میرنیوز

خرید کتاب با ۷۰ درصد تخفیف در شرایط کرونا

خرید کتاب با ۷۰ درصد تخفیف در شرایط کرونا 2020-07-22T12:41:17+04:30

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کتاب سراج، در ابتدا باید بررسی کرد که در این دوران کرونا چه کارهای مفیدی را می‌توان انجام داد. با بررسی‌های انجام‌شده می‌توان به این نتیجه رسید که در شرایط کرونا سرانه مطالعه افزایش پیدا کرده است.

افراد برای در امان ماندن از این ویروس مرگبار ناچار به مطالعه هستند. تا اطلاعات خود را نسبت به آن افزایش دهند. یکی از این بهترین راه‌حل‌ها خرید اینترنتی کتاب از کتابفروشی آنلاین سراج است.

قرنطینه بودن باعث می‌شود تا شما کتاب‌هایی را که تا به‌ حال به علت‌های گوناگون نتوانستید بخوانید را مطالعه کنید. افرادی هم هستند که می‌خواهند در این وضعیت خاص خواندن کتب‌ جدید و موردعلاقه خود را تجربه کنند اما نمی‌توانند به‌صورت حضوری به کتابخانه‌ها و یا کتابفروشی‌ها مراجعه کنند وخرید کتاب خود را انجام دهند. در این میان خرید اینترنتی کتاب در سایت سراج با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.

فواید کتاب خواندن در شرایط کرونا

در روزهای قرنطینه بهتر است مردم به فعالیت‌هایی روی بیاورند که بتواند تنش‌های آن‌ها را کاهش دهد. به‌طور مثال اگر شما می‌خواهید بدنی سالم داشته باشید پس باید به تغذیه خوب و مناسبی روی بیاورید؛ همچنین در مقابل اگر بخواهید روح و روان سالمی داشته باشید لازم است تا غذای روح خوبی را دریافت کنید که آن کتاب است؛ بنابراین کسانی که به سمت خواندن کتاب گرایش پیدا کرده‌اند از لحاظ روحی و روانی کمک بزرگی به خود کرده‌اند.

نکته مهم این است که افراد کتاب خوب بخوانند نه هر کتابی را. اگر کتاب خوب خوانده نشود ممکن است تاثیرات روانی ناخوشایندی را به همراه داشته باشد.

افراد می‌توانند با خرید کتاب جدید در سراج بوک، خلاقیت و جلای فکری و روانی را به ذهن خود هدیه کنند. از بین تمام سرگرمی‌هایی که می‌توان در روزهای قرنطینه انجام داد، کتاب خواندن بهترین پیشنهاد است.

خرید کتاب با ۷۰ درصد تخفیف در شرایط کرونا

مزایای خرید کتاب در شرایط بیماری کرونا

. امکان خرید آنلاین برای تمامی کتابها

. ارسال رایگان به تمام نقاط مختلف کشور

. سفارش کتاب با تخفیف ویژه ۷۰ درصد

. تحویل سفارشات درب منزل

. ضدعفونی کردن کتابها و ارسال با رعایت نکات بهداشتی

مزایای کتاب فروشی‌های آنلاین در شرایط کرونایی چیست؟

آشنایی مخاطب با کتاب فروشی و معرفی کتاب‌های مختلف در فضای مجازی توانسته است اعتماد اهل کتاب را برای خرید غیرحضوری کتاب جلب کند. از جهت دیگر با بسته‌بندی‌های مناسب و بهداشتی که کتاب فروشان رعایت کرده‌اند، موجب تشویق دوباره مشتریان به خرید اینترنتی کتاب شده است.

به نظر می‌رسد که پس از پایان بیماری کووید ۱۹ هم می‌توان به آینده فروش آنلاین کتاب امیدوار بود و دیگر فرصت خرید کتاب نداشتن، بهانه خوبی برای کتاب نخواندن به شمار نمی‌رود.

تخفیف ۷۰ درصدی برای خرید کتاب آنلاین

کتاب موردعلاقه‌ی شما چیست؟ کتابی که مدت‌ها قبل به خواندنش فکر می‌کردید اما فرصت خرید آن را پیدا نکردید! شما می‌توانید در سایت کتاب سراج در هنگام خرید خود از ۷۰ درصد تخفیف بهره ببرید.

سراج بوک یک کتاب فروشی اینترنتی است که شما می‌توانید در هر زمان و شرایطی کتاب دلخواه خود را با تخفیف ویژه سفارش دهید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

انواع کتاب‌های موجود درفروشگاه کتاب سراج:

. کتاب رمان

. روانشناسی

. کودک و نوجوان

. آشپزی و پزشکی

. کتب زبان خارجه

خرید کتاب با ۷۰ درصد تخفیف در شرایط کرونا

ویژگی‌های برتر سایت کتاب سراج

سهولت در پیدا کردن کتاب‌های چاپی

گستردگی منابع

کمک به ناشران تازه‌کار

تنوع زیاد درفروش کتب مختلف

پشتیبانی ۲۴ ساعته

روش‌های مختلف پرداخت

فروش انواع کتاب‌های مختلف در کتاب فروشی اینترنتی سراج

با توجه به زمانی قرنطینه اجباری وجود دارد و همه افراد باید در خانه بمانند، بهترین گزینه برای اوقات فراغت کتاب خواندن است؛ اما ممکن است برای خرید اینترنتی کتاب دچارمشکلاتی شوید و نتوانید کتاب موردنظر خود را پیدا کنید.

بهترین راه‌حل مراجعه به وبسایت سراج است زیرا در این کتابفروشی انواع کتاب‌های مختلف در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید جدیدترین و معروف‌ترین کتاب‌های موجود در جهان را به‌راحتی تهیه کنید. این ویژگی موجب شده تا والدین بتوانند کتاب‌های مناسب سن کودکان خود را سفارش دهند و آن‌ها را به مطالعه تشویق کنند

خرید کتاب با ۷۰ درصد تخفیف در شرایط کرونا

فروشگاه کتاب سراج بزرگ‌ترین سایت خرید اینترنتی کتاب

در حالی‌ که خرید کتاب چاپی در کتاب‌فروشی‌های شهر یک رویکرد ستودنی است، اما این موضوع همیشه در عمل ممکن نیست مثلا شرایطی مانند کرونا پیش می‌آید که امکان خروج از منزل وجود ندارد؛ بنابراین خرید از یک فروشگاه اینترنتی کتاب می‌تواند تنها گزینه پیش رو باشد.

در سال‌های گذشته سایت‌های فروش آنلاین کتاب زیادی وارد جامعه شدند اما همه‌ی آن‌ها نتوانستند امکانات لازم برای تهیه کتاب به‌صورت اینترنتی را فراهم کنند.

سایت سراج بوک با در نظر گرفتن تمامی موارد لازم برای فروش آنلاین کتاب توانسته است، یکی از بهترین سایت خرید کتاب /https://serajbookshop.com، با فروش بهترین رمان‌های عاشقانه معرفی شود.

سراج منبع بزرگی از کتاب‌های نایاب و جدید است. شما می‌توانید برای خرید کتاب با ۷۰ درصد تخفیف به سایت سراج مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار
2021-01-23T13:29:54+03:30
آیا می‌خواهید درباره ایزوگام دلیجان، محصولات و قیمت انواع ایزوگام بیشتر بدانید؟ پس با ادامه این مطلب همراه شوید.

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک تاب راحتی خوب انتخاب کنیم؟
2021-01-23T13:29:53+03:30
تاب راحتی یا صندلی تابی که اصطلاحاً به آن تاب ریلکسی گفته می شود به صورت سبد وصندلی آویز از پایه به همراه تشک می باشد و در مدل‌های یک و دونفره با تنوع رنگ و ...

ملی پیامک، مجری بهترین کمپین‎های پیامک تبلیغاتی

ملی پیامک، مجری بهترین کمپین‎های پیامک تبلیغاتی
2021-01-23T13:29:52+03:30
ملی پیامک، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های ارسال اس ام اس در زمینۀ اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هم پیشگام است.

دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران، دوره های حضوری و آنلاین رایگان

دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران، دوره های حضوری و آنلاین رایگان
2021-01-23T12:53:13+03:30
اگر به دنبال دوره طراحی سایت رایگان هستید حتما از خدمات آموزشی و دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید.

راهنمای خرید لوستر مناسب منزل

راهنمای خرید لوستر مناسب منزل
2021-01-23T11:59:57+03:30
هر خانه ای با توجه به نوع دکوراسیونی که برای آن محیط انتخاب شده و گنجایش و متراژ محیط و همچنین وسایلی که برای آن محیط انتخاب شده، به نوع خاصی از لوستر احتیاج...

ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح های توسعه فولاد بناب

ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح های توسعه فولاد بناب
2021-01-23T11:59:56+03:30
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: با اجرای طرح‌های توسعه ای این مجتمع، حداقل یک هزار فرصت شغلی در سال های پیش رو برای نیروهای بومی ایجاد خواهد شد. ...

فروشگاه اینترنتی سی و سه پل، سرزمین قطعات موبایل و لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی سی و سه پل، سرزمین قطعات موبایل و لوازم خانگی
2021-01-23T11:59:56+03:30
قاب و شاسی موبایل لازم داری ولی نمیدونی از کجا خریداری کنی؟ خب سی و سه پل میتونه مشکلت رو حل کنه‌.

پیش از خرید ورق فولادی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

پیش از خرید ورق فولادی به چه نکاتی باید توجه کنید؟
2021-01-23T11:46:33+03:30
ورق فولادی به عنوان یک ماده اولیه کارآمد در تولید کوچک‌ترین قطعات تا بزرگترین تجهیزات،‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حجم از مصرف این کالای آهنی به دلیل تنو...

دیوار آگهی‌های فروش وکالتی و امتیاز قرعه‌کشی خودرو را حذف می‌کند

دیوار آگهی‌های فروش وکالتی و امتیاز قرعه‌کشی خودرو را حذف می‌کند
2021-01-23T11:46:32+03:30
از خردادماه امسال که با اعلام مسئولان سازمان حمایت و وزارت صمت مقرر شد خودرو به صورت  قرعه‌کشی به خریداران عرضه شود، تا الان حدود ۱۰ مرحله طرح فروش یا پیش فر...

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی
2021-01-23T11:46:31+03:30
برکسی پوشیده نیست که چمن مصنوعی یکی از زیباترین و تطبیق پذیرترین گزینه ها برای بهبود جلوه بصری و نمای هر مکان و هر فضایی می باشد. ...

پزشک در منزل تهرانپارس با بهترین قیمت

پزشک در منزل تهرانپارس با بهترین قیمت
2021-01-23T11:19:51+03:30
اگر به دنبال پزشک در منزل تهرانپارس هستید، می‌توانید این خدمت ویژه را به راحتی از این درگاه معتبر و مطمئن دریافت کنید.

قیمت دلار ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت دلار ۴ بهمن ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید/ هر یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان
2021-01-23T11:03:11+03:30
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید به ۲۲ هزار و ۸۰ تومان و برای فروش به ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.

چرا به علائم کارکردن کلیه باید توجه کنیم؟

 چرا به علائم کارکردن کلیه باید توجه کنیم؟
2021-01-23T11:10:05+03:30
به این دلیل که مشکلات کلیوی معمولا نشانه‌های مشخصی ندارند، بسیار مهم است که به علائم کار کردن کلیه توجه کنیم تا در صورت بروز هر نوع تغییر بتوانیم به سرعت به...

طرح توجیهی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟ بهین صنعت یاب پاسخ می دهد.

 طرح توجیهی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟ بهین صنعت یاب پاسخ می دهد.
2021-01-23T11:10:05+03:30
فعالیت در یک صنعت مستلزم داشتن اطلاعات کافی در آن زمینه است.

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی، راه ورود شما به دنیای معامله گری

 دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی، راه ورود شما به دنیای معامله گری
2021-01-23T11:10:05+03:30
داشتن هوش اقتصادی یکی از نعمت‌هایی است که خیلی از آدم‌ها از طریق آن توانسته‌اند در بازارهای مالی موفق باشند و کسب درآمد کنند...

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

 تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
2021-01-23T11:10:05+03:30
در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک...

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد
2021-01-23T10:53:39+03:30
مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹، روز اول بهمن‌ماه ۱۳۹۹ با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی توسن‌‎تکنو برگزار شد و ط...

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری بانک پارسیان در پروژه ملی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
2021-01-23T10:53:37+03:30
در مراسم آغاز بهره برداری از طرح عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند، رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تلاش بانک ...

امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد

امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد
2021-01-23T10:53:36+03:30
بانک رفاه کارگران از خدمت جدید "امکان درج شماره شبای حساب روی رفاه کارت" مشتریان خبر داد.

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۱

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۱
2021-01-23T10:56:52+03:30
در حالی که انتظار می رود ارائه یک بسته بزرگ محرک مالی به ترمیم بزرگترین اقتصاد جهان کمک کند و این بسته به دلیل تبعات تورمی سبب افزایش نرخ تورم و تضعیف دلار ...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۱؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۱؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟
2021-01-23T10:56:51+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۹۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان ا...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۲؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۱/۰۲؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه چند شد؟
2021-01-23T10:56:51+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳...

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۳| قیمت طلا نیم درصد افت کرد

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۱/۰۳| قیمت طلا نیم درصد افت کرد
2021-01-23T10:56:51+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد افت به ۱۸۶۱ دلار و ۱۰ سنت رسید.

خرید تخت سنتی؛ بهترین مدل و سایز کدام است؟

خرید تخت سنتی؛ بهترین مدل و سایز کدام است؟
2021-01-23T10:39:57+03:30
تخت های سنتی را می شود با همان حال و هوای قدیمی شان در خانه استفاده کرد. 

وزن ورق و وزن میلگرد چگونه محاسبه می شود؟

وزن ورق و وزن میلگرد چگونه محاسبه می شود؟
2021-01-23T10:13:18+03:30
از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انجام یک پروژه باید به آن توجه کرد، محاسبه متریال‌های مصرفی به خصوص مقاطع فولادی مثل ورق فولادی و میلگرد است. چرا که از این دو مقط...

پرفروش ترین تلویزیون های ۳۲ اینچ در سال ۲۰۲۰

پرفروش ترین تلویزیون های ۳۲ اینچ در سال ۲۰۲۰
2021-01-23T09:59:55+03:30
درسال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ تلویزیون های زیادی در سایز ۳۲ اینچ وارد بازار شدند اما در این بین دو مدل تلویزیون بسیار عالی و پرطرفدار بودند و این نتیجه برگرفته از آم...

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/کاهش نرخ ۲۴ ارز

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/کاهش نرخ ۲۴ ارز
2021-01-23T09:56:33+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۴ ارز کاهش و ۱۱ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.

تجربه‌ای بهتر از اینترنت پرسرعت با مودم VDSL

تجربه‌ای بهتر از اینترنت پرسرعت با مودم VDSL
2021-01-23T09:33:21+03:30
در چند سال گذشته نیاز استفاده از اینترنت پرسرعت افزایش یافته است. از همین‌رو تمایل استفاده از تجهیزات و فناوری سرعت بالا به مانند اینترنت VDSL نیز برای کاربر...

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ نرخ ۲۴ ارز کاهش یافت

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ نرخ ۲۴ ارز کاهش یافت
2021-01-23T09:16:32+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۴ ارز کاهش و ۱۱ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت جهانی طلا سقوط کرد

قیمت جهانی طلا سقوط کرد
2021-01-22T16:37:48+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات روز جمعه در حالی سقوط کرد که رشد سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا قیمت دلار را تقویت کرد، با این حال قیمت طلا به سوی ثبت بهترین هفت...