میرنیوز

نکاتی که برای سفر و اجاره ویلا در ایام کرونا باید رعایت کنیم

نکاتی که برای سفر و اجاره ویلا در ایام کرونا باید رعایت کنیم 2020-07-11T11:55:36+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با شروع تابستان موج جدیدی از سفرهای تابستانی آغاز می‌شود. امسال با شیوع ویروس کرونا آمار سفرهای تابستانی نسبت به سال‌های قبل کاهش داشته است، البته که توصیه می‌شود در خانه بمانیم و سفر را به زمانی دیگری و پس از اتمام کرونا موکول کنیم.

اما اگر قصد سفر در این ایام را دارید و مردد هستید با ما همراه باشید تا در ادامه نکاتی ضروری را در باهم مرور کنیم. حتماً برای اجاره اقامتگاه، ویلا را از جایی معتبر و مطمئن اجاره کنید.

پلتفرم بوکینگ ویلا یک بستر امن و مطمئن برای اجاره ویلا است که در سراسر کشور اقامتگاه متناسب با هر بودجه و شرایطی را دارد. بوکینگ ویلا در این ایام نسبت به بهداشت اقامتگاه‌های خود قوانین سختگیرانه‌ای را در نظر گرفته است و تمامی اقامتگاه‌های فعال در این پلتفرم کاملاً کارشناسی شده‌اند و همه استانداردهای لازم جهت اقامت مسافر را دارند.

اقامتگاه‌های بوکینگ ویلا دارای کد بهداشتی هستند و قبل از ورود مسافر به طور کامل ضدعفونی می‌شوند. البته ضدعفونی اقامتگاه به تنهایی کافی نبوده و می‌بایست مسافر نیز تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند.

ضدعفونی کردن تمام دستگیره درها و کمدها و شیرآلات دستشویی با اسپری الکلی یا سایر مواد ضدعفونی در هنگام ورود به اقامتگاه یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید رعایت شود.

قبل از استفاده از ظرف و ظروف ویلا، حتماً باید با مواد شوینده شست‌وشو و سپس استفاده شود. همراه داشتن ملحفه و روبالشتی نیز یکی دیگر از موارد لازم است.

نکات بهداشتی در اجاره ویلاهای استخردار

اگر از استخر اقامتگاه استفاده می‌کنید حتماً قبل از ورود و بعد از خروج از استخر دوش بگیرید تا هم اثرات ناشی از وجود کلر در آب بر پوست تأثیر نگذارد و هم در راستای پیشگیری از ابتلاء به کرونا جلوگیری کرده باشید.

بوکینگ ویلا در راستای حفظ سلامت مشتریان خود، بر رعایت تمامی موارد گفته شده تاکید ویژه دارد. مالکینی که اقامتگاه خود را در سایت بوکینگ ویلا ثبت کرده‌اند موظف هستند تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنند.

البته لازم به ذکر است تمامی این موارد در طول سفر رعایت شود و فقط مختص محل اقامت نباشد. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که در سفر به رستوران‌های بین راهی مراجعه می‌کنید توصیه می‌شود در این ایام حتی الامکان به رستوران مراجعه نکنید و سعی کنید مواد غذایی لازم در راه را از خانه تهیه کرده و با خود همراه ببرید و یا نهایتاً از مواد غذایی بسته بندی شده و پلمپ استفاده نمائید.

حالا اگر با وجود رعایت این نکات و اطمینان از لحاظ بهداشت اقامتگاه‌های مطمئن، تصمیم به سفر گرفته‌اید، می‌توانید از شهرهای پیشنهادی ما برای انتخاب مقصد استفاده کنید.

شهرهای پیشنهادی بوکینگ ویلا برای سفر

دو شهر انتخابی از استان پرطرفدار مازندران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اجاره ویلا در محمودآباد از طریق سایت بوکینگ ویلا به راحتی قابل انجام است و با توجه به تنوع زیاد اقامتگاه در این شهر به راحتی می‌توانید ویلای دلخواه خود را انتخاب و بسیار سریع و راحت نسبت به رزرو خود اقدام کنید.

اگر شما هم عاشق تابستان و شنا کردن هستید بوکینگ ویلا در زمینه اجاره ویلا استخردار نیز فایل‌های خوبی برای اقامت پیشنهاد می‌کند که استخر این ویلاها از نظر تمیزی کاملاً استاندارد هستند و مراحل کلرزنی و تعویض و تهویه آب کاملاً رعایت می‌شود.

معمولاً استخرهای روباز برای ایام تابستان محبوب‌تر هستند. اقامت در ویلاهای استخردار در واقع با یک تیر دو نشان زدن است چراکه شما با پرداخت هزینه اجاره ویلا به راحتی از استخر هم استفاده می‌کنید. استخر و شنا حتی در ماه‌های سرد سال هم طرفدار دارد و در نیمه دوم سال ویلاهایی که دارای استخر سرپوشیده و آبگرم هستند مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرند.

یک از ویلاهای لوکس بوکینگ ویلا در شهر محمود آباد کد ۳۱۰۰ این سایت است. ویلای شیک ونوساز که تنها چند قدم با ساحل فاصله دارد. داخل ویلا استخر آبگرم با سیستم فیلتراسیون بسیار قوی قرار دارد و ویلا به لحاظ امکانات بسیار کامل است از جمله میز بیلیارد، ایرهاکی، تلوزیون ۴۳ اینچ با سیستم صوتی حرفه‌ای و… معماری کلاسیک و جدید ویلای ۳۱۰۰ باعث جذابیت و محبوبیت این ویلا است. ویلا دارای دو نشیمن است یکی طبقه همکف و دیگری طبقه دوم با دید رو دریا است. موقعیت دقیق این ویلا آخرین پلاک در کوچه منتهی به دریا می‌باشد. متراژ زمین ویلا ۳۰۰ متر و متراژ بنا ۲۲۰ متر که دارای حیاطی بزرگ و دلنشین با قابلیت پارک دو خودرو است.

نکاتی که برای سفر و اجاره ویلا در ایام کرونا باید رعایت کنیم

پیشنهاد می‌شود اگر مسافر محمودآباد هستید حتماً سری به پارک زیبای شهرداری محمودآباد بزنید. این پارک طبیعت بسیار زیبای دارد همچنین امکانات کامل مجموعه از جمله محیط بازی کودکان، کافی شاپ، محل مناسب برای شنا و… بسیار مورد پسند گردشگران این منطقه می‌باشد.

شهر دیگری که جز مناطق پرطرفدار مازندران محسوب می‌شود، نوشهر است. اگر مقصد شما هم نوشهر است همین حالا برای اجاره ویلا در نوشهر از طریق سایت بوکینگ ویلا اقدام کنید.

نوشهر در بین شهرهای مازندران علاوه بر اینکه بین مسافران طرفداران زیادی دارد، همچنین به دلیل داشتن فرودگاه و بندر تجاری نیز از لحاظ تجاری و اقتصادی اهمیت زیادی دارد. از مناطق جذاب توریستی نوشهر می‌توان به پارک جنگلی سیسنگان، آبشار چلندر، دریاچه ارواح، منطقه تفریحی و توریستی سیترا، پیست کارتینگ و البته ساحل زیبای نوشهر اشاره کرد.

ویلاهای لوکس و شیک در نوشهر طرفداران زیادی دارند که شما به راحتی و با هر سطح بودجه‌ای می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و راهی سفر شوید.

اگر قصد سفر به نوشهر را دارید و به دنبال ویلای استخردار و دنج در این شهر هستید کد ۵۷۲ سایت بوکینگ ویلا یکی از ویلاهای شیک نوشهر است. در حیاط ویلا یک استخر آب گرم بزرگ رو باز همراه با تصفیه اتوماتیک قرار دارد. ویلا به سبک ویلاهای روستایی کانادایی طراحی و بازسازی شده که یک حس گرم و خوشایند به میهمانان می‌دهد. حیاط ویلا بسیار دلنشین و زیبا است و در داخل حیاط یک تاب قرار گرفته است. همچنین میز و صندلی و باربیکیو نیز وجود دارد. ایوان رو به باغچه ویلا یکی دیگر از ویژگی‌های دلچسب این اقامتگاه است. موقعیت مکانی ویلا در یک کوچه بن بست و در منطقه ویلایی نشین قرار دارد.

نکاتی که برای سفر و اجاره ویلا در ایام کرونا باید رعایت کنیم

شما به راحتی و با زدن چند کلیک در سایت بوکینگ ویلا به راحتی می‌توانید ویلای مورد نظر خود را در سراسر کشور انتخاب و رزرو کنید. بوکینگ ویلا با حذف واسطه‌ها مستقیماً با مالکین هر ویلا همکاری می‌کند و از همین بابت تضمین بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای رزرو اقامتگاه کافی است وارد سایت بوکینک ویلا شوید و مقصد خود را جست‌وجو کنید سپس با کمک از فیلترهای سایت نوع اقامتگاه مورد نظر خود بر حسب تعداد اتاق، امکاناتی مانند استخر، میزان قیمت و … اننتخاب کنید.

در این مرحله سایت ویلاهای موجود در منطقه مورد نظر شمارا طبق فیلترهای تعریف شده نمایش می‌دهد و شما با وارد کردن تعداد نفرات و روزهای اقامت، درخواست رزرو خود را به صورت آنلاین از طریق درگاه سایت برای مالک اقامتگاه ارسال می‌کنید و مالک با در نظر گرفتن شرایط کلی رزرو در کمتر از ۳۰ دقیقه نتیجه رزرو را از همان طریق پیامک برای شما ارسال می‌نماید. در صورت تأیید رزرو از طرف میزبان شما ۲ ساعت زمان دارید تا به صورت آنلاین و معتبر مبلغ ررزو را به سایت بوکینگ ویلا پرداخت و در نهایت آدرس دقیق و رسید خرید سایت را دریافت نمائید. بوکینگ ویلا از لحظه شروع رزرو تا لحظه خروج و ترک اقامتگاه به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته پشتیبان مسافر خود خواهد بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)