میرنیوز

«زنده‌بودن فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/ به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

«زنده‌بودن فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/ به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم 2022-04-15T15:54:08+04:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: ائمه جمعه در مراکز استان‌ها و شهرهای مختلف کشورمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه به موضوع فلسطین و جنایات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و تعرض به مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.

تحولات اراضی اشغالی در سایه تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به ویژه علیه «مسجدالاقصی» وارد فاز تازه ای شده است. نظامیان رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون بارها مسجدالاقصی را هدف شدیدترین و وحشیانه ترین حملات خود قرار داده‌اند.

علیرغم اقدامات سرکوبگرانه گسترده صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در مسجدالاقصی، شمار زیادی از شهروندان فلسطینی به‌منظور اقامه نماز جمعه هم‌اکنون عازم مسجدالاقصی شده‌اند.

«زنده‌بودن فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/ به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان هم تعرض بی‌شرمانه صهیونیست‌ها در ماه مبارک رمضان به اماکن مقدس فلسطین و یورش به روزه‌داران و نمازگزاران در مسجدالاقصی را قویاً محکوم و نسبت به تداوم اقدامات وحشیانه و تروریستی اشغالگران در قدس و فلسطین اشغالی هشدار داد.

وی با اشاره به ضرب‌وجرح نمازگزاران فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر اظهار داشت، جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین حاکی از ضعف روزافزون این رژیم اشغالگر می‌باشد که برای سرپوش گذاشتن بر آن، توان پوشالی خود را در برابر عده‌ای نمازگزار بی‌دفاع را به نمایش می‌گذارد.

خطیب زاده افزود، این جنایات که نقض آشکار حقوق بین‌الملل و حقوق بشر است، بیش‌ازپیش نشان می‌دهد که خیانت برخی سران کشورهای اسلامی در عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی، به عادی‌سازی رفتارهای این رژیم ذاتاً خون‌ریز و بحران‌آفرین نمی‌انجامد، بلکه برعکس، اقدامات ددمنشانه این رژیم در قبال فلسطینیان به دلیل پشت کردن برخی سران کشورهای اسلامی و عربی به آرمان فلسطین افزایش‌یافته، تا حدی که شاهد خشونت افسارگسیخته این رژیم آپارتاید و نژادپرست هستیم.

در این گزارش برخی از مهم‌ترین محورهای اظهارات ائمه جمعه را می‌خوانیم.


امام جمعه قم: مقاومت ملت قهرمان فلسطین نشان از پیروزی قطعی آنان دارد

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس قم برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام مطالب مهمی بیان کردند که تمامی مشکلات کشور قابل حل است و در این شرایط ناامید کردن مردم را جفا به مردم برشمردند و تاکید کردند دولت می‌تواند با تحقق سیاست‌های اصل ۴۴ به کارها شتاب دهد.

امام جمعه قم، با بیان اینکه رهبر انقلاب در این دیدار مقاومت ملت یمن و فلسطین را ستودند افزود: مقاومتی که ملت قهرمان فلسطین از خود نشان می‌دهند حاکی از آن است که پیروزی نهایی و قطعی از آن آنها خواهد بود.


امام جمعه کرج: دشمنی‌های رژیم صهیونیستی امروز دامن این رژیم را گرفته است

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی امام جمعه کرج ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به روز قدس و با محکوم کردن تحرکات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی بیان کرد: خواب شوم مستکبران علیه ملت‌های مسلمان به برکت مقاومت اسلامی و خون‌های ریخته‌شده مردانی مانند شهید سردار سلیمانی تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به زودی جشن پیروزی مستضعفان بر مستکبران عالم گرفته می‌شود، ادامه داد: ترفندها و دشمنی‌های رژیم صهیونیستی امروز دامن این رژیم را گرفته است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه سیاست رژیم صهیونیستی با مقاومت جوانان فلسطینی با شکست مواجه شده است گفت: وعده الهی در مورد این رژیم نزدیک است و به زودی لکه ننگین بشریت نابود و محو می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال روزی دیدنی و تماشایی است ادامه داد: به برکت مقاومت اسلامی و ملت مقاوم فلسطین مستکبران عالم دچار عجز و ناتوانی شده‌اند.


امام جمعه اراک: در برابر گرگ‌های آدم خوار چاره‌ای جز مجاهدت نیست

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک در خصوص اتفاقات اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده و اکنون نیز از قیام مظلومانه فلسطین، ملت فلسطین و شهدای فلسطین با همه وجود پشتیبانی می‌کند و مجاهدات های جوانان غزه را قدر می نهد.

امام جمعه اراک ادامه داد: در برابر گرگ‌های آدم خوار چاره‌ای جز مجاهدت نیست.


امام جمعه رشت: آرمان فلسطین همواره زنده است

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره)، در ادامه به موضوع فلسطین اشاره و بر زنده بودن فلسطین و آرمان آن تاکید کرد.

وی بیان کرد: دشمن صهیونیستی تلاش می‌کند تا مبارزات روند جوانان فلسطینی را کُند کند.


امام جمعه بوشهر: موضوع فلسطین و یمن نباید فراموش شود

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع فلسطین و یمن خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به سران عربستان در مورد جنگ هشدار دادند که این جنگ کار مناسبی نیست.

خطیب جمعه بوشهر گفت: دیپلماسی ایران باید سراسر عزت باشد؛ موضوع فلسطین و یمن نباید فراموش شود و به گفته رهبر انقلاب، سران سعودی باید جنگی که برای آنان نتیجه‌ای ندارد را ادامه ندهند.


امام جمعه بندرعباس: نوید نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: انتفاضه مردم فلسطین وارد فاز جدیدی شده و شکل آن نیز تغییر کرده است.

وی ادامه داد: این موضوع نوید بخش نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است.


امام جمعه شهرکرد: صهیونیست رو به زوال و در مقابل قدرت فلسطین در حال افزایش است

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

حجت الاسلام محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه فلسطین به دلیل حقانیتش زنده نگه داشته شده است، مطرح کرد: فلسطین تحت فشار، ظلم و ستم‌ها است اما با دشمن مسلح خود با دست خالی مقابله می‌کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست رو به زوال و در مقابل قدرت فلسطین در حال افزایش است، عنوان کرد: اگر تا امروز صهیونیست‌ها روی پای خود هستند به حساب قوت آن‌ها گذاشته نمی‌شود بلکه به دلیل عدم انسجام مقاومت است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضرورت ایجاد انسجام در مقاومت، افزود: هنوز در میان مقاومت آنگونه که باید انسجام شکل نگرفته است که اگر نیروهای مقاومت در فلسطین و دیگر مناطق دست به دست هم بدهند، آنگاه اسرائیل به سرعت از بین خواهد رفت چرا که اسرائیل آسیب پذیر و از بین رفتنی است.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه تلاش دشمن برای ایران هراسی و تفرقه بین ایران و کشورهای همسایه زیاد است، اظهار کرد: این مسائل که توسط دشمنان انجام می‌شود به دلیل اقتدار ایران اسلامی و حقانیت مقاومت است که باید فعلان و متولیان فرهنگی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.


امام جمعه گرگان: مسئله فلسطین تمام شدنی نیست

«زنده‌بودن فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/ به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز گلستان با اشاره به کشته شدن سه صهیونیست و زخمی شدن ۱۳ نفر توسط یک جوان فلسطینی یادآور شد: این مساله نشان می‌دهد که مسئله فلسطین تمام شدنی نیست.

وی ادامه داد: فلسطین وقتی مسئله‌اش تمام می‌شود که دنیا سر عقل بیاید و با زور دنبال حق کشی نباشد.


امام‌جمعه موقت بیرجند: جوانان فلسطینی خواب را از رژیم غاصب صهیونیستی ربوده‌اند

«زنده‌بودن فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/ به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

حجت‌الاسلام محسن مشرفی امام‌جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر زنده بودن فلسطین و برجسته‌سازی بیداری جوانان فلسطین گفت: علیرغم اینکه تمامی سرزمین‌های اشغالی همچون پادگان در محاصره نیروی مهاجم است، جوانان فلسطینی در مرکز رژیم صهیونستی چهار عملیات شهادت‌طالبانه را اجرا کردند و خواب را از رژیم غاصب صهیونیستی ربوده‌اند.


امام جمعه آستارا: نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه آستارا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آستارا با اشاره به عملیات‌های شهادت طلبانه جوانان فلسطین در روزهای گذشته که در مناطق حساس صهیونیست نشین و با سلاح گرم صورت گرفته است، ادامه داد: وارد آمدن تلفات جانی و تکرار عملیات‌های این چنینی ضربه مهلکی بر هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها است.

وی افزود: ضعف دولت و کابینه و مهاجرت معکوس یهودیان همگی نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است.


امام جمعه دماوند: ما به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به بیداری و مقاومت جوانان فلسطینی و یمنی گفت: این بیداری‌ها را مرهون بیداری جوانان رزمنده ایرانی در دوران مقدس و شهید سلیمانی‌ها هستیم استقامت انصارالله و حزب الله و قدرتمند شدن بسیج‌های مردمی در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن مدیون امام خمینی و اندیشه‌های او است.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه سران سعودی در باتلاق یمن گیرکرده اند گفت: باید هرچه زودتر جنگ را پایان دهند ودر غیر این صورت هر روز به نابودی نزدیک تر می‌شوند، ما به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم و به خواست خداوند قادر متعال در مسجد الاقصی پشت سر امام زمان علیه السلام نماز خواهیم خواند.


امام جمعه رویان: امروز رژیم صهیونیستی در اوج ذلت قرار دارد

«فلسطین» محور خطبه‌های نماز جمعه/به جهان بدون اسرائیل فکر می‌کنیم

حجت‌الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع با اشاره به تحولات اخیر فلسطین و اراضی اشغالی بیان کرد: چهار عملیات مشابه ظرف دو هفته در اسرائیل نشان می‌دهد که ماجرا محدود به چند نفر نیست بلکه یک جنبش سازمان یافته بر مبنای مقاومت مردمی و عملیات پارتیزانی علیه اشغال گران شکل گرفته است.

امام جمعه رویان همچنین گفت: این عملیات سبب وحشت در زندگی اشغال گران شده که تاکنون کم سابقه بوده است این در حالی است که چند ماه قبل خودشان طرح هزار ضربه چاقو برای از پای درآوردن ایران اسلامی را مطرح می‌ساختند و امروز خودشان در اوج ذلت قرار دارند.


منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)