میرنیوز

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد 2022-03-07T08:49:28+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی به همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» که به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: اصولاً هر حرکت ارزشمند که در عالم به وقوع می‌پیوندد، دارای یک انگیزه و یک الگوی ارزنده است، در این میان حرکت‌های انقلابی و جهادی به این موضوع دقت نظر بیشتری دارند و عمدتاً دنبال اینکه حتماً به پیروزی ظاهری دست پیدا کنند نیستند؛ بلکه در پی اثرگذاری آن و گرفتن نتیجه مطلوب به نفع دین می‌باشند.

وی در این پیام افزوده است: در فرهنگ ما نیز بیش از دیگران به این اصل خدامحوری توجه می‌شود و در تعلیمات آسمانی ما این گونه آموخته شده که نتیجه کار با مؤمنان و صالحان است.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: بر این اساس، وظایف نیز برای ما معین شده و مهمترین آن موضوع جهاد و مقاومت است انسان منتظر در این موضوع بسیار اثرگذار می‌شود نمونه بارز آن شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی بود.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از این پیام آورده است: سردار سلیمانی را حقیقتاً یک الگو ارزنده و به عنوان یک انسان منتظر می‌توان معرفی نمود. شخصیتی که با تمام وجود توانست فرهنگ اسلام و شیعه را در خود پرورش دهد، میدان جهاد در راه خدا و دفاع از مظلوم بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی و مبارزه با استکبار و ظالمان و ستمگران را زمینه‌ساز ظهور می‌دانست و به معنای واقعی کلمه سخن امام راحل را درک کرده بود که این انقلاب زمینه ساز ظهور است.

وی بیان داشته است: او توانسته بود فرهنگ اهل بیت (ع) را منتشر کند و شخصیت ممتاز او ثابت کرد چراغ راه سعادت بشر ولایت و درک موقعیت امام جامعه است، بنابراین توصیه من به همه عزیزان این است که همه باید برای زمینه سازی ظهور مصلح کل تلاش کنیم و امروز تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار همان زمینه‌سازی برای ظهور است.

این مرجع تقلید در این پیام یادآور شده است: باید این موضوع را بدانیم و معتقد باشیم انقلاب اسلامی که با همین تفکر یعنی مقاومت و زمینه سازی ظهور شکل گرفته است، باید حفظ و حراست شود و راه و آرمان امام راحل محفوظ بماند و راه و رسم شهیدان بویژه حاج قاسم عزیز ادامه پیدا کند به امید روزی که همه ما توفیق خدمت در رکاب آقا و سرورمان حضرت حجت (عج) را داشته باشیم.

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد

ادله و استدلال سردار سلیمانی، پوتین و سران روسی را برای کمک به نظام سوریه وارد عمل کرد

در ادامه سردار محمود چهارباغی اظهار داشت: شریک کردن مردم در امر حکومتداری از لوازم مهم اقتدار یک نظام است؛ طی سال‌های اخیر قدرت ایران به خصوص در مباحث نظامی و موشکی چشمگیر بوده است.

وی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها تلاش بسیاری کردند تا دوباره دامنه نفوذ و گسترش خود در ایران را برای دست اندازی به منابع کشور بگسترانند که حوادثی نظیر کومله، منافقان، حمله رژیم بعث، ترکمن صحرا و غیره از نمونه‌های تلاش‌های آمریکا است.

فرمانده ارشد سابق توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با انقلاب اسلامی، شرق و غرب برای زمین گیر کردن ایران بر حول یک محور متحد شده و پشتیبانی اطلاعاتی و تسلیحاتی کاملی از رژیم بعث کردند.

چهارباغی اظهار داشت: با آغاز جنگ تحمیلی و پیش روی های بعثی‌ها در کنار تدابیر اشتباه جنگی بنی صدر، بسیاری از تحلیلگران و همچنین بعثی‌ها اطمینان داشتند تا چند روز دیگر در تهران جشن پیروزی خواهند گرفت؛ در این شرایط با برکناری بنی صدر و افتادن ابتکار عمل به دست مردم، ورق و معادلات جنگ کاملاً برگشت.

فرمانده ارشد سابق توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تجربه جنگ تحمیلی نشان داد که اتکا به مردم پشتوانه اصلی انقلاب است.

وی اظهار داشت: چند سال بعد از جنگ تحمیلی و سقوط رژیم صدام، به تدریج جبهه مقاومت به صورت جدی در منطقه وارد عمل شد و روابط حسنه‌ای بین ایران، عراق، لبنان، سوریه و یمن شکل گرفت.

چهارباغی یادآور شد: با نفوذ و قدرت روزافزون جبهه مقاومت، آمریکایی صرفاً برای مبارزه با ایران و جلوگیری از دامنه نفوذ آن، به فکر سقوط و براندازی نظام سوریه افتادند، به صورتی که ۸۰ درصد خاک این کشور اشغال و گروه‌های تکفیری تا پشت کاخ ریاست جمهوری بشار اسد پیش روی کردند. آمریکایی‌ها همین توطئه را در عراق هم در پیش گرفت.

فرمانده ارشد سابق توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در چنین شرایطی که همه زمینه‌ها برای سقوط بشار اسد فراهم شده بود، سردار سلیمانی با شجاعت بی نظیر خود وارد عمل شد و دقیقاً از قلب حرم مطهر حضرت زینب (س) فرماندهی میدانی مبارزه با داعش و النصره را بر عهده گرفت.

وی ابراز کرد: در آن دوران ما وقتی با فرماندهان ارتش سوریه صحبت می‌کردیم، همه آنها سقوط نظام بشار اسد را قطعی می‌دانستند و هیچ چشم امیدی به بقای آن نداشتند، در این چنین شرایطی، سردار سلیمانی و گروه‌های مقاومت توانستند سوریه را از افتادن به دام نظام استکبار نجات دهند.

چهارباغی گفت: دامنه محاصره حرم حضرت زینب (س) توسط تکفیری‌ها در حدی بود که تیرباران کلاشینکف که برد آن حدود یک کیلومتر است، به گنبد و مناره‌های حرم برخورد می‌کرد، شکست محاصره دمشق در حالی توسط جبهه مقاومت انجام گرفت که در آن دوران هنوز روسیه به کمک جبهه مقاومت نیامده بود.

فرمانده ارشد سابق توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ادله و استدلال سردار سلیمانی نسبت به اهمیت سوریه برای دامنه نفوذ روسیه مسأله‌ای بود که پوتین و سران روسی را برای کمک به نظام سوریه وارد عمل کرد.

وی با اشاره به آزادسازی سوریه با اقتدار ایران، حفظ منطقه مقاومت و محوریت سردار سلیمانی، ابراز داشت: سردار سلیمانی همانگونه که قول داده بود، حکومت و خلافت داعش را نابود کرد.

چهارباغی در ادامه خاطراتی از دوران همرزمی خود با سردار سلیمانی و تدابیر جنگی دقیق وی در سوریه و آزادسازی شهرهای محاصره شده این کشور توسط گروه‌های تکفیری و سایر گروه‌های مخالف دولت مرکزی بیان کرد.

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» طی روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه جاری با سخنرانی شخصیت‌های حوزوی و مسؤولان ملی در قم برگزار می‌شود.

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد

تولید دو هزار و ۶۰۰ صفحه محتوای علمی در خصوص مکتب شهید سلیمانی

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسین الهی نژاد اظهار داشت: این همایش در راستای همایش بین‌المللی «نظریه انتظار در اندیشه مقام معظم رهبری» که سال ۹۸ برگزار شد، ترتیب یافته است.

وی با بیان این که سردار شهید سلیمانی در کشورهای منطقه به عنوان نماد مقاومت شناخته می‌شود، اظهار داشت: اهمیت این مکتب به خاطر شاخصه‌هایی مانند ولایت پذیری، استکبار ستیزی، انقلابی‌گری، مردم دوستی، معنویت، یکرنگی و اتحاد و دشمن ستیزی است که برای نظام انقلاب اسلامی دارای نقش کاربردی می‌باشد.

دبیر علمی همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» تصریح کرد: پاسخ دادن به مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری، ماندگاری و تداوم مکتب شهید سلیمانی و نهادینه شدن آن در بین مردم، توجه اساتید حوزوی و دانشگاهی در خصوص مکتب شهید سلیمانی با نگاه عقلانی، از ضروریات اصلی برگزاری این همایش است.

وی افزود: از اهداف اصلی همایش می‌توان به تولید محتوای علمی، فرهنگ‌سازی افکار شهید سلیمانی در جامعه، تبیین راهبردهای انتظار در مکتب شهید سلیمانی، ارائه چشم انداز جبهه مقاومت براساس مکتب انتظار، بررسی راه‌های تداوم مکتب شهید سلیمانی در جامعه و تولید محتوای علمی در خصوص شهید سلیمانی اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الهی‌نژاد اظهار داشت: طی دو سال گذشته دو هزار و ۶۰۰ صفحه تولید محتوای علمی در خصوص مکتب شهید سلیمانی انجام گرفته است.

وی با اشاره به خروجی‌های این همایش گفت: کتاب چکیده مقالات، دو جلد کتاب کرسی‌ها و نشست‌های علمی، دو شماره از فصلنامه علمی - پژوهشی «جامعه مهدوی»، یک شماره از مجله علمی «مشرق موعود» از جمله آثار این همایش است که رونمایی خواهد شد.

دبیر علمی همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» تصریح کرد: چهار جلد کتاب مجموعه مقاله‌های این همایش نیز بعد از برگزاری آن منتشر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و مکاتباتی که انجام شد، ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و در کمیته علمی بررسی و در کنار آن، ۳۰ کرسی و نشست علمی توسط اساتید و شخصیت‌های حوزه و دانشگاه برگزار شده است.

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد

گسترش روز افزون فرهنگ تشیع و انتظار در سراسر جهان

در ادامه آیت الله نجم الدین طبسی اظهار داشت: انتظار و مقاومت از مباحث مهم است و باید روی آن سرمایه گذاری شود.

وی گفت: فرهنگ انتظار از مکتب شیعه برخاسته و سبب اقتدار شیعه شده است، لذا دشمنان همه تلاش شأن را برای از بین بردن این فرهنگ به کار گرفته اند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اقتدار فرهنگ شیعه در دنیا گفت: امروز در دنیا جایی نیست که از شیعه آل محمد (ص) خالی باشد. نباید نگاه به تبلیغات سو انسان‌های بی دین کرد. واقعیت چیز دیگری است. امروز شیعه در سرتاسر جهان گسترش پیدا کرده است اما با همه احوال، دوران غیبت بسیار سخت و سرنوشت ساز است.

وی افزود: پژوهشگران و محققان حوزه فرهنگ انتظار، از اصحاب رسول خدا (ص) می‌باشید، چرا که متوجه تهاجم دشمن شده اید و این نشان از نگرانی شما نسبت به اهداف و برنامه‌های ملحدین در مورد هجمه به فرهنگ انتظار است.

آیت الله طبسی با بیان این که در دوران عصر ظهور همه شاهد امنیت جهانی خواهند بود، اظهار داشت: حضور امام سبب آرامش، عدالت و امنیت جهانی خواهد بود و این مسئله‌ای است که همه باید برای مقدمه ظهور تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ظهور و تلاش برای زمینه سازی ظهور و زمینه سازی برای پذیرش حکومت و اعتقاد به آن، افضل الاعمال به شمار می‌رود.

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد

ایران راه مقاومت و مبارزه با تحریم‌ها را شناخته است

در ادامه حسین اکبری با اشاره به اهمیت برخی مناطق مهم جغرافیایی در تعیین معادلات بین المللی و ایجاد قدرت روزافزون و تأثیرگذاری بر ملت‌های دیگر، اظهار داشت: خاورمیانه، بالکان و پیرامون سرزمینی چین مانند تایوان و ویتنام از نظر جغرافیایی همیشه مورد تاکید و توجه قدرت‌های جهانی بوده است.

وی گفت: امروز بیشتر مناطق ژئوپولتیک و مهم دنیا در دست مسلمانان است و اندیشمندان و تحلیلگران معتقدند اگر کشوری بر این قبیل از مناطق مانند تنگه هرمز تسلط داشته باشد، می‌تواند در گستره جهانی تأثیرگذاری داشته باشد.

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم کشورهای اسلامی، وجود منابع عظیم انرژی است؛ هم اکنون شرایط سیاسی و بین المللی این گونه ایجاب می‌کند که کشورهای دیگر محتاج نفت و گاز ایران باشند تا مقداری از اثرات جنگ روسیه و اوکراین کاسته شود.

وی افزود: اگر جمهوری اسلامی در یک منطقه خنثی و فاقد اثرگذاری بین المللی به وجود آمده بود، هیچگاه مورد توجه و حساسیت آمریکا و سایر قدرت‌های دیگر قرار نمی‌گرفت؛ یکی از مزیت‌های ایران، قرارگیری آن در یک منطقه حساس و تأثیرگذار در معادلات بین المللی است.

اکبری اظهار داشت: اگر برجام به نتیجه برسد و تأثیرات اقتصادی و رفاهی آن در جامعه محسوس شود، باز هم همه دنیا به قدرت اقتدار و مقاومت ایران صحه خواهند گذاشت؛ ایران راه مقاومت و مبارزه با تحریم‌ها را شناخته است.

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی ابراز داشت: امروز همه آزادی خواهان با الگوگیری از جبهه مقاومت اسلامی به این دل بسته اند که می‌توانند با قدرت‌های بزرگ جهانی پنجه در پنجه هم انداخته و با آنها مقابله کنند.

اکبری گفت: اگر روسیه و چین و سایر ملت‌های دیگر بخواهند در برابر تحریم‌های خارجی مقاومت کنند، باید از مدل و الگوی ایران بهره ببرند و از ترس تحریم اقدامات خود را متوقف نکنند.

وی افزود: دنیا سردار سلیمانی را به عنوان قهرمان می‌شناسند؛ حاج قاسم کسی بود که دنیا را از شر گروه‌های تکفیری نجات داد.

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ما باید جهانی فکر و اقدام کنیم و از ادله دینی و قرآنی برای تأمین امنیت و آرامش و نجات بشر استفاده کنیم؛ هیچ بعید نیست در سال‌های آینده مردم کشورهای غربی شاهد شکست مکتب لیبرالیسم، سوسیالیسم و سایر مکاتب مصطلح باشند.

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد

آثار همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» رونمایی شد

در این همایش، از کتاب چکیده مقالات، دو جلد کتاب کرسی‌ها و نشست‌های علمی، دو شماره از فصلنامه علمی - پژوهشی «جامعه مهدوی»، یک شماره از مجله علمی «مشرق موعود» از جمله آثار این همایش است که رونمایی خواهد شد.

آئین اختتامیه این همایش ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱ در مرکز همایش‌های غدیر واقع در قم، خیابان معلم، نرسیده به چهارراه شهدا برگزار خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.

«کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود

 «کتاب قانون» هر شب پخش می‌شود
2024-02-26T06:01:04+03:30
تهیه‌کننده «کتاب قانون» با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های سیاسی در قالب‌های متنوع برنامه‌سازی، گفت: با استقبال مخاطبان و در آستانه برگزاری انتخاب...

بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد

 بچه رویان در میدان جهاد رونمایی شد
2024-02-26T06:01:03+03:30
«بچه رویان» عنوان دیوارنگاره‌ای است که در میدان جهاد و برای درمان نازایی رونمایی شد.

مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان

 مهمترین اعمال شب و روز نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:03+03:30
نیمه شعبان یکی از مهمترین روزهای سالم محسوب می‌شود و از نظر فضیلت در کنار شب قدر قرار گرفته است. اهل بیت(ع) این شب را از مقدمات شب قدر در تقدیر امور و تقسیم...

امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی

 امام زمان (عج) در سورۀ بقره / رفتار منافقان در برابر منجی
2024-02-26T06:01:03+03:30
یکی از نشانه‌های نفاق آن است که فرد یا افرادی عهد خدا را نقض و اتصال خود با اهل بیت علیهم السلام را قطع کند؛ در این صورت زمینۀ افتادن آنها در ورطۀ فسادآفرین...

عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان

 عیدی سینمایی تلویزیون در نیمه شعبان
2024-02-26T06:01:02+03:30
شبکه‌های تلویزیونی چند فیلم جدید و قدیمی را برای شب نیمه شعبان درنظر گرفته که شاید برای حوزه کودک پخش «پیشونی سفید» از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟

 چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها انتقام خون امام حسین(ع) را خواهد گرفت؟
2024-02-26T06:01:02+03:30
یکی از پرسش‌های مهم که سال‌ها ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه امام زمان(ع) پس از قرن‌ها در دوران ظهور خود، انتقام خون امام حسین(ع) و شهد...

چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد

 چشم به راه برای نیمه شعبان منتشر شد
2024-02-26T06:01:02+03:30
قطعه «چشم به راه» نخستین اثر صدران مایلی است که با موضوع انتظار تولید و منتشر شد.

مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد

 مجلس آتی باید میزبان زنان متخصص و شایسته در حوزه زنان و خانواده و به دور از لابی‌گری سیاسی باشد
2024-02-26T06:01:01+03:30
زنانی باید به مجلس ورود کنند که فهم درستی از حوزه زن و خانواده داشته باشند و ریل قانون گذاری را از مجرای تخصصی حرکت دهند. مجلس نباید جایی برای افرادی باشد ک...

روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند

 روزبه بمانی و علیرضا عصار در کنسرت دارکوب / خوانندگان ما آرتیست نیستند
2024-02-26T06:01:01+03:30
کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

زودبرگرد بابای مهربون دنیا

 زودبرگرد بابای مهربون دنیا
2024-02-26T06:01:00+03:30
نماهنگ «زودبرگرد» به مناسبت نیمه شعبان در خبرگزاری تسنیم تولید و منتشر شده است.

پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی

 پاسخ مهدی طائب دربارۀ حکم «حرمت عدم شرکت در انتخابات» از سوی امام خمینی
2024-02-26T06:00:59+03:30
حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی دربارۀ جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر حرمت عدم شرکت در انتخابات استدلالی ارائه کرد.

یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود

 یادی از دوبلور فقید پرویز ربیعی/ صدایی که گوینده نقش‌های مکمل بود
2024-02-26T06:00:58+03:30
پرویز ربیعی از پیشکسوتان عرصه دوبله روز گذشته در منزل خود بر اثر ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی درگذشت؛ صدای ماندگاری که هیچ وقت مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد.

شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم

 شفیعی سروستانی: راهکار اصلاح جامعه هجرت به‌سوی امام عصر است / اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم
2024-02-26T06:00:58+03:30
شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعۀ ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ...

زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان

 زمان تشییع پیکر پردیس افکاری مشخص شد/ خاکسپاری در قطعه هنرمندان
2024-02-23T16:28:03+03:30
همسر زنده یاد پردیس افکاری خبر داد که روز دوشنبه هفتم اسفندماه مراسم تشییع پیکر وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد

 غلامرضا صنعتگر قطعه جدیدش را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد
2024-02-23T13:41:23+03:30
غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ جدیدترین قطعه موسیقی خود را به رهبرمعظم انقلاب تقدیم کرد.

عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

 عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ ۵»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید
2024-02-23T13:27:43+03:30
پیمان جبلی در بازدید از پشت‌صحنه فصل پنجم سریال «نون خ»، به تولید فصل جدید این مجموعه در شرایط بسیار خاص و ویژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم مخاطبا...

صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا

 صلوات شعبانیه | راه رسیدن به رضایت خدا
2024-02-23T11:41:01+03:30
فرازی از صلواتش شعبانیه گویای آن است که پیامبر صلی الله علیه و آله واسطۀ شفاعت امت و نیز راهی به‌سوی خداست.

شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»

 شهرک غزالی میزبان کدام پروژه‌ها است؟ / از «تنها گریه کن» و «طوبی» تا «زیرخاکی۴»
2024-02-23T11:41:00+03:30
مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی از ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌هایی گفت که ما را با خودش به دهه شصت، ۷۰۰ سال پیش و داستان فریبرز باغ‌بیشه و حتی چند...

مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

 مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست
2024-02-23T11:01:13+03:30
اثری که دائم در حال سیاه نمایی و گله و گذاری است نمی‌تواند مخاطب را تا پایان همراه خودش نگه دارد و موجب دلسردی جامعه می‌شود. اصلی‌ترین معیار در واقعه ظهور ا...

ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند

 ویژگی‎های نماهنگی با موضوع امام زمان / کودک و نوجوان فراموش شده‌اند
2024-02-23T10:34:29+03:30
«عزیزم مهدی» تازه‌ترین پویشی است که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) پایه ریزی و در جمکران برگزار شد.

پردیس افکاری درگذشت

 پردیس افکاری درگذشت
2024-02-23T09:14:29+03:30
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

«دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر

 «دیپلماسی سازندگی» در بازار نشر
2024-02-23T09:14:26+03:30
کتاب دیپلماسی فرهنگی نوشته هادی حق‌پرست از سوی اندیشکده روابط بین‌الملل منتشر و روانه بازار نشر شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟

 استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم تخریب نامزدهای انتخاباتی چیست؟
2024-02-23T09:14:26+03:30
رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «تخریب نامزدهای انتخاباتی» پاسخ گفتند.

تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات

 تبیین ارتباط ظهور امام زمان (عج) با انتخابات
2024-02-23T09:14:25+03:30
امام زمان (عج) برای یک امر سیاسی می‌آیند، برای «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه‏» (توبه؛ ۳۳) این یک امر سیاسی است، برای حکومت می‌آیند، برای این...

سیمای امام زمان در سورۀ بقره

 سیمای امام زمان در سورۀ بقره
2024-02-23T09:14:25+03:30
وقتی از زاویه نگاه مهدویت سراغ سوره های قرآن می رویم، مشاهده می کنیم آنچه که ما به اسم تفسیر تاکنون خوانده بودیم، برداشتی ذوقی از قرآن بود.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)