میرنیوز

دلار به کانال ۳۰ هزار تومانی بازگشت/ یورو ۳۵۷۰۰ تومان

دلار به کانال ۳۰ هزار تومانی بازگشت/ یورو ۳۵۷۰۰ تومان 2020-10-12T11:08:05+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان معاملات امروز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ در صرافی‌های بانکی قیمت دلار آمریکا (اسکناس) به کانال ۳۰ هزار تومانی بازگشت و نرخ آن برای خرید به ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان و برای فروش ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شد.

امروز همچنین یورو (اسکناس) برای خرید ۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان و برای فروش ۳۵ هزار و ۷۰۰ تومان است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

تحقق ٢٢هزار میلیارد ریال حاشیه سود عملیاتی بانک صادرات ایران در پایان مهرماه

 تحقق ٢٢هزار میلیارد ریال حاشیه سود عملیاتی بانک صادرات ایران در پایان مهرماه
2020-10-28T20:27:55+03:30
بانک صادرات ایران با تمرکز بر فعالیت‌های عملیاتی در پایان مهرماه ۹۹ ضمن عبور منابع سپرده‌ای از مرز ۳۰۰ هزار میلیارد تومان، موفق به ایجاد حاشیه سود دو هزار و...

بازگشت "ونیکی"به "وتجارت"

 بازگشت "ونیکی"به "وتجارت"
2020-10-28T20:27:54+03:30
مدیرعامل بانک تجارت از بازگشت ۳۲ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران «ونیکی» به پورتفوی این بانک خبر داد.

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۰۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۰۶
2020-10-28T20:27:54+03:30
پس از آنکه موج جدید شیوع کرونا نگرانی ها از روند کند ترمیم اقتصاد جهانی را شدت بخشیده و موجب افزایش تقاضا برای خرید طلا شده است، قیمت فلز زرد روز سه شنبه شا...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۰۶؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه بازهم ۱۴ میلیونی شد

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۰۶؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه بازهم ۱۴ میلیونی شد
2020-10-28T20:27:54+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۸۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۸ هزار و...

بانک پاسارگاد استخدام می‌کند

 بانک پاسارگاد استخدام می‌کند
2020-10-28T20:27:54+03:30
بانک پاسارگاد به منظور تأمین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود، با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

تولید و فروش طلا در چین کاهش یافت

 تولید و فروش طلا در چین کاهش یافت
2020-10-28T20:27:53+03:30
داده های رسمی صنعت طلا در چین نشان داد که طی ۹ ماه نخست سال جاری میلادی، ۲۶۲.۹۳ تن طلا در این کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۲.۴۲ تن...

سه راهکار برای افزایش تمرکز دانش آموزان در آموزش مجازی

 سه راهکار برای افزایش تمرکز دانش آموزان در آموزش مجازی
2020-10-28T20:27:53+03:30
با بالا رفتن محبوبیت آموزش مجازی و لزوم شرکت در کلاس‌های آنلاین، بسیاری از دانش‌آموزان به طور ناگهانی دچار تغییراتی در نحوه درس خواندن و ارائه تکالیف خود شد...

دستور ویژه وزیر صمت برای تامین روغن نباتی در بازار

دستور ویژه وزیر صمت برای تامین روغن نباتی در بازار
2020-10-28T19:40:49+03:30
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیت تولید روغن نباتی در کشور، بخش خصوصی با همکاری دولت، برای ایجاد تعادل در روند تولید و تأمین نیاز بازار به این کا...

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۸/۰۷|قیمت دلار ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان؛ قیمت خرید ارز از صرافی‌ ملی حذف شد

 قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۸/۰۷|قیمت دلار ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان؛ قیمت خرید ارز از صرافی‌ ملی حذف شد
2020-10-28T18:01:03+03:30
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان تعیین شده است.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۰۷؛ کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ بازگشت دلار به کانال ۲۷ هزار تومان؛ سکه ارزان شد

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۰۷؛ کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ بازگشت دلار به کانال ۲۷ هزار تومان؛ سکه ارزان شد
2020-10-28T18:01:03+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۵۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و...

پوست شاداب و موی سالم با مصرف ماهی و میگو

پوست شاداب و موی سالم با مصرف ماهی و میگو
2020-10-28T17:17:30+03:30
داشتن پوستی شاداب و موهایی سالم، سن و سال و جنسیت نمی شناسد. البته خانم ها نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری دارند و همواره به دنبال راهی برای زیباترشدن پوست ص...

پوست شاداب و مو سالم با مصرف ماهی و میگو

پوست شاداب و مو سالم با مصرف ماهی و میگو
2020-10-28T17:04:09+03:30
داشتن پوستی شاداب و موهایی سالم، سن و سال و جنسیت نمی شناسد. البته خانم ها نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری دارند و همواره به دنبال راهی برای زیباترشدن پوست ص...

بهترین فرصت خرید و فروش خودرو در بازار

بهترین فرصت خرید و فروش خودرو در بازار
2020-10-28T16:37:28+03:30
همیشه پیدا کردن «بهترین فرصت» در شعارهای تبلیغاتی امر آسانی است، در خیابان، اتوبان، وقتی در ترافیک یا در رفت و آمد به محل کار هستیم. ...

بهترین تابلوهای تبلیغاتی در کسب و کار و درآمدزایی

بهترین تابلوهای تبلیغاتی در کسب و کار و درآمدزایی
2020-10-28T16:24:10+03:30
دنیای امروز بشر با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی به سرعت رو به تغییر و تحول می باشد که این تغییرات در تمام مراحل و زندگی انسانها قابل درک است به طوری که می ت...

آنچه باید برای خرید کارتریچ بدانیم

آنچه باید برای خرید کارتریچ بدانیم
2020-10-28T16:10:51+03:30
خرید کارتریج یکی از مشکلاتی است که امروزه گریبانگیر صاحبان چاپگرهای اداری و خانگی شده است.

همه چیز درباره بلیط چارتری

همه چیز درباره بلیط چارتری
2020-10-28T15:57:31+03:30
بلیط چارتری یکی از انواع بلیط‌های پروازی است که مزیت‌های خاص خود را برای مسافرین به دنبال دارد.

قیمت سکه ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت/ نرخ ۷ آبان ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت/ نرخ ۷ آبان ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید
2020-10-28T15:54:10+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ در بازار آزاد تهران، با ۵۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت دلار ۷ آبان۱۳۹۹ با ۵۰۰ تومان کاهش به ۲۷۹۵۰ تومان رسید/ نرخ خرید از تابلو حذف شد

قیمت دلار ۷ آبان۱۳۹۹ با ۵۰۰ تومان کاهش به ۲۷۹۵۰ تومان رسید/ نرخ خرید از تابلو حذف شد
2020-10-28T15:40:51+03:30
صرافی ملی امروز قیمت خرید دلار و یورو(اسکناس) را از صفحه خود حذف کرد و صرفا نرخ فروش را اعلام کرد که این نرخ با ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به دیروز ۲۷ هزار و ۹۵۰ ت...

چگونه در بازار کار نصب کرکره برقی و اعلام حریق حرفه ای شویم؟

چگونه در بازار کار نصب کرکره برقی و اعلام حریق حرفه ای شویم؟
2020-10-28T15:30:49+03:30
همانطور که می دانید امروزه تقاضا برای نصب درب های اتوماتیک و سیستم های اعلام حریق به دلیل مزایای بسیاری که دارند افزایش چشمگیری داشته است. ...

اگه پول خرید ۲۰۷ رو نداری اجاره خودرو ۲۰۷  رو امتحان کن !!!

اگه پول خرید ۲۰۷ رو نداری اجاره خودرو ۲۰۷  رو امتحان کن !!!
2020-10-28T15:17:36+03:30
شاید این روزها به دلیل افزایش قیمت ها خرید ماشین کار آسانی نباشد.

انواع حساب در فارکس

انواع حساب در فارکس
2020-10-28T15:00:51+03:30
بازار فارکس به مبادله ارزها در برابر یکدیگر اختصاص پیدا کرده است؛ اما امروزه در کارگزاری فارکسر می توان دارایی های دیگری مانند فلزات گرانبها و یا حتی ارزها د...

محورهای هفتمین همایش تخصصی مدیریت ریسک و بیمه

محورهای هفتمین همایش تخصصی مدیریت ریسک و بیمه
2020-10-28T15:00:50+03:30
هفتمین همایش تخصصی مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد ریسک‌های منابع‌ انسانی در ۹ محور برگزار می‌شود.

قیمت جهانی طلا افت کرد اما بالای ۱۹۰۰ دلار باقی ماند

قیمت جهانی طلا افت کرد اما بالای ۱۹۰۰ دلار باقی ماند
2020-10-28T14:47:32+03:30
قویت نرخ دلار باعث شد تا قیمت جهانی طلا اندکی افت کند اما با تشدید شیوع کرونا در جهان و ایجاد ابهاماتی در مورد چشم‌انداز ریکاوری اقتصاد جهانی، افت قیمت‌ها مح...

شعار جهش تولید در ایران خودرو عینیت یافته است

شعار جهش تولید در ایران خودرو عینیت یافته است
2020-10-28T14:34:12+03:30
یک مقام مسئول گفت: اتفاقات و اقداماتی که در حال حاضر در ایران خودرو رخ می‌دهد و نیز مجموع آنچه در این بازدید مشاهده شد، بسیار امیدوار کننده است.

قیمت سکه طرح جدید ۷ آبان به ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه طرح جدید ۷ آبان به ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید
2020-10-28T14:34:12+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ در بازار آزاد تهران، به ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.

نکات کلیدی که پیش از اقدام برای خرید بخاری گازی باید به آنها توجه کنید

نکات کلیدی که پیش از اقدام برای خرید بخاری گازی باید به آنها توجه کنید
2020-10-28T14:10:53+03:30
شاید باور نکنید، ولی برای خرید بخاری گازی نکات بسیار مهمی وجود دارد که حتما باید آنها را بدانید و بعد تصمیم‌تان را نهایی کنید.

همراه کارت، تنها اپلیکیشن پرداخت دارای کارت به کارت بانک مسکن

همراه کارت، تنها اپلیکیشن پرداخت دارای کارت به کارت بانک مسکن
2020-10-28T13:30:53+03:30
به تازگی امکان کارت به کارت از مبدا بانک مسکن در اپلیکیشن همراه کارت فراهم شده است.

کارآفرینی چیست ؟ ۶کاری که کارآفرینان موفق انجام می دهند

کارآفرینی چیست ؟ ۶کاری که کارآفرینان موفق انجام می دهند
2020-10-28T13:17:34+03:30
کار آفرینی (entrepreneurship)، کلمه ای شیک و بسیار  جذاب که امروزه به هرفردی که تازه یک کسب و کار را شروع کرده، اختصاص می دهند اما واقعا در عمق این کلمه چه م...

راز کتاب قانون جذب لوسیر چیست؟

راز کتاب قانون جذب لوسیر چیست؟
2020-10-28T12:24:13+03:30
قانون جذب زندگی ما را در بر گرفته و کتاب های زیادی در مورد آن نوشته شده است.

بورس به دست حرفه‌ای‌ها می‌افتد

بورس به دست حرفه‌ای‌ها می‌افتد
2020-10-28T11:57:34+03:30
امروزه یکی از مطرح ­ترین موضوعاتی که در سطح کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، موضوعِ داغِ بازار بورس است.