میرنیوز

نصب و راه‌اندازی ۳۰۹ سایت جدید در خراسان رضوی توسط همراه اول

نصب و راه‌اندازی ۳۰۹ سایت جدید در خراسان رضوی توسط همراه اول 2021-01-24T17:07:49+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همراه اول، در راستای افزایش کیفیت و دسترسی مشترکان اپراتور اول تلفن همراه به سرویس‌های تماس و دیتا، ۳۰۹ سایت تلفن همراه جدید و  ۱۱۴۶ تکنولوژی مختلف در ۵۱ شهر و روستای استان خراسان رضوی با صرف هزینه عملیاتی بالغ بر ۳۰۹ میلیارد تومان در مدت یکسال گذشته به دست مهندسان شرکت «نقش اول کیفیت» به عنوان بزرگترین شرکت زیر مجموعه همراه اول و پیمانکار فنی این اپراتور نصب و راه‌اندازی شده است.

با وجود تمامی چالش‌های پیش‌روی توسعه شبکه نظیر شرایط سخت کرونایی، عبور از مناطق صعب‌العبور و همچنین تحریم‌های صورت گرفته، این پروژه عظیم در بزرگترین استان زائرپذیر کشور اجرایی شده است. 

همراه اول از آذر ماه سال گذشته تاکنون با اجرای پروژه‌های طرح خدمات‌رسانی روستایی (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات) و فاز هشت توسعه تلفن همراه مبتنی بر تکنولوژی‌های روز، گام بلندی در راستای ارتقای کیفیت شبکه خود برداشته است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

شوینده های قلیایی و اسیدی ویژه صنایع

شوینده های قلیایی و اسیدی ویژه صنایع
2021-03-04T14:59:27+03:30
شرکت صنایع شیمیایی ایمن بهدار هیرکان مسئولیت تولید اکسیدین را برعهده دارد. محصول تولید شده در این شرکت بی رنگ و دارای بوی تند سرکه ای است. اکسیدین تولید می ش...

آشنایی با انواع تست غیر مخرب بتن

آشنایی با انواع تست غیر مخرب بتن
2021-03-04T14:32:47+03:30
معمولا به منظور برآورد میزان سرویس‌دهی یک ساختمان انجام تست بر روی بتن اجتناب ناپذیر می‌باشد. از این رو کارشناسان شرکت مقاوم سازی افزیر با استفاده از انواع آ...

تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل
2021-03-04T14:19:33+03:30
تعمیرات موبایل به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که تعمیرکار موبایل به صورت مستقیم روی برد گوشی کار کند و یا سرویس موبایل را انجام دهد. چنین قسمت هایی شامل:...

موبایل چی بخریم؟

موبایل چی بخریم؟
2021-03-04T14:19:33+03:30
خرید موبایل یکی از خریدهای بسیار چالش برانگیز برای کاربران امروزی است. در گذشته این خرید به دلیل کم بودن تعداد برندهای تولید کننده و همچنین مدل های موجود در ...

بهترین نوع سرمایه گذاری چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین نوع سرمایه گذاری چه ویژگی هایی دارد؟
2021-03-04T14:06:07+03:30
قبل از انتخاب بهترین روش های سرمایه گذاری بلندمدت در ایران باید دقت داشته باشید که وارد شدن به هریک از بازارها نیازمند دقت، تجربه و تحقیق می باشد. ...

قیمت سکه ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه  ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان رسید
2021-03-04T13:49:28+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان رسید.

قیمت دلار ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ به ۲۴ هزار و ۷۷۶ تومان رسید/ یورو؛ ۲۹ هزار و ۹۹۴ تومان

قیمت دلار ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ به ۲۴ هزار و ۷۷۶ تومان رسید/ یورو؛ ۲۹ هزار و ۹۹۴ تومان
2021-03-04T13:49:27+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در صرافی های بانکی به ۲۴ هزار و ۷۷۶ تومان رسید.

سیسکو یا مایکروسافت؟ کدام بهتر است

سیسکو یا مایکروسافت؟ کدام بهتر است
2021-03-04T13:39:31+03:30
سیسکو یا مایکروسافت؟ این مقایسه، مقایسه‌ای است که کمتر کسی آن را نشنیده باشد و برای او سوالی راجع به این دو غول دنیای شبکه پیش نیامده باشد. ...

موفقیت روابط عمومی پاکسان نتیجه خلق فرصت هاست

موفقیت روابط عمومی پاکسان نتیجه خلق فرصت هاست
2021-03-04T13:12:47+03:30
روابط عمومی شرکت پاکسان در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRANCPR) با اعطای "جوایز سالانه صنعت روابط‌عمومی ایران مورد تقدیر قرار گرفت. ...

آشنایی با انواع رک شبکه

آشنایی با انواع رک شبکه
2021-03-04T12:46:19+03:30
تجهیزات شبکه و سرور، از جمله دستگاه‌های فیزیکی هستند که برای برقراری ارتباط بین دستگاه‌های موجود در یک شبکه کامپیوتری استفاده می شوند و به واحدهایی که تولید ...

آیا ساخت تیزر تبلیغاتی در افزایش فروش موثر است؟

آیا ساخت تیزر تبلیغاتی در افزایش فروش موثر است؟
2021-03-04T12:46:18+03:30
سازمان‌ها و شرکت‌ها هر روز و هرساعت تلاش می‌کنند در اینستاگرام بیشتر دیده شوند و زنجیره ارتباطشان با مخاطبانشان قطع نشود.

آشنایی با آیفون‌ تصویری تابا

آشنایی با آیفون‌ تصویری تابا
2021-03-04T12:19:25+03:30
برای معرفی بهترین آیفون‌های تصویری ساخت شرکت تابا، بهتر است ابتدا بیش‌تر با این شرکت معتبر و با سابقه آشنا بشویم.

سینی کابل گالوانیزه سرد یا گرم؟

سینی کابل گالوانیزه سرد یا گرم؟
2021-03-04T12:19:25+03:30
سینی کابل در واقع یک کانال آهنی است که برای عبور سیم و کابل ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیر پیشرفت تکنولوژی بر صنعت گردشگری و رزرواسیون هتل

تاثیر پیشرفت تکنولوژی بر صنعت گردشگری و رزرواسیون هتل
2021-03-04T11:49:26+03:30
یکی از تامین کنندگان اصلی پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید، کانال های توزیع است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

دانلود قسمت ششم سریال خوب بد جلف

دانلود قسمت ششم سریال خوب بد جلف
2021-03-04T11:26:21+03:30
«خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال 1399 ایران است. ...

انتخاب یک متخصص ارتوپدی خوب

انتخاب یک متخصص ارتوپدی خوب
2021-03-04T10:59:36+03:30
سلامتی مهمترین سرمایه ی هر انسانی است. مشکلات زیادی هستند که در اثر عوامل متعددی برای استخوان و مفاصل به وجود می آیند.

سال ۱۴۰۰ را با تک سیرو شروع کنید

سال ۱۴۰۰ را با تک سیرو شروع کنید
2021-03-04T10:46:07+03:30
فروشگاه اینترنتی تک‌سیرو عرضه کننده انواع کنسول بازی، دیسک بازی های جدید، انواع لوازم جانبی کنسول، سخت افزار گیمینگ و تجهیزات تولید محتوا و استریم می‌باشد. ...

دانلود قسمت 13 برنامه همرفیق پیمان قاسم خانی

دانلود قسمت 13 برنامه همرفیق پیمان قاسم خانی
2021-03-04T10:06:04+03:30
قسمت سیزدهم برنامه ی همرفیق توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می شود.

قیمت جهانی طلا به پایین‌ترین سطح ۹ ماهه افت کرد

قیمت جهانی طلا به پایین‌ترین سطح ۹ ماهه افت کرد
2021-03-04T10:02:50+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنجشنبه، تحت تاثیر تقویت دلار به علت رشد سود اوراق قرضه آمریکا، افت کرد و به پایین‌ترین سطح ۹ ماهه رسید.

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/ قیمت ۸ ارز کاهش یافت

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/ قیمت ۸ ارز کاهش یافت
2021-03-04T10:02:49+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز کاهش و ۳۳ ارز افزایش یافت. نرخ ۶ ارز نیز ثابت ماند.

پی‌فا بازیگر اصلی تقابل سنت و مدرنیته در حوزه پرداخت

پی‌فا بازیگر اصلی تقابل سنت و مدرنیته در حوزه پرداخت
2021-03-04T08:39:28+03:30
تا به حال به کارمزدی کارت به کارت دقت کرده‌اید؟‌ برای جا به جایی مبلغ ۱۰ میلیون تومان شما باید ۲۷۶۰ تومان کارمزد تراکنش پرداخت کنید، علاوه بر این حتی با پردا...

فروشگاه لوازم جانبی موبایل عمده

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل عمده
2021-03-03T16:16:23+03:30
بسیاری از خریداران عمده لوازم موبایل و همچنین صاحبان مغازه های موبایل فروشی ، برای تامین کالاهای مورد نیازشان به دنبال فروشگاه های پخش عمده لوازم جانبی موبا...

خدمات سئو سایت

 خدمات سئو سایت
2021-03-03T16:16:22+03:30
اگر به دنبال خدمات سئو سایت و مشاوره سئو هستید وب اپراتور یکی از بهترین و قدیمی ترین سایت های حوزه بهینه سازی بشمار میرود.در این محتوا قصد داریم تا خدمات سئ...

تجهیز فروشگاه های زنجیره ای رفاه به سیستم کدپرداز تاپ

 تجهیز فروشگاه های زنجیره ای رفاه به سیستم کدپرداز تاپ
2021-03-03T16:16:22+03:30
همزمان با جلسه مشترک شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از سیستم پرداخت بدون کارت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه رونمایی شد.

تختال فولاد هرمزگان قابل‌ رقابت با برترین‌های جهان

 تختال فولاد هرمزگان قابل‌ رقابت با برترین‌های جهان
2021-03-03T16:16:22+03:30
مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های فولاد هرمزگان از مسیری سخن گفت که کیفیت تختال فولاد هرمزگان را قابل ‌رقابت با برترین‌های فولادسازی دنیا کرده  است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مدیر عامل بانک رفاه کارگران تجلیل کرد

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مدیر عامل بانک رفاه کارگران تجلیل کرد
2021-03-03T16:16:21+03:30
در مراسم تجلیل از عملکرد شبکه بانکی در «طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده در حوادث غیر مترقبه» از عملکرد و اقدامات...

رشد ۸۰.۷ درصدی فروش «ذوب» در ۱۱ ماهه ۹۹

 رشد ۸۰.۷ درصدی فروش «ذوب» در ۱۱ ماهه ۹۹
2021-03-03T16:03:00+03:30
میزان فروش شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در ۱۰ ماهه۹۹ بالغ بر ۱۵۱,۸۴۸,۱۹۱ میلیون ریال اعلام شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۲/۱۳

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۲/۱۳
2021-03-03T16:03:00+03:30
در حالی که رشد سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا جذابیت سرمایه گذاری در بازار طلا را کاهش داده است، قیمت طلا امروز اندکی کاهش داشت.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۲/۱۳

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۲/۱۳
2021-03-03T16:02:59+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۶۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۲...

کفپوش ورزشی چیست و چه کاربردی دارد؟

کفپوش ورزشی چیست و چه کاربردی دارد؟