میرنیوز

تلویزیون ایران از "خیابان" تا "حسینیه"/ لزوم پیگیری برنامه‌های معارفی در فصل‌های جدید

 تلویزیون ایران از "خیابان" تا "حسینیه"/ لزوم پیگیری برنامه‌های معارفی در فصل‌های جدید 2020-09-06T15:36:07+04:30

خبرگزاری تسنیم- مجتبی برزگر: وقتی عزای امام حسین(ع) به کمک و مشارکت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی متوقف نشد، تلویزیون هم دوربین‌هایش را خاموش نکرد و روی سردرِ برنامه‌هایش نوشت به هیئت امام حسین(ع) خوش‌آمدید. در واقع رنگ و بوی برنامه‌های محرمی امسال همه هیئتی و تکیه‌ای شدند. رونق روضه‌های خانگی در دستور کار برنامه‌سازان قرار گرفت. 

در این میان، حسینیه ایران در شبکه یک، رنگ و بویی خاص داشت؛ هم اطلاع‌رسانی هیئت‌ها را در دستور کارش قرار داد و هم شعار "ما ملت امام حسینیم" برگرفته از کلام "حاج قاسم" به عنوان شعار محوری شبکه یک تبدیل شد. البته خیلی زود بقیه شبکه‌ها و برنامه‌ها هم این شعار را به عنوان شعائر اصلی‌شان قرار دادند. 

در گوشه دکوری که هادی صلح‌جو، محمدحسین صیرفی و مهدی آقابیگی می‌ایستادند و حرف‌هایی از امام حسین(ع) و مصائب عاشورا و کربلا می‌زدند چهره متبسم و زیبای "حاج قاسم" دیده می‌شد که اولین سالی است محرم و صفر در کنار ملت ایران نیست. رنگ و بویِ حسینیه تلویزیونی عاشورایی عاشورایی بود. وقتی صلح‌جو هم وارد دکور شد و متوجه سردرِ استودیو شدیم که نوشته بود: به هیئت امام حسین(ع) خوش آمدید.

"حسینیه ایران" چند روز قبل از محرم جای "خیابان ایران" را در تلویزیون گرفت. در مناسبت‌های ملی "خیابان" است و در روزهای عاشورایی و محرمی خصوصاً در ایام اربعین رنگ و روی حسینیه می‌گیرد. این برنامه با وجه اطلاع‌رسانی و مطالبه از شهرداری که نتوانست فضای محیطی را مثل سال‌های قبل رنگِ محرم و امام حسین(ع) بدهد. 

برنامه حسینیه ایران با پخش گزارش‌های مردمی، مرثیه‌سرایی و سخنرانی‌های مذهبی، میزبان عزاداران حسینی بود و در ادامه محرم و مناسبت‌های صفر، خصوصاً به قول یکی از مجریانش، اربعین برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند. آقابیگی اعتقاد دارد که گروه خیابان ایران و حسینیه ایران همیشه آماده‌باشند و منتظرند تا به آن‌ها بگویند روی آنتن بروید!

تلویزیون , شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه یک , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , مجریان تلویزیون ایران , ماه محرم , موکب تسنیم ,

چطور شد تلویزیون از خیابان ایران به حسینیه ایران رسید؟!

مجید خواجه‌نژاد مدیر پخش شبکه یک و متولی برنامه "حسینیه ایران" درباره اینکه چطور شد از "خیابان ایران" به "حسینیه ایران" رسید، به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: با توجه به اینکه محرم امسال شرایط ویژه‌ کرونایی داشت ما از هفته‌ها قبل با مدیریت شبکه و بچه‌های پخش در کنار گروه معارف قرار گرفتیم و پا را فراتر از برنامه و آیتم گذاشتیم و گفتیم حسینیه ایران را برپا کنیم.  به قولی کاربلدها و کارآمدها را آوردیم تا عزاداری امام حسین(ع) در استودیوی شبکه یک سیما برقرار شود. این طور شد که از خیابان ایران به حسینیه ایران رسیدیم.

تصویر متبسم "حاج قاسم" و شعار "ما ملت امام حسینیم"

وی در خصوص ساخت دکور و قرار گرفتن تصویر "حاج قاسم" و شعار ما ملت امام حسینیم، تأکید کرد: اول می‌خواستیم آیتم‌هایی بسازیم و پخش کنیم که رنگ و بوی دوران کرونایی داشته باشد، مثل سال‌های قبل نباشد. یعنی در واقع جمعیت را بدون فاصله‌گذاری نشان ندهد. کنداکتور هر روز به عاشورا نزدیک می‌شد، ساعت‌های بیشتری روی آنتن بودیم، گزارش‌های بیشتری از هیئت‌ها می‌گرفتیم. در واقع گروه‌های برنامه زنده و تولیدی ما از این هیئت به آن هیئت می‌رفتند که هم مردم در جریانِ هیئت‌ها باشند و هم این شکوه و عظمت را به رخ بکشیم. 

تصاویر زنده از کربلا و روضه از حرم حضرت رقیه(س)

خواجه‌نژاد با اشاره به قرار گرفتن برنامه‌های ویژه تصاویر زنده از کربلا و کنار حرم حضرت رقیه(س) خاطرنشان کرد: فرهنگسازی یک کوچه یک حسینیه، هر خانه یک پرچم و  روضه خانگی را بسیار جدی گرفتیم. عکس‌ها و ویدئوهای مداحانی که به خانه مادران و پدران شهید می‌رفتند را هم نشان می‌دادیم. در این راستا هر شب برنامه‌هایی را زنده و هیئت‌هایی را با چند دقیقه تأخیر مثل برنامه هیئت بنی‌فاطمه یا حاج منصور ارضی سعی می‌کردیم پخش کنیم و یا تصاویر زنده از کربلا به هنگام پخش اذان مغرب هر شب یا روضه از جوار حرم حضرت رقیه(س) جزو برنامه‌های حسینیه ایران بود. 

مدیر پخش شبکه یک سیما با بیان اینکه اولین سالی است حاج قاسم کنار ما نیست، افزود: شعار شبکه‌مان را "ما ملت امام حسینیم" قرار دادیم. و البته محور اصلی برنامه حسینیه تلویزیونی ایران هم بود؛ در دکور هم چهره متبسم و زیبای "حاج قاسم" را قرار دادیم. هر شب بخش‌هایی از فرمایشات این فرمانده شهید پخش می‌شد. سعی کردیم مردمی که نتوانستند به هیئت بروند و امسال نمی‌توانند از ایام عزاداری امام حسین(ع) در محرم و صفر بهره ببرند با این حسینیه تلویزیونی، بهترین بهره معنوی را ببرند. حتی به هنگام تعویض پرچم امام رضا(ع) و تعویض پرچم حرم حضرت عباس(ع) و امام حسین(ع) را نشان دادیم که مخاطب ما در جریان همه اتفاقات مثل سنوات قبل قرار بگیرد. 

تلویزیون , شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه یک , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , مجریان تلویزیون ایران , ماه محرم , موکب تسنیم ,

مطالبه از شهرداری؛ از مردم عقب نمانید

وی درباره بخشی از حسینیه ایران که مطالبه‌گر بود این‌چنین گفت: مهمان کمی داشتیم اما دست از مطالبه و اطلاع‌رسانی برنداشتیم. وقتی همه گلایه داشتند چرا شهرداری برای تبلیغات محیطی کاری نکرده مهمانی به نمایندگی از شهرداری داشتیم و توضیحاتی دادند که البته قانع‌کننده نبود. ما از روز اول گفتیم شهرداری از مردم عقب نماند، چون مردم خودجوش به میدان آمدند و در فقدان ایستگاه‌های صلواتی، خودشان اقداماتی در این زمینه کردند.  واقعاً سعی کردیم حسینیه باشیم.

تلویزیون , شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه یک , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , مجریان تلویزیون ایران , ماه محرم , موکب تسنیم ,

صلح‌جو: با حسینیه ایران در تلاشیم خلأ رفتن به هیئت را احساس نکنند

یکی از مجریان برنامه که اهالی قرآن هم بیشتر با نامش آشنایند، هادی صلح‌جو است. او در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  و در پاسخ به این سؤال که چقدر در دوران کرونا برای اجرا و برنامه‌سازی با چالش مواجهید، تأکید کرد: در روزهایی که به مردم می‌گوییم برای تردد غیرضروری از خانه بیرون نیایید، ما وظیفه خود می‌دانیم در استودیوهای تلویزیونی حاضر شویم و برایشان برنامه مفید و مؤثری داشته باشیم. وقتی مردم تلویزیون را روشن می‌کنند آنقدر برنامه داشته باشیم که به سراغ رسانه‌های دیگر نروند. با حسینیه ایران هم در تلاشیم خلأ رفتن به هیئت را احساس نکنند. 

ابتکار در برنامه‌سازی دینی و توجه مدیران ارشد صداوسیما

او درباره ابتکار در برنامه‌سازی دینی و توجه مدیران ارشد صداوسیما به برنامه‌های معارفی تلویزیون، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم خیلی نسبت به گذشته رشد کرده‌ایم حتی در زمینه طراحی دکور و نوع تصویربرداری و اجرا هم در این مقوله خیلی جلوتر از قبلیم. اما احساس می‌کنم که به بازتعریف در جریان برنامه‌های معارفی در تلویزیون نیازمندیم. معتقدم مهم‌ترین مشکل تلویزیون قالب‌های برنامه‌سازی است ما در فرم مشکل داریم و خیلی راحت بسنده می‌کنیم به ساده‌ترین راه برنامه‌سازی و آن برنامه‌های تاکشو یا گفت‌وگو محور است. کارشناسی بنشیند و با او حرف بزنیم؛ دوره‌ این نوع برنامه‌سازی گذشته است.

تلویزیون , شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه یک , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , مجریان تلویزیون ایران , ماه محرم , موکب تسنیم ,

همان‌گونه که "دورهمی" و "خندوانه" می‌خواهند ...

صلح‌جو افزود: همان‌طور که در جلوه‌های تکنیکی و فنی رشد کرده‌‌ایم در مدل‌های برنامه‌سازی هم باید کارهای جدیدتر کنیم این هم اتفاق نمی‌افتد مگر به واسطه توجه جدی مسئولین ارشد سازمان صداوسیما؛ یعنی باید مطالبه و پیگیری کنند. همان‌گونه که برای تولید و پخش فصل‌های متعدد "خندوانه"، "دورهمی" و یا "پایتخت" این عزم را نشان داده‌اند این مطالبه را برای برنامه‌های مؤثر مذهبی و معارفی هم داشته باشند. رهبر انقلاب فرمودند که در راه ساختن برنامه‌هایی با مضامین ارزشی و انقلابی همیشه بهترین‌ها را بخواهیم. مدت‌ها این فرمایش به در و دیوارهای سیما بود؛  معتقدم ما با این جمله رهبری فاصله داریم که رسانه دانشگاه است و رسانه یک مرکزی برای معرفت‌افزایی است! یعنی رسانه تنها وسیله سرگرمی مردم نیست ما باید در این موضوع فصل جدیدی را پیش بگیریم.

تلویزیون , شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه یک , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , مجریان تلویزیون ایران , ماه محرم , موکب تسنیم ,

حسینیه ایران تمام نشده!/ برای اربعین برنامه ویژه داریم

مهدی آقابیگی دیگر مجری این برنامه تلویزیونی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  به این نکته اشاره کرد که: از "خیابان ایران" به حسینیه ایران رسیدیم که مثل آن جنبه‌های ملی، اینجا سنت‌های عزاداری را دوباره با مخاطبین مرور کنیم. حسینیه ایران تمام نشده و برنامه‌های ویژه‌ای را در ایام صفر و به ویژه اربعین خواهد داشت. باید ببینیم برنامه پیاده‌روی اربعین به کجا خواهد رسید و هم رسالت تکیه و عزاداری و اطلاع‌رسانی را توأمان پیش می‌بریم.

تشکر مردم از پوشش نماز ظهر عاشورا

وی درباره تشکر مردم از تلویزیون به خاطر پوشش خوبِ نماز ظهر عاشورا، گفت: نکته مهم این است هر سال عزاداران از ما تشکر می‌کنند که نماز ظهر عاشورا را پوشش رسانه‌ای می‌دهیم. چون اصل و اساسِ قیام عاشورا حفظ و صیانت از این ارزش‌های اسلامی بوده که اهمیت دادن به نماز اول وقت یکی از آن‌ها است، در این محاصره و آماج حملات دشمنان.

ما برای حسینیه ایران آماده‌ایم

مجری برنامه "حسینیه ایران" درباره شرایط کرونایی و آماده‌باش گروه، تأکید کرد: گروه "خیابان ایران" و "حسینیه ایران" در آماده‌باشند؛ ما رزمنده‌ایم و هر موقع بخواهند ما آماده رفتن روی آنتیم. اما در مناسبت‌های آتی ماه صفر خصوصاً اربعین حضور فعالی خواهیم داشت. 

انتهای پیام/

 

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)