میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مشخصههای اصلی برندهای موفق جهانی سرعت و قابلیت تطبیق یافتن با تغییرات است. این روزها ویروس کرونا خود را بهعنوان یکی از نمونههای بارز و مهم تغییر ناگهانی و بحرانی در چرخه عمر محصولات و خدمات به جهانیان معرفی کرده و در قامت تهدیدی عظیم و جدی حتی غولهای کسب و کار جهان را به چالش کشیده است.
بازار فروش بسیاری از برند با پاندمی کرونا داغتر و برخی هم با کسادی بازار مواجه شدند. چه آنها که بازار کسب و کارشان داغ شد و چه آنها که با سقوط فروش مواجه شدند، در این دوره به مسئولیتهای اجتماعی خود و حفظ ارتباط با مشتریان وفادار و کسانی که سالهای زیادی در کنار این برندها زندگی کردهاند پرداختند. از جمله برندهای مشهور پوشاک دنیا مانند «لیوایز» که با نزدیک به هفت میلیون فالوور در اینستاگرام برنامه موسیقی شبانه با مشهورترین خوانندهها را برنامهریزی کرد تا مشتریان خود را به ماندن در خانه ترغیب کند. یا برند پوشاک بِربِری در آمریکا در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که از شبکه زنجیره تأمین خود کمک خواهد گرفت تا ۱۰۰ هزار ماسک جراحی را سریعاً بهدست «سرویس سلامت همگانی» بریتانیا (NHS) برساند. آنها همچنین، کارخانه تولید کت و بارانی خود را موقتاً تغییر کاربری دادهاند و برای بیماران، لباسهای محافظتی و ماسک تولید میکنند.
در این روزها شاید آن هستیم برند «بایودنت» نیز در آگهیهای جدید خود رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است، بایودنت با شعار «با ماسک زدن و فاصله، سلامتی حاصله» در آگهیهای جدید تلویزیونی و با طراحی جذاب ماشینهای که در سطح شهر تردد میکنند، با هدف فرهنگسازی، آموزش و پیشگیری از ابتلاء به کرونا کودکان را تشویق کرده تا دستورالعملهای بهداشتی را رعایت و این دستورالعملها را در سطح خانواده خود الگوسازی کنند.
بایودنت که سابقه طولانی در حوزه مسئولیت اجتماعی دارد و فعالیتهای چون اجرای طرحی با نام بایودنتیست باهدف آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینه و درمان دندانهای آسیبدیده و اهدای بستههای سلامت را با مشارکت انجمن دندانپزشکی ایران در مناطق محروم ایران از سال ۱۳۹۵ و از اواخر سال گذشته در کنار کادر درمان بیمارستانها و باهدف کمک به حفظ سلامت و حفظ رطوبت دهان و گلوی کادر درمانی، اقدام به توزیع آدامس رایگان را در بیمارستانهای تهران و کرج آغاز کرده که این اقدام نیز با استقبال چشمگیری مواجه شده است.
این اقدامات بایودنت نه تنها از سوی مردم بلکه از سوی سایر برندها نیز با استقبال مواجه شده و توانسته همراهانی از میان سایر برندها نیز ایجاد کند.
بحران کرونا باوجود تمام مشکلاتی که برای کسب و کارها در تمام جهان ایجاد کرده، همزمان باعث رشد و زمینهساز بروز تحولات و خلاقیت برندها در جهان بوده که مورد توجه مخاطبان این برندها در این دوران بوده است.
منبع : خبرگزاری مهر
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند