میرنیوز

انواع گیاهان آپارتمانی

انواع گیاهان آپارتمانی 2021-01-05T16:23:17+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از چیزهایی که در این روزگار عجیب و غریب و در کشاکش موج‌های پی‌درپی گرانی و کرونا حالمان را خوب می‌کند؛ خرید گلدان آپارتمانی است. البته توصیه ما این است که به جای رفتن به بازارهای گل که وقت، هزینه، ناراحتی ناشی از آلودگی هوا و خطر ابتلاء به کرونا را به شما تحمیل می‌کند؛ از گل فروشی آنلاین خرید گل و گیاه استفاده کنید. گلدان‌های آپارتمانی که در فضا و محیط آپارتمان بتوانند دوام آورده و زندگی کنند انواع مختلفی دارند. گل‌های آپارتمانی بایستی در گوشه‌ای از فضای اتاق در کنار پنجره و یا گوشه‌ای از تراس نگهداری شوند تا بتوانند از کمترین نور محیط نیز استفاده کرده و به رشد خود ادامه دهند. گیاه آپارتمانی علاوه بر زیبایی کاربردهای این دیگری دارد. مانند تغییر دکور، تصفیه هوا و کشاندن پای طبیعت به فضای خاکستری زندگی شهری. در اینجا چند گلدان محبوب که در عین حال بسیار سرسخت و مقاوم نیز هستند را از وبسایت گلیتال که یک فروشگاه آنلاین گل‌وگیاه است را معرفی می‌کنیم.

نخل یوکا

یوکا گیاهی آپارتمانی با ساقه ای بسیار تنومند است. این گیاه شباهت زیادی به درخت خرما دارد و از آن رو به عنوان نخل شناخته می‌شود. گیاه یوکا در محیط‌های با نور متوسط مانند دفاتر کار، منزل و ادارات قابل نگهداریست و با قرار گیری در شرایط مطلوب، عمری بسیار طولانی خواهد داشت. با هدیه کردن گیاهان آپارتمانی به عزیزان یا خودتان، در این روزهای پردود و آلوده، محیط اطراف آن‌ها را با طبیعت آشتی دهید و زندگی را در پیرامون خود به جریان بیندازید. نگهداری از یوکا کار سختی نیست.

آنتریوم

صفحات جذاب و خوشرنگ آنتریوم باعث شده این گل، به انتخاب اول طراحان منظر و معماران داخلی برای طراوت و برجستگی فضا تبدیل شود. جلوه بصری این گل دوست داشتنی بسیار بالاست و برای میزهای ضیافت و رستوران‌ها گزینه‌ای مطلوب است. گلدان آنتوریم در شرایط ایده آل نزدیک به دو ماه گل را بر روی خود نگه می‌دارد.

بنجامین سبز

گیاهی مقاوم که سال‌های زیادیست راه خود را به ایران باز کرده و توانسته به محبوبیت زیادی برسد. گیاه بنجامین رشد خوبی دارد و به سرعت تبدیل به یک درختچه مقاوم می‌شود و می‌توانید آن را در گلدان بزرگ سفالی و یا باغچه منزل خود بکارید و از حضور آن در اطراف خود بهره بگیرید. بنجامین سبز برگ یکی از انواع بنجامین است که بر خلاف بنجامین ابلق، رنگی یکدست دارد. برگ‌های مقاوم با رنگ سبز تیره که می‌توانند گاهاً بسیار انبوه و در هم تنیده شوند. نگهداری گلدان بنجامین چیز پیچیده‌ای نیست.

پتوس

این گیاه جذاب و زیبا را پیتوس، پوتوس یا فتوس هم می‌نامند. پتوس با برگ‌های آویزی و شگفت‌انگیزش بسیار گیاه مقاومی است. این گیاه پرطرفدار هم به راحتی تکثیر می‌شود هم نگهداری بسیار راحتی دارد. پتوس از گیاهان تصفیه کننده هواست.

انواع گیاهان آپارتمانی

قاشقی

گیاه قاشقی با برگ‌های قلب شکل زیبا از گیاهان خوش‌قیمت بازار است. گیاهی زیبا و آپارتمانی که برگ‌های پهن و گوشتی دارد، برخی از نمونه‌های آن برگ‌های سبز و برخی هم برگ‌های ابلق دارند، روش نگهداری گل قاشقی آسان است و در عین حال گیاه مقاومی محسوب می‌شود قاشقی بسیار کم توقع بوده و از آنجا که خواستگاه آن جنگل‌های انبوه است، نور کم، سایه و کم آبی را به راحتی تحمل می‌کند.

شفلرا

شفلرا که به گیاه پنجه کلاغی معروف است، یکی از گیاهان آپارتمانی معروف این روزهاست. گیاه شفلرا برگ‌هایی شبیه پنجه دست دارد و جنس برگ‌ها مشابه برگ درخت پرتقال است. گلدان شفلرا برای تزیین فضاهای داخلی، طراحی رستوران و محیط کار و البته زیباسازی فضای سبز و طراحی باغچه کاربرد دارد. شفلرا گیاهی شیک و ماندگار است.

آگلونما

آگلونما از گیاهان بی‌نهایت زیباست که برگ‌های شفاف، خوشرنگ و کشیده ای دارد. آگلونما انواع مختلف و سایزهای متفاوتی دارد. این گیاه دلیل انبوه بودن برگ‌ها برای اتاق‌های کوچک و محیط‌های اداری بسیار مناسب است و جلوه‌ای زیبا و سبز به فضا می‌دهد. آگلونما گیاهی آشنا در منازل ایرانیان است و احتمالاً در فضاهای بسیاری آن را دیده اید. آگلونما یکی از متخصصین تصفیه هواست.

گازمانیا

گلدان گازمانیا لپیدوتا از گیاهان جذاب آپارتمانی است. گازمانیا بومی مناطق استوایی آمریکای جنوبی است. به همین دلیل رطوبت زیاد را دوست دارد. با از بین رفتن زیستگاه تهدید می‌شود. گازمانیا لپیدوتا در طبعیت تقریباً منقرض شده است، و آخرین کلونی این گیاه قدیمی در نزدیک آتشفشانی نزدیک اکوادر قرار داشت. همانند سایر گیاهان خانواده آناناسی گازمانیا نیز در مکان‌های روشن و نور طبیعی خوشحال‌تر است و پنجره‌های شرقی و یا غربی برای آن‌ها مناسب‌ترین مکان است.

بنجامین ابلق

گیاهی آشنا و جذاب که قطعاً آنرا در منزل مادربزرگ‌ها دیده اید. معروف ترین نوع این گیاه بنجامین سبز و بنجامین ابلق است. که بنجامین ابلق با برگ‌ها خوشرنگ و خاص خود محبوبیت زیادی دارد. گیاه بنجامین رشد خوبی دارد و به سرعت تبدیل به یک درختچه مقاوم می‌شود. می‌توانید آن را در گلدان بزرگ سفالی و یا باغچه منزل خود بکارید و از حضور آن در اطراف خود بهره بگیرید.

دراسینا کامپکت

این گیاه از خانواده پرشمار و محبوب آناناسیان است. دراسینا آناناسی با برگ‌های درهم شبیه تاج آناناس است و می‌تواند میز کار و یا منزل شما را زیبا کند. این گیاه جذاب مناسب فضای باز نیست اما می‌تواند در طراحی داخلی و زیباسازی فضاهای بسته کاربرد زیادی داشته باشد. همانطور که از نام گل کامپکت پیداست، این گیاه از خانواده دراسیناست و به دلیل فشردگی برگ‌ها، نام کامپکت یا فشرده را به خود گرفته است.

کروتون ابلق

کروتون یا کرچک هندی گیاهی نوردوست و بومی آسیاست. این گیاه در رنگ‌های متنوع سفید، سبز، قرمز و نارنجی ظاهر می‌شود. جنس برگ‌های گیاه کروتون مانند چرم و بسیار مقاوم است. کروتون سال‌های زیادی‌است که وارد ایران شده و امروزه در طراحی باغچه و فضای سبز، طراحی پاسیو و زیباتر کردن محیط‌های داخلی کاربرد دارد. می‌توانید گیاه کروتون را در گلدان و یا در باغچه بکارید و از حضور آن لذت ببرید. کروتون اگر در کنار گیاهان دیگر کاشته شود، می‌تواند از رطوبتی که سایر گیاهان تولید می‌کنند استفاده کند و رشد و سلامت بیشتری داشته باشد. اگر قصد وارد کردن گیاهی رنگارنگ به منزل یا محیط کار خود را دارید، گلدان کروتون در خدمت شماست.
سانسوریا

سانسوریا یک گیاه بلندبالا و محبوب است. برای کسانی که تازه می‌خواهند نگهداری از گیاهان را آغاز کنند. سانسوریا گزینه‌ای هوشمندانه است. رنگ سفید و زرد حاشیه برگ‌ها باعث تمایز زیاد آن با سایر گیاهان شده است. این گیاه به دلیل داشتن برگ‌های مقاوم و گوشتی مقاومت بالایی دارد و با قرارگیری در شرایط مناسب می‌تواند عمری طولانی داشته باشد. محققان ناسا سانسوریا را گیاهی باهوش تلقی می‌کنند که ضمن تصفیه کردن هوا باعث تسکین برخی دردها نیز می‌شوند.

انواع گیاهان آپارتمانی

دیفن باخیا

دیفن باخیا یکی از آن گیاهان آپارتمانی است که می‌توانید مطمئن باشید سال‌های سال در منزل شما باقی می‌ماند. این گیاه زیبا و کلاسیک یک گل آپارتمانی شناخته شده است و احتمالاً بارها آن را در منزل و محل کار دیگران دیده اید. نحوه نگهداری دیفن باخیا بسیار راحت است و می‌توانید با رعایت نکات اساسی مانند آب مناسب دیفن باخیا و نور آن، گیاهی پر برگ با ارتفاع ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر داشته باشید.

برگ عبایی

برگ عبایی یکی از مقاوم‌ترین گیاه‌های آپارتمانی به حساب می‌آید و نگهداری از آن بسیار راحت است. برگ عبایی در رنگ سبز و بنفش ظاهر می‌شود و جز گیاهان آپارتمانی مقاوم به حساب می‌آید. این گیاه زیبا با برگ‌هایی بسیار بزرگ که گاه تا ۲۵ سانتیمتر هم می‌رسند. در صورت نگهداری در شرایط مناسب برگ عبایی می‌تواند عمر و طراوت خوبی داشته باشد. برگ عبایی را در کنار گیاهان با برگ کم یا گیاهان تُنُک قرار دهید و جلوه دیگری به فضاهای سبز داخلی یا فضای باز خود ببخشید.

اسپاتیفیلوم

گیاه اسپاتی فیلوم یا اسپاتیفیلوم گیاه آپارتمانی سایه دوست و بومی آسیای شرقی و آمریکای مرکزی است و ظاهری شبیه شیپوری دارد. همانطور که از نام انگلیسی آن (lilly) برمی آید، این گیاه نیز از خانواده شیپوری است. گلدان اسپاتیفیلوم را می‌توان در محیط بسته داخل منزل و یا بیرون از منزل نگهداری کرد. اسپاتیفیلوم برای هدیه روز مادر نیز بسیار مناسب است. اسپاتی فیلوم گیاهی به دلیل تصفیه کننده بودن هوا و مقاوم بودن به نور کم، مناسب برای اداره جات و بانک‌ها و منازل می‌باشد. اسپاتی قادر است فرمالدیید، بنزن، متیل، تولوین، استون و مونوکسید کربن هوا را تصویه کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)