میرنیوز

سایت خرید لایک اینستاگرام واقعی همراه با ثبت سفارش آنی

سایت خرید لایک اینستاگرام واقعی همراه با ثبت سفارش آنی 2021-01-13T13:03:32+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همه ما در اینستاگرام پیج‌های متعددی را فالو می‌کنیم؛ پیج‌های فروشگاهی، سرگرمی، علمی و… بسیاری از ما خودمان هم یک پیج اینستاگرامی کاری هم داریم. اگر شما هم جز این دسته از افراد باشید، حتماً به خرید لایک اینستاگرام پیج خود اندیشیده اید. اما به راستی چه چیزی باعث محبوبیت یک پیج و پست‌هایش می‌شود؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که عامل تفاوت میان پیج‌های بزرگ با پیج‌های معمولی چیست؟

سیستم همه شبکه‌های اجتماعی، از جمله اینستاگرام، به نحوی طراحی شده است که کاربران را بیشتر سرگرم کنند. در این بین پست‌های که لایک و ویو بیشتری داشته باشند به ایکسپلور اینستاگرام وارد می‌شود بیشتر سلبریتی های اینستاگرام برای افزایش بازدید پیج خود اقدام به خرید لایک اینستاگرام می‌کنند که سبب محبوبیت بیشتر پیجشان می‌شود.

توسعه دهندگان اینستاگرام نیز الگوریتم‌های این اپلیکیشن را بر اساس همین سیاست کلی طراحی کرده اند. الگوریتم‌های اینستاگرام به گونه‌ای عمل می‌کنند که پست‌های محبوب تر را به کاربران نمایش دهند. این موضوع هم درباره پست‌های موجود در اکسپلور صدق می‌کند، هم پست‌های نمایش داده شده در فید.

هر چه یک پست محبوب تر بوده و با استقبال بیشتری از سوی کاربران روبرو شده باشد، شانس بیشتری برای نمایش پیدا می‌کند. اکسپلور اینستاگرام، همان طور که می‌دانید، جایی است که در آن بهترین و محبوب ترین پست‌ها به نمایش در می آیند؛ پست‌هایی که به احتمال بسیار زیاد با علایق شما همخوانی زیادی دارند.

هم چنین در فید اینستاگرام ابتدا پست‌های آن پیج هایی به نمایش در می آیند که لایک بیشتری گرفته و شما نیز پیش از این، پست‌هایشان را لایک کرده اید. همه این ها برای آن است که شما زمان بیشتری در اینستاگرام باقی بمانید.

اما اینستاگرام از کجا می‌تواند پست‌های محبوب و مطلوب ما را تشخیص بدهد؟ پاسخ این سوال را در یک عبارت کلی می‌توان خلاصه کرد: اینگیجمنت. اینگیجمنت یک پست بهترین شاخص برای تشخیص کیفیت آن در اینستاگرام است.

اینگیجمنت پست‌های اینستاگرام و عوامل مؤثر در آن

الگوریتم‌های اینستاگرام پست‌ها را از لحاظ اینگیجمنت مورد بررسی قرار می‌دهند. ملاک آن‌ها برای این که تشخیص دهند کدام پست کیفیت بیشتری داشته و با استقبال بهتر مردم روبرو شده، اینگیجمنت پست است. اما کداوم عوامل بر اینگیجمنت پست تأثیر می‌گذارند؟

اینگیجمنت پست‌های اینستاگرامی بر اساس میزان تعامل‌های کاربران با آن پست‌ها مشخص می‌شود. در اینگیجمنت تعداد لایک ها، کامنت ها، ارسال‌ها و سیوها مورد محاسبه قرار می‌گیرد. ملاک اینستاگرام این است که ببیند کدام پست‌ها بیشترین لایک و کامنت را دارند و بر همین اساس، می‌تواند بهترین پست‌ها را به سایر کاربران پیشنهاد بدهد.

به همین دلیل است که محاسبه اینگیجمنت پیج ها اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر می‌خواهید یک پیج پربازدید و موفق داشته باشید، باید اینگیجمنت آن را افزایش دهید. تفاوت میان پیج‌های بزرگ و محبوب اینستاگرامی با پیج‌های معمولی در همین است؛ آن‌ها اینگیجمنت بالایی دارند و این اینگیجمنت را به صورت مداوم افزایش می‌دهند.

نکته مهم این است که آمار و نرخ اینگیجمنت ربطی به تعداد فالورها ندارد. بنابراین اگر به دنبال این هستید که صرفاً فالوورهای پیجتان را افزایش دهید، اما برنامه‌ای برای بالا بردن میزان اینگیجمنت پست‌ها ندارید، به نتیجه مطلوب نخواهید رسید. در عوض هر چه میزان محبوبیت و تعامل کاربران با پست‌های شما بیشتر باشد، شانس بیشتری هم برای جذب فالور خواهید داشت. شما با خرید لایک ایرانی اینستاگرام می‌توانید اینگیجمنت پست‌های خود را افزایش دهید.

افزایش اینگیجمنت پست‌های اینستاگرام

حال که از اهمیت اینگیجمنت پست‌های اینستاگرامی آگاه هستید، طبیعی است که به فکر افزایش آن باشید. در واقع، تا زمانی که اینگیجمنت پست‌های پیج خود را ارتقا ندهید، نمی‌توانید در اینستاگرام موفق باشید. با افزایش دادن میزان تعامل کاربران با پست‌های خود، سرعت رشد پیجتان را چند برابر خواهید کرد.

برای افزایش دادن میزان اینگیجمنت پست‌ها، روش‌های مختلفی وجود دارد. لازم به ذکر است که افزایش دادن اینگیجمنت و محبوب تر کردن پست‌ها، به یک یا دو فاکتور بستگی ندارد. شما باید ترکیبی از فاکتورها و روش‌ها را به کار بگیرید تا به نتیجه برسید.

مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های افزایش اینگیجمنت در اینستاگرام عبارتند از:

تولید محتواهای جذاب و جدید

اولین و اصلی ترین قانون برای افزایش اینگیجمنت، تولید محتواهای جذاب است. تولید محتوا در تمامی ابعاد رشد پیج‌های اینستاگرامی حرف اول را می‌زند. برای آن که پست‌های پیجتان با استقبال بیشتری روبرو شده و لایک بیشتری بگیرند، لازم است پست‌های با کیفیتی منتشر کنید.

محتوای جذاب، خلاقانه و جدید، به تنهایی می‌تواند اینگیجمنت خوبی کسب کند. کاربران این پست‌ها را لایک کرده، برایش کامنت گذاشته یا برای دوستان خود ارسال می‌کنند. توجه داشته باشید که یک پست خوب، هم عکس یا ویدیو جذابی دارد و هم کپشن مناسبی برایش نوشته شده است.

پاسخ به کامنت های کاربران

یکی از بهترین روش‌های افزایش اینگیجمنت پست‌ها، پاسخ دادن به کامنت های زیر پستتان است. با این کار ضمن آن که مستقیماً آمار کامنت های پست را بالا می‌برید، به کاربران نشان می‌دهید که کامنتشان مورد توجه قرار گرفته است.

تعامل با پیج‌های مشابه

یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزایش اینگیجمنت، تعامل با پیج‌های مشابه و مرتبط است. این روش تاثیرگذاری بالایی دارد. ضمن آن که بسیار آسان بوده و هیچ هزینه خاصی هم ندارد. اگر شما پست‌های بقیه پیج‌های مرتبط را لایک کرده یا برایشان کامنت بگذارید، آن‌ها هم همین کار را برای پست‌های پیج شما می‌کنند.

خرید لایک اینستاگرام

تعداد لایک های یک پست، مستقیم ترین روش برای سنجش میزان محبوبیت آن است. چه برای الگوریتم اینستاگرام و چه برای کاربران، تعداد لایک ها اهمیت زیادی دارد. هر چه لایک های یک پست بیشتر باشد، محبوبیت و اینگیجمنت آن هم بالاتر خواهد بود.

برای خرید لایک اینستاگرام روش‌های متعددی وجود دارد؛ اما یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها، استفاده از خدمات خرید لایک اینستاگرام سایت دیجی فالوور است. سایت دیجی فالوور مدت هاست در زمینه انواع خدمات مربوط به اینستاگرام، از جمله خرید لایک فعالیت می‌کند.

با سفارش خرید لایک اینستاگرام در سایت دیجی فالوور، پست‌های شما به کاربران ایرانی اینستاگرام نمایش داده می‌شود؛ آن دسته از کاربرانی که پست شما را بپسندند، آن را لایک می‌کنند. به این ترتیب شما با خرید لایک اینستاگرام از دیجی فالوور می‌توانید به سادگی اینگیجمنت پستتان را افزایش دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)