میرنیوز
به گزارش خبرگزاری تسنیم، این خواننده که عمدتا با تکیه بر کیفیت آثارش در همه این سالها پیش رفته، شب گذشته نیز بی هیچ اضافه کاری، آثارش را یک به یک در صحنه برج میلاد خواند.
در این کنسرت که به نوعی اولین کنسرت زندوکیلی در حوزه موسیقی ارکسترال به حساب میآمد آثار منتخب این خواننده پیش روی مخاطبان قرار گرفت و ارکستر خصوصی ایستگاه با سکشن زهی با گروه این خواننده اضافه شده بود تا تجربهای متفاوت پیش روی مخاطبان این خواننده قرار بگیرد.
کنسرت با قطعه «آتش در آب» آغاز شد و از همان ابتدای برنامه علی زندوکیلی قدرت بالای خود را در اجرای زنده به رخ کشید. تسلط زندوکیلی در اجرای صحنهای به مدد تجربه چندین ساله او در اجرا و خوانش آثار موسیقایی حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران به دست آمده است.
این خواننده دقیقا 10 سال پیش (از پاییز سال 1392) فعالیتهای رسمی خود را با حضور و اجرای زنده در کنسرت تئاتر «ترانههای قدیمی» (به کارگردانی محمد رحمانیان) آغاز کرد و در همه این 10 سال توانسته جایگاه هنری خود را در سطح بالایی نگه دارد.
علی زندوکیلی پس از اجرای قطعه نخست و خوش و بشی که با طرفدارانش داشت، بلافاصله به اجرای قطعه «نقاب» که در موسیقی سریال «آقازاده» مورد استفاده قرار گرفته بود، پرداخت و پس از آن قطعه ریتمیک و شیرازی «باهار شیراز» را اجرا کرد. شرایطی که از ابتدا تا انتهای کنسرت به شکلی برنامه ریزی شده بود که آثار غمگین و ریتمیک در فواصل مختلف برنامه به صورت یک در میان پیش روی مخاطبان قرار گیرد.
«بی تفاوتی» و «عطر خاطره» 2 اثر دیگری بودند که پس از اجرای این آثار پیش روی مخاطبان قرار گرفتند. آثاری که هرکدام به دلیل حال و هوای متفاوتی داشتند. نکته مهم در این کنسرت اجرای پشت سر هم آثار بود که باعث شد این خواننده تعداد بیشتری از قطعاتش را روی صحنه اجرا کند و بی هیچ مکثی سراغ قطعات دیگر میرفت.
او پس از اجرای قطعه «پریشانی»، آهنگ «لالایی» را خواند؛ قطعهای که در خواندنش تقریبا تمام سالن با او همخوانی کردند. «جانانه»، «زیباترین رویا»، «دنیای بی رحم»، «قرار من»، «باورم کن»، «روسری آبی» و «شهر غریبه» نیز دیگر آثاری بودند که تا پایان این برنامه پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.
محمود شبیری تهیه کننده این کنسرت در حاشیه این برنامه گفت: «علی زندوکیلی هر چقدر بیشتر پیش میرود، در نوع ارتباط گرفتن با مخاطبانش، جدیتر و بهتر عمل میکند. مردم دوستش دارند و همین باعث شده علی با احساس تعلق خاطر بیشتری در کنسرتها روی صحنه برود. این رابطه دو جانبه را در کنسرتهای تهران و شهرستان با تمام وجود احساس کردهایم. همیشه سعی کرده احترام متقابل به مردم را در بالاترین حد ممکن حفظ کند و این ارتباط با مخاطبان فرهیخته، کاملا دو طرفه است. جنس مخاطبان علی، از جنس مخاطب وفادار است که در هر شرایطی واقعا نسبت به این خواننده عرق دارند و این در ایران و در فضای کنونی، موضوع مهمی به شمار میرود.»
کنسرت علی زندوکیلی شب گذشته 20 آبان 1402 با حضور ارکستر خصوصی «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی در برج میلاد روی صحنه رفت.
انتهای پیام/
منبع : خبرگزاری تسنیم
پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشکباران اسرائیل
برای «بیبدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
نمایشهای کودک و ایرانی رونقبخش سالنهای دولتی
تکلیف سریال رضا شفیعیجم روشن شد
تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایدههایی جدید و پختهتر
دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
صادرات نوشتافزار ایرانی کلید خورد
قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازمالاجرا شد
تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه میآید
عملیات اجرایی آمادهسازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
گنبد آهنین چه میداند از صریر قیامت سجیل
جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
بهترین دعاها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنیصدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفتوگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبتهای امام دست نزد!
ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد