میرنیوز

خرید و فروش آپارتمان

خرید و فروش آپارتمان 2020-08-05T16:21:05+04:30

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مسکن هدیش، ازآنجا که این روزها خرید و فروش آپارتمان در اندیشه یکی از پررونق‌ترین و محبوب‌ترین فرایندهای مورد تقاضای مردم است، در متن زیر می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم و اطلاعاتی بگوییم که آگاهی لازم را برای ورود به این حوزه می‌دهد.

در واقع اگر دعوت ما را بپذیرید و تا انتهای متن زیر را بخوانید، می‌توانید به آگاهی مناسبی پیرامون خرید و فروش آپارتمان در اندیشه برسید و همان‌طور که گفتیم به این صورت قدم‌های آگاهانه‌ای خواهید گذاشت، قدم‌هایی که منجر به رضایتمندی‌تان می‌شوند.

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه روزبه‌روز پررونق‌تر از قبل

خرید و فروش آپارتمان

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای نو پا و تازه ظهوری است که توانسته سر و صدای زیادی از لحاظ خرید و فروش ملک به‌ویژه در حوزه آپارتمان ایجاد کند و جزء پررونق‌ترین مناطق شناخته شود؛ فلذا اگر کمی بررسی کنیم می‌بینیم که در حال حاضر از متقاضیان قابل توجهی برخوردار است، متقاضیانی که در مورد خرید از اندیشه کاملاً مُصر هستند.

موقعیت مکانی اندیشه از جمله عمده‌ترین علت‌هایی است که سبب شده خرید و فروش آپارتمان در آن، روزبه‌روز پررونق‌تر از قبل شود. اندیشه یکی از شهرهای شهرستان شهریار است که در زمره‌ی شهرهای اطراف پایتخت قرار می‌گیرد.

نزدیکی به پایتخت و درعین‌ حال وجود امتیازهای زیستیِ بسیار زیاد دیگر می‌توانند دلیل واضحی بر رونق بالای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه باشند.

جالب است بدانید ازآنجا که اندیشه همچنان در دست‌ ساخت است روزبه‌روز بر امتیازهای جذاب آن افزوده می‌گردد، امتیازهایی که برای متقاضیان آپارتمان بسیار مطلوب هستند.

در این شهرِ نوظهور می‌توانید بافت متنوعی تماشا کنید، از بافت‌هایی با ساختمان‌های ویلایی و قدیمی گرفته تا بهترین و مناسب‌ترین آپارتمان‌ها مسکونی، آپارتمان‌هایی که امروزه متدوال‌ترین گزینه برای ادامه‌ی زندگی در میان جامعه هستند.

نکاتی که قبل از فروش و خرید آپارتمان در اندیشه لازم است بدانیم

خرید و فروش آپارتمان

نکاتی وجود دارند که نه تنها قبل از خرید آپارتمان در اندیشه بلکه برای فروش آپارتمان در اندیشه نیز دانستن آن‌ها لازم است، فلذا با دانستن این نکات می‌توانید خریدی با چشمان بازداشته و در مقوله‌ی فروش نیز معرفی بهتری از آپارتمان خود برای جذب مشتری ارائه دهید.

نکات مذکور عبارت هستند از:

شهر جدید اندیشه متعلق به شهرستان شهریار می‌باشد و در قسمت مرکزی این شهرستان قرار گرفته است. (شهریارِ تهران)
این شهر نوظهور از ۶ فاز متشکل از بافت مسکونی برخوردار است.
با شهر تهران به‌اندازه‌ی ۲۰ کیلومتر و شهر کرج ۷ کیلومتر فاصله دارد.
فاز اول شهر اندیشه دارای بافتی از ساختمان‌های سنتی و قدیمی است، ساختمان‌هایی که اکثراً ویلایی هستند.
جدا از فاز اول، بافت فازهای دیگرِ این شهر بر اساس مدرن‌ترین الگوها بنا شده‌اند و دارای ساختمان‌هایی آپارتمانی و جدید هستند.
فاز ۶، بخش نیمه تمامی است که همچنان در دست‌ساخت می‌باشد.
اندیشه دارای خیابان‌ها و کوچه‌هایی با عرضی مناسب است.
جَوِ آب‌ و هوای این شهر به‌گونه‌ای است که به‌عنوان منطقه‌ای خوش آب‌وهوا شناخته می‌شود، فلذا بادهای متداومی دارد که منجر به پاکی و مطلوبیت هوا می‌گردند.
از جمله مناطقی است که به آرامش و بی‌صدایی معروف است، به همین جهت برای افرادی که از شلوغی و سر و صدای پایتخت فراری هستند، توصیه‌ی مطلوبی می‌باشد.

خرید آپارتمان در اندیشه از چه امتیازهایی برای خریداران برخوردار است؟

خرید و فروش آپارتمان

تقاضای بالای خرید آپارتمان در اندیشه و افزایش چشمگیر جمعیت این شهرِ جدید بدون شک بی‌دلیل و علت نیست، چرا که وقتی این شهر و آپارتمان‌های آن را بررسی می‌کنیم شاهد امتیازهای مختلفی می‌شویم، امتیازهایی که برای خریداران آپارتمان با هر هدفی، از اهداف سودآوری گرفته تا زندگی و ادامه‌ی حیات، بسیار مناسب هستند.

اما سوال اینجاست که این امتیازها شامل چه چیزهایی می‌شوند؟

برای پاسخ به این سوال سعی کرده‌ایم تعدادی از بارزترین امتیازها را شناسایی کرده و در قسمت پایین به تفکیک و با بیانی ساده نام ببریم:

مدرنیته بودن آپارتمان‌ها از جمله بارزترین امتیازهایی به شمار می‌رود که نظر مثبت هر کسی را به خود جلب می‌کند. ساختمان‌های آپارتمانیِ موجود در فازهای اندیشه عمدتاً با توجه به جدیدترین الگوهای آپارتمان‌سازی بنا شده و دارای امکانات مدرن و مطلوبی هستند.

دارای امکانات مطلوبی از لحاظ دسترسی به مراکز تفریحی، آموزشی، فرهنگی و همچنین درمانی است‌. به‌ طوری‌ که برای مثال در سطح شهر اندیشه شاهد تعداد مطلوبی از درمانگاه‌های دولتی هستیم.

این شهر از مراکزی در حوزه‌ی آموزش برخوردار می‌باشد که اکثراً دولتی و در دسترس هستند.

موقعیت مکانی مناسب از لحاظ دسترسی به شهرهای مهمی چون تهران و کرج و همچنین آب‌وهوای مطبوع از دیگر امتیازهایی هستند که در تیترهای قبلی هم به آن‌ها اشاره ‌کرده بودیم.

به‌عنوان مورد آخر لازم است به قیمت خرید و فروش آپارتمان در اندیشه اشاره ‌کنیم که به‌طور واضحی ارزش امتیازهای گفته‌ شده در موارد قبلی را پر رنگ‌تر می‌کند، لذا وقتی قیمت‌های موجود را بررسی کنید شاهد رنج بسیار مطلوبی خواهید شد.

به‌عبارتی‌دیگر آپارتمان‌های اندیشه برخلاف موقعیت فوق‌العاده‌ای که از لحاظ ساخت، مکان و ... دارند، دارای قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند.

با توجه به موارد بالا می‌بینید که شهر اندیشه دارای استانداردهای مطلوبی برای زندگی است، ازاین‌رو پررونق بودن خرید و فروش آپارتمان در این شهر دور از انتظار نیست.

قیمت خرید و فروش آپارتمان در اندیشه

همان‌گونه که در بخش قبلی هم گفتیم قیمت خرید و فروش آپارتمان در اندیشه بسیار مطلوب و مقرون‌ به ‌صرفه است‌، اما بد نیست بدانید با توجه به معیارهای مختلفی تعیین می‌شود، معیارهایی که مهم‌ترین آن‌ها عبارت هستند از:

. متراژ آپارتمان
. امکانات موجود
. محل قرارگیری
. شرایط دسترسی به راه‌ها و مراکز مهم
. نوسانات اقتصادی کشور
. و ...

ناگفته نماند آپارتمان‌های این شهر از لحاظ اقتصادی بسیار آینده‌دار هستند ازاین‌رو می‌گوییم خرید آپارتمان در اندیشه نه تنها برای زندگی بلکه برای سرمایه‌گذاری نیز گزینه‌ی کاملاً مناسبی است.

پیشنهادی مطلوب و کارساز برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه

به‌واسطه‌ی وجود روش‌های نوین می‌خواهیم پیشنهادی مطلوب و کارساز برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه بگوییم که اگر از آن بهره‌مند شوید قطعاً با سرعتی بالا به نتایح دلخواه خود، چه در زمینه‌ی فروش و چه در زمینه‌ی خرید خواهید رسید.

بهره‌مندی از اینترنت و وب سایت تخصصیِ maskanhadish.com می‌تواند منجر به تحقق سریع خواسته‌های شما شود، به‌گونه‌ای که با این بهره‌مندی می‌توانید به عینه شاهد نتایج مطلوبی شوید.

فروش به قیمت مناسب و خرید بهترین آپارتمان‌ها با قیمت مطلوب در اندیشه نتایج مطلوبی هستند که اگر بهره‌مندی از وب سایت مسکن هدیش را تجربه کنید، به آن‌ها خواهید رسید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)