاره به خاطرات خود از سال‌ها فعالیت در انجمن سینمای جوانان از تأثیرگذاری این انجمن در کشف استعدادهای فیلمسازی در سینمای ایر...

۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد

۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
با پایان مهلت ارسال اثر برای حضور در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، ۶۱۵ مستند ایرانی خواستار حضور در این دوره شد.

فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن

فراخوان صندوق اعتباری هنر  برای اعضای متقاضی مسکن
2023-09-25T21:28:35+03:30
با هدف حمایت از تأمین مسکن هنرمندان در مرحله اول، مقدمات اختصاص مسکن در شهر پرند، برای ۵۷۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر واجد شرایط دریافت مسکن که دارای فرزند هس...

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد

شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
2023-09-25T21:28:35+03:30
رابرت دنیرو و «اوبر» خبرهای منتشر شده درباره ایفای نقش «راننده تاکسی» توسط این بازیگر برای تبلیغات تلویزیونی بریتانیا را تکذیب کردند.

میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران

میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
2023-09-25T21:28:34+03:30
بخش روزهای سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی «مروارید جاده ابریشم» تاشکند برگزار می‌شود.

صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت می‌کند

صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت می‌کند
2023-09-25T21:28:34+03:30
رضا کیانیان به عنوان صداپیشه به نمایش «کمدی گمنام» به کارگردانی علی اصغری پیوست.

قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ

قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
2023-09-25T21:28:34+03:30
در بیست و دومین دوره مراسم سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) جایزه یک عمر فعالیت هنری به بهزاد فراهانی اهدا و از او قدردانی می‌شود.

مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه

مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه
2023-09-25T21:28:34+03:30
مستند «استوار ساقی» درباره زندان‌بان مشهور زندان قزل‌قلعه به کارگردانی میلاد محمدی در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ساخته می‌شود.

بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵

بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
2023-09-25T21:28:33+03:30
جشنواره بین المللی جایزه عکس ۵ نشست‌های تخصصی با موضوع سینما را از سوم تا نهم مهر با حضور جمعی از منتقدان و پژوهشگران حوزه سینما در خانه هنرمندان برگزار می‌کند.

«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز

«بچه زرنگ» به سینماها می‌آید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
2023-09-25T21:28:33+03:30
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری از چهارشنبه این هفته پنجم مهر ماه اکران خود را در سراسر کشور آغاز می‌کند.

معرفی راه‌یافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»

معرفی راه‌یافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
2023-09-25T21:28:33+03:30
آثار راه یافته به بخش عکس سومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» معرفی شدند.

پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم!؟»

پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم!؟»
2023-09-25T21:28:33+03:30
در آستانه اکران عمومی کمدی سینمایی «هتل» تازه‌ترین ساخته مسعود اطیابی، پوستر رسمی این فیلم منتشر شد.

بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره

بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
2023-09-25T21:28:32+03:30
محمدهادی عطایی با اشاره به فعالیت های جدیدش در مقام بازیگر و کارگردان از حضور در نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان از ۹ مهر ماه خبر داد.

فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران

فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
2023-09-25T21:28:32+03:30
پوستر مجموعه مستند «ایلستان» همزمان با اتمام تولید فصل اول رونمایی شد.

«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز

«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
2023-09-25T21:28:32+03:30
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هایپاور» که همزمان با هفته دفاع مقدس در گروه «هنروتجربه» روی پرده رفته است، به انتقادات نسبت به کیفیت این فیلم پاسخ داد.

کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دل‌ها»

کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دل‌ها»
2023-09-25T21:28:31+03:30
مدیر شبکه امید و کودک درباره تغییر کنداکتور این شبکه‌ها در هفته دفاع مقدس توضیحاتی ارائه داد.

انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید

انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
2023-09-25T21:28:31+03:30
قرارداد تاریخی برای پایان دادن به اعتصاب ۱۴۶ روزه نویسندگان به دست آمد.

صلاح نمی‌دانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره

صلاح نمی‌دانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
2023-09-25T21:28:31+03:30
نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی صبح سوم مهر در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیش‌تولید سریال‌های جدید

جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیش‌تولید سریال‌های جدید
2023-09-25T21:28:31+03:30
جزییات «جشنواره موسیقی سنتی صدا و سیما» که قرار است ۸ تا ۱۱ مهر در کردستان برگزار شود امروز ۳ مهر طی نشستی تشریح شد.

کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت می‌کنند؟

کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت می‌کنند؟
2023-09-13T13:50:12+03:30
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ارائه تسهیلات رایگان برای اعضای بالای ۶۰ سال دارای مدرک درجه یک هنری این مجموعه تحت پوشش فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...

بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان

بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان
2023-09-13T13:50:12+03:30
بنیاد جایزه ملی کتاب، دعوت از درو بریمور برای میزبانی مراسم اهدای جوایز سالانه این بنیاد را پس گرفت.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)