میرنیوز

چرا سکه گران شد؟/ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز

 چرا سکه گران شد؟/ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز 2021-01-05T12:56:42+03:30

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره چرایی افزایش قیمت طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: امروز با  شروع کاری سال 2021 و همزمان با بازگشایی بورس های جهانی، قیمت طلای جهانی 33 دلار گران شد و همین امر باعث افزایش قیمت طلا در بازار داخلی شد.

وی با بیان اینکه قیمت ارز نیز در بازار داخلی با افزایش همراه شده است،‌گفت: قیمت سکه طرح جدید دیروز 11 میلیون و 900 هزار تومان بود ولی الان با 200 هزار تومان افزایش به 12 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به حباب 550 هزار تومانی قیمت سکه در روز جاری، ادامه داد: قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز دیروز یک میلیون و 150  هزار تومان بود که الان با 28 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 178 هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای تأکید کرد که داد و ستدها در بازار معمولی معمولی است و گفت: هرچند قیمت ها به دلیل افزایش قیمت جهانی طلا و قیمت ارز بالا رفته است ولی تغییری در تقاضا برای خرید طلا و سکه نداشتیم.

 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

پرداخت وام خرید مسکن در ۹ ماهه امسال ۵۰ درصد افزایش داشت

پرداخت وام خرید مسکن در ۹ ماهه امسال ۵۰ درصد افزایش داشت
2021-01-20T10:24:33+03:30
مدرعامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: ارزش کل تسهیلاتی که برای خرید خانه در ۹ ماهه اول امسال به افراد پرداخت شده ۵۰.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

رزرو هتل با بیشترین تخفیف برای سفر به کیش

رزرو هتل با بیشترین تخفیف برای سفر به کیش
2021-01-20T10:14:39+03:30
از آنجا که جزیره کیش مقصدی پرطرفدار برای گردشگران است، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در این جزیره افتتاح شده‌اند تا پذیرای مهمانان باشند. مجموعه رادار ۳۶۱ به...

عرضه تخم مرغ با قیمت شانه‌ای ۳۴۰۰۰ تومان آغاز شد/ قیمت‌های بازار مورد تائید نیست

عرضه تخم مرغ با قیمت شانه‌ای ۳۴۰۰۰ تومان آغاز شد/ قیمت‌های بازار مورد تائید نیست
2021-01-20T09:04:33+03:30
مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن از آغاز عرضه تخم مرغ شانه‌ای با قیمت ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان و بسته بندی شده با نرخ ۳۶ هزار تومان در مجاری توزیع خبر داد.

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/ قیمت ۳۱ ارز افزایش یافت

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/ قیمت ۳۱ ارز افزایش یافت
2021-01-20T09:04:33+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۵ ارز کاهش و ۳۱ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت جهانی طلا با تضعیف دلار رشد کرد/ هر اونس ۱۸۴۸ دلار

قیمت جهانی طلا با تضعیف دلار رشد کرد/ هر اونس ۱۸۴۸ دلار
2021-01-20T08:11:14+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه پس از اظهارات جانت یلن در مورد بسته مالی جدید آمریکا و تضعیف دلار، رشد کرد.

الزام عرضه تخم مرغ بسته بندی لغو شد

الزام عرضه تخم مرغ بسته بندی لغو شد
2021-01-19T16:11:12+03:30
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از لغو دستورالعمل الزام عرضه تخم مرغ بسته بندی خبر داد که چندی پیش به فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ابلاغ شده بود.

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران
2021-01-19T16:11:12+03:30
اینپین به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های فعال در این اکوسیستم، ابزارهایی ایجاد کرده تا مردم و مشاورین املاک بتوانند بهترین تجربه را در انجام معاملات مل...

افزایش قیمت خودرو تا پایان سال منتفی شد/ فرمول جدید فعلا اجرا نمی‌شود

افزایش قیمت خودرو تا پایان سال منتفی شد/ فرمول جدید فعلا اجرا نمی‌شود
2021-01-19T15:57:50+03:30
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه قیمت کارخانه ای خودرو تا پایان فروردین سال آینده تغییر نمی کند، گفت: فرمول جدید قیمت گذاری خودرو فعلا اجرا نمی شود.

مجموعه اتصالات، عرضه کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی

مجموعه اتصالات، عرضه کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی
2021-01-19T15:21:10+03:30
شرکت اتصالات از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه عرضه گوشی های تلفن همراه و لوازم جانبی همراه با خدمات پس از فروش در سراسر ایران آغاز کرده است. ...

صادرات لوله سبک فلزی و درآمد بدون مالیات!

صادرات لوله سبک فلزی و درآمد بدون مالیات!
2021-01-19T15:21:09+03:30
ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در منطقه می باشد که همین موضوع باعث توجه کشورهای همسایه به محصولات فلزی بخصوص صادرات لوله و پروفیل، شده است. ...

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟
2021-01-19T15:21:09+03:30
اسنپ در گزارشی اعلام کرد که بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی‌های انجام شده، در ناوگان این تاکسی اینترنتی، بیش از۹۸درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سر...

وام مسکن ایثارگران به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافت

وام مسکن ایثارگران به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافت
2021-01-19T15:17:55+03:30
بانک عامل بخش مسکن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن ایثارگران افزایش یافت.

دزدگیر پارادوکس را بیشتر بشناسید

دزدگیر پارادوکس را بیشتر بشناسید
2021-01-19T15:07:57+03:30
دزدگیر پارادوکس (Paradox) در سه دسته محصولات شامل: کنترل پنل های پارادوکس، انواع سنسورهای پارادوکس و متعلقات جانبی طراحی و عرضه می‌شوند. ...

نوروز کدام کشورها دیدنی است؟

نوروز کدام کشورها دیدنی است؟
2021-01-19T15:07:56+03:30
هرچند که نوروز در ایران به دلیل حال و هوای خاصی که دارد فوق العاده جذاب است اما کشورهای دیگری نیز هستند که باتوجه به شرایط آب و هوایی، زیبایی های بی حد و حصر...

چرا باید مدرک فنی و حرفه ای بگیریم؟

چرا باید مدرک فنی و حرفه ای بگیریم؟
2021-01-19T15:07:54+03:30
امروزه تنوع زیاد مدارک شغلی و سهولت اخذ آن‌ها، به چالشی مهم در آینده شغلی تبدیل شده است.

آشنایی با شرایط خرید بلیط هواپیمای داخلی

آشنایی با شرایط خرید بلیط هواپیمای داخلی
2021-01-19T15:07:54+03:30
با خرید بلیط هواپیمای داخلی مانند بلیط هواپیما تهران، بلیط هواپیما مشهد و... از ره بال آسمان، سفری ایمن و مطمئن را تجربه کنید.

بعد از شکست بیماری کرونا برای اجاره ویلا در نوشهر به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید

بعد از شکست بیماری کرونا برای اجاره ویلا در نوشهر به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید
2021-01-19T15:07:53+03:30
امروزه به لطف کرونا، صنعت گردشگری در شهرهایی همچون نوشهر در رکود کامل به سر می برد و مردم منتظر هستند تا کرونا شکست خورده و راهی شهرهای شمالی کشور شوند. ...

خرید ساز، لوازم جانبی و تعمیرات با دلشاد موزیک

خرید ساز، لوازم جانبی و تعمیرات با دلشاد موزیک
2021-01-19T15:07:53+03:30
موزیک دلشاد به عنوان اولین فروشگاه لوازم موسیقی در ایران فعالیت خود را با هدف ارائه انواع ادوات موسیقی و لوازم جانبی از سال ۱۳۲۵ شروع کرده است. ...

قیمت سکه طرح جدید ۳۰ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه طرح جدید ۳۰ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید
2021-01-19T13:57:50+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

قرعه‌کشی ۶ محصول طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد

قرعه‌کشی ۶ محصول طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد
2021-01-19T12:51:13+03:30
قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا، چهارشنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتش...

توسعه بهپاک با احداث ۲ کارخانه خوراک دام و طیور و تصفیه روغن

توسعه بهپاک با احداث  ۲ کارخانه خوراک دام و طیور و تصفیه روغن
2021-01-19T12:51:12+03:30
مدیرعامل صنعتی بهپاک با اشاره به قدمت این شرکت گفت: بهپاک یکی از بزرگترین شرکت های روغن کشی کشور است که بالغ بر ۵۰۰ هزار تن در سال ظرفیت روغن کشی از دانه های...

ساحل مرجانی کیش کجاست؟

ساحل مرجانی کیش کجاست؟
2021-01-19T12:51:12+03:30
جزیره کیش در تمام ایام سال، پذیرای گردشگرانی است که از تمام نقاط ایران و جهان به این جزیره دیدنی سفر می­ کنند.

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان
2021-01-19T12:51:11+03:30
مدیران شرکت‌ها با جلب رضایت نیروی انسانی می‌توانند شاهد رضایت ذی‌نفعان و نیز موفقیت و پیشرفت شرکت باشند.

عرضه بیمه‌نامه منابع‌ انسانی در سال ۱۴۰۰

عرضه بیمه‌نامه منابع‌ انسانی در سال ۱۴۰۰
2021-01-19T12:51:11+03:30
شرکت‌های بیمه به منظور کاهش مدیریت ریسک در بخش منابع‌ انسانی، در سال۱۴۰۰ بیمه‌نامه منابع‌ انسانی را به بازار عرضه خواهند کرد.

نکاتی که باید در مورد کابینت ممبران بدانید

نکاتی که باید در مورد کابینت ممبران بدانید
2021-01-19T12:51:10+03:30
ممبران، متریالی جدید در صنعت کابینت‌سازی است و تنوع رنگ و مدل، در این کابینت بسیار بالاست و انواع سبک‌های کابینت، اعم از مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک را می‌توان...

برگزاری هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

برگزاری هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه
2021-01-19T12:51:10+03:30
هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد ریسک‌های منابع‌ انسانی در صنعت بیمه به صورت برخط برگزار می‌شود.

شکوفا شدن در زندگی+عکس

شکوفا شدن در زندگی+عکس
2021-01-19T12:41:17+03:30
خودشکوفایی هنگامی رخ می دهد که افراد احساسات مثبت، عملکرد روانی مثبت و عملکرد اجتماعی مثبت را در زندگی خود تجربه می کنند.

 آموزش ایلوستریتور در آنلاین آموزان (مقدماتی تا پیشرفته)

 آموزش ایلوستریتور در آنلاین آموزان (مقدماتی تا پیشرفته)
2021-01-19T12:41:16+03:30
ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) یک نرم‌افزار کاربردی برای طراحی و ساخت نقشه‌ها، تصاویر و کارهای هنری با استفاده از سیستم عامل ویندوز یا مک است. ...

۷ مرحله‌ی پلمب دفاتر قانونی اشخاص حقوقی

۷ مرحله‌ی پلمب دفاتر قانونی اشخاص حقوقی
2021-01-19T12:41:16+03:30
اشخاص حقوقی در پایان هر سال مالی باید دفترهای پلمب‌شده خود را به اداره مالیات تحویل بدهند.

نیاز به صرفه جویی در مصرف گاز با انتخاب آبگرمکن مناسب

نیاز به صرفه جویی در مصرف گاز با انتخاب آبگرمکن مناسب
2021-01-19T12:41:15+03:30
در سال‌های اخیر با توجه به مصرف بالای گاز در کلانشهرها ، کشور ما مشکل تامین گاز کافی را برای شهروندان دارد. به همین روی تغییر الگوی مصرف گاز و صرفه جویی در م...