میرنیوز

شوی بی‌نتیجه آمریکا در ایران/دشمن در برابر ما همیشه فلج است

شوی بی‌نتیجه آمریکا در ایران/دشمن در برابر ما همیشه فلج است 2021-11-05T13:29:07+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به اقدام مقتدرانه اخیر سپاه پاسداران در مقابله با دزدی آمریکایی‌ها اظهار کرد: سپاه معظم ما این هفته در دفاع و حفاظت از منافع کشورمان در برابر دزدی آمریکا بسیار مقتدرانه و عزتمندانه عمل کرد و بر افتخارات بزرگ کشور افزود در این حادثه آمریکا و ارتش آمریکا به صورت استثنایی تحقیر و ذلیل شد و هیبت آمریکا تماماً شکست این حادثه نشان داد که ارتش آمریکا وحشت و ترس فوق العاده از سپاه معظم ما دارد.

وی در ادامه گفت: ماجرا از این قرار است که ارتش آمریکا با چند کشتی جنگی و هلیکوپتر یک نفتکش ایرانی را میدزدد با این دلیل که اگر به پای مذاکره نیایید چنین و چنان می‌شود در نهایت تهدید خود را با دزدی نشان داد او نفتکش ایرانی را دزدید و نفت آن را سریعاً به یک کشتی ویتنامی منتقل ساخت نیروهای شجاع سپاه با حمله به تیم دریایی آمریکا که تا دندان با آخرین سیستم و تجهیزات جنگی مسلح بودند هم کشتی ایرانی و هم کشتی ویتنامی را آزاد و به محدوده آب‌های ایران انتقال داد.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: در این عملیات کماندوهای ایرانی از طریق هوا به کشتی ویتنامی فرود آمدند اما عجیب این است که آمریکایی‌ها فقط فرود نیروهای ایرانی را تماشا کردند و حتی یک گلوله هم نتوانستند شلیک کنند و عجیب اینکه رسانه‌های آمریکایی و مقامات رسمی آمریکا در این حادثه اول سکوت سپس تکذیب کردند چون آبروریزی مطلق بود تا اینکه ایران فیلم این افتضاح را منتشر کرد و آنها چاره‌ای جز اعتراف پیدا نکردند.

آیت‌الله عاملی ضمن اشاره به ارسال بمب افکن غول پیکر B1 به خلیج فارس توسط آمریکا خاطرنشان کرد: افتضاح زمانی بسیار بزرگ می‌شود که سه روز قبل فرماندهی ارتش آمریکا یک بمب افکن غول پیکر B1 را به منطقه خلیج فارس فرستاد اسرائیل نیز با چند هواپیمای جنگی اف ۱۵ آن را همراهی کرد همه این اقدامات برای تحریک و تهدید ایران بود تا به خیال خودشان ایران مرعوب گردد و مرعوبانه پای میز مذاکره حاضر شود.

وی افزود: چند روز پیش نیز نماینده مخصوص آمریکا در خاورمیانه جناب دنیس رأس که یک یهودی تمام عیار و از لابی‌های بین المللی اسرائیل است از آمریکا خواست با یک حمله نظامی مانع ایران از ساخت بمب هسته‌ای گردد همزمان با ارسال b1 به خلیج فارس اسرائیل ذوق زده شده و یک مانور وسیع نظامی را در خاک خودش شروع کرد اسرائیل اعلام کرده بود که این مانور برای مقابله با موشک باران اسرائیل توسط حزب الله است چون اگر به ایران حمله کنیم حزب‌الله از لبنان ما را می‌زند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با ارائه تحلیل از چگونگی نقشه‌های شوم دشمنان تصریح کرد: تنظیم این امور کاملاً حکایت می‌کرد آنها ظاهراً دست در دست هم آماده یک عملیات بسیار بزرگ نظامی هستند عملیاتی که ممکن بود هفته‌ها طول بکشد تنها یک بهانه مانده بود تا ایران را تحریک و وادار به عکس العمل کنند آن بهانه دزدیدن کشتی نفتکش ایران بود تا ایران وارد گود شود و آنها شروع کنند به همین جهت آمریکا عملاً با یک دزدی رسمی که از بدترین و زشت‌ترین صورت دزدی رسمی بین المللی است وارد ماجرا شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همچنین یادآور شد: این اقدام آمریکا اعلان کامل جنگ علیه ایران بود و هدف از آن کشاندن ایران به مواجهه نظامی با تحریک اسرائیل بود آنها به هیچ وجه فکر نکرده بودند که ایران به صورت فوری و با قاطعیت و شجاعت تمام به آنها جواب بدهد ایران با این اقدام شجاعانه پیام داد که ترس در قاموس ما نیست و هر کجا دست از پا خطا کنید ما آنجا مثل اجل معلق حاضر خواهیم بود و برای حفظ عزت و منافع کشور هرگونه هزینه را پرداخت خواهیم کرد و حالا توپ در زمین آمریکا است ایران کار خود را کرده و دنیا منتظر است که آمریکا چگونه از این افتضاح خارج خواهد شد.

وی افزود: بعد از این ماجرا حضور ایران در پای مذاکره وین بسیار مقتدرانه خواهد بود و این را باید تیم ایران خوب لحاظ کند و ذره‌ای در رفع تحریم مماشات نکند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه اقدام مقتدرانه ایران در ماجرای مقابله با دزدی اخیر آمریکا تعجب کارشناسان نظامی را برانگیخت خاطر نشان کرد: کارشناسان نظامی دنیا در این ماجرا از یک چیز تعجب می‌کنند و آن اینکه آمریکا یک ابرقدرت دارای بمب هسته‌ای و علاوه بر آن دارای پایگاه‌های بسیار در اطراف ایران است و ایران در محاصره جدی پایگاه‌های نظامی آمریکا است پایگاه‌های نظامی اسرائیل، پایگاه‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس و پایگاه انجرلیک ترکیه در اختیار آمریکا است اما در برابر ایران کاملاً فلج است و مثل مشهور عربی است که الفالج لایعالج!

وی گفت: آمریکا چهار ماه قبل با نهایت ذلت از افغانستان خارج شد و هنوز زخم‌های آن بهبودی نیافته بود که این ذلت بزرگ نیز مثل اجل معلق برایش نازل شد و ثابت کرد که زمان عربده کشی آمریکا دیگر تمام شده است در ذلت آنها همین بس که حتی نتوانستند چین را از خرید نفت ایران منع کنند و لذا دست به دزدی رسمی بین المللی نسبت به نفت ایران کردند.

آیت الله عاملی گفت: روش ایران و روش دشمن بسیار متفاوت است اسرائیل بزدلانه دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کند آمریکا دزدی می‌کند اما ایران اهل مکر و خدعه و حیله و ناجوانمردی نیست شجاعانه در میدان حاضر می‌شود و اراده‌ی خود را حاکم می‌کند کجا هستند آنهایی که می‌خواستند جنگ را به داخل ایران و به تهران منتقل کنند؟ کجا هستند آنهایی که می‌گفتند در عرض چند روز یمن را از روی نقشه محو می‌کنیم؟ حالا به ایران متوسل شده‌اند که ما را از دست حوثی های یمن خلاص کنید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری اردبیلی‌های مقیم تهران در منطقه گفت: هفته گذشته ۶۰ نفر از متمولین اردبیلی مقیم تهران وارد زادگاه خود شدند تا با دلسوزی تمام در مسیر توسعه استان اردبیل گام بردارند.

وی افزود: در گام اول دو میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنعت و تولید انجام می‌شود و ما از سایر متمولین استان دعوت می‌کنیم تا در مسیر توسعه زیر ساخت‌ها و رونق اقتصادی استان اردبیل مشارکت کنند.

امام جمعه اردبیل از احداث شهرک توریستی در اردبیل به همت سرمایه گذران بخش خصوصی خبر داد و گفت: در شرایط سخت تحریم و رفتار ناجوانمردانه غربی‌ها انتظار می‌رود متمولین جامعه وارد میدان شده و به توانمندی اقتصاد استان اردبیل کمک کنند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)