میرنیوز

دوره نصب کولرگازی، آموزشplc وتعمیرات موبایل در «پایتخت فناوری»

دوره نصب کولرگازی، آموزشplc وتعمیرات موبایل در «پایتخت فناوری» 2020-09-14T15:45:41+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به اینکه داشتن یک شغل مناسب برای هر فرد از ضروریات زندگی شخصی و اجتماعی وی است، پیدا کردن شغلی که دارای پرستیژ بالایی بوده و علاوه بر آن درآمدزایی بالایی برای فرد داشته باشد برای گذران زندگی ضروری می باشد. مشاغل مختلفی وجود دارند که می توان با فراگرفتن تخصص و مهارت در آنها مشغول شد، اما ممکن است برخی از این مشاغل نیازمند سرمایه گذاری زیادی بوده و نیاز به بودجه زیادی در ابتدای امر داشته باشند. علاوه بر آن بسیاری از مشاغل در کشور ما اشباع شده اند و به علت ورود تعداد زیادی از افراد به سمت آنها، بازار کار این مشاغل رو به افول رفته است. مشاغلی مانند نصب و تعمیرات کولر گازی، آموزش plc و تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی می باشند که نیاز به آنها احساس می شود و می توان با شرکت در دوره های آموزشی مختلف به آموزش در این حرفه ها پرداخت. در این مطلب به معرفی این مشاغل و دوره نصب کولرگازی، آموزش plc و تعمیرات موبایل تهران در آموزشگاه پایتخت فناوری پرداخته شده است. در ابتدا نیاز است تا به بازار کار و میزان درآمد در این مشاغل پرداخته شود و سپس به دوره های آموزشی که برای آنها وجود دارد اشاره گردد.

معرفی شغل نصب و تعمیرات کولر گازی

شغل نصب کولر گازی و همچنین تعمیرات آن یکی از مشاغل فنی است که در ایران مراجعه کنندگان بسیاری دارد. از آنجایی که کشور ما جزو مناطق گرم و خشک بوده و تابستان هایی بسیار گرم دارد بسیاری از افراد از این وسیله برای خنک کردن فضای اطراف خود استفاده می کنند. البته کولرهای آبی نیز به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد اما به علت مزایایی که انواع کولرهای گازی مانند اسپیلت دارند استفاده از آنها رواج بیشتری دارد. اسپیلت یکی از انواع کولرهای گازی بوده که به علت زیبایی ظاهر و همچنین عملکرد خوبی که در خنک سازی فضا دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

اما برای نصب این وسایل نیاز است تا فردی که در این حرفه دارای تخصص و دانش لازم می باشد وارد عمل شده و افراد به صورت خود سرانه اقدام به نصب و تعمیر کولرهای گازی نپردازند. افرادی که دوره نصب کولر گازی و تعمیرات آن را گذرانده اند قادر به نصب دقیق و بدون مشکل انواع کولرهای گازی خواهند بود و در صورت وجود مشکل و خرابی در آنها، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر آنها می نمایند.

بازار کار و میزان درآمد شغل نصب کولر گازی

سیستم های سرمایشی مختلفی وجود دارند که در میان آنها کولر گازی به علت ویژگی ها و مزایایی که دارد متقاضیان بیشتری داشته و این تقاضا در فصول گرم سال بیشتر هم خواهد شد. به همین علت است که بازار کار افرادی که در حوزه نصب و تعمیرات کولر گازی فعالیت می کنند رونق بسیاری داشته و بسیاری از افراد مایل به مشغول شدن در زمینه نصب کولر گازی و تعمیرات آن می باشند. میزان درآمدی که این افراد کسب می کنند وابسته به عوامل مختلفی می باشد و با تلاش برای افزایش دانش و مهارت خود و تبلیغات مناسب می توان درآمدزایی بالایی از این شغل به دست آورد.

افرادی در این شغل موفق می باشند که برای بالا بردن کیفیت کار خود تلاش کرده و تخصص بالایی به دست آورند. آموزش نحوه نصب کردن انواع کولرهای گازی و آشنایی با برندهای مختلف و نحوه تعمیر آنها می تواند تاثیر بسیاری در میزان درآمد افراد شاغل در این حوزه داشته باشد. بازاریابی مناسب و برخورد مناسب با مشتری می تواند برای این افراد درآمد ۱۰ میلیون تومان در ماه را داشته باشد. برای ورود به این شغل نیاز به سرمایه هنگفتی نبوده و تنها با شرکت در دوره نصب کولر گازی می توان به بازار کار ورود پیدا کرد و به صورت مستقل و یا استخدام در شرکت های مختلف مشغول به کار شد.

آشنایی با شغل plc

Plc به معنای کنترل گر منطقی برنامه پذیر بوده و در سیستم های اتوماسیون صنعتی کاربرد بسیاری داشته و به جای پنل های کنترل سنتی به کار برده می شوند. در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه plc بسیار پرکاربرد بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نظارت ورودی از سنسورها و تصمیم در رابطه با خروجی ها از وظایف plc بوده و در انواع مختلفی تولید می گردد. به افرادی که در حوزه plc فعالیت می کنند پی ال سی من گفته می شود و می توانند با تلاش در این حوزه به درآمد بالایی دست پیدا کنند. افراد مختلف با گذراندن دوره آموزشی plc می توانند وارد بازار این کار شده و آینده روشنی را در این شغل بسازند.

دوره نصب کولرگازی، آموزشplc وتعمیرات موبایل در «پایتخت فناوری»

بازار کار و میزان درآمد شغل plc

این شغل در کشورهای اروپایی جزء مشاغل پردرآمد محسوب شده و افراد بسیاری جذب شغل plc می شوند. در ایران نیز در سال های اخیر افرادی که در حوزه plc مهارت دارند به راحتی جذب بازار کار شده و می توانند به درآمد بالایی دست پیدا کنند. هر چند که در کشور ما میزان درآمد در این شغل نسبت به کشورهای دیگر پایین تر می باشد اما در مقایسه با دیگر مشاغل فنی موجود در ایران، شغل plc را جزو مشاغل پردرآمد طبقه بندی می کنند.

کسب مهارت و تجربه بالا در این شغل می تواند درآمد ماهانه ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی را برای فرد داشته باشد. با توجه به پیشرفتی که در صنایع مختلف در کشور ما وجود دارد امکان پیشرفت در این شغل بسیار زیاد بوده و می توان آینده شغلی روشنی را برای آن متصور شد. سرمایه مورد نیاز برای این شغل تنها مهارت فرد می باشد که آن هم با شرکت در دوره plc حاصل می گردد. پس از آن تلاش زیاد و کسب تجربه های بیشتر و انجام تبلیغات و بازاریابی مناسب می تواند به کسب درآمد بیشتر منجر شود.

معرفی شغل تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل نیز جزو ۵ شغل پردرآمد در کشور ما محسوب شده که افراد زیادی مشتاق به فعالیت در این حوزه می باشند. به علت بازار داغی که در گوشی های هوشمند وجود دارد و نیازی که برای تعمیرات و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آنها احساس می شود شغل تعمیرات موبایل را می توان در دسته مشاغلی قرار داد که مراجعه کنندگان به آن بسیار زیاد می باشد. شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل (اطلاعات بیشتر) می تواند به کسب مهارت افراد در این زمینه کمک کرده و آنها را به بازار کار معرفی نماید.

دوره نصب کولرگازی، آموزشplc وتعمیرات موبایل در «پایتخت فناوری»

بازار کار و درآمد حاصل از شغل تعمیرات موبایل

با توجه به اهمیت روز افزون تلفن های هوشمند و وابستگی افراد به این ابزار مشاغل مرتبط با این حوزه مانند فروشندگان تلفن همراه و یا افراد مشغول در حوزه تعمیرات موبایل از جمله مشاغلی می باشند که بازار کاری پررونق داشته و روز به روز بر این رونق افزوده می شود. مقدار تجربه کاری و مهارتی که افراد فعال در حوزه تعمیرات موبایل دارند میزان درآمد آنها نیز متفاوت می باشد.

نحوه برخورد مناسب با مشتری، سرعت عمل بالا و خوش قول بودن، انجام تبلیغات مناسب، راه اندازی مغازه در مکان های پر رفت و آمد و دیگر مسائل از مواردی هستند که می توانند در میزان درآمد تعمیرکاران موبایل موثر باشد. پس از شرکت در دوره های تعمیرات موبایل می توان با تهیه ابزار کاری که قیمت چندانی نداشته و اجاره یک مغازه اقدام به راه اندازی این شغل نمود. اما در صورتی که سرمایه مورد نیاز برای اجاره مغازه را ندارید می توانید در شرکت های مختلف تعمیراتی مشغول به کار گردید. به روز بودن تعمیرکار در شغل تعمیرات موبایل اهمیت بسیاری دارد و نیاز است تا این افراد با انواع برندهای گوشی تلفن همراه و نحوه کار کردن با آنها آشنایی داشته باشند.

دوره های نصب کولر گازی، تعمیرات موبایل و دوره آموزشی PLC در آموزشگاه پایتخت فناوری

برای فراگیری مهارت در این مشاغل نیاز است تا دوره های آموزشی مختلفی که در آموزشگاه های مختلف برگزار می شود را طی نمود. این دوره ها طولانی مدت نبوده و با صرف کمترین زمان و هزینه می توان آموزش های مورد نظر در این حوزه ها را به کسب نمود. در این دوره ها سرفصل های مختلف مربوط به این مشاغل به صورت تئوری آموزش داده می شود.

افرادی که در رشته های برق و الکترونیک دارای تخصصی نمی باشند سرفصل هایی در این دوره ها ارائه می شود که به آموزش مقدماتی برق و الکترونیک می پردازند. علاوه بر آموزش های تئوری کارگاه هایی در این آموزشگاه ها وجود دارند که توسط مدرسین با تجربه و حرفه ای به صورت عملی نیز دستگاه ها و اجزای مختلف آنها معرفی شده و نحوه کار کردن و تعمیر آنها آموزش داده می شود. یکی از آموزشگاه هایی که به ارائه این دوره ها با ارائه مدرک فنی و حرفه ای به کار آموزان می پردازد آموزشگاه پایتخت فناوری ( paytakhtfanavari.com) در تهران است که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای بوده و افراد پس از دریافت مدرک می توانند وارد بازار کار شده و به کسب در آمد بپردازند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت

 آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت
2024-02-20T16:21:27+03:30
فروش خودرو بک X۳ را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
2024-02-20T16:21:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید

 حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید
2024-02-17T12:54:53+03:30
کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده ...

تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر

 تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر
2024-02-17T12:54:52+03:30
تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست اتومبیل رانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور رسانه های تخصصی حوزه خودرو برگزار شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:52+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد افزایش به ۲۰۱۳ دلار و ۵۹ سنت رسید.

وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است

 وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است
2024-02-17T12:54:51+03:30
وزیر صمت از عرضه خودروی «ری‌را» از اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این خودرو از نظر کیفی در تراز جهانی است.

جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول

 جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول
2024-02-17T12:54:50+03:30
متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی دربخش "استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-17T12:54:49+03:30
هشتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:49+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و۸۵۰ هزار تومان است.

ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور

 ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین کنگره ملی"راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" با حضور محمدرضا رضایی...

فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است

 فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین هم‌اندیشی فناورانه دبیران اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور...

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

 جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
2024-02-09T18:14:40+03:30
طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز ۱۰ برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

 کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر
2024-02-09T18:14:40+03:30
پانزدهمین سال تأسیس بانک شهر، گرامیداشت تأسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
2024-02-09T18:14:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد
2024-02-09T18:14:39+03:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: از ظرفیت محصولات تجاری سنگین گروه بهمن می توان در حوزه حمل و نقل محصولات معدنی استفاده کرد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
2024-02-09T18:14:38+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۲۰۳۳ دلار و ۴۲ سنت رسید.

ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود

 ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود
2024-02-06T11:14:33+03:30
ششمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز سه شنبه مورخ ۱۷  بهمن ماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول

 فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
از امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، ۳ محصول شرکت کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ ویژه دهه مبارک فجر عرضه خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول

 تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۰ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
2024-02-06T11:14:32+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۲۰۲۸ دلار و ۳۶ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
2024-02-05T12:14:23+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد کاهش به ۲۰۳۰ دلار و ۳۱ سنت رسید.

فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-05T12:14:23+03:30
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا طی پنج مرحله حراج در مرکز مبادله ایران به فروش رسیده که تاثیر آن در کنترل بازا...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)