میرنیوز

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/نرخ ۳۲ ارز کاهش یافت

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/نرخ ۳۲ ارز کاهش یافت 2021-01-09T09:20:04+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه بیستم دی ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افت ۱۶۰ ریالی نسبت به روز قبل، به قیمت ۵۶ هزار و ۹۸۷ ریال و هر یورو نیز با کاهش ۴۴۱ ریالی، به قیمت ۵۱ هزار و ۳۳۹ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۷ هزار و ۴۳۶ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۹۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۹۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۹۰۲ ریال، روپیه هند ۵۷۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۸۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۲۲۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۴۱۳ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۴ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار ۸۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۳۷۹ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۴۶ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۷۰۱ دریال، روبل روسیه ۵۶۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۵۸۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۸۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۱۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۳۳ ریال، کیات میانمار ۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۶۱۰ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۳۴ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۳۸۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۸۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۹ هزار و ۵۸۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۴۱۵ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۴۲۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۹۷۱ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۷۲۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۴۰۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۳۸۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۱۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

تور نوروز اندونزی، با لیاناپرواز

تور نوروز اندونزی، با لیاناپرواز
2021-01-23T16:53:10+03:30
اندونزی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای خانواده‌های ایرانی به خصوص در تورهای نوروز است. تمامی تورهای ذکر شده در متن خبر پس از پایان کرونا انجام می‌شوند ...

قیمت سکه ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید
2021-01-23T16:49:49+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

چسب کاشت میلگرد و تمام آنچه که باید در مورد آن بدانید

چسب کاشت میلگرد و تمام آنچه که باید در مورد آن بدانید
2021-01-23T16:39:53+03:30
همواره در پروژه‌های عمرانی به دلایلی همچون ضعف در طراحی و یا اجرا، تغییر کاربری سازه، اتصال بتن قدیم به جدید و یا مقاوم سازی نیاز به کاشت میلگرد، آرماتور و ی...

نظافت شرکت و محل کار، قیمت و ثبت درخواست

نظافت شرکت و محل کار، قیمت و ثبت درخواست
2021-01-23T15:46:31+03:30
نظافت مشاعات و راه پله به صورت ساعتی در شرکت خدماتی موج نو توسط تیم متخصص نظافت صورت می پذیرد.

شرکت ستاک فناوری ویرا، برترین ارائه دهنده محصولات امنیت شبکه

شرکت ستاک فناوری ویرا، برترین ارائه دهنده محصولات امنیت شبکه
2021-01-23T15:19:54+03:30
در این قسمت قصد داریم شما را با شرکت ستاک فناوری ویرا آشنا نماییم.

تولید محصولات متمایز و با کیفیت در صنعت توزین

تولید محصولات متمایز و با کیفیت در صنعت توزین
2021-01-23T14:39:54+03:30
گروه صنعتی اعتماد با تکیه بر نیم قرن تجربه و تخصص فنی لازم درتولید سیستم های توزین و رعایت دقیق اصول استاندارد از معتبرترین تولید کنندگان سیستم های توزین دیج...

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار
2021-01-23T13:29:54+03:30
آیا می‌خواهید درباره ایزوگام دلیجان، محصولات و قیمت انواع ایزوگام بیشتر بدانید؟ پس با ادامه این مطلب همراه شوید.

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟
2021-01-23T13:29:53+03:30
تاب راحتی یا صندلی تابی که اصطلاحاً به آن تاب ریلکسی گفته می شود به صورت سبد وصندلی آویز از پایه به همراه تشک می باشد و در مدل‌های یک و دونفره با تنوع رنگ و ...

ملی پیامک، مجری بهترین کمپین‎های پیامک تبلیغاتی

ملی پیامک، مجری بهترین کمپین‎های پیامک تبلیغاتی
2021-01-23T13:29:52+03:30
ملی پیامک، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های ارسال اس ام اس در زمینۀ اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هم پیشگام است.

دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران، دوره های حضوری و آنلاین رایگان

دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران، دوره های حضوری و آنلاین رایگان
2021-01-23T12:53:13+03:30
اگر به دنبال دوره طراحی سایت رایگان هستید حتما از خدمات آموزشی و دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید.

راهنمای خرید لوستر مناسب منزل

راهنمای خرید لوستر مناسب منزل
2021-01-23T11:59:57+03:30
هر خانه ای با توجه به نوع دکوراسیونی که برای آن محیط انتخاب شده و گنجایش و متراژ محیط و همچنین وسایلی که برای آن محیط انتخاب شده، به نوع خاصی از لوستر احتیاج...

ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح های توسعه فولاد بناب

ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح های توسعه فولاد بناب
2021-01-23T11:59:56+03:30
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: با اجرای طرح‌های توسعه ای این مجتمع، حداقل یک هزار فرصت شغلی در سال های پیش رو برای نیروهای بومی ایجاد خواهد شد. ...

فروشگاه اینترنتی سی و سه پل، سرزمین قطعات موبایل و لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی سی و سه پل، سرزمین قطعات موبایل و لوازم خانگی
2021-01-23T11:59:56+03:30
قاب و شاسی موبایل لازم داری ولی نمیدونی از کجا خریداری کنی؟ خب سی و سه پل میتونه مشکلت رو حل کنه‌.

پیش از خرید ورق فولادی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

پیش از خرید ورق فولادی به چه نکاتی باید توجه کنید؟
2021-01-23T11:46:33+03:30
ورق فولادی به عنوان یک ماده اولیه کارآمد در تولید کوچک‌ترین قطعات تا بزرگترین تجهیزات،‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حجم از مصرف این کالای آهنی به دلیل تنو...

دیوار آگهی‌های فروش وکالتی و امتیاز قرعه‌کشی خودرو را حذف می‌کند

دیوار آگهی‌های فروش وکالتی و امتیاز قرعه‌کشی خودرو را حذف می‌کند
2021-01-23T11:46:32+03:30
از خردادماه امسال که با اعلام مسئولان سازمان حمایت و وزارت صمت مقرر شد خودرو به صورت  قرعه‌کشی به خریداران عرضه شود، تا الان حدود ۱۰ مرحله طرح فروش یا پیش فر...

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی
2021-01-23T11:46:31+03:30
برکسی پوشیده نیست که چمن مصنوعی یکی از زیباترین و تطبیق پذیرترین گزینه ها برای بهبود جلوه بصری و نمای هر مکان و هر فضایی می باشد. ...

پزشک در منزل تهرانپارس با بهترین قیمت

پزشک در منزل تهرانپارس با بهترین قیمت
2021-01-23T11:19:51+03:30
اگر به دنبال پزشک در منزل تهرانپارس هستید، می‌توانید این خدمت ویژه را به راحتی از این درگاه معتبر و مطمئن دریافت کنید.

قیمت دلار ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت دلار ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان
2021-01-23T11:03:11+03:30
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید به ۲۲ هزار و ۸۰ تومان و برای فروش به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.

چرا به علائم کارکردن کلیه باید توجه کنیم؟

 چرا به علائم کارکردن کلیه باید توجه کنیم؟
2021-01-23T11:10:05+03:30
به این دلیل که مشکلات کلیوی معمولا نشانه‌های مشخصی ندارند، بسیار مهم است که به علائم کار کردن کلیه توجه کنیم تا در صورت بروز هر نوع تغییر بتوانیم به سرعت به...

طرح توجیهی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟ بهین صنعت یاب پاسخ می دهد.

 طرح توجیهی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟ بهین صنعت یاب پاسخ می دهد.
2021-01-23T11:10:05+03:30
فعالیت در یک صنعت مستلزم داشتن اطلاعات کافی در آن زمینه است.

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی، راه ورود شما به دنیای معامله گری

 دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی، راه ورود شما به دنیای معامله گری
2021-01-23T11:10:05+03:30
داشتن هوش اقتصادی یکی از نعمت‌هایی است که خیلی از آدم‌ها از طریق آن توانسته‌اند در بازارهای مالی موفق باشند و کسب درآمد کنند...

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

 تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
2021-01-23T11:10:05+03:30
در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک...

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد
2021-01-23T10:53:39+03:30
مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹، روز اول بهمن‌ماه ۱۳۹۹ با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی توسن‌‎تکنو برگزار شد و ط...

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
2021-01-23T10:53:37+03:30
در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک ...

امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد

امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد
2021-01-23T10:53:36+03:30
بانک رفاه کارگران از خدمت جدید "امکان درج شماره شبای حساب روی رفاه کارت" مشتریان خبر داد.

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۱

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۱
2021-01-23T10:56:52+03:30
در حالی که انتظار می رود ارائه یک بسته بزرگ محرک مالی به ترمیم بزرگترین اقتصاد جهان کمک کند و این بسته به دلیل تبعات تورمی سبب افزایش نرخ تورم و تضعیف دلار ...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۱؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۱؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟
2021-01-23T10:56:51+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۹۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان ا...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۲؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۲؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟
2021-01-23T10:56:51+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳...

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۳| قیمت طلا نیم درصد افت کرد

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۳| قیمت طلا نیم درصد افت کرد
2021-01-23T10:56:51+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد افت به ۱۸۶۱ دلار و ۱۰ سنت رسید.

خرید تخت سنتی؛ بهترین مدل و سایز کدام است؟

خرید تخت سنتی؛ بهترین مدل و سایز کدام است؟
2021-01-23T10:39:57+03:30
تخت های سنتی را می شود با همان حال و هوای قدیمی شان در خانه استفاده کرد.