میرنیوز

خزاعی: مهم‌ترین هدف رسانه‌های غربی ناامیدسازی از کشور است/ دلمان برای برنامه‌های "شهر فرنگ" و "هفت" تنگ شده است

 خزاعی: مهم‌ترین هدف رسانه‌های غربی ناامیدسازی از کشور است/ دلمان برای برنامه‌های "شهر فرنگ" و "هفت" تنگ شده است 2022-08-15T17:31:46+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال رسانه‌های سینمایی صبح امروز دوشنبه 24 مردادماه با اجرای حمید مدقق مجری و کارشناس رسانه، برگزار شد.

در این مراسم محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، دکتر قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت، دکتر اصغر فارسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی، مجید اسماعیلی مدیر عامل موزه سینما، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران،  رسول صدرعاملی، غلامرضا موسوی، حبیب اسماعیلی و تعدادی از مدیران موسسات سینمایی از جمله عباس اسدالهی معاون اداری مالی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، سیداحد میکائیل زاده مشاور مدیرعامل مرکز، میکائیل دیانی مدیر ارتباطات و بازرگانی انجمن سینمای جوانان ایران حضور داشتند. در این آیین ویژه از چهار چهره شاخص سینمای ایران که سابقه خبرنگاری داشتند و 120 خبرنگار فعال در رسانه‌های مکتوب، شنیداری و دیداری تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم که بیش از دو ساعت به طول انجامید، رئیس سازمان سینمایی، ضمن تجلیل از مقام خبرنگاران و اهالی رسانه گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها توانستیم در کنار یکدیگر باشیم، بعد از 9 ماه قبول مسئولیت در سازمان سینمایی، موفق به حضور در جمع خبرنگاران شدم و این اتفاق خوبی است.

او با بیان اینکه افتخار می‌کنم که از اهالی رسانه بوده و هستم، ادامه داد: قطعاً طی نشستی در ماه‌های آینده، گزارش یک‌سال فعالیت سینمایی خود که از 15 مهرماه آغاز شده است را منتشر خواهم کرد و درباره مشکلات سینما به گفت‌وگو خواهیم نشست.

خزاعی با اشاره به تعطیلی برنامه سینمایی «شهرفرنگ» و برنامه «هفت» افزود: دلمان برای «شهر فرنگ» و «هفت» که از برنامه‌های راهبردی حوزه سینما بودند، تنگ شده است، امیدوارم دوباره چنین برنامه‌هایی را روی آنتن تلویزیون ببینیم.

رئیس سازمان سینمایی در ادامه گفت: ‏‎دنیای امروز دنیای رسانه‌ها و روایت‌هاست.  بی‌دلیل نیست که استکبار پس از شکست‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی به ابزار رسانه پناه آورده است. بیش از 200 رسانه وابسته به نظام سلطه به صورت رسمی علیه افکار عمومی ایران سم‌پاشی و جوسازی می‌کنند. کوچک‌ترین اظهار نظر و تحلیل هنرمند ما، چهره فرهنگی ما یا بازیگر سینما، به هجمه و ناسزای رسانه‌های غربی و کاربرانشان قرار می‌گیرد. ‎پس جنگ شروع شده است. مهم‌ترین هدف آنان پروژه ناامیدسازی است که رهبری انقلاب اشاره فرموده‌اند. پس گرفتار اتمسفر آن‌ها نشویم.

تصویر ایران قوی و زیبا غایب است

وی ادامه داد: سینمای ایران با همه افتخارات و موفقیت‌های بین‌المللی هنوز در ارائه تصویر ایران قوی و زیبا کاستی‌هایی دارد. متأسفانه گاهی مصرف‌کننده اندیشه و سلیقه‌های غرب است. ‏‎چنین خطری رسانه‌ها را هم تهدید می‌کند که باید هوشیار باشند. باید با همیاری سینما، تصویری درست و حقیقی از این سرزمین خلق کنید تا جهان ما را با آن بشناسد نه با روایت‌ها، اخبار و تصاویر دروغین.

خزاعی افزود: رسانه‌ها به دلیل قدرت تأثیرگذاری بر جامعه، همیشه در خطر نفوذ فرهنگی اتاق فکرهای دشمنان قرار دارند. پس ضروری است با آگاهی و هوشیاری نسبت به رسالت اجتماعی و ملی، به ناقل تفکرات دشمن تبدیل نشویم.  بیش از هر گروه اجتماعی، این جامعه رسانه‌ای است که باید از قلم و قدمش مراقبت کند. ‎ در عصری زندگی می‌کنیم که رسانه‌ها تا اندرونی خلوت شهروندان نفوذ کرده‌اند. پس نسبت به انتشار هر پیامی مسئولیم. در جایی مطالعه کردم  که «بیش از گلوله‌ها، کلمات آدم کشتند».  پس باید از این سلاح  مهم درست استفاده کنیم. هیچ دینی به اندازه اسلام به قلم، نوشتن و خواندن حرمت و ارج نداده است. ن والقلم و ما یسطرون.

محمد خزاعی گفت: اخلاق نیاز جامعه ما و دنیاست. به عنوان کسی که روزگاری این افتخار را داشته‌ام در کسوت خبرنگار فعالیت کنم عرض می‎کنم در فضای گسترده رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی گاهی ممکن است دچار لغزش شویم و ناخواسته به سمت مسائل شخصی آدم‌ها کشیده شویم. باید مراقبت کنیم. همیشه حواس‌مان به دوربین مدار هستی باشد که خداوند نور آسمان‌ها و زمین است.

از نقد سازنده استقبال می‌کنیم

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اهمیت نقد در رسانه‌ها گفت: از نقدهای سازنده و جهت‌بخش و منصفانه استقبال می‌کنم. البته ممکن است برخی نقدها ناشی از شیطنت، رانت‌خواهی، سهم‌خواهی و باج‌خواهی باشد. این‌گونه سنگ‌اندازی‌ها در عزم و اراده بنده و همکارانم و در حرکت قطار سینمای انقلاب تاثیری ندارد. پس ضمن احترام، استقبال و نیاز به نقدهای سازنده و راهگشا از نقدهای مریض، زرد، منفعت جویانه، شخصی، باندی و جناحی ابایی نداریم. معتقدم رسالت مطبوعاتی با شیطنت مطبوعاتی فرق دارد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: شک ندارم که همیاری و هم‌افزایی اصحاب رسانه در افق تحول سینما اجتناب ناپذیر است. ‎ سینمای ایران در چهار دهه اخیر با جهش‌ها و فرازهای قابل توجهی همراه بوده است. در دوره‌‌هایی با میلیون‌ها مخاطب و خانواده‌ها آمیخته بوده و این ظرفیت بالقوه موجود است و در محافل بین‌المللی نیز، همواره درخشیده است. امروز به‌نظر می‌رسد با سیر تحولات اجتماعی و رشد مناسبات صنعتی نیاز به تغییر در ساختارها داریم.

خزاعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در زمینه ساختارهای فرسوده، اقتصاد شکننده سینما، شیوه‌ها و مدل‌های سنتی، نگاه محتوایی و ... نیاز به تحول داریم.  سینمای ایران با این ظرفیت بزرگ، نیروی انسانی متمایز و تولیدات سالانه در بازار داخلی با مشکلات مواجه است و برای بازار منطقه‌ای و بین‌المللی آن هم به نقشه راه و تعاملات راهبردی نیاز داریم. همه اینها نیازمند جراحی ساختارهاست.

او ادامه داد: بدون تردید، در جراحی ساختارها رسانه ها نقش مهم دارند. وقتی از رسانه حرف می زنیم از قدرت عظیمی حرف می زنیم که وظیفه آگاهی بخشی و تحول خواهی را بر دوش دارد.  تاکنون هم این چراغ به همت و کمک شما روشن مانده است. ‎طبیعی است هر گونه تغییری با واکنش برخی گروه‌های واپسگرا مواجه می‌شود.  ‎با قطعیت می گویم؛ سینمای ایران در محتوا و اندیشه ورزی، در احیای مخاطب و مخاطب‌سازی، در بازاریابی منطقه‌ای و بین‌المللی و برای کمک به رشد فرهنگ عمومی  به بازسازی، جراحی و تحول نیاز دارد. هراس از تغییر و تحول به ما اجازه کشف عرصه های جدیدتر را نمی دهد.

چشم‌اندازی تازه برای سینما ترسیم شده است

خزاعی تاکید کرد: در این دوره چشم‌انداز تازه‌ای ترسیم شده است. احیای شورای عالی سینما، بازنگری در آئین‌نامه‌های ساخت و نمایش، تدوین طرح‌ها و ماموریت‌های پنج‌ساله موسسات سینمایی، توجه به ظرفیت‌های تازه در حوزه استان‌ها و شهرستان‌های در مسیر تحقق عدالت فرهنگی، تعامل با صنوف، شناسایی ظرفیت ‌ای جدید برای تقویت بنیه اقتصادی و بودجه‌ای سینما، طراحی افق پژوهش‌های نوین سینمایی، توسعه و نوسازی زیرساخت‌ها، ارتقای ساختارهای آموزشی در حوزه سینمای جوانان، گسترش مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی با هدف تقویت ظرفیت‌های اکران و تجاری‌سازی سینمای ایران و گشایش بازارهای جدید و ... از جمله  از دستاوردهای این دوره است.

چراغ سینمای ایران فروزان است

رئیس سازمان سینمایی گفت: پانزدهم مهرماه که دوره یک‌ساله مدیریت بنده در سینما تمام می‌شود، گزارش جامع عملکرد و اقدامات صورت‌گرفته را در نشستی صمیمانه به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. قطعاً، برنامه‌ها و نشست‌های متعددی را برای استفاده از مشورت و هم‌اندیشی شما همکاران پیش بینی می‌کنیم چون اعتقاد دارم هر تحول با کمک و حمایت و همراهی رسانه‌ها رقم خواهد خورد.

وی در پایان گفت: خبرنگاران مسئولیت خطیر و حساسی دارند و در این میان، خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر مظلوم‌ترین گروه‌های رسانه‌ای هستند که پای عشق و علاقه‌شان در این عرصه ایستاده‌اند. کار و هنرتان شریف و قابل تمجید است. چراغ سینمای ایران با تلاش‌ها و همت شما دوستان فروزان مانده است.  پس این تلاش جای قدرانی و تشکر دارد.

بخش دیگری از این مراسم به تجلیل از غلامرضا موسوی، حبیب اسماعیلی، فریدون جیرانی و رسول صدرعاملی که از روزنامه‌نگاران سابق و سینماگران امروز هستند، اختصاص داشت، همچنین از بابک برزویه عکاس باسابقه سینما و رسانه که ماه‌هاست در بستری بیماری است، با حضور امیر عابدی تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)