میرنیوز

تلویزیون ارزان و مناسب از کجا پیدا کنم؟ (+پیشنهاد ویژه)

تلویزیون ارزان و مناسب از کجا پیدا کنم؟ (+پیشنهاد ویژه) 2020-10-06T10:32:20+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که این روزها سری به بازار بزنید و با دیدن قیمت لوازم خانگی تعجب کنید! این روزها با تغییر قیمت ارز، تحریم‌ها، محدود شدن واردات کالا و ویروس کرونا، امکان خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب، کمی بعید به نظر می‌رسد! نگران نباشید، امروز با بررسی یکی از بهترین فروشگاه‌های لوازم خانگی در ایران و بررسی تمامی فعالیت‌های آن در این مدت اخیر به شما کمک می‌کنیم که لوازم خانگی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت دریافت کنید.

تلویزیون ارزان و مناسب از کجا پیدا کنم؟ (+پیشنهاد ویژه)

خرید تلویزیون از بانه با بهترین قیمت

همان‌طور که می‌دانید، بانه یکی از شهرهای مرزی ایران است که قیمت کالا در آن بسیار مناسب‌تر از مکان‌های دیگر است. اگر علاقه‌مند هستید که بهترین قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون شیائومی و … را پیدا کنید، راهکار مناسبی که دارید خرید تلویزیون از بانه است، اما چطور می‌توانید این کار را انجام دهید؟ آیا لازم است که برای خرید لوازم خانگی خودتان هم به بانه سفر کنید؟

این روزها که که قیمت لوازم خانگی سر به فلک کشیده‌است، خرید از بانه همچنان به صرفه است و افراد زیادی که به دنبال یک خرید ارزان قیمت تر هستند، می‌توانند با استفاده از محصولات موجود در این شهر، کالاهای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت پیدا کنند. به عنوان مثال در رابطه با لوازم صوتی و تصویری مانند تلویزیون، برندهای ال جی، سامسونگ، شیائومی و … این روزها بر سر زبان‌ها هستند و مخاطبان ترجیح می‌دهند که این کالاها را تحت عنوان این برندها تهیه کنند. در ادامه برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم که کمک می‌کند که بهترین خرید اینترنتی خود را از بانه داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی فروش لوازم اینترنتی از بانه با بهترین قیمت

این روزها با کمک تکنولوژی دیگر نیازی نیست که برای خرید لوازم خانگی منزل با قیمت مناسب حتماً به بانه سفر کنید. شما می‌توانید با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، بهترین اقلام را خریداری کنید. در این زمینه، جالب است بدانید که هر فروشگاهی قابل اعتماد نیست و تنها عده‌ای محدود از فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند برای نیازهای شما جوابگو باشند.

فروشگاه بانه تک که یکی از فروشگاه‌های آنلاین فعال در حوزه لوازم خانگی صوتی و تصویری، لوازم شخصی و کوهنوردی است، یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه محسوب می‌شود که فعالیت خود را حدود ۷ سال گذشته شروع کردند. شاید سوال شما هم این باشد که چرا این فروشگاه جزو بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید تلویزیون از بانه است که باید به آن اعتماد کنید؟

تلویزیون ارزان و مناسب از کجا پیدا کنم؟ (+پیشنهاد ویژه)

چرا باید از بانه تک خرید کنیم؟

یکی از سوالاتی که ایجاد می‌شود، این است که چرا این فروشگاه در میان فروشگاه‌های دیگر راحت تر قابل اعتماد است؟ مزیت‌های خرید از بانه تک چیست؟ بانه تک یکی از فروشگاه‌های اینترنیت فعال در زمینه فروش لوازم خانگی، صوتی، تصویری، لوازم شخصی و کوهنوردی است که از سال ۹۲ وارد دنیای کسب و کارهای اینترنتی شده‌است. شما با خرید از این فروشگاه اینترنتی معتبر از تمامی مزیت‌های زیر برخوردار می‌شوید:

* خرید کالا با بیعانه کم برای اطمینان از خرید

* پرداخت کامل مبلغ کالا پس از تحویل آن در درب منزل و پس از تست سلامت کالا

* ضمانت ۱۰۰ درصدی اصالت کالا

* ۱۸ ماه گارانتی

* ۵ سال خدمات پس از فروش

* ارسال سریع کالا پس از پرداخت بیعانه

* و …

اگر به دنبال خرید تلویزیون از بانه هستید، دیگر خرید خود را به تعویق نیندازید و هم‌اکنون با مراجعه به سایت رسمی این فروشگاه اینترنتی با جستجو در میان قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون شیائومی و یا دیگر برندهای مطرح موجود در بازار کالای خود را خریداری کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۸ آبان ۱۳۹۹ به ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان رسید

قیمت دلار ۸ آبان ۱۳۹۹ به ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان رسید
2020-10-29T15:07:51+03:30
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز ۵ شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ در صرافی های بانکی ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شد.

قیمت سکه ۸ آبان ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۸ آبان ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید
2020-10-29T15:07:51+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۵ شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

لیست قیمت شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا

لیست قیمت شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا
2020-10-29T14:44:10+03:30
مجموعه وگ ایران بی همتا در زمینه تولید انواع شیرآلات صنعتی و فلنج های فولادی فعالیت دارد.

دانلود قسمت 19 سریال آقازاده

دانلود قسمت 19 سریال آقازاده
2020-10-29T14:44:10+03:30
قسمت نوزدهم سریال اجتماعی آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی هر جمعه توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می‌شود.

تاثیر تنش های خانوادگی بر روان کودکان از نظر روانشناس کودک

تاثیر تنش های خانوادگی بر روان کودکان از نظر روانشناس کودک
2020-10-29T14:04:13+03:30
سلامت روانی و رشد عاطفی کودکان بر اساس محیطی که در آن پرورش مییابند، شکل می‌گیرد. سلامت روانی به معنای تفکر و عملکرد صحیح در زندگی فردی و اجتماعی می‌باشد. فر...

چگونه مدرک رسمی فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی بگیریم؟

چگونه مدرک رسمی فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی بگیریم؟
2020-10-29T13:50:51+03:30
شغل تعمیرات لوازم خانگی جز آن دسته از مشاغل فنی است که امروزه به دلیل قیمت بالای لوازم خانگی و پیچیده بودن ساختار این لوازم در ایران از بازار کار خوبی برخورد...

در رابطه با تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بیشتر بدانید!

در رابطه با تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بیشتر بدانید!
2020-10-29T13:10:48+03:30
تمامی وسایل برقی و لوازم خانگی که ما از آنها استفاده می کنیم، امکان دارد روزی خراب شود و دیگر کار نکند و این موضوع ربط زیادی به نوع برند آن ندارد و امکان دار...

۶ مزیت بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای B۲B

۶ مزیت بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای B۲B
2020-10-29T12:57:29+03:30
به طور کلی رسانه های اجتماعی ابزاری به شمار می روند که شرکت های B۲C یا همان شرکت های مصرف کننده به بیزینس عملکرد خیلی خوبی را در آن دارند اما شرکت های B۲B یا...

معرفی انواع ورق‌های فولادی موجود در بازار

معرفی انواع ورق‌های فولادی موجود در بازار
2020-10-29T12:31:09+03:30
از ورق‌های فولادی در صنایع گوناگونی استفاده می‌شود، اگر کمی به اطراف نگاه کنیم این محصولات را در بیشتر وسایلی که در زندگی روزمره استفاده می‌کنیم، مشاهده خواه...

تعمیر تلویزیون بهتر است یا خرید تلویزیون جدید ؟

تعمیر تلویزیون بهتر است یا خرید تلویزیون جدید ؟
2020-10-29T12:31:08+03:30
با توجه به قیمت های این روزهای بازار لوازم خانگی و دستگاه های الکتریکی، خرید یک تلویزیون جدید کار چندان به صرفه ای نیست.

انواع کادو شب یلدا با جدیدترین تم های این شب به یاد ماندنی

انواع کادو شب یلدا با جدیدترین تم های این شب به یاد ماندنی
2020-10-29T11:10:53+03:30
شب یلدا به جشن و مهمانی و دور همی ها معروف است.

نکات درباره طراحی، سایز، ابعاد و نمونه چاپ کارت ویزیت

نکات درباره طراحی، سایز، ابعاد و نمونه چاپ کارت ویزیت
2020-10-29T10:17:31+03:30
کارت ویزیت یک کاغذ کوچک تبلیغاتی اما در عین حال بسیار پرکاربرد و مهم برای همه ما محسوب می‌شود.

نرخ رسمی ۲۷ ارز کاهش یافت/قیمت دلار ثابت ماند

نرخ رسمی ۲۷ ارز کاهش یافت/قیمت دلار ثابت ماند
2020-10-29T10:01:09+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۶ ارز افزایش و ۲۷ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.

استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا

استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا
2020-10-29T09:47:47+03:30
متقاضیان خرید خودرو از طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا استقبال گسترده ای کردند، به شکلی که تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح پس از ۲۴ ساعت اول از مر...

جهش تولید از طریق جهش تکنولوژی در سایپا عملیاتی می شود

جهش تولید از طریق جهش تکنولوژی در سایپا عملیاتی می شود
2020-10-29T09:47:47+03:30
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گروه خودروسازی سایپا در زمینه طراحی و تولید خودروهای جدید گام های مناسب و درخور توجهی برداشته است.

قطع موقت سامانه ساتنا در بانک توسعه تعاون به منظور اعمال تغییرات

قطع موقت سامانه ساتنا در بانک توسعه تعاون به منظور اعمال تغییرات
2020-10-29T09:37:34+03:30
عملیات بانکی از طریق ساتنا در بانک توسعه تعاون روز پنجشنبه برای ساعاتی به طور موقت قطع خواهد بود.

لیست قیمت روز انواع لوله پلیکا

لیست قیمت روز انواع لوله پلیکا
2020-10-29T09:37:34+03:30
لوله پلیکا نوعی لوله پی وی سی می باشد که کاربردهای مختلفی دارد.

تحقق ٢٢هزار میلیارد ریال حاشیه سود عملیاتی بانک صادرات ایران در پایان مهرماه

 تحقق ٢٢هزار میلیارد ریال حاشیه سود عملیاتی بانک صادرات ایران در پایان مهرماه
2020-10-28T20:27:55+03:30
بانک صادرات ایران با تمرکز بر فعالیت‌های عملیاتی در پایان مهرماه ۹۹ ضمن عبور منابع سپرده‌ای از مرز ۳۰۰ هزار میلیارد تومان، موفق به ایجاد حاشیه سود دو هزار و...

بازگشت "ونیکی"به "وتجارت"

 بازگشت "ونیکی"به "وتجارت"
2020-10-28T20:27:54+03:30
مدیرعامل بانک تجارت از بازگشت ۳۲ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران «ونیکی» به پورتفوی این بانک خبر داد.

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۰۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۰۶
2020-10-28T20:27:54+03:30
پس از آنکه موج جدید شیوع کرونا نگرانی ها از روند کند ترمیم اقتصاد جهانی را شدت بخشیده و موجب افزایش تقاضا برای خرید طلا شده است، قیمت فلز زرد روز سه شنبه شا...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۰۶؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه بازهم ۱۴ میلیونی شد

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۰۶؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه بازهم ۱۴ میلیونی شد
2020-10-28T20:27:54+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۸۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۸ هزار و...

بانک پاسارگاد استخدام می‌کند

 بانک پاسارگاد استخدام می‌کند
2020-10-28T20:27:54+03:30
بانک پاسارگاد به منظور تأمین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود، با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

تولید و فروش طلا در چین کاهش یافت

 تولید و فروش طلا در چین کاهش یافت
2020-10-28T20:27:53+03:30
داده های رسمی صنعت طلا در چین نشان داد که طی ۹ ماه نخست سال جاری میلادی، ۲۶۲.۹۳ تن طلا در این کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۲.۴۲ تن...

سه راهکار برای افزایش تمرکز دانش آموزان در آموزش مجازی

 سه راهکار برای افزایش تمرکز دانش آموزان در آموزش مجازی
2020-10-28T20:27:53+03:30
با بالا رفتن محبوبیت آموزش مجازی و لزوم شرکت در کلاس‌های آنلاین، بسیاری از دانش‌آموزان به طور ناگهانی دچار تغییراتی در نحوه درس خواندن و ارائه تکالیف خود شد...

دستور ویژه وزیر صمت برای تامین روغن نباتی در بازار

دستور ویژه وزیر صمت برای تامین روغن نباتی در بازار
2020-10-28T19:40:49+03:30
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیت تولید روغن نباتی در کشور، بخش خصوصی با همکاری دولت، برای ایجاد تعادل در روند تولید و تأمین نیاز بازار به این کا...

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۸/۰۷|قیمت دلار ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان؛ قیمت خرید ارز از صرافی‌ ملی حذف شد

 قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۸/۰۷|قیمت دلار ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان؛ قیمت خرید ارز از صرافی‌ ملی حذف شد
2020-10-28T18:01:03+03:30
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان تعیین شده است.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۰۷؛ کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ بازگشت دلار به کانال ۲۷ هزار تومان؛ سکه ارزان شد

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۸/۰۷؛ کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ بازگشت دلار به کانال ۲۷ هزار تومان؛ سکه ارزان شد
2020-10-28T18:01:03+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۵۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و...

پوست شاداب و موی سالم با مصرف ماهی و میگو

پوست شاداب و موی سالم با مصرف ماهی و میگو