میرنیوز

خادمان داخلی و خارجی فرهنگ و هنر رضوی تجلیل می‌شوند

خادمان داخلی و خارجی فرهنگ و هنر رضوی تجلیل می‌شوند 2021-06-11T09:11:33+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، جلسه این ستاد به میزبانی آستان قدس رضوی در بستر فضای مجازی برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: امروز پس از گذشت ۴۲ سال، بر سر سفره انقلابی نشسته‌ایم که به دست امام خمینی (ره) پیروز شد و با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استمرار یافت. برای تداوم این حرکت باید در انتخابات حضوری پرشور رقم زده شود به ویژه آنکه سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در دهه کرامت واقع شده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: بحث هم‌نوایی اهمیت فراوانی دارد، اینکه با شادمانی به استقبال ولادت امام رضا (ع) برویم، در این راستا پیشنهاد می‌شود که در روز ولادت آن حضرت و رأس ساعت ۲۰ برنامه‌های هم افزا داشته باشیم که در این راستا با صداوسیما نیز هماهنگی شده است تا صلوات خاصه امام رضا (ع) قرائت شود؛ همچنین آذین‌بندی مراکز، نهادها و سازمان‌های عضو شورای بزرگداشت دهه کرامت نیز ضرورت دارد تا فضاسازی محیطی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در این میان برنامه‌های اعتاب مقدسه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و انتظار می‌رود در ستاد بزرگداشت دهه کرامت، هماهنگی لازم به منظور پوشش قوی‌تر برنامه‌های اعتاب در دستور کار قرار گرفته و نهادهای دیگر در این عرصه حضور جدی داشته باشند به ویژه در عرصه برنامه‌های مردمی و پویش‌هایی که از سوی اعتاب طراحی شده است‌.

حجت‌الاسلام ارزانی افزود: مساله بَعد خدمت‌رسانی به محرومین در دهه کرامت است که از سوی سازمان‌ها و نهادها اعلام شده و مساله مهمی به شمار می‌رود چراکه با توجه به انتخاب شعار امسال دهه کرامت با عنوان «خدمت کریمانه؛ گره گشایی به سبک اهل بیت» مؤلفه مذکور باید پررنگ‌تر باشد.

وی گفت: کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های این ایام فعال است و در واقع هر کسی تلاش می‌کند تا دین خود را به ساحت مقدس امام رضا (ع) اعلام کند.

همچنین در بخش ابتدایی این جلسه مرتضی طاهریان با بیان اینکه تا قبل از کرونا این جلسات به صورت حضوری و در جوار مضجع شریف حضرت ثامن‌الحجج (ع) برگزار می‌شد، اظهار کرد: هفته گذشته حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی نامه‌ای را مشتمل بر پیشنهاداتی به منظور برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه کرامت به دستگاه‌های عضو در شورای بزرگداشت دهه کرامت ارسال کرد؛ تمامی این اقدامات تلاشی است در این راستا تا اگر شعار و عنوانی برای این ایام در نظر گرفته شده است، برنامه‌ها و فعالیت‌ها در این عرصه به خوبی اجرا شوند.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما گفت: در عرصه اطلاع رسانی، کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت مستقر در ستاد فهما فعالیت‌های مختلفی دارد که اعضا می‌توانند از آن استفاده کرده و اطلاع رسانی داشته باشند.

وی همچنین در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به بعد بین‌المللی دهه کرامت و فعالیت‌های این عرصه خاطر نشان کرد: تاکنون تنها آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برنامه‌هایی را تدارک و اعلام کرده است، همچنین کارگروه فضای مجازی و ارتباطات شورای بزرگداشت دهه کرامت و خبرگزاری شبستان نیز برای پوشش برنامه‌های این دهه اعلام آمادگی کرده‌اند.

طاهریان در ادامه بیان کرد: مطلوب است به گونه‌ای هماهنگ شود تا در شب یا شام ولادت امام رضا (ع) از همه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، مأذنه مساجد، بلندگوی اعتاب و بقاع متبرکه صلوات خاصه امام رضا (ع) در ساعت ۲۰ قرائت و پخش شود تا از این رهگذر فضای امام رضایی در کشور ایجاد شود.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه مرتضی دهقانی، با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس ثامن الحجج (ع) در دهه کرامت اظهار کرد: قریب بر ۱۰۰ برنامه ویژه این ایام تدارک دیده شده و آستان مقدس آن حضرت در کنار سایر مجموعه‌ها از اواخر فروردین فعالیت خود را کلید زده و در این راستا سند محتوایی دهه کرامت را مورد بازبینی قرار داد، همچنین به موازات آن هم‌افزایی و همکاری‌های خوبی با دستگاه‌های دیگر در سطح ملی ایجاد شده است.

جانشین دبیر ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی ادامه داد: البته به دلیل گستردگی حوزه‌های مختلف اعم از حرم، بنیاد کرامت رضوی، بنیاد بهره وری موقوفات و سازمان علمی فرهنگی آستان در این عرصه هم افزایی داشتیم؛ ضمن اینکه از تأکیدات ویژه تولیت آستان قدس رضوی به ستاد بزرگداشت دهه کرامت آستان، همواره این مساله بوده است که نقش محوری آستان در دهه کرامت حفظ و از هرگونه فعالیت رقابتی پرهیز شود تا بتوانیم در کنار سایر مجموعه‌ها به انسجام و هم‌افزایی و اجرای بهتر برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت گام برداریم.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های دیگر آستان قدس رضوی در دهه کرامت افزود: از دیگر برنامه‌های مهم آستان در گستره ملی، اجرای چهاردهمین دوره طرح ملی «زیر سایه خورشید» است که طی آن بیش از ۳۰۰ کاروان در بیش از دو هزار نقطه کشور حضور می‌یابند، هرچند که به تناسب اقتضائات کرونایی باید مجوزهای لازم از وزارت بهداشت صادر شده و این کاروان‌ها به تناسب شرایط توجیه شوند؛ ضمن اینکه امسال به دلیل تقارن دهه کرامت با انتخابات ریاست جمهوری، طی تمهیداتی که در نظر گرفتیم قرار شد تا حرکت این کاروان‌ها بعد از ۲۸ خرداد یعنی در بازه ۲۹ خرداد تا یکم تیر ماه باشد.

دهقانی در بخش دیگری از مباحث خود از افتتاح مهمان‌سرای زائران پاکستانی امام رضا (ع) در مرز میرجاوه همزمان با دهه کرامت خبر داده و تصریح کرد: خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع) که شعار دهه کرامت امسال در نظر گرفته شده است با محوریت مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی در حال پیگیری است، همچنین در این راستا از ظرفیت سایر اعتاب نیز بهره مند می‌شویم، ضمن اینکه در نظر داریم در گستره ملی، استانی، شهر و روستا شعار دهه کرامت ۱۴۰۰ را تبلیغات محیطی کنیم.

وی در ادامه آزادسازی زندانیان، توزیع بسته‌های معیشتی را از دیگر اقدامات آستان به منظور تحقق شعار خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت (ع) عنوان کرد.

انتخاب خادمان فرهنگی هنری رضوی

در بخش دیگری از این جلسه «محمودرضا برازش» با اشاره به اینکه از چند ماه قبل بحث انتخاب خادمان فرهنگی هنری رضوی را در دستور کار داشتیم، اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده ۷ خادم از داخل و ۶ خادم از کشورهایی همچون عمان، لبنان، پاکستان، ژاپن، اسپانیا، ایتالیا انتخاب شدند که قرار است به منظور حمایت از تولید داخلی از محصولات تولید داخل نظیر قالیچه دستباف از این افراد تقدیر به عمل آید؛ در سال‌های گذشته با سکه طلا و ارز از این افراد تقدیر می‌شد اما امسال با هدفی که عنوان شد محصولات و تولیدات داخل را به عنوان تقدیر در نظر گرفتیم.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با بیان اینکه ۳۰ برنامه در سه بخش به منظور بزرگداشت دهه کرامت تدارک دیده شده است، افزود: همچنین تفاهمی با برنامه «زنده باد زندگی» برای حضور خادمان فرهنگی امام رضا (ع) داریم که در مجموع شامل ۱۰ برنامه می‌شود، همچنین ۱۰ برنامه رادیویی و نیز برنامه‌های تلویزیونی برای پخش از سیمای استانی خراسان رضوی را تدارک دیده شده است، ضمن اینکه فعالیت بخش بین‌الملل را از طریق همکاری با رایزنی‌های فرهنگی پیگیری کرده و در اجرای برنامه به صورت زنده نیز در دستور کار قرار گرفته و در مجموع ۶۰ کشور در برنامه‌های مجازی دهه کرامت در بعد بین المللی مشارکت دارند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام «محمدحسن مهدوی مهر»، طی سخنانی با بیان اینکه دهه کرامت برای آستان قدس رضوی از اهمیتی خاص برخوردار است، اظهار کرد: فعالیت‌هایی که در طول سال در سطح آستان صورت می‌پذیرد در دهه کرامت معرفی می‌شود. در آستان از روز نخست آغاز دهه کرامت تا سالروز ولادت امام رضا (ع) برنامه‌های متنوعی شامل بیش از ۱۰۰ عنوان، در بخش‌های حرم مطهر و بنیاد برکت، بنیاد بهره‌وری و سازمان علمی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه صحن‌ها و رواق‌های حرم امام رضا (ع) میزبان برنامه‌های متنوع دهه کرامت خواهند بود، تصریح کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های آستان قدس به دلیل استفاده حداکثری از فضای مجازی، در سطحی گسترده اجرا می‌شود چنان که وارد فضای بین الملل شده است؛ در دهه کرامت باید به محتوا بیشتر پرداخته شود و امید داریم که بتوانیم در تعامل با اعتاب مقدس در داخل و خارج از کشور بر این بُعد فعالیت‌ها افزوده و به احیای امر اهل بیت (ع) که از تأکیدات ائمه معصومین (ع) است، بپردازیم.

وی با اشاره به همزمانی دهه کرامت ۱۴۰۰ با انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: انتخابات از جلوه‌های مردم سالاری دینی است، مردم عزیز باز هم رشادت و بلوغ فکری خود را در این انتخابات نشان می‌دهند و با رأیی که به صندوق‌ها می‌ریزند دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

همچنین در ادامه «محمدصادق براتی» با اشاره به محدود شدن فعالیت‌های حضوری دهه کرامت به دلیل شیوع کرونا، گفت: با تجربه سال گذشته، برنامه‌ها را در فضای مجازی متمرکز کردیم تا بزرگداشت این ایام به نحوی شایسته برگزار شود چراکه با اجرای شایسته این برنامه‌ها به نشاط معنوی و امید اجتماعی در جامعه کمک می‌شود، به ویژه آنکه این دهه با ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز همزمان شده است.

معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: برنامه‌های متنوع در بقاع متبرکه مشهد مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تدارک دیده شده است. همگام با استان و ستاد استانی، ابلاغیه‌ای به فرمانداران ارسال شده و ستادهای شهرستانی را نیز برای بزرگداشت دهه کرامت فعال کرده‌ایم، همچنین است در ارتباط با اصناف و نیروهای مسلح و …. صلوات خاصه امام رضا (ع) را در ساعت ۸ صبح و ۸ شب روز ولادت حضرت (ع) قرائت می‌شود؛ همچنین طرح نقاره زنی در سطح شهر مشهد را نیز مدنظر داریم که هنوز نهایی نشده است. آذین بندی و فضاسازی محیطی نیز انجام می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار فرهنگی

پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل

 پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
2024-04-14T13:45:31+03:30
سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد ایران‌شناسی به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی پیام‌های تبریک صادر کردند.

برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی

 برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
2024-04-14T12:52:09+03:30
قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد.

اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت

 اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
2024-04-14T12:25:18+03:30
شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

 «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
2024-04-14T11:45:55+03:30
دو فیلم سینمایی «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در هشتمین جشنواره فیلم بریکس مسکو روی پرده می‌روند.

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

 بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
2024-04-14T11:45:54+03:30
انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در...

آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان

 آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
2024-04-14T11:45:54+03:30
قائم‌مقام رادیو از وضعیت رو به بهبود مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری پیشکسوت خبر داد.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

 هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
2024-04-14T11:45:53+03:30
همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، تعدادی از هنرمندان در فضای‌مجازی به این عملیات واکنش نشان دادند.

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

 نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
2024-04-14T11:05:21+03:30
آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

 تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
2024-04-14T11:05:21+03:30
سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد.

تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر

 تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایده‌هایی جدید و پخته‌تر
2024-04-14T11:05:20+03:30
دستیار وزیر در امور شعر از تولید فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» با ایذده‌هایی جدید و پخته‌تر خبر داد و گفت: بارخوردها نشان می‌دهد نخبگان فارسی زبان د...

دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است

 دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است
2024-04-14T11:05:20+03:30
گلرخسار صفی‌اوا گفت: من در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا از جمله مسکو، فرانکفورت و... شرکت کرده‌ام، اما به نظرم هیچ نمایشگاهی مانند نمایشگاه کتاب ت...

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

 افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟
2024-04-14T11:05:19+03:30
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب

 دیدگاه قرآن درباره توان یهودیان اسرائیل در برابر رقیب
2024-04-14T11:05:19+03:30
امروز بنی‌اسرائیل در غزه آن خباثت نهفته در خود را که سبقه در گذشته سیاه‌شان دارد، آشکار کردند و آتشی که در گذشته برای سایر پیامبران و ملت‌ها روشن کرده بودند...

یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه

 یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه
2024-04-14T11:05:18+03:30
روزگاری در موسیقی پاپ ایران اعلام شد که حامد همایون در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرده است؛ آماری که از رکوردی عجیب روایت داشت؛ اما در نهایت سرنوشت حامد همایو...

صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد

 صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد
2024-04-14T11:05:18+03:30
مدیرعامل مجمع ایران‌نوشت صادرات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه‌های این مجمع در سال جدید خواند.

قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد

 قانون عفاف و حجاب برای همه مردم لازم‌الاجرا شد
2024-04-14T11:05:17+03:30
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کش...

تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت

 تلاطم در بازار ظهیرالاسلام/ قیمت کاغذ تحریر افزایش یافت
2024-04-14T11:05:17+03:30
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت،‌بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد

 سهم ۴۹درصدی تمساح خونی از گیشه‌ تعطیلات/ پرویزخان درجا زد
2024-04-14T11:05:16+03:30
براساس آمارهای ثبت‌شده از میزان استقبال از فیلم‌های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل ۳۵۳۰۰۰ هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین ...

شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند

 شاعرانی که خود را "عطار" جا زدند
2024-04-14T11:05:16+03:30
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

 «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!
2024-04-14T11:05:15+03:30
«محفل» دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه‌ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه‌اش تنها به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده رسید.

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

 مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید
2024-04-14T11:05:15+03:30
مهرداد صدقی از انتشار کتاب "آبنبات لیمویی" در ادامه مجموعه طنز خود خبر داد و گفت: این کتاب آخرین اثر از مجموعه "آبنبات‌ها" خواهد بود.

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

 عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
2024-04-14T11:05:14+03:30
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید

 دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
2024-04-14T11:05:14+03:30
یهودیانِ بنی‌نضیر چنان مغرور و از خود راضی بودند که تکیه‌گاهشان دژهای نیرومند و قدرت ظاهری‌شان بود، اما از آنجا که خدا می‌خواست بر همه روشن کرد که چیزی در ب...

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

 حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران
2024-04-14T11:05:14+03:30
جمعی از شاعران کشور در حمایت از عملیات "وعده صادق"، تازه‌ترین سروده‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل

 گنبد آهنین چه می‌داند از صریر قیامت سجیل
2024-04-14T11:05:13+03:30
نغمه مستشار نظامی در تازه‌ترین سروده خود از عملیات «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق حمایت کرد.

جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟

 جشن نیمه شعبان هیئت کجا برویم؟
2024-02-26T06:01:07+03:30
هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور همزمان با میلاد سراسر خیر و برکت امام زمان (عج) مراسم شادی و سرور برگزار می‌کنند.

شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم

 شاعران به استقبال نیمه شعبان رفتند/ کاش، سَحر، خاک رهِ « مهدی موعود » شوم
2024-02-26T06:01:06+03:30
شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)

 بهترین دعا‌ها در شب نیمه شعبان به روایت امام صادق (ع)
2024-02-26T06:01:06+03:30
امام صادق علیه‌السلام دربارۀ آداب شب نیمۀ شعبان، به یکی از بهترین دعاها اشاره می فرماید.

"پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!

 "پایان جنگ"، "عزل منتظری و بنی‌صدر" و "فوت احمد خمینی" موضوع گفت‌وگو با کارگردان "احمد"/ احمد آقا حتی یک «واو» به صحبت‌های امام دست نزد!
2024-02-26T06:01:05+03:30
مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از ۴۲ روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پ...

ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد

 ویکی موعود با ۴۰ هزار مقالۀ تخصصی راه اندازی شد
2024-02-26T06:01:04+03:30
همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود(عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) رونمایی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)