میرنیوز

آیین تجدید میثاق مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با آرمانهای امام خمینی (ره)

آیین تجدید میثاق مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با آرمانهای امام خمینی (ره) 2022-06-22T11:19:49+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، آئین چهل و یکمین سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و گردهمایی مدیران ارشد سازمان تبلیغات برای تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و با هدف معرفی و تجلیل از الگوهای برتر تبلیغ مردمی با حضور حجت الاسلام محمد قمی و جمعی از مسؤولان و مبلغان کشوری در حسینیه جماران آغاز شد.

یکم تیر در حقیقت روز جشن جهاد تبیین است

در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان دارالقرآن کریم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: یکم تیر سالروز نمادین تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و گرامیداشت ایده مرکزی امام راحل (ره) است. امام خمینی (ره) از سال ۱۳۴۳ ایده اداره تبلیغات اسلام را مطرح کرده و فرمودند ما مجموعه‌ای نیاز داریم که حقایق را برای مردم باز کرده و گره‌های ذهنی و نقاط کور را روشن نماید. یک تیر مناسبتی است که می‌تواند ما را متوجه رسالت‌ها و مأموریت‌های تبلیغی‌مان کند. همه اقشار و اصناف جامعه در قبال دین خود، حقیقت و انسانیت مسئولیت دارند و باید به هر میزان که در توان دارند به تبیین و روایت حقیقت بپردازند.

وی افزود: یکم تیر در حقیقت روز جشن تبیین، افزایش قوا و توانمندسازی مجموعه‌ها برای رسیدن به یک جبهه تبیین‌گر واحد است. سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های اخیر شاهد یک رویکرد تحولی بوده و به سمت تبیین‌گری در آحاد جامعه تبلیغی و همچنین اقشاری که به سرمایه اجتماعی جامعه تبلیغی اضافه شدند، حرکت کرده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شبکه جهاد تبیین با نگرش‌های دقیق علمی و کارشناسی شده بتواند به پاسداشت حقیقت و تبیین دستاوردهای انقلاب قیام کرده و فراتر از قضاوت‌های دشمن عمل کند. امید است در برنامه راهبردی سال جاری امکان توسعه قرارگاه جهاد تبیین در کوتاه‌ترین مدت فراهم شود.

در این گردهمایی پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، گروه سرود «بیان» قطعه‌ای را با مضمون امام رضا (ع) اجرا کردند.

تدوین طرح نهضت تبیین بانوان

در حاشیه این مراسم، عاطفه سعیدی‌نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، به مهمترین رویکرد اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اشاره و اظهار داشت: یکی از مهمترین رویکردهای اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات این بود نقطه اصلی مأموریتی بانوان آن هم در عرصه تبلیغ ناظر که به ظرفیت‌هایی که در حوزه بانوان وجود دارد، مشخص شود. بانوان مبلغ و بانوانی که جز اقشار مذهبی به شمار می‌روند این پتانسیل را دارند که در عرصه تبلیغ فعال باشند. رویکرد ما در اداره کل بانوان این بود که مسیرها و رویه‌های مشخصی برای اثرگذاری این قشر تعریف کنیم، نتیجه و ثمره این رویکرد تدوین طرحی با عنوان نهضت تبیین بانوان شد تا مسیری برای شکل‌دهی لشکر کنشگران مردمی بانوان در امر تبیین باشد.

وی افزود: امروز ضرورت‌های تبیینی مختلفی در جامعه وجود دارد، از آن جمله اینکه دستاوردها و پیشرفت‌های کشور، همچنین مسیرهای رشد، تعالی و پیشرفت و الگوی حرکت کشور در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی باید تبیین شود.

سعیدی نژاد با بیان اینکه دستگاه تبلیغ سنتی که در فضای بانوان مبلغات، هیأت‌های خانگی و جلسات زنانه وجود دارد، فرصت مغتنمی برای نقش آفرینی دینی بانوان است، تصریح کرد: بانوان مبلغ باید به صورت ویژه و کارآمد و در جهت تربیت کنشگران تبلیغی در فضای عمومی جامعه جای خود را در این جلسات پیدا کنند. وظیفه ما این است که به این مسیر کمک کرده، آن را پشتیبانی کنیم و ظرفیت‌های مردمی را در این صحنه جدی بگیریم. جدی گرفتن رویکرد حلقه‌های میانی بانوان در امر تبلیغ از جمله مسائل حائز اهمیت در شکل‌گیری نهضت تبلیغ بانوان است. ما باید بتوانیم این کنشگری را ایجاد کنیم.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: از دیگر فرصت‌های ویژه عموم بانوان که شاید یکی از مهمترین فرصت‌ها باشد فرصت ارتباط آنها با بستگان، همسایگان، اطرافیان و دوستان در ارتباط‌گیری، پیوند عواطف، اقناع کردن و انگیزه‌سازی است. این امور فرصت‌هایی است که بانوان به صورت طبیعی در زندگی و تعاملات خود دارند و می‌توانند به نوعی کارویژه زنان در عرصه تبلیغ محسوب شود.

وی با بیان اینکه یکی از قالب‌های معمول و سنتی تبلیغ که همان منبر وعظ و خطابه است در سطح خاصی اثرگذاری دارد، اضافه کرد: اما امروز ضرورت دارد برای گسترده کردن تبلیغ دین در جامعه به اشکال و مدل‌های متفاوتی مبتنی بر واقعیت زندگی مردم روی آورد. فرصت‌های تبلیغی بانوان که فرصت‌های اصلی ارتباطی آنها با افراد مختلف در زندگی‌شان است باید به نحو احسن در مسیر تبلیغ دین به کار گرفته شود. امروز جامعه بانوان با توجه به اثرگذاری که در جامعه دارند باید با ظرفیت‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور خود آشنا شوند تا از این رهگذر بتوانند در جامعه ایجاد امید و انگیزه کنند. احساس مسئولیت نسبت به حل مسائل کشور امری است که بانوان می‌توانند در جامعه مخاطب خود ایجاد نمایند. این کارکرد بانوان است، اینکه اراده ملی را در مسیر پیشرفت هدایت کرده، جهت بدهند و راهبری کنند.

سعیدی نژاد در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه فضای مجازی چه تأثیری می‌تواند در اثر تبلیغ بانوان داشته باشد؟ عنوان کرد: امروز بخش مهمی از زندگی عموم مردم جامعه در فضای مجازی می‌گذرد و بسیاری از نیازهای معمول افراد در فضای مجازی تعریف خود را پیدا کرده است و نیازهای جدیدی نیز در این فضا ایجاد شده است. از این جهت و متناسب با این عرصه ضرورت دارد نگاه مترقی و متعالی، معنویت‌گرا و انسان‌گرای دینی در فضای مجازی تبیین شود.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی افزود: تبیین در فضای مجازی به معنای استفاده از ظرفیت مجازی برای آگاه سازی مردم نسبت به کمال الهی است که خداوند برای انسان ترسیم کرده است و اینکه انسان چطور از فرصت‌هایش در این دنیا برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت نهایت بهره‌برداری را بکند. فضای مجازی با فناوری‌ها، تکنولوژی‌ها و زمینه‌های متعددی که دارد یک فرصت است. فرصتی است که می‌تواند مسیر را برای معرفی دین به نحو آسان و سهل و در دسترس برای همه مخاطبان باز کند.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه به نظر شما اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه تسهیل امور بانوان در حوزه تبلیغ تا چه اندازه موفق بوده است؟ خاطرنشان کرد: اداره کل بانوان نسبت به سایر ساختارهای حاکمیتی اداره‌ای تازه تأسیس است و بعد از حضور ریاست جدید سازمان حجت الاسلام قمی حدود دو سال و اندی است که کار خود را آغاز کرده است. ما در اداره کل بانوان به دنبال ایجاد بسترها و زیرساخت‌های مناسب برای ساماندهی شبکه تبلیغ مردمی در سراسر کشور بودیم. بر همین اساس محتواهای خوبی آماده شده و پلتفرم‌ها و شبکه‌های پیشرانی در فضای تبلیغ مردمی شکل گرفته است که امیدواریم در آینده بتوانند حضور بهتر و مفصل‌تری داشته باشند.

اولویت بخشی به مسجد و فعالیت‌های مسجد

در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام رضا غلامی، قائم مقام بنیاد هدایت در گفتگو با خبرنگار مهر، به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اشاره و اظهار داشت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی با مدیریت حجت الاسلام قمی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی به عنوان چشم انداز جدی این بیانیه همزمان شد. از این جهت سازمان تبلیغات اولویت بخشی به مسجد و فعالیت‌های مسجد را جز طراحی‌ها و اولویت‌های اصلی در سیاست‌های کلان راهبردی خود قرار داد. بر اساس این هدف و دیدگاه سازمان تبلیغات اقدام به تأسیس بنیاد هدایت با شعار تعالی شبکه امامت مسجد کرد. بزرگانی همچون آیات میرباقری، عابدینی، مهدوی اصفهانی و دیگر بزرگواران هیأت امنای این بنیاد را تشکیل دادند و به طراحی الگویی از مسجد جامعه‌پردازی که قرار است به سمت تمدن‌سازی حرکت کند، را آغاز کردند.

وی افزود: مسجد یکی از اولویت‌های سازمان تبلیغات است و به طور طبیعی وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات تمرکز بر مسائل مربوط به امامانی است که در مسجد و محله فعالیت و امامت می‌کنند، به همین خاطر بنیاد هدایت رویکرد خود در بحث توجه و تمرکز به مسجد را بر امام مسجد که به تعبیر مقام معظم رهبری محور مسجد است، قرار داد و تمام تلاش خود را با شعار تعالی امامان مساجد سراسر کشور بر این مسئله منعطف کرد.

ضرورت تدوین سند ملی مسجد

قائم مقام بنیاد هدایت با بیان اینکه علاوه بر سخت‌افزار و کالبد مسجد یکی از مسائلی که در مسجد حائز اهمیت است، نرم‌افزار مدیریت مسجد است و اینکه مسجد قرار است با چه نرم‌افزار مدیریتی فعالیت کند و به سمت جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی حرکت کند ادامه داد: به طور طبیعی نرم‌افزاری که باید در مسجد احیا و اقامه شود، نرم‌افزاری با مدل امامت است. به این معنا که طلبه‌ای که امام جماعت مسجد است فراتر از نگاه تبلیغی صرف و اقامه یک نماز و مناسک باید با الگوی امامت در مسجد و محله ورود کند و شعاع خدمات‌رسانی و وظایف خود را حول محور محله و مسجد تعریف کند. الگوی این حرکت الگوی امامت است و باید جنس مدیریت مسجد و تعامل با مردم، کنشگران و مسجد از جنس امامت باشد. روحانی مسجد باید بتواند با الگوی امامت در مسجد فعالیت کرده و به مردم خدمت‌رسانی کند.

غلامی تاکید کرد: از دیگر نیازمندهایی که در مسجد مورد توجه است و جای آن در سال‌های متمادی انقلاب اسلامی خالی و دغدغه همه فعالان مسجد بوده، سند جامعی است که بر اساس آن نهادها، ارگان‌ها و مجموعه‌هایی که با مسجد ارتباط دارند نسبت و جایگاه خود را با مسجد تعریف کنند. بر اساس ابلاغی که شورای عالی انقلاب فرهنگی ذیل سند مهندسی فرهنگی کشور به سازمان تبلیغات داشتند، قرار شد سند تحول مسجد و ساماندهی آن توسط سازمان تبلیغات تهیه شود. از این جهت یکی از کارهایی که در یک سال گذشته در دستور کار قرار گرفت تدوین سند ملی مسجد با الگوی امامت بود. این کار به چالش نخبگانی فرهیختگان و فعالان مسجد قرار داده شد و در حال حاضر نسخه‌های تکمیل شده و ارتقا یافته آن در حال تدوین و نهایی شدن است. سند جامع مدیریت مسجد در دو بخش حکمرانی بر مسجد و حکمرانی از مسجد طراحی شده و امید است بتواند کارکرد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی گفت: از دیگر اتفاقات مبارکی که در دستور کار بنیاد هدایت است، توانمندسازی شبکه امامت مسجد و محله، تولید دانش، تجربه‌نگاری و الگوسازی از امامان موفق و اراده این الگوها و تجربه‌های میدانی به دیگر اعضای شبکه برای رشد و توانمندسازی است. بر اساس همین نگاه بنیاد هدایت الگوی خود را برای رشد و توانمندسازی امام الگوی راهیاری قرار داده و با ابزار گعده در تلاش است امامان محلات و مساجد را دور هم جمع کند و دانش و تجربه‌ای که در حال استخراج از میدان، تولید و تدوین است در اختیار دیگر اعضا و دیگر امامان مسجد و محله قرار داده شود. در همین راستا سامانه تجربه‌نگار در دست بهره‌برداری است و امامان محترم می‌توانند از این سامانه استفاده بکنند.

قائم مقام بنیاد هدایت در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم در افق پیش روی فعالیت‌های مسجد شبکه امامان مساجد را هم‌افزا، هم راستا و هم جهت کرده تا از این رهگذر حرکت، فعالیت و تلاش‌های این عزیزان اثرگذار بوده و بتواند اتفاقات مبارک و بزرگی را به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ نظام دینی و ولایی در حرکت انقلاب اسلامی به سمت تمدن‌سازی اسلامی رقم بزند.

در دوره جدید سازمان تبلیغات، تمایزات فرهنگی به میدان آمده است

همچنین در این مراسم حجت الاسلام سهرابی معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در دوره جدید معاونت راهبری باید موقف امروز سازمان را درست بشناسیم و برآورد درستی از تجربه چهار ساله داشته باشیم. سرمایه‌هایی که به میدان آمد، نقص‌هایی که وجود داشت، ایده‌هایی که پیش رفتند و موانعی که وجود دارد نیاز به ارزیابی دارد.

وی افزود: در این ارزیابی یکی از نکات مهم که باید دیده شود وجه تمایزهایی است که در دوره جدید سازمان به میدان آمده است در دوره جدید وجه تمایزات فرهنگی که خلق شده باید درست شناخته شود. این تمایزات جدی متناسب با عصر و نیاز زمانه به وجود آمده که نیازمند شناخت و آشکارتر شدن آن است. این تمایزات در پیشبرد اهداف و آرمان انقلاب بسیار تأثیرگذار است.

در این مراسم حجت الاسلام سهرابی به عنوان معاون راهبردی سازمان تبلیغات معارفه و حجت الاسلام تجریشی معاون راهبردی سابق تودیع شد.

در حال تکمیل…

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)